SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Suple na mase

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zamien kurczaka na inne tlustsze (i smaczniejsze) mięso, nawet z udek kurczaka. Wiecej tluszczu, wiecej kalorii. Poza tym tluszcze mozesz dodac po troche do kazdego posilku. Sa dosc male objetosciowo i nie powinno byc problemu ze spozyciem, a nawet moga pomoc ze wzgledu na poprawe smaku posilku

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1010 Data: 5/12/2016 8:16:38 PM Liczba szacunów: 0
  • trening do sprawdzenia i poprawy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzieki za pomoc:)(Wyciskanie sztangielek skos 12-8 powtórzeń)czyli przy tym cwiczeniu dopisac 4 serie a to moje cwiczenie na plecy czyms zastąpic czy po prostu wyrzucić.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 849 Data: 1/19/2007 11:29:09 PM Liczba szacunów: 0
  • !! Trening ACT do oceny !!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A6W robie juz od dawna. Dzieki za pomoc. sog. Jeszcze jakbys mogl rozpisac ile serii po ile powtorzen to bylbym wdzieczny.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1263 Data: 1/9/2007 3:37:51 PM Liczba szacunów: 0
  • !! Trening ACT do oceny !!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    witam, mam w domu jeden ciezarek 10kg chcialbym zaczac cwiczyc na biceps, ale nie mam treningu, nie znam sie na tym wiec nie moge go sobie wypisac czy moglby ktos mi posciecis chwile i napisac jak cwiczyc?max podnosze 10kg ok 23razy chcialbym cwiczyc na wyglad a nie na sile. Bardzo prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1263 Data: 1/9/2007 11:37:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Masa do poprawki/oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    bede zamienial ser z szynka z piersi z kurczaka, ale wolalbym zostac przy kanapce bo latwo zrobic ja rano i wlozyc do lodowki, albo zapakowac i zjesc poza domem. dzieki wielkie za bezinteresowna pomoc

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 523 Data: 6/23/2009 11:35:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Co do wina?

    Post
    Doping

    ok, dzieki za pomoc, musze sie z tym przespać i zdecyduje co zrobie ;)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 528 Data: 3/14/2014 1:43:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze diety,spalacza tłuszczu oraz ćwiczeń dla nowicjuszki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] pracując i zmieniając nawyki, Twoje ciało zmieni się bardzo mocno. Tylko do wszystkiego na chłodno, bez myślenia typu "jak najwięcej - jak najszybciej". http://www.sfd.pl/%5Bart%5D_PIERWSZA_REDUKCJA__PRZYGOTOWANIE_DO_DIETY.-t681908.html - artykuł do przeczytania obowiązkowo a tak w ogóle chyba najlepszą pomoc uzyskasz od Pań w dziale Ladies :-)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 598 Data: 4/3/2013 1:04:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Problem z potencja..

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] jak ten problem dalej bedzie sie utrzymywal to wybiore sie do lekarza..jestem zdziwony bo nigdy nie bralem koksu ani nic z tych rzeczy i nie wiem co jest.Mam nadzieje ze TT chociaz troche pomoze..Co Wy o tym myslicie..Jak macie jakies pomsly jak moge se pomoc to piszcie..bo wiecie ze z interesem nie ma zartow..z gory dzieki za odpowiedzi

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 12052 Data: 1/24/2005 4:06:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem z potencja..

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Odświeżę temat i zapytam o środek na potencję o nazwie penigra. Ktoś wie co to jest i w jakich przypadkach moze pomóc - czy np. pomaga przy niepełnym wzwodzie?

