SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • pomocni bo pewnie chca cie przeleciec. Na podwyzszonym testo nie trudno o to Ja moge pomoc bez bzykania ps. a na powaznie to tu wszyscy chetnie sluza pomocna rada

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 13891 Data: 9/14/2007 6:35:49 PM Liczba szacunów: 0
  • PLAN TRENINGOWY DO OCENY I POPRAWEK

    Post
    Trening dla początkujących

    Tez tak właśnie myślałem żeby robić po 3 serię bo wkoncu są ta dwie partie po 4 cw,dziękuję za pomoc pozdrawiam

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 791 Data: 1/10/2016 8:44:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Leczenia pleców ciąg dalszy

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Owszem, mam spłyconą lordozę oraz lekko wypięty tyłek. Mimo wszystko, powoli zaczynam ogarniać te ruchy "miednicą". Martwi mnie jednak jedno, z bólem zmagam się już 8 miesięcy. Po miesiącu wykonałem RM, nic na nim nie wyszło na tyle poważnego, aby mogło dawać wspomniane objawy, czy samą rwę. Mimo wszystko - 1 fizjoterapeuta terapia mc kenzie + [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3596 Data: 10/16/2016 11:21:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Leczenia pleców ciąg dalszy

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Pytań c.d. :) . Jeżeli jednak ból jest spowodowany hmm.. Jakimś zatorem/problemem w przepływie krwi w tym miejscu - tomograf mógłby wykazać problem w przeciwieństwie do rezonansu? Wiem, że mam trochę przyblokowane biodra, i ciągle nad tym pracuję, ale jestem niemal pewny, że ból bierze się z samych pleców. Świerzy ból powodował, że w 2/3 [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3596 Data: 11/4/2016 3:28:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Najlepsze ćwiczenia-trójbój

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Panowie fajnie że sobie piszecie i mieszkacie w miastach w których są sekcje. Piszecie że nie dla lajków, chłopaczków ze szkoły. Ciekawe czy byliście takimi wielkimi głowami przed chodzeniem na treningi. Przykładowo ja trenuje sam trójbój w całym zakichanym mieście Mielec i jakoś nikt mi nie chce pomóc, jak robie martwy ciąg to słysze wypowiedzi [...]

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 15605 Data: 4/9/2003 10:43:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Najlepsze ćwiczenia-trójbój

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    [...] z za karku sztanga wznosy sztangielkami bokiem i przodem wznosy sztangielek bokiem w opadzie tulowia wszystko 4x8 sobota--nogi brzuch nogi lightowo bo nie moge jedynie przysiady robie. Z gory dzieki za pomoc sogi w nagrode Kingeri Paker :) <:::____JOY____:::> Tak wygladam http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=72610

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 15605 Data: 6/3/2003 2:45:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Chelsea Londyn vol.2

    Post
    Piłka Nożna

    Do tego dochodzi znakomity Schurrle, jego strzały z dystansu w Bundeslidze wymiatały Ciekawe jak teraz Mou ustawi po przyjściu Andre i tak już mocną pomoc.

    Odpowiedzi: 450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/6/2013 11:58:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Chelsea Londyn vol.2

    Post
    Piłka Nożna

    [...] cos na wzór bayernu. Podoba mi sie to, mate zniose ale jak latem sprzeda luiza to sie wqrwie bo uwielbiam jego styl gry %-) pozatym forma hazarda, oscara i williama- mistrzostwo. Tylko ten napastnik. Według mnie potrzebny silny, technika zbedna bo pomoc nadrabia. Diego Costa by był bajka Zmieniony przez - Cor1990 w dniu 2014-02-03 11:13:23

    Odpowiedzi: 450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2014 11:08:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o ocene planu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    aha ok dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 707 Data: 4/9/2009 12:43:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny - domowa siłka - 5 razy w tygodniu

    Post
    Trening dla początkujących

    no ok, a czemu ten trening przeładowany? ćwiczyłem na tej rozpisce przez dwa tygodnie i myślałem że dobrze ułożony jest. A można prosić o jakąś modyfikację ale dalej 5 razy w tygodniu? Lubie trenować w jeden dzień jedną partie mięśni. Dzięki wielkie za pomoc!

