SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • PROBLEM prosze o pomoc

    Temat
    Doping

    Witam Pany a wiec tak. Jestem w trakcie cyklu enan + meta, miało to wygladac tak: 1-12 enan 500wekk 8-13 meta 30ed Jestem w 7 tyg enan niestety sie skonczył i nie mam dojscia (bede cały czas czegos szukał) Koles zapewniał mnie ze bedzie na 100% i tu DUPA.. I moje pytanie brzmi czy moge teraz zejsc sama meta? ;/ Troche szkoda tego cyklu bo enan w [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 503 Data: 3/28/2013 3:11:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosba o pomoc!

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] za duzo serii itp.) do treningu klatki piersiowej (cel: masa miesniowa)! wyciskanie sztangi na ławeczce skosnej gł. w gore 3x10 wyciskanie sztangi na ławeczce płaskiej 4x10 wyciskanie sztangi na ławeczce skosnej gł. w dół 4x10 rozpietki na skosnej gł. w gore 3x10 bardzo prosze o info co robie zle i o Wasz sugestie z gory wielkie dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 516 Data: 3/9/2008 12:10:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w wyborze rękawic

    Temat
    Scena MMA i K-1

    Chcę kupić prezent dla swojego faceta, on trenuje MMA, ja się na tym nie za bardzo zna, to znaczy na sprzęcie, znalazłam na necie takie rękawice http://diaklessport.otwarte24.pl/962,Everlast , nie wiem czy takie będą dobre. On trenuje od 2 lat, nie wiem czy ta informacja ma jakieś znaczenie w wyborze, ale na wszelki wypadek podaję:). Jeśli nie ta [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 686 Data: 8/10/2009 7:06:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna pomoc z określeniem wagi produktów

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] jest i spoko ale i tak nie wiem ile mam jeść (problem to brak wagi, a głupio mi iść do sąsiadów po wage) No to pomyślałem, że ktoś kto ma już diete ułożoą będzie mógł mi pomóc. Ktoś wie ile mniej więcej waży: głęboki talerz mleka? przeciętna kromka chleba? przeciętny plasterek polędwicy hehe? No i takie średniej wielkości jabłko? Prosze o pomoc!

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 958 Data: 1/25/2007 4:51:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, proszę o pomoc.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Mam 17 lat, 189cm wzrostu i 71kg wagi. Wyczynowo trenuję koszykówkę, i właśnie chciał bym prosić o pomoc. 21 jadę na obóz, chodzi o to, że nie wiem co kupić by przybrać na masie mięśniowej. Jem naprawdę dużo, ale bardzo szybko to wydalam. Jakie preparaty mógłbym kupić. jest to 10 dni bardzo intensywnej pracy, również znajdą się ćwiczenia [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 769 Data: 8/16/2008 1:18:24 PM Liczba szacunów: 0
  • poczatek - obwód - pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam dopiero zaczynam przygode z silownia (2tyg) wyczytalem ze na poczatek najlepiej zaczac cwiczyc obwod. Chcialbym zeby ktos ogarnal czy dobrze ulozylem ten obwod. 1 wyciskanie sztangi w lezeniu 2 wyciskanie nad głowe 3 triceps - atlas 4 sciaganie drązka do klatki piersiowej 5 uginanie przedramion ze sztanga / hantle 6 uda - prostowanie nog [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 414 Data: 2/6/2014 11:55:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja Xpandem pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, ma pytanie odnośnie powyższego suplementu plus gainer w dni treningowe po treningu. Trenuje w godzinach popołudniowych / wieczornych i mam zamiar brać xpand prze i po treningu ( czy to dobry pomysł przed snem?), a w dni nt rano i po południu( ok.8h odstępu). Czy po treningu mogę mieszać w jednym shakerze gainera i xpand czy może brać [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 573 Data: 1/9/2010 12:25:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Posiłek późnym iweczorem - proszę o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Chodzę na siłownię lub basen dosć późno, tzn, około godziny 19-00, wracajac do domu o 21, 2-3 godziny później już śpię. Ćwiczę na masę mięśniową, ale jednocześnie chiałbym uniknąć przyrostu tkanki tłuszczowej. Co po takich treningach i o tej godzinie powinienem jeść? Normalny posiłek białkowo-węglowodanowy czy wprowadzić jakieś [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1092 Data: 7/31/2005 12:39:31 AM Liczba szacunów: 0
  • pomoc, witaminy + zma

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam, wiadomo witaminy i mineraly to podstawa obecnie jade na multiple z olimpu, do stalej suplementacji dolaczylem omega 3 ol. no i wlasnie teraz zaczyna sie problem chce jeszcze dodac mzb z olimpa na poprawe snu, ale: Mg- 650mg Cynk- 45mg B6- 28mg znacznie przekroczone zostanie dziennie zapotrzebowanie! (ps. nie pisac o ekonomicznym [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 742 Data: 7/7/2009 12:01:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] lepszy na pierwszy raz http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_Gain_Bolic_6000-opis772.html lub http://www.sfd.pl/sklep/SFD_SFD_Mass_Activator-opis26680.html Cena do 70zł Od razu mówie ze diety takowej nie mam ale jem co 2 godziny posiłki nie moge jesc cały czas kurczaków itp poniewaz do 16 jestem w szkole wiec jem kanapki owoce itp prosze o pomoc . :D