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 12052 Data: 3/17/2010 11:57:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Moj wyskok -Dudek i finderx czytac:D

    Post
    Inne dyscypliny

    tosiek1989: 80 kg to jest dużo przy 188cm?? Dla mnie to w sam raz. Ja przy wroście 170 waże 72 kg . Jednak jeśli uważasz, że masz tłuszczyk, to staraj się go zrzucić. Powinien ci z tym pomóc właśnie SDIII, ponieważ jest to jakaś takaś forma aerobów. Napisałeś: "Ale co tu robic zeby miec ten wyskok wiekszy??//" - skończ tego SD3, później [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2301 Data: 3/26/2004 9:53:07 PM Liczba szacunów: 0
  • ODBLOK - porada potrzebna (najlepiej lodzianin albo ktos kto kuma)

    Post
    Doping

    OK dzieki za pomoc Ksiedzu naprawde zaj**iscie mi wszystko wytlumaczyles poczytam jeszcze dodatkowo tak jak radzisz. Jak widzisz powaznie traktuje PCT dlatego wnikam w szczegoly i szukam opinii bardziej doswiadczonych. Problem jaki mam to wlasnie ze jest duzo artukulow jedne mowia to a drugie na odwrot no a doswiadzczenie samo za siebie tylko [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2925 Data: 10/27/2011 11:54:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu pół rocznego/rocznego cyklu treningowe.

    Post
    Trening w domu

    Wiadomo z czasem jest trudniej budowac mase miesniowa (szczegolnie przy treningu w domowych warunkach) Zmiana treningu moze pomoc, jednak uwazam ze w Twoim przypadku problem lezy w odzywianiu. Zapewne nie dostarczasz organizmowi odpowiedniej ilosci kalorii, tym bardziej bez weglowodanow. Dieta low carb nadaje sie raczej na redukcje niz na mase

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 340 Data: 2/10/2014 9:06:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] potrafie nazwac.. stretching + 10 min pod gorke na biezni Piątek 20 min bieznia pompki, brzuszki skakanka ,pilates Bardzo zależy mi aby rozłożyc plan na 3 dni w tygodniu, ( połączenie biceps+triceps+barki+klatka w środe)z powodu tego ze wczesniej mialam czas tylko na 2 wizyty tygodniowo na siłowni, teraz chce to rozdzielic i prosze o pomoc ;)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 525 Data: 7/19/2012 10:52:29 AM Liczba szacunów: 0
  • delikatny cyklik na rozruch

    Post
    Doping

    ok zapoatrze sie;) czyli najpierw oslonke a pozniej metke łykac;) dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 784 Data: 6/23/2010 1:20:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Diata + Białko + Kreatyna DO OCENY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki za pomoc. PS chciałem spytać co to jest ten SOG ? Coś takiego jak na innych forach np. piwko ?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 948 Data: 1/16/2011 10:25:02 PM Liczba szacunów: 0
  • 2 tyg temu ostatni zastrzyk propa po jakim czasie na badania przy cyklu 6 miesiecznym

    Post
    Doping

    ok jutro na wieczor podesle wyniki dziekuje za szybka pomoc, zapomnialem dodac ze symex podjadlem nie regularne ale po 0.5 tabletki raz na tydzien/dwa

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2628 Data: 9/27/2018 12:41:03 AM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w rozpisce

    Post
    Doping

    dobra nie chodzilo mi o pomoc w diecie tylko w rozpisce,tyle,

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 486 Data: 6/30/2010 10:53:52 AM Liczba szacunów: 0
  • 1 cykl

    Post
    Doping

    brak mi co nieco... jesli ktos moze pomoc to niech sie odezwie na grzegorzrasiak12345@wp.pl

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 2381 Data: 5/24/2011 10:28:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    OK dzięki panowie za pomoc powodzenia

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 851 Data: 9/20/2012 4:26:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Kobieta po ciąży a powrót do ćwiczeń

    Post
    Ladies SFD

    Do pomocy kto będzie, bo bacie i prababcie same ustawiają się w kolejkach kiedy dzieckiem będą się zajmować ;) A to nie żę ja jej karzę ćwiczyć, sama chce zacząć, dlatego skoro tak mówi piszę tutaj, by dowiedzieć się od czego musi zacząć, jak z czasem zwiększać intensywność ćwiczeń i kiedy mniej więcej będzie mogła zacząć ćwiczyć tak jak przed [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 856 Data: 6/24/2014 10:24:46 AM Liczba szacunów: 0