SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • zakup bieżni -potrzebna pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Kochani pomuszcie Pragne zakupić bieżnie do mieszkania w bloku. Nie ukrywam że zalezy mi aby nie była zby droga. Poradzcie jakie parametry brac pod uwage, aby nie obciążać stawów i co ważne nie przeszkadzac sąsiadom mieszkającym piętro niżej Dziękuję za wszystkie wskazówki Ania

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1112 Data: 3/5/2007 9:37:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Mam taki zestawik czy moglby mi ktos to madrze rozpisac?czy bedzie potrzebny odblok?z gory dzieki i pozdro oczywiscie dla konkretnych sog...SNG-90kaps,MFX-120,HX2-120.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1352 Data: 3/10/2008 5:40:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w wyborze (łyżwy).

    Temat
    Inne dyscypliny

    Siemaneczko :). Mam pytanie : które łyżwy mam wybrać do ok . 205zł max ? http://allegro.pl/lyzwy-hokejowe-reebok-1-k-roz-46-i1338905458.html Czy http://allegro.pl/lyzwy-hokejowe-ccm-01-roz-46-i1338907288.html\ "Łyżwy dla początkującego który umie jezdzić tylko do przodu itp :P" THX.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1052 Data: 12/3/2010 8:33:39 PM Liczba szacunów: 0
  • z czym lepeij anapolon: prolongatum czy propinicum ?? bede sogi !!!!!!!

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3241 Data: 7/19/2004 1:02:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułozeniu diety na mase

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] mam prosbe w ułozeniu dla mnie diety albo chociaz jakies wskazowki... mam 178 i 60 kg wagi niestety ciezko mi jest ulozyc diete... moja praca nie pozwala mi czasami nawet i sie czesto zdarza ze przez 8 godzin nic nie zjem... mam duzy problem z przybraniem masy wiec prosze o pomoc... byl bym bardzo wdzieczny za jaka kolwiek pomoc i wskazowki.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 591 Data: 3/19/2014 10:21:02 AM Liczba szacunów: 1
  • Staz mam prawie zerowy wczesniej po prostu biegałem i rowerowałem. Robię FBW z wasza pomoća ułożone. Moim celem jest dalsze odchudzanie. 1. Czy 5 serii po 12 powtórzeń jest najlepsze czy jednak zmodyfikowac? 2. Czy 3 dni w tygodniu trzymać sie na sztywno czy jezeli pozwala czas to moge robić i po 5 6 7? (czy to bedzie pozytywne czy negatywne?)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 491 Data: 11/24/2018 9:12:54 PM Liczba szacunów: 3
  • Prosze o Pomoc To dla mnie wazne!!

    Temat
    Trening dla początkujących

    mam 192cm wzrostu, 86kg wagi i trzy miesiace na to żebym sie podciagnłą na drążku przynajmniej 10 razy, wiem ze to nie duzo może ale narazie jestem na etapie czterech powtórzeń:). prosze napiszcie jak ćwiczyć w domu żeby osiągnąc to na czym mi zalezy....z góry dziękuje narka

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1175 Data: 3/26/2004 10:33:13 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc do treningu HST ?

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    witam mam pare pytan do treningu HST , otóż wczesniej nie praktykowalem tego treningu dlatego prosze o wskazowki. Moj cel oczywiscie masa . Prosze o porade i jakis przykladowy trening HST ktory moglbym wykonac . Moj staz 1,5 roku , 88 kg 180cm aktualne suplementy to G-kick sciteca i kreatyna olimp prosze o odpowiedz

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 915 Data: 3/8/2007 6:57:53 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc z dniami

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    siemanko! MAm pewien problem, otóż trenuje na siłcę i jeszcze SW. SW nam w poniedziałki i piątki od 15. Na siłkę chodzę 3 razy w tyg. Czy dobry byłby plan: poniedziałek - SW (sztuki walki) wtorek - siłka środa - siłka czwartek - siłka piątek - SW. Jeśli nie, Sw nie mogę przestawić, ale siłkę owszem (na rano). Proszę o pomoc ;)

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 530 Data: 9/25/2011 9:59:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam. Proszę tylko o rzetelne odpowiedzi. Mam miesięcznie do przeznaczenia 300zł na odżywki . Chciałbym rozpocząć trening z odżywkami . Obecnie trenuję 5 razy w tygodniu aeroby . Za miesiąc wchodzę na siłownię i ruszam na 200% ! . Co muszę zakupić aby efekty były jeszcze lepsze :)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1035 Data: 7/19/2012 3:16:43 PM Liczba szacunów: 0
  • WITAM JESTEM NOWY PROSZĘ O POMOC

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam,mam 18 lat od 10 stycznia chciałbym zaczac moja przygode z siłownią (pierwsza wizyta w życiu) nw od czego zaczac,czy stosowac diete jak tak to jaka,jakie suplementy brac,moja budowa ciała jest szczupła 192/80-82 kg Prosze o jakieś rady,czy bedzie potrzebna wizyta u dietetyka, itp.A może Wy mi pomożecie. Dzięki i Pozdrawiam!!

