SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Duży staż waga 61kg Problem z przytyciem PROSZĘ O POMOC !

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam mam taki problem stosuje już długi czas diety na masę,trenuje 3 razy w tygodniu ciężko po 2h. Od jakiś pięciu miesięcy mam układane diety przez dietetyka.Diety zaczynałem od 2700kcal.Dziś moja dieta ma aż 3800kcal do tego dodałem gainera 3 razy dzinnie po 50g i nic nie mogę przytyć od długiego czasu,moja obecna waga to 61kg wzrost 171 wiek [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1294 Data: 4/3/2014 8:31:59 PM Liczba szacunów: 0
  • PROSZE O POMOC PRZY WYBORZE SUPLEMENTACJI

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam serdecznie! Od marca chcialbym rozpoczac suplementacje! Moim priorytetem bedzie zbudowanie naprawde fajniej i TRWALEJ masy miesniowej. I dlatego zwracam sie do was z pytaniem co powinienem w ciagu cyklu 6 tygodniowego przyjmowac za suplementacje. Mam 187cm 90 kg masy odklada mi sie troche tluszczyku na brzuszku i nie jestem zadowolony ze [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 788 Data: 2/17/2011 11:54:52 PM Liczba szacunów: 0
  • PROŚBA O POMOC PRZY TRENINGU !

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] cm Waga 75 kg Chciałem prosić was o poradę a więc tak od tego tyg zaczynam chodzić na siłownie (Będe ćwiczył jak na początek na ATLASIE + do tego basen ). Prosiłbym was o pomoc przy dobraniu jakiegoś planu na siłownie dla początkujących . Chciałbym zrobić mase . Jestem blady w tych sprawach prosze was o wyrozumiałość . Stwierdziłem , ze [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 523 Data: 2/19/2012 10:49:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc w interpretacji wyników krwi

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Witam serdecznie, Zakupiłem pakiet badań dotyczący nietolerancji pokarmowych (zgodnie z sugestią lekarza), otrzymałem już wyniki on-line, ale kolejną wizytę mam dopiero po nowym roku. Czy ktoś z Was potrafi wytłumaczyć laikowi poniższe wyniki badań genetycznych: 1) Fruktozemia wrodzona - mutacje A150P i A175D w genie ALDOB ALDOB A150P G/G [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 203 Data: 12/27/2019 8:21:04 AM Liczba szacunów: 0
  • pomoc dla calkowicie początkującego

    Temat
    Trening dla początkujących

    Prośba jak w temacie... Moge liczyć na pomoc ? Płeć: Mężczyzna Wiek: 21 Waga: 65 Wzrost: 185 Cel treningowy: masa, uwydatnienie mięśni Staż treningowy na słowni: powiedzmy, ze brak Uprawiane inne sporty: brak Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): dostęp do siłowni z full osprzętem Dieta: wdzieczny [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 467 Data: 11/18/2008 6:11:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w zrobieniu Planu Treningowego

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam wszystkich ;) jestem świeży w tych sprawach i proszę o wyrozumiałość.. Chciałbym ułożyć sobie plan treningowy i prosiłbym Was o pomoc w jego ułożeniu. Mam do dyspozycji : ławeczke do brzuszków, ławeczke pod sztange+prasa do nóg,sztanga, drążek, uchwyty do pompek, sztangielki i w sumie 40kg obciążeń 2x 15kg 4x 2.5kg Miesiąc temu ukończyłem [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1132 Data: 2/22/2014 3:41:52 PM Liczba szacunów: 0
  • BARKI PLECY POMOC !!

    Temat
    Trening dla początkujących

    tak jak w temacie mam pytanie na temat treningu barków i pleców..mój plan na barki i plecy wyglada tak : barki: -wyciskanie sztangi za głowy -wtciskanie sztanki z klatki (kąt 90stp) 1i tu pytanie czy to nie są ćwiczenia te same czesci barków..tzn przednią ? -Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia -unoszenie sztangielek bokiem stojąc prosto...do tego [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 605 Data: 11/20/2009 1:39:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w HST

    Temat
    Trening w domu

    1.Przysiady 2x 2.Wspinanie na palce 2x 3.Wyciskanie na plaskiej 2x Wyciskanie na skośnej 2x(co trening zmiana) 4.Wioslowanie sztanga "miedzy nogami" 2x Wioslowanie sztanga do brzucha 2x-szeroki nachwyt (co trening zmiana) 5.Szrugsy 2x 6. Wyciskanie sztangi sprzed glowy2x 7. W pochyleniu tułowia unoszenie hantli w bok w gore 2x 8. Uginanie ramion [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 580 Data: 9/22/2010 7:36:53 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] odrazu po tym cyklu robic rzezbe???i co lykac z odrzywek na rzezbe ? bo zlyszalem ze preparaty typu termo speed bardzo odwadniaja! nie strace zbyt wiele na miesniach? prosze o rade!! moje wymiary to biceps 37 klatka 110 udo 60 pas 84 waze 82 kg przy wzroscie 182 cm! rekord 100kg (dopiero bede podchodzil do wiekrzego) prosze o pomoc:)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1464 Data: 3/18/2006 1:21:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, proszę o pomoc

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam :) Mam zamiar zacząć ćwiczyć w domowym zakątku, mam ławeczkę, krzywkę i hantle i chciałbym prosić was o pomoc. Tak naprawdę jestem zielony w te klocki. Kiedyś ćwiczyłem z kumplem jakieś 2-3 miesiące, ale przestaliśmy z powodu braku czasu. Teraz chciałbym popracować nad swoim wyglądem i wgl :) Najlepiej jak by ktoś zrobił mi plan treningowy [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 468 Data: 2/21/2013 9:00:13 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc przy wyborze supli

