SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Mój wygląd i co dalej z tym robić ?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Rozumiem czyli musze stworzyc super diete żeby mnie nie zalało która pozwoli przybrać czyste mięśnie :) Na tą chwile mam jeszcze jedno pytanie jak wygląda trening na mase, czy mógłbyś może podrzucić kilka linkow które mógł bym przeanalizować ponieważ u mnie wyszukiwarka nie działa. Z góry dziekuje za całą pomoc i będe w kontakcie :)

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 4441 Data: 3/29/2012 1:55:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Mój wygląd i co dalej z tym robić ?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Wszystko własnie poprawilem tak jak napisałeś. Jedyne co sie zmieniło to WW - 1370kcal czyli 334g. Dzięki za pomoc troche to zajeło az boje sie pomyśleć co bedzie przy tworzeniu diety. Tak przy okazji miałby ktoś moze jakis wzór diety na mase co jeśc w jakim posiłku? Mam jedną ale nie jest zbyt dobra iz ma tylko 3 posiłki wypisane na dzień. Nie [...]

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 4441 Data: 3/30/2012 11:12:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój wygląd i co dalej z tym robić ?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] tluszcz? I czy przykład diety na mase ktoś ma żebym mogł sie sugerować czyms bo diete juz prawie mam ułożoną tylko zawsze jak nie białka za duzo to potem tłuszczy i tak na zmiane z wszystkim a kalori mi ciagle o 400 za mało i nie wiem gdzie wsadzić. Niedługo umieszcze moją diete to moze bedzie mi ktos w stanie pomoc bo widac ze gdzies bladze.

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 4441 Data: 4/1/2012 11:37:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój wygląd i co dalej z tym robić ?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] duzo to potem tłuszczy i tak na zmiane z wszystkim a kalori mi ciagle o 400 za mało i nie wiem gdzie wsadzić. Niedługo umieszcze moją diete to moze bedzie mi ktos w stanie pomoc bo widac ze gdzies bladze. Tak, możesz robić HIIT w dni bez treningu. http://www.sfd.pl/Zbi%C3%B3r_link%C3%B3w_dzia%C5%82u_Od%C5%BCywianie-t418003.html tu znajdziesz [...]

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 4441 Data: 4/1/2012 11:50:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój wygląd i co dalej z tym robić ?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] pewnie w nocy byłeś zmęczony to przeoczyłeś :-P Tak więc na początek wolałbym coś sprobować co już dziala tak jak mówiłem. Jeśli mi się znudzi to najwyżej moge ułożyc sam bo też już o tym troche czytałem ale mnie nie przekonuje,może w puzniejszym etapie mojego treningu. :-) A zatem licze na pomoc i przykład zestawu treningowego na mase please :-)

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 4441 Data: 4/5/2012 1:30:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Treningi do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Spróbujemy jednej i drugiej opcji. Każdy z nas wybierze to co dla nas najlepsze. Dzięki kolego za pomoc!

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1171 Data: 5/29/2013 11:02:23 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] duzo ludzi, ktory ma problem podobny do mnie, zdecydowali sie na na srodki dopingujace, ale chca to zrobic JAK NAJBEZPIECZNIEJ. Prosilbym podejsc do tematu powzniej. Twoja pomoc jest niezbedna Jestem od 4 lat na diecie, w tej chwili 3800 kalorii, jestem zadowolony z siebie, ze swojego wygladu poniekad tez, jednak chcialbym uzyskac cos wiecej, [...]

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2406 Data: 3/14/2014 4:16:52 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] duzo ludzi, ktory ma problem podobny do mnie, zdecydowali sie na na srodki dopingujace, ale chca to zrobic JAK NAJBEZPIECZNIEJ. Prosilbym podejsc do tematu powzniej. Twoja pomoc jest niezbedna Jestem od 4 lat na diecie, w tej chwili 3800 kalorii, jestem zadowolony z siebie, ze swojego wygladu poniekad tez, jednak chcialbym uzyskac cos wiecej, [...]

