SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • pierwszy %-) zaraz trzeba jakiegos areoba zaj**ac. pas powoli leci więc trzeba jakoś mu pomóc :-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/15/2013 11:02:34 AM Liczba szacunów: 0
  • jutro może wcześniej sobie wyjde bo trzeba jechać pomoc nie udolnej siostrze pokoje w domu :D a o dzisiejszym dniu nie mysle :D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/8/2013 3:00:42 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] By mieć mięśnie jak atleta, rób codziennie masaż fleta

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    znaki - źrenice się poszerzają - wilgotne są i duze :D, uśmiech - "obczajka" tyłka, cycków, całości - robienie psikusów - niektórzy zainteresowanien ukazują agresją : biciem, wrzucaniem itp :D - delikatne subtelny dotyk - ja gotuje jedzenie %-) - dają prezenty - są mili - chcą pomóc - dają buzi o masz :D

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/22/2015 12:35:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Dziękuję za pomoc i od razu chciałbym też zapytac dlaczego bardziej polecasz te cwiczenia? Myślę że dobrałem cwiczenia dośc świadomie bo wiem że te stanowiska będą na siłowni często wolne a i je najlepiej technicznie wykonuje. Wszystko dobierałem świadomie i np wolę robic na klate to co mam w swoim treningu jest chyba dla mnie lepsze z takich [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 6062 Data: 3/26/2010 9:24:59 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] byc utrzymane constans wiec postaraj sie wyrównać na posiłek białko w okolicach 20g W sancku masz za malo ww Idea całej tej zabawy i jeżeli będzie potrzeba rowniez z pomocą tych leków mimikujacych insulinę, będzie utrzymanie w czasie całego dnia, równego poziomu cukru Acha i nie pij kawy nie wiem czy to robisz ale nie wolno ci , kawa [...]

    Odpowiedzi: 1421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/29/2011 10:09:03 AM Liczba szacunów: 0
  • ło zeszku z tymi twoimi poziomami czekamy pare dni a jak nie to trzeba by o pomoc lekarza prosic by przepisal conico ekstra. Bierzesz suplemnety? Pisz jakie i kiedy A propos to albo wit w tabsach albo tran, w kazdym razie chodzi o wit. A

    Odpowiedzi: 1421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/31/2011 8:02:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Podziwiam Twój zapał:) Moja mam również jest cukrzykiem od kilku lat Chciałabym jej pomóc w tym, aby zdrowo się odżywiała i również mogła przez to schudnąć, bo przez wzrost wagi (tylko brzuch) czuje się nieszczęśliwa... Mam nadzieję, że mi się uda:D A Tobie życzę powodzenia!

    Odpowiedzi: 1421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/8/2011 10:23:15 PM Liczba szacunów: 0
  • powiem ci ze sprawdzone jest ze diety niskokaloryczne poprawiaja zdrowie przedluzaja zycie, w sumei mozna sie przyzwyczaic na pewno do wszytskiego najgorzej z psychika, ja cie rozumiem moge nei jesc bo mi sie nei chce, wlasciwie osobiście nie jem ani jogurtow ani twarozkow, małśanek bo tak wybrałam, ale rzeczywiście w momencie kiedy ktos/ cos mi [...]

    Odpowiedzi: 1421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/10/2011 11:32:54 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] sobote spotkałam sąsiadkę - tą z cukrzyca, kupowała śliwki na placek ze sliwkami na wieczór Ale własnie w temacie bulimii czy anoreksji to mozna systematycznie przeczytac w kazdej babskiej gazetce sadze ze wiecej społeczenstwo o tym wie.. ale to takie retoryczne pytanie było, pomoc jest trudna nawet jak sie chce, tak jak przy każdym uzalenieniu

    Odpowiedzi: 1421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/15/2011 9:19:11 AM Liczba szacunów: 0
  • niezle no nie? po co sie szkolic p co cokowliek wiedziec, a w ch..j ze ludzie na tej cukrzycy maja tysiace klopotów ze nigdy im si etego nei udało zmienic wiec moze czas pomyslec, ale po co myslec trzeba iśc schematem, jak koń w klapkach na oczach.. zenada i tyle. No niestety na pomoc nie ma co liczyc ...

