SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • [...] Zapisy chętnych odbędą w miejscu zawodów w godz. 15:30- 16:30. Start o godzinie 17:00. Waga ciągnika ok. 7 ton. Ciągnik należy przeciągnąć na odległość 15 metrów przy pomocy szelek oraz liny zamocowanej naprzeciw ciągnika. Niedozwolona jest pomoc przy naciąganiu liny przez osoby trzecie. Runda I jest rundą kwalifikacyjną do finału [...]

    Odpowiedzi: 0 Ilość wyświetleń: 723 Data: 5/20/2019 7:33:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Policjanci w Grecji pod sąd

    Temat
    Sztuki Walki

    [...] sprawca jego śmierci został aresztowany pod zarzutem "umyślnego zabójstwa". W areszcie osadzono również drugiego członka patrolu policyjnego, który został oskarżony o pomoc w zabójstwie. Ofiara, Andreas Grigoropulos, był w grupie około 30 nastolatków, którzy obrzucili w sobotę kamieniami radiowóz. Jeden z członków patrolu policyjnego, [...]

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 3861 Data: 12/7/2008 10:01:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Dietka na masa do oceny

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] cwiczylem....waze 80-82kg przy wzroscie 181cm,tylko ze jakos tak mi sie to glupio rozkalda,ze wiekszosc tej wagi jest w nogach i brzuchu,potem biceps a moja klata to wzywa o pomoc boska:/...Wiec chce zdobyc mase miesniowa przy stracie tej tluszczowej(tylko o brzuch mi chodzi,bo nogi sa spkx)...rozpisalem sobie diete,wzorujac sie na innych tu [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1120 Data: 12/7/2003 3:36:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Muay Thai LBN Nałkowskich

    Temat
    Baza klubów Sztuk Walki

    [...] zapisać tyle ze niewiem paru żeczy(na stronie klubu niebyło ...): -w jakich godzinach,ile razy w tygodniu,ile trwają treningi ? -ile za miesiąc treningu ? aha jesli ktos zna jakieś dobre kluby muay thai ewentualnie mma w lbn to był bym wdzięczny za pomoc w wybraniu ;) (centrum K1 odpada :( niepasują godziny treningów) Z góry dzieki za pomoc ;)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1940 Data: 7/30/2009 4:10:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla dziewczyny

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] - kanapki z sałata zodkiewka itp podjadam marchewke i pije duzo sokow wody Zdaje sobie sprawe ze wszytko jest do zmienienia wiec prosze o jakies wskazowki dla mnie dzieki za pomoc. Podobno nie dobrze jest tracic duzo kilogramow na raz lepiej stopniowo i w dłuzszym okresie czasu wiec mam nadziej ze do wakacji cos sensownego z tego wyjdzie dzieki z [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1174 Data: 1/21/2006 10:27:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Rzezba + dieta POMOCY

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] LUB BEZ MIESA KOLACJA KOSTKA POLTLUSTEGO SERA Z KEFIREM BADZI RYBA TUNCZYK,MAKRELA pomiedzy posilakami owoce jakis banan jabłko SCHUDLEM NA NIEJ KOLO 3 KG MOZE JEST COS DO POPRAWY TO POPROSZE? Z DRUGIEJ STRONY NIE STAC MNIE NA JAKAS SUPER DIETE .. prosze o konkretna pomoc jezeli chodzi o porady lub jakis trening najlepije 3 dniowy pozdrawiam

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1513 Data: 5/22/2011 12:51:01 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Mogę wziąć gainer czy jednak dać sobie 3 tyg??? Mam tendencję do przybierania ok. 1 kg w lecie, a do spadku wagi zimą, więc mam nadzieję, że gainer coś da. Proszę także o pomoc w doborze dietki, do gainera, by przyrosty były jak najlepsze, wiem że jest to ważna część, uzupełnienie treningu, bez którego nie można spodziewać się dużych [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2506 Data: 6/3/2005 9:48:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja wagi oraz odpowiednia dieta

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Drodzy koledzy i koleżanki. Piszę ponieważ chciałbym uzyskać pomoc w kwestii odżywiania. Od nowego roku postanowiłem zacząć chodzić na siłownię ze względu na start do straży pożarnej. na egzaminach jest tam podciągnie a ze względu na moje słabe ręce i wagę 88jg /185 cm wzr opornie mi to idzie. Chciałbym uzyskać radę co jeść i w jakich ilościach [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 951 Data: 12/28/2011 5:20:13 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl na mase do oceny, prosze o porade

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] W ciagu ostatnich 2 lat mialem 2 cykle kreatynowe (mono) a teraz przymierzam sie do kolejnego cyklu na ktory jestem w stanie wydac 500-600zl takze bede wdzieczny za kazda pomoc. wiek - 20lat staz- 2 lata cel-masa trening- 3xtyg (na mase) dieta-w miare mozliwosci opanowana System Protein 80 - 3,2kg xpand - 1 duza puszka cell pump - 660 gram [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1660 Data: 12/7/2006 11:37:15 PM Liczba szacunów: 0
  • sister

    Temat
    Ladies SFD

    Chciałem trochę pomóc w diecie siostrze, prosiłbym o pomoc w proporcjach BTW na początek dla niej Dane siostry jakie posiadam:) Wiek: 30 Wzrost:168 Waga: 65 Ogólnie chodzi o zrzcucenie trochę fatu z brzucha: Jej zapotrzebowanie kaloryczne wychodzi na poziomie 1792 kcal Czy można zacząć z rozkładem BTW 130/85/130(1805 kcal) na dzień? czy [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 859 Data: 7/10/2011 4:51:58 PM Liczba szacunów: 0
  • wrzody

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Prosze o pomoc , moja zona do 1.5 roku leczy wrzody na skorze , poczatkowo byly niewielkie ale z czasem staly sie ogromne , i niestety chirurdzy doradzili tylko usoniecie , ale juz miala 5 operacji i teraz ma otwarte rany pod pacha i stwierdzili ze trzeba przeszczepic skore pod pacha a przyczyny nie znalezli!!! a po sotatniej operacji tj. 2 [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1258 Data: 9/18/2011 7:31:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl na masę. Pomocy...

