SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Co z tym brzuchem ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jest ktos w stanie pomoc przy ukladaniu diety,gdyz nie bardzo wiem od czego zaczac?Bylbym bardzo wdzieczny.Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3285 Data: 4/7/2011 8:43:17 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] dużo. Mam też lekko zawyżone TSH - ale lekarz mówi, że z wiekiem przejdzie. Yebievdenko: Co do suplementacji nie jestem pewien, bo gainerze zawsze latałem do kibla przez (dosłownie) pół dnia... Chyba, że może jakiś polecasz :) Serio chłopaki, każda pomoc się przyda, bo aktualnie mam ochotę pozasłaniać lustra jak ksiądz krzyż na wielki post :P

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1937 Data: 8/22/2015 9:11:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja do oceny + pytania

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] masz 3 miesieczny staz to wydaje mi sie, ze suplementacja bcaa i glutamina nie jest konieczna. nie oczekuj wielkich efektow, ale jesli chcesz to kup - na pewno moze tylko pomoc, nie zaszkodzisz sobie, ale ja bym na Twoim miejscu nie kupowal, zainwestowalbym te kase w inne odzywki lub w piersi kurczaka. nawet dalbym se spokoj z kreatyna poki [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1286 Data: 9/18/2006 4:16:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok, dziękuję bardzo za pomoc. ;)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 735 Data: 6/30/2008 12:06:19 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta, cwiczenia po ciazy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    hmmmm........... dla mnie jest to dosc nie zrozumiale ale wielkie dzieki za pomoc poczytalam sobie, probowalam nawet obliczac ale cos slabo mi idzie :(

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 9309 Data: 2/5/2008 8:37:03 AM Liczba szacunów: 0
  • dieta, cwiczenia po ciazy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zapomnialabym.... czy ktos moglby mi pomoc obliczyc te kalorie itd.? coprawda znalazlam stronke ktora ma cos z tym zwiazanego ale.... :-] oto ona : http://www.zdrowydzien.info/index-kalkulator.html moze to to? hmmmm... ?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 9309 Data: 3/14/2008 11:03:44 AM Liczba szacunów: 0
  • spilt4x tyg proszę o szybkie sprwdzenie

    Post
    Trening dla początkujących

    ok wezmę dzień dobry jak długo ćwiczyć tym planem z 2-3 mc? dzięki za pomoc ;)

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1053 Data: 12/15/2009 6:00:53 PM Liczba szacunów: 0
  • mój plan do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] czasowe niemalże nieogranoczone, ćwiczę zawsze po szkole. To jest około godizny 14. Jedynie w poniedizałek musze czekać aż mój kolega wróci ze szkoły i zaczyanm trening o godzinie 17. Trening zajmuje mi 1,5-2 h. Sprzęt taki jak wymieniłem w pierwszym poście. Nie mam żadnych stwierdzonych przeciwwskazań medycznych. zdr. i dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1677 Data: 10/2/2005 12:41:09 PM Liczba szacunów: 0
  • >>> Ćwiczący wg nie-ćwiczących...<<<

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] inne tego rodzaju ciulstwa, to dla mnie szczyt d****izmu a także Ci co trenują by budzić groze na mieście, postraszyć dzieci w piaskownicy. A jakby kobieta ich poprosiła o pomoc przy wniesieniu wózka by zapewne ją wyśmiali. Jeden zrobi z siebie koksa i bedzie straszył dzieci w piaskownicy. Drugi nauczy się cierpliwości, wytrwałości, [...]

    Odpowiedzi: 246 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/24/2007 8:06:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Chudzina w sumie to fakt że jest czasem rozmowa i pomoc na temat ale wiadomo ze kilka z nich to też za nic leci właśnie wyjąłem śrutówkę z opakowania trzeba ją przeczyścić, zlikwidowac lekki luz lufy i przestrzelić po zimowym spoczynku a na weekend jakiegoś bażanta upierdzielić Zmieniony przez - strefab4 w dniu 2008-03-11 14:17:02

    Odpowiedzi: 764 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/11/2008 2:13:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam Pana. Mam następujący problem. Od dłuższego czasu czuję, że moje stawy nie mają się najlepiej. Chodzi tutaj głównie o barki i nadgarstki. Podczas rozgrzewki nieprzyjemnie strzykają i nawet długie machanie nie pomaga. Odczuwam podczas rozgrzewki takie nieprzyjemne tarcie. Widziałem ostatnio w TV reklamę promującą jakiś specyfik na stawy z [...]