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1777 Data: 7/9/2009 11:13:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny - domowa siłka - 5 razy w tygodniu

    Post
    Trening dla początkujących

    ok rozumiem teraz, co za dużo to niezdrowo ; ) Ok, poczytam i dopasuję swój trening do FBW :] dzięki za pomoc!

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1777 Data: 7/9/2009 11:39:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Mein Cyle

    Post
    Doping

    [...] ale redukowac tez liczbe kacl zaraz po cyklu do stanu ok. 2900-3000kacl chyba tez za duzego sensu nie ma... To samo z samym sposobem treningu... czy na clenie dalej ciagnac trening "masowy" ? i czy dodac aeroby? a jesli juz clen to jakie dawki? i ile czasu..? z gory dziekuje za pomoc. Zmieniony przez - Rahshy w dniu 2005-12-05 20:29:04

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12702 Data: 12/5/2005 8:15:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Mein Cyle

    Post
    Doping

    Rahshy Chyba nie żal ci 30 zł na troche kreatyny, która napewno nie zaszkodzi, a pomoże w mniejszym lub większym stopniu. Chciałem pomóc, nie atakować

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12702 Data: 12/6/2005 9:23:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, jestem w 20 tygodniu cyklu w chwili obecnej na redukcji leci test enan 250 co 6 dni, do tego 0,5 symexu do każdej iniekcji, hcg co 6 tyg i tu również po 0.5 exe. Cykl planuję jeszcze pociągnąć 12 tygodni. Przez parę tygodni miałem podwyższony estradiol i prolkę (wkleiłem zdjęcie parę postów wyżej), ale teraz badania są w normie. Trochę [...]

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 8111 Data: 2/15/2017 3:47:40 PM Liczba szacunów: 0
  • To jaki dać stosunek testa do deki.., jeśli ktoś może pomóc to z góry dzięki

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 8111 Data: 4/28/2017 1:30:52 PM Liczba szacunów: 0
  • bosy witam jestem twoim rówiesnikiem z tego samego miasta ostatnio chce sie zapisac na BJJ w Gnieznie ale nie wiem gdzie to jest Uczeszczasz na treningi? jezeli tak to powiedz mi gdzie sie odbywaja? jaki jest koszt i czy wogóle sa wolne miejsca ? Od pewnego czasu zaczyna krecic mnie ten sport z góry thx za pomoc

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 6350 Data: 10/7/2006 10:34:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Stała suplementacja pod SW 6x/tyg

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] 3kaps beta-alaniny -po treningu porcja BCAA (10-15g), 3kaps beta-alaniny -przed snem 2kaps MZB W DNT czyli niedziele tylko z rana kreta, potem bf i MZB na noc Rozpiska wydaje mi sie ok i mi pasi. Może byc ostatecznie? Skromna dosyć, więcej zamieszania jak supli dzięki za pomoc, macie po sogu. Zmieniony przez - raKhu1 w dniu 2011-01-02 20:41:11

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2085 Data: 1/2/2011 6:57:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobrze, dziękuje bardzo za pomoc.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 4608 Data: 2/23/2017 11:27:08 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] moja histeria, jeszcze dziś i jutro nic nie robię, a w poniedziałek mogę już wrócić do ćwiczeń o ile nie będzie mnie nic bolało, wszystko zależy od obserwacji tego mięśnia. W sumie to na to wskazuje, że wcale nie naderwany ani naciągnięty mięsień... Chociaż sama już w sumie nie wiem, nie znam się, zaufałam Panu. Dziękuje jeszcze raz za pomoc^^:)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 4608 Data: 2/25/2017 12:36:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam ponownie. Wracam znów z prośbą o pomoc, byłam tydzień w temu w piątek u ortopedy, miałam USG i w sumie nic takiego on nie wykrył, powiedział, że nic po za niedużymi uszkodzeniami mięśnia nie widzi. Powiedział, że mam to rozciągać i smarować maściami, nic nie mówił o chłodzeniu, kazał poczekać tydzień, jak nie przejdzie to na RTG No i w [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 4608 Data: 3/11/2017 11:26:54 AM Liczba szacunów: 0