    Odpowiedzi: 1421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/23/2011 8:32:10 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] wyskoki nie rozpyierdalaly mnie na dobrych kilka dni. kto powaznie spojrzy na kogos regularnie niweczacego swoje wlasne starania i co wazne innych osob ktore staraja sie mu pomoc?.. takie male przeorganizowanie w glowie zrobilam ooo dzieki sprobuje tego. a jakies szczegolne przerwy miedzy seriami? i wyciskanie na klatke na poziomie czy skosie? [...]

    Odpowiedzi: 1421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/11/2011 2:07:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziękuję za odpowiedzi i wyrozumiałość co do umieszczenia postu . Proszę o wykasowanie jeśli to możliwe( sam nie mogę tego zrobić jak widzę). To było "perfidne działanie" :) w celu znalezienia dietetyka. Trzymajcie się dziewczyny. Dziękuję za pomoc i powodzenia ! j

    Odpowiedzi: 1421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/7/2011 1:13:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Oj rzepa, w sumie cokolwiek by poprawić krążenie, może pomóc, chyba ze powodem wypadania jest łuszczenie sie skóry wtedy wcieranie oleju kokosowego pomaga

    Odpowiedzi: 1421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/4/2011 9:33:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Oj rzepa, w sumie cokolwiek by poprawić krążenie, może pomóc przyszła mi do glowy papryczka chili @@-) moznaby z niej jakas miksture na skore glowy sporzadzic? nie wypadna mi calkiem po czyms takim? stosowal ktos to kiedykolwiek wczesniej? miska dzis: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/3b175e9ec841456ba5397826f622d6fb.png nie za bardzo udana - za duzo [...]

    Odpowiedzi: 1421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/5/2011 2:38:03 AM Liczba szacunów: 0
  • oo baaa hormony kobiece odpowiadają za tycie jak cholera, teraz nie pamiętam co tam dokładnie było ale majstrowali szczurom przy jajnikach w kazdym razie tyły jak szalone i nawet zagłodzone umierały grube. dlatego u skitlesik mam takie wrażenie ze u niej poziom estrogenów jest nieprowaidłowy w stosunku do progesteronu, zreszta ma kłopot w tym [...]

    Odpowiedzi: 1421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/5/2011 1:49:45 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] pije cole diet, bo podobno pomaga na [email protected]| zastanawiam sie nad zapodaniem jakiegos mocnego alkoholu, ale troche sie obawiam..nie wiem czy na na takie dolegliwosci moze pomoc? 9.35: 231 7j. pasztet, ogorek 13.50: 219 3j. pasztet trening 15.20: 84 pasztet 17. 20: 112 20.05: 126 5j. pasztet, kapusta kiszona, ogorki kiszone ... i od tej pory [...]

    Odpowiedzi: 1421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2012 12:55:03 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] dostarczając węgli jedynie z warzyw zielonych, resztek z orzechów. Z owoców i glukozy tylko na hipoglikemie. Wprowadziłam równiez na stałe różne suplementy mające na celu pomoc w podreperowaniu wrażliwości insulinowej. Do tego trening siłowy, który okazało się jest najlepszą metodą na zmniejszanie insulinooporności a tym samym na regulację [...]

    Odpowiedzi: 1421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/11/2012 12:34:12 AM Liczba szacunów: 0
  • redcow nie ma za co :-) ćwiczę w domu więc nauczyłam się kombinować i z niczego zrobić coś %-) jak by nie potrafili to sama też byś mogła pokombinować, mogę pomóc w razie czego :-)) Aż tyle roboty nie powinno z tym być.

    Odpowiedzi: 1421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/14/2012 12:01:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Hej! Szukam i szukam, i o moim temacie zero info... chodzi o hipoglikemie. Dietetyk stwierdził, że nia nią choruję. Chciałabym usłyszeć jeszcze opinię kogoś innego. Wrzucam badania z krzywa cukrowa. Czy ktoś może mi pomóc? :) /SFD/Images/2016/6/2/7b3af891e74640d8a066aec02192ff90.png /SFD/Images/2016/6/2/83645110d78347408a82ae2c6b7ef87b.png

    Odpowiedzi: 1421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/2/2016 10:40:20 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] by pobudzic lh i fsh testosteron ale kuracja w zaszczytach ? czy inne hormony w takich przypadkach sie stosuje dodam ze czesto bola mnie jadra ale urolog mowi ze to wina maciupkich zylakow ale mysle ze to nie ma wplywu po prostu chyba jadra chca produkowac sperme i testo ale sa zablokowane ?. prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2882 Data: 7/31/2015 1:29:38 PM Liczba szacunów: 0