SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Dieta na masę do oceny, 67kg

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    mam 18 lat wzrost 180 waga 67 gdy zaczynałem cwiczyc wazyłem 60 chciałbym sobie ułozyc diete chce zacząc od 2000kcal jak dobierac produkty zeby były dobrze dobrane i tanio bo z kasa u mnie krucho obliczyc jest łatwo ale ustali posiłki jest trudno prosze o pomoc.Aktualnie nie biorę żadnych odżywek i nie chce wole na czysto .

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2111 Data: 4/9/2017 1:50:07 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • KREATYNA W MAŁYC?H TABLETKACH ????

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Czy istnieje jakaś kreatyna w małych tabletkach takich , żeby można było swobodnie połyknąć bo z kreatyną 1000 z OLIMPU miałem problemy z przełykaniem ??? Prosze o pomoc i rade

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3596 Data: 2/1/2004 12:19:40 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Redukcja Problem

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Siema, mam pewien glupi problem. Wlasnie jestem w trakcie pisania diety na rzezbe i... nie posiadam wagi, nie mam mozliwosci zwazenia sie znam jedynie przyblizona swoja wage. czy gdy znam swoja wage w przyblizeniu do 4-5 kg warto zabierac sie za pisanie takiej diety? Wie ktos jak wybrnac z tego zonka? Za pomoc sogi

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1901 Data: 6/9/2006 5:37:33 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Czy to dobry zestaw?

    Temat
    Doping

    Witam. Mieszkam w UK i ostatnio stalem na bramce z kulturysta. Polecil mi taki zestaw. Jest to 6-cio tygodniowy cykl. 1 cykl: 300 tabletek D Bol-u, 10 strzalow Deca, 1 opakowanie Novadex-u 2 cykl: 12 strzalow 2ml Deca, 9 strzalow Sustanone, 25 sztuk Anaplon50 i 1 opakowanie Novadex. Co sadzicie o takim zestawie? Daje soga za pomoc, dzieki

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1975 Data: 7/14/2003 12:41:59 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] pytanie czy Ten PH bedzie dobry i czy jest dobry mowa o Pinnacle AndroStats 150 100 tabletek.... na dwie tabletki : 4-AD 128mg 4-AD-EC 15mg NOR-4-AD 5mg A1-E 2mg I teraz pytanie czy sie oplaca kupic? jest promocja na niego z 49 95 na 24 95 wiec jak myslicie kupic czy nie? a i 17 lat na karku mam Dziekuje z gory za pomoc:))))))))))) Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 0 Ilość wyświetleń: 739 Data: 5/17/2004 8:19:33 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • pierwszy cykl mono + cp(lub xp)??

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] + zma tauryna witaminki itp + dieta;) I mam pytanie. Czy jakbym dorzucil do tego(od poniedzialku) jeszcze cp lub xp to efekt bylby lepszy? Bo podobno pierwszy cykl mono i tak ladnie klepie;) i czy wogole oplaca sie dolaczac to cp lub xp po tygodniu brania mono?? z gory dziex za pomoc;) Zmieniony przez - KoKoBe w dniu 2007-10-03 16:40:40

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1349 Data: 10/3/2007 4:39:56 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Jak nabrac na wadze ????

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Elo mam takie pytanie jak szybko nabrac na wadze?? nie dlugo jade na zawody i mam 10 kg nie dowagi :(( w mojej kategori wagowej ale to jeszcze nie jest powodem ,powodem jest rowniez to ze na treingach zawsze niemam partnera z ktorym moge dobrac sie wagowo itp.... prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2735 Data: 2/17/2008 10:11:27 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Ból kręgosłupa

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    wiele było już takich tematów. ale jak przejrzałam dotyczyły tylko odcinka lędźwiowego lub urazów na siłowni. w moim wypadku chodzi o odcinek piersiowy przy siedzeniu. razem(a może nawet głównie) z mięśniami po obu jego stronach. bardzo dużo siedzę przy biurku i podejrzewam, że może mieć to z tym związek. ból jest na tyle dokuczliwy, że dłuższe [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 935 Data: 1/28/2010 5:48:46 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Sprawnosciówka ?

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] dwa lata chciałbym startować do straży pożarnej i jest do zdania bieg na 1000m i 50m drążek prosił bym o jakiś na początek trening do polepszenia kondycji co mam robić i proszę o ułożenie treningu do biegania.Mój wiek 17lat wzrost 182cm i waga 72kg.czas na 1000 i 50 nie mierzyłem ale strasznie słaby a dróżek max 10.Proszę o pomoc sprawnościowa

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 955 Data: 2/7/2010 6:45:07 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • co trzeba jesc zeby nabrac masy miensniowej

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    jak sie odrzywiac zeby nabrac masy miensnioeej mam 33 lata 178 wzrostu waze60kg jestem caly czas w ruchu nie moge przytyc prosze o podanie mi jadlospisu nie regularnie sie odrzywiam i duzo pale prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 3509 Data: 4/15/2011 8:30:28 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Trening z gumami w Wyciskaniu sztangi leżąc

