SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • siema koksy i nie koksy poradzcie pod jakimi nazwami wystepuje w egipcie nolvadex i clomid?domyslam sie ze nolvadex to nolvadex a clomi to clostilbegyt lub clomifene citrate ale pewnosci nie mam. dzieki za pomoc spamerzy

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/28/2008 11:11:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Kawa i ruchanko to może nie... :-P Ale wiesz, widzisz że ktoś cierpi, ktoś kto dużo znaczył i chcesz mu pomóc, głaskać po głwoie etc, a to de facto wcale nie pomaga. %-) Straszne

    Odpowiedzi: 3152 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/21/2015 11:30:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Mam problem życiowy tylko nie ma kto mi pomoc ale jakoś będzie :-)

    Odpowiedzi: 3152 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/22/2015 10:09:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta a rozdęty brzuch ...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] zaradzić. Mało tego, kręgosłup już mnie nie boli, i jest naprawdę bardzo silny. A co do wypchanego żołądka to mimo wszystko utrzymuję się przy tym, że odpowiednia dieta, jest w stanie temu zapobiec. Wydaje mi się, że wystarczy jeść często posiłki ale w małych porcjach, żeby nigdy nie był pełen. I właśnie proszę o pomoc w ułożeniu takiej diety.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 4926 Data: 3/23/2007 10:07:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Siemano Ażeby wartośc topicu posiadała jakis wymiar, i być może mogłą komuś pomoc w przyszłości kontynuuje moją historię. Od 2 dni nie biorę już ani storma ani shocka i nie powiem jest lepiej. Wczoraj na siłowni ćwuczyłem już na pełnych obrotach. Mimo tego, że nie odczuwam już bolu z tyłu głowy, nadal zostało uczcuie zatkanych, czasem nawet lekko [...]

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/12/2007 11:10:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Mity o tanich atlasach treningowych

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ..gpeoples- Dziękuje wszystko na temat :) To nie była walka z opiniami tylko przedstawienie innego spojrzenia na tani marketowy sprzęt. Dla ciebie oczywiste jest że na takim sprzęcie da się ćwiczyć (oczywiście zgadzam się że komfort itd jest o wiele wiele gorszy ale nie o to chodziło w temacie ) ale nikt w tych zapytaniach, o których wspominam w [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1648 Data: 1/20/2014 10:41:06 AM Liczba szacunów: 0
  • S P A M er

    Post
    Informator ZACHODNIOPOMORSKI

    a dlaczego, co Ty taka jestes? chlop z forum wali na Ś-cie to trzeba mu pomoc. Jak sie sprawdzi ta cała akcja z noclegiem u Ciebie to nastepnym chetnym bede ja

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/19/2006 12:09:00 PM Liczba szacunów: 0
  • S P A M er

    Post
    Informator ZACHODNIOPOMORSKI

    Rafał przecież wiesz że masaż wykonany nieprofesjonalnie może bardziej zaszkodzić niż pomóc

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/12/2006 11:57:38 AM Liczba szacunów: 0
  • S P A M er

    Post
    Informator ZACHODNIOPOMORSKI

    Rafał-trzymam się diety także o torcie awet mowy nie ma! A co do układu to ok, uczyłam sie kiedys tańca(nie towarzyskiego!) także mogę Ci pomóc..za odpowiednią opłatą oczywiście hihihihi. Może być w naturze. Ps.do zboczonych-"w naturze" czytaj "w ryżu i kurczakach,no i brokułach oczywiście"

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/14/2006 12:16:15 PM Liczba szacunów: 0
  • S P A M er

    Post
    Informator ZACHODNIOPOMORSKI

    I przyjedzie pomoc i wyburzą ścianę.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/18/2006 1:05:42 AM Liczba szacunów: 0
  • S P A M er

    Post
    Informator ZACHODNIOPOMORSKI

    Lipa. Ja po pracy byłem mało kreatywny i zmęczony, więc Rafał bez problemu mnie podstępnie przechytrzył. Nie dość, że obstawił wejście, to jeszcze wezwał na pomoc mamę i razem pilnowali komputera. Co więcej, kuraka z przysmakiem skośnookich miał już w garści i jeszcze mi wciskał kit, że własnie z "Wierzynka" mu przywieźli. Jak [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/24/2006 5:26:57 PM Liczba szacunów: 0
  • S P A M er

    Post
    Informator ZACHODNIOPOMORSKI

    Ale nie rozumiem, w czym ma mi pomóc carbo albo cukier?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/28/2006 3:33:42 PM Liczba szacunów: 0
  • S P A M er

    Post
    Informator ZACHODNIOPOMORSKI

    ja ostatnio przymierzalem garnitur i ledwo w niego sie zmiescilem ale juz nie bylo mowy o ruszeniu sie moja pomoc przy przygotowaniach to wczorajsze picie a dzisiaj caly dzien spalem xD nie dobry jestem. Juz sie wigili nie moge doczekac, podjem sobie ze huh

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/23/2006 7:38:44 PM Liczba szacunów: 0
  • am mi ktos tydzien temu wkrecal na gg ze ma moj numer od mojej kolezanki i wie, ze mam problem w wodka i juz od 2 lat ciagle pije i chce mi pomoc czaicie typa i ciagle mi to wmawial

    Odpowiedzi: 3050 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/19/2007 10:27:11 PM Liczba szacunów: 0
  • S P A M er

    Post
    Informator ZACHODNIOPOMORSKI

    jak chcesz moge ci pomoc...wybralas porod rodzinny?? jak sie czujesz? duze masz rozwarcie? p.s.daj soga

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/29/2007 8:14:44 PM Liczba szacunów: 0
  • S P A M er

    Post
    Informator ZACHODNIOPOMORSKI

    Znaczy jak chcesz mi pomóc ? O rozwarci itp nie bęę tu chłopakom pisać

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/29/2007 8:30:07 PM Liczba szacunów: 0
  • S P A M er

    Post
    Informator ZACHODNIOPOMORSKI

    no paula pokaz ze nie jestes wredotka daj po sogaczu a ja napisze jakmialbym ci pomoc

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/29/2007 9:58:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja mam katar 365 dni w roku mozesz kupic spraye w aptece powinno pomoc

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/4/2009 11:32:39 AM Liczba szacunów: 0
  • tutaj bodajże ktoś ukończył lub jest w trakcie studiów psychologicznych,więc pomoc mam

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/5/2009 8:19:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Yogi: http://www.sfd.pl/dupa_sraka_po_sniadaniu-t457689.html powinno pomóc.

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/6/2009 2:00:52 PM Liczba szacunów: 0