SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • S.M.P.A zobacz temat tego kolesia ziomaxa, bo on postepuje nierozsadnie i przyda mu sie twoja pomoc tak jak mi kiedys( i nadal :D)

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 19329 Data: 2/26/2010 7:11:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Bzdet, ale nie szkodzi rozumiem? Jajka dam na miekko. Dzieki za pomoc.

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 19329 Data: 3/4/2010 4:18:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Czyli ta oliwa rano jest jak najbardziej ok? Co do postu to wyslalem maila do administracji. Dzieki z gory za pomoc

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 19329 Data: 3/5/2010 2:52:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Wypróbuję jutro 100g przed i po. Chodzi o to zebym mial energie podczas treningu. Jak bedzie przepelnienie to zmniejsze. Dzięki za pomoc. ostatnie pytanko - czy przelicznik gramów na ml u oliwy jest jakiś duży czy prawie tyle samo wychodzi? Zmieniony przez - Wampirate w dniu 2010-03-12 15:04:42

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 19329 Data: 3/12/2010 3:03:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan 3 dniowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Zrobię jak piszesz tylko zostawie rozpiętki w klacie i za jakiś czas odpowiem jak to wychodzi w moim przypadku. Dzięki za odpowiedzi na temat ludziom którzy chcą pomóc. POZDRO Zmieniony przez - radek7891 w dniu 2010-02-09 18:02:09 Zmieniony przez - radek7891 w dniu 2010-02-09 21:34:23

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1437 Data: 2/9/2010 5:52:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwsza dieta na masę do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki za pomoc. Czyli dodatkowo do kilu posiłków warzywa. Białko koniecznie zmniejszyć czy ewentualnie może zostać jak jest? Jakieś inne sugestie, zmiany, błędy z mojej strony?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 927 Data: 1/17/2012 11:17:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwsza dieta na masę do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] /5 /1 /45 -jajecznica z 4 jaj 240g 290 /26 /20 /1 Razem 513 kcal 31 g białka 21 g tłuszczu 46 g węglowodanów Suma dobowa: 3162 kcal 166 g białka 96 g tłuszczu 358 g węglowodanów Lepiej? Zmienić coś jeszcze? Zmieniłem trochę kolejność posiłków. Warzyw tyle wystarczy i owoców, czy raczej powinny być przy każdym posiłku? Z góry dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 927 Data: 1/19/2012 10:18:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwsza dieta na masę do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Prosiłbym o w miarę odpowiedź, ponieważ zależy mi na czasie. Proponujecie jakieś zmiany? Z góry dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 927 Data: 1/25/2012 9:35:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc , Split 4x w tygodniu

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] 3x to mięsien sie zregeneruje szybciej i bedzie w spoczynku az do next treningu danej partii (coś takiego ;d ). Po prostu chce wykorzystac wszystko jak najlepiej . Proszę o pomoc co po fbw. co jeszcze zamienic . tamten tren był dla poczatkujacych zapisany wiec troche nie rozumiem o co chodzi . Nie to żebym się czepiał tylko chciałbym sie [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1017 Data: 10/25/2012 12:25:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc , Split 4x w tygodniu

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] , albo przejść na 3x w tygodniu. Naprawdę mam nadzieję , że mnnie zrozumiesz. Jak nie ma wyjścia to będę robił tym co podałeś :) , bo wole coś robić zrobionego kto się na tym zna. Wielkie Dzięki za pomoc. . Możemy razem coś pomyśleć . Sorry za taką historię , ale może mnie zrozumiesz . pzdr :) Zmieniony przez - inoshi w dniu 2012-10-28 18:51:30

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1017 Data: 10/28/2012 6:43:51 PM Liczba szacunów: 0
  • nie ma za co, nie zdążyłam przeczytać, bo Twój 2 post mi się nie pokazał. Mogę liczyć na opinie/pomoc?

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 3050 Data: 2/20/2013 11:17:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Możemy Ci pomóc, ale powiedz czy nie chciałbyś bym przeniósł temat do działu Ladies? Tam jest grupa koleżanek, które naprawdę skutecznie pomagają innym paniom ;-)

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 3050 Data: 2/21/2013 12:23:58 AM Liczba szacunów: 0
  • jeśli koleżanki są w stanie mi pomóc to poproszę :)

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 3050 Data: 2/21/2013 12:24:53 AM Liczba szacunów: 0
  • mumeta witaj w Ladies. Przeczytaj regulamin naszego działu i linki w nim zamieszczone. Aby uzyskać pomoc wrzuć tutaj w post wypełnioną ankietę działową, zdjęcia w pozycjach opisanych w regulaminie i przykładową miskę przeliczoną w kalkulatorze potreningu.pl - instrukcja też w regulaminie. I napisz jeszcze raz jak trenujesz, żeby wszystko było w [...]

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 3050 Data: 2/21/2013 11:00:28 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] wyglądać dobrze. Nic się nie dzieje od tak. Nikt na Ciebie nie naskakuje, po to aby Cię zniechęcić i zjechać, tylko po to, ażeby do Ciebie przemówić, żebyś się otworzyła na pomoc tych Pań, które są tu żeby pomagać. Ja postanowiłam że CHCĘ, a chcieć to móc. To Twoja decyzja.. Trzymam kciuki, żebyś podjęła odpowiednią decyzję, schowała dumę, [...]

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 3050 Data: 2/21/2013 7:07:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Krav Maga a Kickboxing

    Post
    Scena MMA i K-1

    Wygrana z kilkoma jest mozliwa TYLKo w przypadku durzej roznicy poziomow i braku umiejetnosci wspoldzialania z ich strony. Inaczej nawet klamka moze nie pomoc bo Ci co przezyja zayebia Cie jak bedziesz magazynek zmienial. Paweł Ziółkowski

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/7/2002 7:42:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki preparat wspomagający?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nigdy nie brałem tego typu produktów, raz w życiu brałem kreatyne od biogenixa i wtedy też nie miałem regorystycznej diety a efekty były imponujące. A więc wydaje mi się że to nie zaszkodzi a może tylko pomóc.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1435 Data: 2/20/2011 12:25:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Taka ilość trochę mnie przeraża, ale popracuję nad tym. Dzięki za pomoc ;) Jakaś sugestia w jakie odżywki mógłbym zainwestować, żeby wspomóc przyrost? Zmieniony przez - Zatyoshi w dniu 2015-03-04 13:15:08

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1319 Data: 3/4/2015 1:14:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Dietka CKD - kilka spraw...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] włoskie Jajko na twardo Olej lniany 5 ml Warzywa Kawa czarna bez cukru (2 łyżeczki) << (trening) >> 6. posiłek 21:00 Tuńczyk w wodzie (ew. w oleju) Pomidor, sałata, kapusta pekińska lub ogórki Oliwa z oliwek (jeżeli tuńczyk jest w wodzie) << (aeroby) >> Jest ok? Dzięki za pomoc! Łap soga oczywiście! Pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1178 Data: 4/2/2005 3:30:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Dietka CKD - kilka spraw...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok, to aeroby będę robił na czczo Mam tylko pytanie czy pić kawę przed aerobami (na czczo), czy po aerobach? W takiej sytuacji powyższa dietka jest ok? Pozdrawiam i łap soga za pomoc! Zmieniony przez - vitoss w dniu 2005-04-02 18:08:53

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1178 Data: 4/2/2005 5:45:20 PM Liczba szacunów: 0