SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Izotek cz 3

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] temu odzywki kreatyne+gainer+carbo ale po 3 tygodniach przestalem je brac bo zaczelo pelno syfow wyskakiwac Powiedzcie mi,CZy ja nigdy nie bede mogl brac odzywek/supli i byc na diecie masowej? skoro mnie po nich syfi? Sory ze sie rozpisalem,moze inych to nie zainteresuje ale prosze o pomoc Zmieniony przez - olsen14 w dniu 2007-11-20 21:32:26

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/20/2007 9:31:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Izotek cz 3

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] lub na niskich dawkach ogolnie nie jest straszna kuracja na tym leku ale to Twoja decyzja i musisz troche tu poczytac opinie ludzi podsumowania itp najlepiej powinny Ci pomoc pierw sproboj ten antybiotyk i niech jeszcze cos pokombinuje derma, jak jest obeznana to napewno pomoze ew da izotek/ale musi sie tez znac na tym/ co do odzywek typu [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/20/2007 10:18:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Izotek cz 3

    Post
    Zdrowie i Uroda

    co do leczenia witamina C nie slyszalem o jej takich wlasciwosciach ale jak juz ma pomoc to imo wieksze dawki by sie przydaly nie lepiej kupic w jakims sklepie z suplami kapsuly 500mg? te w sklepach normalne to szkoda kasy

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/28/2007 6:40:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Izotek cz 3

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ktos tam pisał że wymaz to potem i posiew tak samo oczywiście, najpierw pochodz tak dla picu niech cię tam nafaszeruje pierwszymi antybiotykami jakie pamięta ze szkoły wydasz kase na pare wizyt nie przejdzie to wtedy zacznie myśleć głupia pipa a nie lekarz. pierwsze co do niej należy szukać przyczyny. jak tak dalej pochodzisz to zrozumiesz na [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/14/2007 11:40:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Izotek cz 3

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] normy. W piatek bylem z tymi wynikami u pani dermatolog i powiedziala ze jeszcze miesiac Izoteku i koniec. Mial ktos podobny przypadek? Czy 3 miesiace na Izoteku w niskich dawkach moze wogole pomoc? Czy nastawila sie na druga kuracje jakos od wrzesnia, pazdziernika? A moze zmienic dermatologa? Zmieniony przez - siuw w dniu 2008-01-05 11:41:20

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/5/2008 11:39:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Izotek cz 3

    Post
    Zdrowie i Uroda

    kurcze ja mam obawy ze Pan izo moze mi nei pomoc gdyz moja pani doktor powiedziala ze bede przyjmowal Pana izo 3 miesiace po dawce 20mg ;/ , chyba ze mi zwiekszy w nastepnym miesiacu. waze 68 kg czyli dawka dzienna 35mg wedlug ulotki, i bym musial taka dawke brac 4 miesiace ?, co o tym sadzicie ? pzodrawiam

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/10/2008 7:55:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Izotek cz 3

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ehh...jednak lepiej nie wrzucać dodatkowej chemii w siebie...izo wyleczyć wyleczy...chyba...ale lepiej mu pomóc w leczeniu niż dodawać więcej przeszkód pzdr

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/20/2008 4:49:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Izotek cz 3

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] niczego co by zaszkodzilo, to pozniej po kuracji izoteku jak cos wezmiesz nic sie nie stanie, bo jestes wyleczony? Wysypie na bank, organizm mial lekko w walce z syfami i do pomocy izotek, a tu nagle ani izoteku ani lekko bo sie po cos siegnelo. Jak wysypuje podczas izoteku i jakies chemie to jest przynajmniej swiadomosc ze organizm moze sobie [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/20/2008 5:27:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Izotek cz 3

