SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

nowy plan na sile

temat działu:

Aktualności - Sporty Siłowe

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1395

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 939
Witam. Chcialbym abyscie pomogli mi w ulozeniu nowego planu na sile klatki (wyciskanie). Musze przyznac, ze trenuje stosunkowo nie dlugo bo jakies 9 miesiecy. Waze ok. 73kg, zaczynalem od 45kg na laweczce teraz jest 90 chodz i tak ten wynik wydaje mi sie slaby;/ cwiczylem juz metoda 5x5-bylo niezle ale sie przejadlo, od 2 miechow cwicze metoda westside barbell jednak pomalu mi sie nudzi i zaczynam stac w miejscu (przez te 9 miesiecy przekonalem sie,ze moj organizm szybko sie przyzwyczaja do danego treningu i stale potrzebuje nowych bodzcow). Prosze o jakies propozycje planow, moga byc 3-4x w tyg, obojetnie. Nie wiem jaki trening najlepiej dobrac do siebie. Prosze o pomoc, pzdr!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Senegroth POWERLIFTING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9543 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 61854
Rozpiska od razu z ciężarem jakim masz robić:
1)45/8 54/6 63/3 72/3,3,3
2)45/8 54/6 63/3 74,5/3,3,3
3)45/8 54/6 63/3 77/3,3,3
4)45/8 54/6 63/3 79,5/3,3,3
5)45/8 54/6 63/3 72/3 82/3,3,3
6)45/8 54/6 63/3 72/2 82/2 87/2,2
7)45/8 54/6 63/3 72/2 82/2 87/2,2
8)45/8 54/6 63/3 72/2 82/2 89,5/2,2

9) Sprawdzian:
45/6 54/5 63/3 72/1 82/1 89,5/1 P1:94,5 P2:97,5 P3:100(może się uda)

Trenuj 2 razy w tygodniu w pierwszy dzień(ciężki) tak jak w rozpisce głównej+ ćwiczenia dodatkowe: wyciskanie wąsko, wyciąg górny. W drugi dzień rób wyciskanie na ciężarach 10-15% lżejszych + ćwiczenia dodatkowe: francuz, pompki na poręczach.

Powodzenia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 939
moze zaczne juz od 2 tygodnia bo wiem ze z tym 72 to pojdzie zbyt latwo 3,3,3 szkoda tracic czas :> ogolnie planik nawet ciekawy ale czy skuteczny ? stosowales go albo mozna gdzies przeczytac o tym wiecej ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Senegroth POWERLIFTING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9543 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 61854
Pierwszy trening może być lekki. Masz dużą wytrzymałość siłową, więc idzie lekko. Proponuję robić według rozpiski. Ewentualnie jeśli dasz radę to 7 trening zrób:45/8 54/6 63/3 72/2 82/2 89,5/2,2, a 8 tren: 45/8 54/6 63/3 72/2 82/2 92/2,2(jednak bez krety może być ciężko). Jest jeszcze możliwość wejścia na "jedynki" w 9 i 10 tygodniu: 45/8 54/6 63/3 72/2 82/2 87/1 92/1 97/1 i potem sprawdzian. Trening jest modyfikacją planu Pawła Pracownika, ale tak naprawdę tylko pierwszy tren jest według jego rozpiski. Na sprawdzianie powinieneś wyciskać 100-105kg technicznie z zatrzymaniem.

PS: Pamiętaj o dobrej technice, mostku, ściąganiu łopatek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 939
dzieki od nastepnego tygodnia zaczynam ten plan, pzdr
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Gladiator's Strong Man Team:-)

nutloveb