    Temat
    Odżywki i suplementy

    mam taka prosbe, pytanko czy jak to nazwiecie (wiem ze sa juz podobne posty ale mimo to): dobierzcie suple ktore polecacie, cenicie, dzialaja na was lepiej niz inne, a ktore moglbym sobie kupic. mam do dyspozycji ok 1000 zeta. potrzebuje to, co pomoze mi utrzymac (lub powiekszyc :)) mase i salic sporo tluszczu (ponad 5 kg). trening i diete [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1167 Data: 3/31/2005 2:51:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc w diecie

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam chciałbym zaczac dobrze sie odzywiac oraz cwiczyc Obecnie nie mam jeszcze zadnej konkretnej diety lecz przezucilem sie na same warzywa ,gotowane mieso z kurczaka ,ryby 'sery biale niskotluszczowe . Cwicze narazie kardio czyli plywanie' biegi i delikatnie wyrabiam sposob prawidlowego cwiczenia na silowni aby nie miec w przyszlosci kontuzji [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 502 Data: 1/19/2017 7:25:55 PM Liczba szacunów: 2
  • Korekta diety - pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zaczne od tego, ze waze 80 kilo i mam 180cm wzrostu Od pewnego czasu na redukcji jestem, ale wasga stanela na 80kg i juz ponad tydzien ani drgnie :( Co zrobic? Moja dieta wyglada tak: ok. 210g bialka na dzien, 75g - 80g tluszczy i 190g weglowodanow... Daje to 2200kcal Dieta jest rozplanowana w taki sposob, ze wieczorem juz nie jem wegli tylko [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 886 Data: 3/29/2004 7:26:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc dla zoltodzioba ;)

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam wszystkich forumowiczow , trenuje okolo rok muay thai i doskiwiera mi moja lipna postura chcialbym zaczac cwiczyc ale nie znam sie na tym totalnie - dla tego mam prosbe - moze mi ktos ulozyc rozpiske cwiczen ? Chcialbym cwiczyc na rzezbe poniewaz nie chce duzo przygbrac na masie , natomiast nogi cwiczyc na mase lub sile. Waze okolo 76 kg , [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 771 Data: 6/26/2006 9:52:25 AM Liczba szacunów: 0
  • odzywki na poczatek pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] hmb olimpu 200 kaps l-glutamina treca 400g izolat olimpu 95 1500g kreatyna +dextroza treca 250g w jakich dawkach i kombinacjach przyjmowac suplementy,czego sie wystrzegac w przypadku diety ,slyszalem ze raczej nie powiniem do tego przyjmowac mleka tylko rozpuszczac w wodzie.czekam na sugestie i z gory dziekuje za pomoc. stupid is who stupid does

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1150 Data: 7/13/2003 4:34:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc potrzebna od zaraz

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam mianowicie chodzi o klate... cicze rok... wyciskam 100kg. Problem w tym ze niemoge przekroczyc tego poziomu!jestem w polowie cyklu na kreatynie.. to juz moj 3 cykl. robie mase z sila klate cwicze co czwartek wg palnu i robie 12 seri ze wszystkimi cwiczeniami a jest i ch tam 3...niewiem co zrobic co zmienic ?? oto moj plan mniej wicej Pon [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 625 Data: 4/13/2007 7:02:05 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w ćwiczeniu nóg

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] wyciskanie goleniami do góry(po 35-40kg 4x10), oraz trening łydek również w pozycji siedzącej z nogami do przodu(wyciskanie samymi łydkami) 80-90kg 3 lub4 serie po 30. Jestem szczupły a efektów dalej nie widać za bardzo. jedynie wzmocniły się trochę moje pośladki i lekko urosły uda, ale jakby to już był koniec, jak mam ćwiczyć. Proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 925 Data: 5/9/2008 6:23:44 PM Liczba szacunów: 0
  • lek na pobudzienie POMOC!!!??

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    Witam... Słyszałem ze jest jakis lek bez recepty który nie wiem czy pobudza czy podnosi cisnienie tak ze sie ma siłe do działania... bo czaeto mam tak ze jak przychodze do domu fajnie elegancko chce mi sie cwiczyc ale jak przychodzi tak 30 minut przed siłownia zaczyna mi sie chciec spac... nie wazne na która bym godzine nie szedł... i przydał by [...]

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2905 Data: 9/20/2009 10:17:46 PM Liczba szacunów: 1
  • pomoc w ułożeniu diety

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, jestem tutaj świeży chciałbym zaczerpnąć porady, pomocy przy ułożeniu diety jakieś korekty ewentualnie porady mile widziane ;) śniadanie 8 : płatki owsiane lub fitness ok 50g z jogurtem pitnym + garścią musli trening około 9/9:30 zalezy jak zmiana w pracy wypadnie. trening trwa godzine, po siłowni 30 min rowerek ujeżdżam 11 : filet z [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 930 Data: 9/26/2013 10:57:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc z dieta

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    chcialbym zachowac taka diete, ale wiem ze jest ona nei odpowiednia, w kalkulatorze BMR wyszło mi, że aby utrzymać wagę Kalorie 2797.19 Węglowodany 55% 1538.45kcal = 384.61gram Białko 15%% 419.58kcal = 104.9gram Tluszcz 30% 839.16kcal = 93.24gram jaki sami widzicie na zalaczonym obrazku jest tego za malo, jedynie bialko pasuje, nie wiem jak to [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1175 Data: 10/13/2013 11:58:06 AM Liczba szacunów: 0