    Temat
    Aktualności - Sporty Siłowe

    witam . mógłby mi ktoś przedstawić jak wyglada taki trening z gumami/taśmami.a dokładniem jak robic czy na poczatek standardowo wyciskanie klasyczne a potem wrzucic gumy. ile serii jakim ciężarem.. z góry dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 3290 Data: 11/7/2013 3:59:32 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Sterydy na początek

    Temat
    Doping

    [...] zależy mi na ponad przeciętnych efektach. Myślałem poważnie nad tym tematem i zdecydowałem się na sterydy. Będą to moje pierwsze, zależy mi na szybkim rozroście masy mięśniowej, bez tłuszczowej.. Bez skutków ubocznych. Dlatego moje pytanie, co zacząć stosować oraz był bym wdzięczny za opisanie skutków danej substancji. Z góry dzięki za pomoc !

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1285 Data: 2/25/2014 3:52:01 PM Szacuny postu: 5 (cały temat: 0)
  • Pierwszy cykl

    Temat
    Doping

    [...] cyklu na testosteronie, nie interesuja mnie mega przyrosty. cel cyklu max 4-5 kg suchej masy plus spalenie tluszczu. Prosba o fachowe doradztwo od ludzi znajacych sie na temacie a nie od dzieciakow z rocznym stazem udzielajacych porad... Z gory dzieki a fachowa pomoc. /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/c501565533ee49c3bd85fee82908eeaa.jpg

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 830 Data: 2/5/2015 1:17:54 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Trening na masę

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] przedstawię. Jestem Szymon, mam 17 lat i postanowiłem wziąć się za siebie. Moja waga to zaledwie 60kg przy wzroście 182cm. Na siłownię jeszcze nie chodziłem, więc proszę o pomoc przy ułożeniu planu treningu oraz, jeśli to możliwe, jakieś porady przy komponowaniu diety. Co do treningu, zależy mi na zwiększeniu masy mięśniowej, a także mojej [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 805 Data: 12/16/2015 9:46:50 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Interpretacja wynikow

    Temat
    Doping

    Witam, Proszę o pomoc, od ponad 1,5 roku mam problemy z brakiem libido oraz słabą erekcją, dodatkowo senność,Mam 47 lat . /SFD/2018/12/20/b823df4f1920409398eca9b20d762d69.jpg /SFD/2018/12/20/7a9f5de759fa4c9fae2c4bca08a4f3ae.jpg /SFD/2018/12/20/ce6407d6f8eb4cb5a26589a2848400d8.jpg /SFD/2018/12/20/f6e5911638914fde8d45f523ab4918a6.jpg

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 615 Data: 12/20/2018 1:52:31 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Ból lewego jadra

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Od jakiś 4 dni boli mnie lewe jądro. Ból jest dziwny takie lekkie kłucie, odczuwalny w różnych odstępach czasu ,ale przeważnie jak siedzę. Mam tak 1 raz i nie wiem czy powinienem się martwić i zapisać do lekarza. Dodam ,że mam 17 lat i 3 razy w tyg. trenuje na siłowni( czy to może mieć coś wspólnego)? Proszę o pomoc! Z góry dziękuję.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2004 Data: 10/4/2009 9:55:14 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] hantelkami ( :E ) to moje bicepsy są zadowalające ( zaokrąglone, nie ma lipy ) . Ale jak wznowie treningi w ręczną to biceps znowu robi się płaski jak u anorektyka :/ OLA BOGA CO ROBIC ?! /dzieki za pomoc, nie bierzcie wszystkiego 'na powaznie'. Zaznaczam ze ten temat to nie prowokacja czy cos ^^. Jak zly dzial, to prosze o przeniesienie.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1044 Data: 5/9/2011 9:48:53 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pomocy !

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] wziąłem się za siebie, przytyłem 15 kg w 3 miesiące bez suplementacji. Teraz ważę 82,5 kg, lecz mam już małą oponkę i trochę tłuszczyku. Napisał by mi ktoś jakąś dietę na rzeźbę, redukcję bądź dał linka to takowej. I jak można to jakieś ćwiczenia w domu bez przyrządów na razie, powoli zbieram fundusze na domową siłownię. Z góry dzięki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 624 Data: 2/5/2016 10:11:43 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • !!! PILNE !!!

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] w wtorki i piątki a mój plan treningowy jest na poniedziałek środe i piątek a bardzo mi zalezy zeby cwiczyc na siłowni klatke biceps i plecy noi moje zapytanie jak to ułozyc zeby było dobze czy jest jakiś chętny który by mi rozpisał co w jaki dzień aha dodam ze w domu mam sztange, hantelki i w sumie kolo 90 kg cięzaru z góry dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1088 Data: 9/7/2004 10:36:40 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Vaculine-co o tym myslicie?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    kolega z dziewczyna chodzi na vaculine (bieganie pod cisnieniem) byli 2 razy i podobno juz widza efekty, co o tym myslicie? ile razy trzeba isc? czy nie ma efektu jojo? generalnie cwicze na silowni,b iegam, stosuje diete i traktowalbym to jako pomoc, ale czy warto?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2923 Data: 12/5/2006 12:11:14 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)