    Post
    Zdrowie i Uroda

    a co bys polecił na teraz zeby juz jaks je wybielac puki sa świeże (bo moze czym starsze tym mniejsze szanse na ich zniwelowanie) bo jestes raczej weteraniem ? :D heh, moze i jestem weteranem. Tak czy siak, nie licz ze izo pomoze z bliznami. Mi wręcz poryło twarz, niektóre blizny mam jak po dziabnięciu nożem. Na chwile obecną, jak masz duzo [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2008 2:16:57 PM Liczba szacunów: 0
  • własny trening do oceny i poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    wiem ze dosyc sporo tego napisalem ale chcialem jak najbardziej przyblizyc wam moj "problem" licze an pomoc od kazdego chetnego :)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 660 Data: 11/25/2008 8:37:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosba...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] i cwieczenia silowe + aerobowe? ps: tak z ciekawosci.. skoro nie jestem waszym zdaniem endo to w takim wypadku ekto, tak? ps2: nie smiejcie sie, ze w taki tragikomiczny sposob rozpisalem sobie ta diete, po prostu bylo mi latwiej policzyc sobie kalorie pozniej i ewentalne ilosci jakie bede zmuszony pochalaniac hehe pozdrawiam i dziekuje za pomoc

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1673 Data: 4/14/2010 9:41:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosba...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] na kilka zadanych wczesniej pytan bede ci niezmiernie wdzieczny (rozumiem, ze jest to dzial odzywiane lecz skoro juz tu jestes a wiedze posiadasz niemala to moze moglbys mi pomoc)... a wiec: 1) czy dieta, ktora zostala poprawiona przez ciebie jest to typ diety na redukcje? bo z tego co policzylem jest tam ok. 400 kcal mniej niz w tej, ktora [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1673 Data: 4/16/2010 7:34:33 PM Liczba szacunów: 0
  • rozwolnienie, bóle brzucha i nudności

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ok od poniedziałku zacznę od nowa... ;) aczkolwiek już dzisiaj mam zero bólów, nudności, rozwolnienia itp. ;) tak czy inaczej dla psychiki pewnie sie przyda ;) pzdr i dzięki all za pomoc

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/5/2009 8:40:49 AM Liczba szacunów: 0
  • PŚ w Skokach Narciarskich 2007-08

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] m.in. przez byłego mistrza olimpijskiego Espena Bredesena za zbyt małą opiekę nad Bystoelem, który wyraźnie przeżywał załamanie. "Wszystkie te epizody były wołaniem o pomoc. On jej potrzebował bo znalazł się na życiowym bezdrożu, lecz nikt tego nie chciał widzieć, ani działacze ani trenerzy, którzy oczekiwali tylko rezultatów" - mówił [...]

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 13488 Data: 11/12/2007 8:12:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Chcesz schudnąć +8KG??? Złam sobie nogę!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zgadzam sie z tym w 100%, dlatego zglosilem sie o pomoc do qazar'a a ten temat tu dalem jedynie jako ciekawostke przyrodnicza

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 8166 Data: 3/13/2006 8:34:33 PM Liczba szacunów: 0
  • no antek mógłby pomóc

    Odpowiedzi: 3010 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/25/2008 10:29:33 PM Liczba szacunów: 0
  • pomóc nam pozbyć się ciebie (to do slawle) Zmieniony przez - Saddath w dniu 2008-10-25 22:31:11

    Odpowiedzi: 3010 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/25/2008 10:30:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Wrzucajcie fotki swoich supli

    Post
    Odżywki i suplementy

    w moim przypadku ma pomoc w walce ze spadkami i nie zalewac. No i tak wlasnie dziala

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2009 12:02:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój pierwszy dziennik/ Massa/ Poprawa sylwetki

    Post
    Trening dla początkujących

    Chyba nikt nie chce mi pomóc :( na prawdę nikt nie ma czasu??:( prosiłbym też administratora by zmienił nazwe mojego tematu na: Teomax2\massa Zmieniony przez - teomax2 w dniu 2011-06-25 19:19:42

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1536 Data: 6/25/2011 7:14:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój pierwszy dziennik/ Massa/ Poprawa sylwetki

    Post
    Trening dla początkujących

    Czesc, chętnie będę obserwował twój dziennik, jeżeli chodzi o pomoc to brakuje treningu nóg, który jest podstawą treningu, w dniu pleców albo jak wrzucisz dzień nóg potrzebna jest jakaś forma martwego ciągu, czy to klasyczny,rumuński lub na prostych nogach, na pewno jest to coś czego tu nie ma a powinno.. ;)) PS. co do kontuzji to myślę ze na [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1536 Data: 6/25/2011 11:31:04 PM Liczba szacunów: 0