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 357 Data: 2/18/2014 7:29:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Obiad w proszku - Pomoc w wyborze

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Tak jak w temacie. Jak jestem w szkole nie mam za bardzo czasu żeby się rozłożyć i zjeść obiad i myślę co by tutaj wybrać? zastanawiam się nad tym białeczkiem od Activlaba : http://www.activlab.pl/produkty/dla-sportowcow/sila-i-muskulatura/odzywki-bialkowe/all-day-protein--eaa Czy może lepszy będzie jakiś garnier?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1637 Data: 2/25/2015 10:04:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy cyklonie

    Temat
    Doping

    [...] mam do malego cyklu. Mianowicie z enie mam dostepu do forum, poniewaz siedze w Uk to mam prosbe czy ktos moze pomoz. 1-5tyg. prolka 300mg 1-5tyg. stanabol 25mg ed i teraz pytam o odblok czy lepiej jechac na nolvie caly cykl bo i tak bede bral 10mg ed i pociagnac ja na odbloku albo zamienic na clom?? no i ile cynku do nolvy?? Dzieki za pomoc.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 940 Data: 5/19/2005 12:56:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Moglibyście mi pomóc??

    Temat
    Trening w domu

    A więc przytyło się troszkę,no i pojawiły się tzw."boczki".I zastanawiam się jakie ćwiczenia robić na te boczki??No i oczywiście w jakim tempie itp.rzeczy.I jeszcze jedno pytanie.Dobre ćwiczenia na mięśnie pośladkowe.Aby też spalić tłuszczyk z tyłka.I też jakbym mógł prosić to jakimi ciężarami i w jakim tempie.Za dobre porady będę bardzo [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1125 Data: 3/3/2008 10:11:53 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc i rada

    Temat
    Odżywki i suplementy

    czesc chciabym sie zapytac czy taka dieta i suplementacja bedzie dobra moze zaczne od poczatku ma 18 lat waze 65 kg 175 cm wzrostu bralem juz odzywki mam diete polega ona na tym ze nie jem wcale tluszczu tylko rzezcy przenne i bialkowe . oto odzywki ktore chcialbym brac :kreatyna mono dextro gainer glutamina czy to wystarczy rzeby zbudowac [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 680 Data: 4/10/2008 6:29:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening, proszę o pomoc

    Temat
    Trening w domu

    [...] Prosił bym o rozpis treningu jaki mogę robić w warunkach domowych(posiadam jedynie 2hantelki 12kg).Niestety na siłownie nie mam obecnie pieniędzy(jestem niepełnoletni,nie pracuje)a chciał bym utrzymać formę. Wiek:17lat Waga:78kg Wzrost:178cm Chciał bym także spalić tłuszcz co nie co mi się uzbierało.Później wkleję fotki. Z góry dziękuję za pomoc.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 470 Data: 10/21/2009 11:01:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki gainer kupić(pomoc dla kolegi)

    Temat
    Odżywki i suplementy

    CZeść koledze skończył się w piatek gainer Vitalmaxa i nie wie teraz co kupić.Piszę za niego ponieważ zawirusował mu się komputer i musi wgrać czystego windowsa.Tak więc ma ktoś jakieś propozycje ja myślałem aktualnie nad Mutant Mass 6,8kg i nad Trec Mass XXL ewentualnie Olimp gainerator.Jak myślicie co mu polecić.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1604 Data: 9/26/2010 9:53:38 AM Liczba szacunów: 0
  • ściskacz do dłoni-Pomoc (SOGI)

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    Cześć,mam pytanie odnosnie ściskacza do dłoni tzn. chciałbym się dowiedzieć czy jest on skuteczny to znaczy czy naprawdę rozwija nadgarstki i przedramiona czy to tylko bajki,proszę o poważne wypowiedzi.Nagradzam SOGAMI

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2600 Data: 11/15/2010 9:18:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc dla kompletnie zielonego :)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, jestem tu nowym użytkownikiem temat zakładam gdyż jestem kompletnie zielony, mam następujące pytanie Ważę 64kg :( przy 179cm = suchy ja patyk mam łapę jak niektóre moje koleżanki ;o mój cel to MASA! niestety charakter mojej pracy koliduje trochę, pracuje od 21 do 6 rano a po robocie śpię do 16 ;/ i jak tu masę robić? potrzebna dieta i [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 610 Data: 7/17/2011 2:01:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Mam 30 Deca Durabolin 50mg i 25 Winstrol depot 50mg.Jak to rozpisac ? I co do tego trzeba dorzucic na odblokowanie i zeby nie wystąpila ginekomastia, wydaje mi sie ze mam sklonnosci do nie. Dodam ze jestem juz po 10 Deci i 10 Winstrolach ale dawno temu. Jak to wszystko rozpisac, i jak po cyklu odblokowywac , i co zrobic zeby jadra nie zmalaly [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1019 Data: 9/11/2006 8:49:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w wyborze odzywek

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] i przydałoby się żeby coś kupić szczególnie że teraz akurat mam fundusz ;) mianowicie mam 177cm/63kg chciałbym kupic jakieś duperele na masse co polecacie ? jakiś gainer coś do tego ? jakieś witaminki może ? proszę o pomoc bo jestem zielony na ten temat .. diety nie mam ale odżywiam się w miare możliwości bardzo dobrze z góry THx za odp....

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 784 Data: 5/7/2010 11:07:29 PM Liczba szacunów: 0