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 614 Data: 1/5/2014 12:39:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc

    Temat
    Doping

    Witam panowie mam prosbe do ekspertow ,kupilem od zaufanego dila 5 paczek omki i chcialbym wiedziec czy tj fake czy oryginal bo kolega przyslal mi swoja omke i pudelko wyglada inaczej niz moje ma w lewym rogu napisa pharmaswiss i z tylu ma nr a moja nie,zalacze zdjecia dajcie znac co myslicie Zmieniony przez - krzykacz w dniu 2019-01-02 19:31:13

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 424 Data: 1/2/2019 7:30:28 PM Liczba szacunów: 1
  • KB Pomoc

    Temat
    Sztuki Walki

    Siemka. Poradzcie mi jak moge się lepiej przygotować do walki w KB ( light contact) do 17 Lipca ? Trenuje tylko 5 miesięcy Kickboxing. Mam 15 lat .

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2478 Data: 6/26/2010 10:58:38 PM Liczba szacunów: 0
  • POMOC Z GAIN BOLIC 6000

    Temat
    Odżywki i suplementy

    WIEK: 15lat WAGA: 57,5kg WZROST: 168cm STAZ NA SILOWNI: 9 miesięcy CEL SUPLEMENTACJI: Masa TYP BUDOWY: Szczupły WYNIKI SILOWE -Klata: 58,5kg 2x DIETA: Niemam diety ale jęm ile mogę Mam Gain Bolic 6000 4kg i chcialem zapytac ile razy w dniu go brac i po ile i kiedy:) Z góry THX

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 642 Data: 10/23/2008 4:06:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc...

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Mam 16 lat, 163cm wzrostu i waze 62 kg...Mam problem a mianowicie znacznie odstaja mi sutki...Wiem ze to nie miejsce zeby pisac o takich rzeczach ale moze Wy jako zapaleni kulturysci pomozecie mi w tym...Strasznie mnie to krepuje i wstydze sie chodzic w koszulkach...:(Prosze o pomoc...

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 686 Data: 7/29/2004 12:05:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Meta PMP Iranska POMOC

    Temat
    Doping

    Witam mam 100 tabs po 10 MG mety PMP iranskiej chcialbym aby ktos opisal jak najlepiej zjesc ja tzn ile jesc dziennie myslalem nad 4-5 tabsami dziennie Dieta jest wszystko jest wiec prosze o opinnie I ile pojdzie wynik na klate narazie mam 100 kg i ile pojdzie cm w bicepsie :)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1186 Data: 3/9/2013 12:36:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam mam 16 lat 175 cm wzrostu i 63-64 kg wagi , nie ćwiczę na siłowni (czasem trochę w domu) , jem normalnie jaki mam typ budowy ciała prosze o pomoc , Pozdro! http://imageshack.com/a/img849/7681/o60q.jpg http://imageshack.com/a/img856/9829/9uub.jpg

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1431 Data: 6/30/2014 10:11:42 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w dobraniu odzywek

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Witam chciałbym się was poradzić. od niedawna zacząłem trening przyjmuje narazie tylko białko i chciałbym abyście mi pomogli w dobraniu co kupić jakie odżywki jakie suplementy itd. Oczywiście liczę się też z cena aby za bardzo nie przekroczyło mojego budżetu. Mam 175 cm wzrostu i około 65-70 kg. Z góry dziękuję za pomoc

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 691 Data: 7/16/2014 7:52:07 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc!!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Zakupilem sobie zestaw: plutonium tri anabol hyperfusion chce na tym zrobic cykl, ale dostalem za darmo od kumpla jeszcze univesal m-stak univesal stak i mala puske trek aakg Moje pytanko czy moge to wszystko polaczyc w jednym cyklu sobie czy w jakis sposob te odzywki beda sie gryzly?? z gory dzieki za odpowiedzi na serio ich potzrebuje:)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 580 Data: 10/22/2011 7:13:38 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Siemka trenuje juz dosyc dlugo, lecz nigdy nie utrzymywalem jakies konkretnej diety.- staralem sie oczywiscie odzywiac w posilki wysoko bialkowe itp, robilem sobie koktajly. Teraz zaczne drugi cykl z kreatyna, dokupilem bialko. A co z dieta? Jakis rady? Bede wdzieczny. Pzdr

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1299 Data: 4/26/2008 8:43:46 PM Liczba szacunów: 0