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, jak w temacie od poniedziałku ruszam z robieniem masy i proszę was o pomoc w rozpisaniu jak brać odżywki które posiadam Dieta jako tako jest, ale ciężko ją utrzymywać ponieważ rano chodzę do szkoły, później trening i wracam do domu o 22. Odżywki które aktualnie posiadam : Hi-Tec Protein 80, Syntrax Matrix 5.0, Matrix Goliath, Olimp Gain [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1026 Data: 11/8/2008 12:11:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam mam 23 lata jestem nowy na tym forum chciałbym opisac moj problem otóż moj cykl polegal na braniu 100ml prop i 100ml decki co dwa dni czyli 200ml co drugi dzien na poczatku bralem 50ml prop i 50ml decki tak okolo 4 razy łacznie wziąlem 800ml tego i tego cykl trwał około 3-4 tygodni moje pytanie to odblok mial byc juz dawno a czekam i [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 844 Data: 1/21/2015 11:25:44 AM Liczba szacunów: 0
  • dieta oraz trening

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam, chciałbym wreszcie wziac sie za siebie zaczac cwiczyc i ułożyć sobie jakąś sensowną dietę, jako osoba z małym doświadczeniem proszę o pomoc. Oto moja ankieta: Wiek: 15 Wzrost: 180 Waga: 58 Sporty: siatkówka, bieganie Staż: brak Cel: masa Suplementy: brak Na razie nie wybieram sie na silke, chcialbym zaczac cwiczyc cos w domu, jakies [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 502 Data: 8/19/2013 9:00:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam wszystkich :) Mam 26 lat 180cm około 80kg Prosiłbym was o pomoc dostałem od znajomego duży gryf i 2mqłe Do tego 25 kg obciążenia. Ciekawy jestem czy z tqkim sprzętem w warunkach domowych dałbym rade trochę zwiększyć swoją masę. Nie mam pojęcia jakie ćwiczenia zastosować i z jaką częstotliwością je wykonywać. Narazie poprostu codziennie [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1033 Data: 7/31/2014 9:43:27 AM Liczba szacunów: 5
  • carbo + bialko , jestem nowy prosze o pomoc :):)

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] + barki , sobota aeroby , niedziela wolne :) moje pytanie jest takie : kupilem sobie kilka dni temu carbo z vitalmaxu + bialko z cnp , nie chce brac nic innego . Prosze o pomoc jak brac carbo i bialko ? jak brac w dni na siłce a jak w dni aerobowe . jaki odstepy czasowe pomiedzy carbo i białkiem . bardzo dziekuje za wszelka pomoc :) czy po [...]

    Odpowiedzi: 0 Ilość wyświetleń: 852 Data: 3/22/2009 10:26:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Poprawa wyglądu w dwa miesiące!

    Temat
    Trening w domu

    [...] 35kg na bica. Mogę skołować ławeczke. Odpada jakiekolwiek kreatyny oraz białka, musi to być całkowicie naturalne. Mam nadawgę"? wzr. 175 waga 72 ostatnio przytyłem przez tryb siedzący . No i proszę pomoc, jakaś dieta i ćwiczenia nie musi to być coś dokładnego, ale jak mam ćwiczyć za pomocą dwóch hantli. Z góry dziękuję za pomoc. 16 LAT. :D

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1306 Data: 5/10/2010 9:01:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do A6W

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] Często gram na boisku w piłkę nożną i codziennie biegam po 30 minut. Na brzuchu mam 3 fałdy i myślę że nie będzie widać moich mięśni brzucha po ukończeniu A6W. Prosiłbym o pomoc w ułożeniu diety na podstawie powyższych informacji, bo chciałbym się pozbyć tych fałd i wyrobić sobie "kaloryfer". Za wszelką pomoc będę ogromnie wdzięczny. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 800 Data: 3/17/2012 8:50:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy zmianie treningu, z góry dziękuję.

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] wcześniej chcę zmienić plan, ale nie wiem czy nadal robić to w taki sposób, czy pozmieniać kolejności, nadać np. na biceps priorytet (więcej ćwizceń)? Dziękuję z góry za pomoc. Płeć: Mężczyzna Wiek: 18 Waga: 74 Wzrost: 183 Cel treningowy: Rzeźba + powiększenie obwodów Staż treningowy na słowni: ~12 miesięcy, przy czym faktycznie [...]

    Odpowiedzi: 0 Ilość wyświetleń: 588 Data: 9/7/2008 12:30:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Co mam jesc, aby urosnac????

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam!! Bardzo potrzebna mi jest pomoc... Cwicze juz 3 miesiace i teraz biore kreatyne + dekstroze i nie wiem co jesc (dieta). Waze okolo. 68 kg i mam 180 cm, jestem bardziej szczuplejsza osoba... Nie wiem jaka dieta by byla najlepsza, ale wydaje mi sie, ze bialkowa... Jesli ktos ma jakies stronki z taka dieta zeby mi pomogla przybyc na masie, [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1377 Data: 10/7/2006 9:13:42 AM Liczba szacunów: 0