    Odpowiedzi: 288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/2/2010 1:19:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Dziękuje za pomoc, nie mam zakwasów po tym podciąganiu, więc zostawię tak jak robiłem do tej pory. W takim razie kretę będę brał 2 capsy na czczo i 2 po treningu, a w nie treningowe też tak jak Pan zalecił, tylko mam jeszcze pytanie co do brania kreatyny na czczo. Czy jak wezmę ją na czczo to potem powinienem odczekać ok. 30minut zanim zjem [...]

    Odpowiedzi: 288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/12/2010 4:27:02 PM Liczba szacunów: 0
  • ok. wielkie dzieki za pomoc. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/13/2010 12:22:36 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] się do nowego treningu, prawdopodobnie będzie to FBW. Co do informacji o mnie to przedstawiają się tak: Staż treningowy: 14 miesięcy Waga:80,4kg Wzrost:177cm Wskaźnik TT (bf%): 17,7% Czysta masa: 66,2kg WMC: 25,7kg/m2 Klatka: 99cm Ramie: 33cm Przedramie: 30cm Talia: 88cm Biodra: 100cm Udo: 60cm Łydka: 41cm Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc

    Odpowiedzi: 288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2010 5:17:57 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] przeczytałem, że gram białka ma 4,5 kcal. Ilość białka kształtuje się na ilości 150-180g dziennie. Olej MCT w miare finansów postaram się wprowadzić. Co do białek myślę, że uda się zdobyć szybkowchłanialne i wolnowchłanialne odżywki :) Z antykatabolikami zobaczę na ile pozwolą moje fundusze.. Dziękuje za wszelką pomoc i pozdrawiam serdecznie :)

    Odpowiedzi: 288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/13/2010 10:32:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki za pomoc! Tego właśnie się spodziewałem!

    Odpowiedzi: 288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2010 8:14:24 AM Liczba szacunów: 0
  • chester145 pytania zadane przez Ciebie to tak naprawde temat rzeka. Tak czy inaczej postaram Ci sie pomoc. Moze zaczne od tego ze osiagniesz sukces jezeli polaczysz ze soba nastepujnace sprawy - wlasciwy dla Ciebie trening, diete oraz suplementacje. Zakladam ze motywacje ktora jest kluczem do zmian juz posiadasz :)

    Odpowiedzi: 288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2010 11:45:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Uzyskanie suchej masy miesniowej wymaga naprawde sporej konsekwencji w treningu, w odzywianiu i we wlasciwej suplementacji. Mam nadzieje ze uda mi sie pomoc wielu czytelnikom.

    Odpowiedzi: 288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/16/2011 10:27:38 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] i co by Pan poradził? Wiem że masa i redukcja to dwa przeciwne cele ale tłuszczu nie jest zbyt dużo a czas mam do wakacji więc może da się to jakoś pogodzic Liczę także na pomoc Binia gdyż plany masowe którymi będę cwizcył to hst i nie wiem jak ewentualnie je połączyc z aerobami Zmieniony przez - pedro1993 w dniu 2011-01-25 13:06:56 Zmieniony [...]

    Odpowiedzi: 288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2011 1:06:39 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] 2 treningach SW w tygodniu. Na siłownie 3dni mógłbym wygospodarować. Chodzi mi o pewne ukierunkowanie co dalej, co do suplementacji nie powinno być problemu bo mam jeszcze mały zapasik supli (GainBolic, SystemProtein, Creatine XPLODE, BCAA, AAKG Extreme), obecnie używam tylko BCAA po treningach i AAKG przed siłownią. Z góry dziękuje za pomoc :)

    Odpowiedzi: 288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/6/2011 5:55:08 PM Liczba szacunów: 0