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2406 Data: 3/14/2014 4:32:02 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny :P

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki wielkie już wprowadziłem zmiany :P dzięki za pomoc ;]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 910 Data: 3/24/2008 6:49:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Dlatego napisałem abys odczekał troche i ponowił badania.Potem skończ z leczeniem na własna reke .Dobry lekarz i szczere zeznanie.Co brałes kiedy, ile.Wtedy bedzie większa szansa na pomoc i przynajmniej nie pogłebisz tego bałaganu w hormonach.Tak zrób kolego.Pozdro.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1185 Data: 6/17/2013 8:44:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta Redukcyjna do Oceny 140 kg s

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mam 3000 tys kalori:) spoko czasmi lekko wiecej. Dobra to dzieki za pomoc. Ostatnie pytanie. To jak zjem ten 1 posilek o godzine 9.30 czy 10:00 to bedzie spoko ? odrazu po trenningu ?

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 10835 Data: 1/30/2015 4:13:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok czyli proponujesz żeby poprostu się oszczędzać i na spokojnie szykować się na następny okres przygotowawczy w czerwcu. Mam tylko smarować Voltarenem i dmuchać na nogę. Gdy po paru miesiącach zrobię prześwietlenie i zobaczę ze noga się zrosła to powoli bede zaczynał wzmacniać piszczela. Czy może jest jeszcze coś co warto teraz stosować? [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1938 Data: 1/26/2011 4:12:58 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta na redukcje

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dobrze, dziękuje Ci bardzo za pomoc ale co z tym śniadaniem i czy możne być ta dieta ?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1803 Data: 1/19/2016 7:48:08 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta na redukcje

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dobrze to wszystko czego chciałem się dowiedzieć, wprowadzę parę poprawek do tego i zobaczę czy waga będzie spadać. Dziękuję za pomoc :)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1803 Data: 1/19/2016 8:02:28 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta na redukcje

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dobrze, dziękuje za pomoc wiem już to co chciałem wprowadzę parę poprawek i zobaczę czy waga będzie spadać :)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1803 Data: 1/19/2016 8:10:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Początki treningów, a brak diety

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli muszę zacząć starać się więcej jeść :) Dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1368 Data: 1/22/2016 9:32:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta IG?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzięki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 4247 Data: 1/13/2008 12:53:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Hydroxycut + Gainer lub białko

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie chcę rozpętać tu jakiejś kłótni nie w temacie. Zgłosiłem się do was z prośbą o pomoc. Jak można było przeczytać w moim pierwszym poście jestem raczej początkujący i chciałem fachowych rad. Owszem dostałem je, za co dziękuję, ale nie obyło się bez waszej krytyki i wyklinania. Fakt, że czegoś od razu nie rozumiem świadczy tylko o mojej nikłej [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2532 Data: 6/3/2009 2:11:26 PM Liczba szacunów: 0
  • co na początek teraz z ankietą;]

    Post
    Odżywki i suplementy

    Odwiedź dział odżywianie i wybierz dobra dietę na masę. Tylko rygorystyczne jej przestrzeganie przyniesie Ci pożądany efekt, a suple typu kreatyna to dodatki które mięśnia Ci nie zbudują jedynie mogą pomoc przy dobrej diecie. Priorytet dieta.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 717 Data: 4/11/2010 12:33:31 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] w superserii z francuskim wyciskaniem jednorącz 4.Wyciskanie hantli jednorącz siedząc 9/9,5kg ( na barki) Co o tym myślicie? Trening kierunkuje pod siłę oraz masę. W treningu nr1 myślałem o przerwac między seriami 2min, oraz dorzuceniu do 6/7kg w przys, oraz do 6kg w dipach. Jakieś sugestie odnośnie treningu ? Z góry dziękuję za pomoc, Kris.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3762 Data: 10/15/2015 11:12:25 PM Liczba szacunów: 0