witam jestem amatorem no moze nie takim znowu amatorem bo cwicze od okolo 4miesiace tylko cos nie moge przybrac na masie chcialem sobie zakupic odzywke mas gain 3000g do tego jakis testosterol czy biosterol ale naczytalem sie troche ze to nie zle gowno wiec moze wy mi cos doradzicie co moge jeszcze zaaplikowac oprocz tej odzywki i diety
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Napisał(a)
carbo i jak masz kase oprocz tego bialka i carbo mozesz sie faszerowac gainerem witaminki:)
...
Napisał(a)
witam jestem amatorem no moze nie takim znowu amatorem bo cwicze od okolo 4miesiace

...
Napisał(a)
Dobra a tak serio to wez sie za diete i carbo/bialko/gainer do uzupelnienia i witaminki i na razie ci to styknie. Polecam z gainerow gain bolica, moster mass'a z bialek sp80, prolagentum acarbo to bx
zdr.
zdr.
...
Napisał(a)
eooo tu mam cos fajnego
co myslicie
GAINER 737+mas gain 3000g
i teraz pytanie czy da mi to cokolwiek???????
chcialbym przybrac tak z 5kg moze wiecej jak sie da
co myslicie
GAINER 737+mas gain 3000g
i teraz pytanie czy da mi to cokolwiek???????
chcialbym przybrac tak z 5kg moze wiecej jak sie da
...
Napisał(a)
4 miesiace stazu to bardzo niewiele w tym sporcie prawie ze nic
uloz diete bo po pytaniach mozna wywnioskowac ze jej nie masz
zobacz w jakim celu bierze sie gainer'a:
https://www.sfd.pl/temat252665/
uloz diete bo po pytaniach mozna wywnioskowac ze jej nie masz
zobacz w jakim celu bierze sie gainer'a:
https://www.sfd.pl/temat252665/
...
Napisał(a)