SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Prośba o zweryfikowanie diety

    Post
    Ladies SFD

    Dzięki. Zapraszam. Ja tu początkująca jestem, ale z dietą chyba nienajgorzej mi idzie. Jeśli mogę w czymś pomóc, to bardzo mi miło.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 998 Data: 5/27/2013 6:04:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Wielka klatka a pompki???

    Post
    Trening w domu

    Czy moze mi ktos tu doradzic i pomoc??

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 11763 Data: 2/19/2008 9:19:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Wielka klatka a pompki???

    Post
    Trening w domu

    ale jak ci ma pomoc? na co czekasz? az wreszcie ktos powie, ze pompki zrobia ci taka klate bez problemow? :)

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 11763 Data: 2/20/2008 10:53:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta - prośba o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    matko boska.. wszycy zieloni . Wlasna inicjatywa jet lepsza niz pomoc i odwalenie czegos przez innych . Sam zapamietasz i zostanie na zawsze , bedzie Ci latwiej.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1142 Data: 7/23/2006 9:33:44 PM Liczba szacunów: 0
  • CZY NIE ZA DUŻO TYCH ĆWICZEŃ ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki za każdą pomoc panowie.To już koniec pytań. Pozdrawiam ;) Zmieniony przez - pytoN9 w dniu 2017-09-24 09:14:58

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1272 Data: 9/24/2017 9:14:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Wyniki -> Libido a raczej jego brak

    Post
    Doping

    thatman napisz cos wiecej. teraz biore wellbutrin xr i niby ma pomoc

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 8826 Data: 6/25/2012 11:08:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Wyniki -> Libido a raczej jego brak

    Post
    Doping

    To sie przeciez czuje czy jest libido czy nie.Chyba ze ktos nie wie co to oznacza.Jak sie ogladasz za kobietami które ci sie podobaj,a, jak przy ogladaniu porno czujesz chec na sex przeciez to jest prosta sprawa Hackney a Ty szukasz porady i zadajesz pytanie czy hormony maja wpływ na libido.Słaba erekcja to jest tak że jaetes napalony, chcesz [...]

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 8826 Data: 6/26/2012 9:13:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Wyniki -> Libido a raczej jego brak

    Post
    Doping

    Siemasz Thatman. Mógłbyś się odezwać do mnie na maila? mmxxm@wp.pl . Myślę, że mógłbyś mi pomoc;)

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 8826 Data: 6/29/2012 1:31:13 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl sredniozaawansoway (4 Krzykacz)

    Post
    Doping

    [...] bez przemyslenia, po to Was sie qrwa pytam, zeby jak najoptymalniej to zrobic, przy jak najmniejszych skutkach ubocznych i spadkach. Po to chyba jest to forum zeby w takich przypadkach pomoc(?) jesli tu nie uzyskam konkretnej odpowiedzi , to bede przegladal podobne tematy i cos wymysle. Zmieniony przez - Tayfooon w dniu 2008-09-25 17:37:10

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1788 Data: 9/25/2008 5:07:25 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl sredniozaawansoway (4 Krzykacz)

    Post
    Doping

    dzieki wszystkim ktorzy chcieli pomoc, tym ktorzy pomogli i nawet tym, ktorzy tylko zamiescili ****owate uwagi. THX ALL mozna zamknac temat

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1788 Data: 9/26/2008 3:38:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o Pomoc Masa !

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mogł By Mi Ktoś Lekko Pomuc ? Z Tą Rozpiską ? ;] Staram Sie Cos Skleic Ale Mi Nieidzie ;) Postaram Sie Napisac Ale Mile Widziana By Była Pomoc ;]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1186 Data: 2/25/2007 2:39:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomóżcie w ustaleniu cyklu Winko/Teść/Deca

    Post
    Doping

    Kolego tutaj jest dział doping!!zacznij od działu odżywianie i ułożenia diety,my tutaj diet nie układamy.Krytykuję bo w tym sporcie 90% sukcesu to dopięta dieta saa są tylko dodatkiem który ma pomóc przełamać stagnację czy ochronić tkankę mięśniową przy redukcji itd zależy od celu.Tak więc zacznij od diety i redukcji bez saa jak wejdziesz z [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 735 Data: 1/21/2014 8:22:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Armwrestling na Olimpiadzie

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    [...] pierwsze zawody w Skierniewicach gdzie poznałem taki osoby jak Cezary Izbiński i Tomasz Szewczyk, później był Igor Mazurenko, który zadzwonił do mnie i zaofiarował swoją pomoc przy zakładaniu klubu w Opolu ( bo był to ciemnogród na mapie arm w PL) także skończcie się użalać nad sobą tylko brać życie we własne ręce i do dzieła!! Zbudowanie [...]

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4015 Data: 9/11/2011 3:57:39 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING NA MASĘ do oceny...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ok dzięki za pomoc... tylko co do brzucha to w atlasie ćwiczeń piszą że te 2 ćwiczenia które dałem są i na proste i na skośne... pozdro

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1539 Data: 4/12/2004 4:20:28 PM Liczba szacunów: 0
  • NOX Pump Xtreme

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie dziw się, po tym czyms jedyna motywacja jest do tego żeby pomóc w zaprzestaniu produkowania tego

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 7059 Data: 4/19/2012 12:21:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta, Plan Treningowy - Początkujący (Pomocy!)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] efektów. Tyle na ten temat (szkoda tylko, że nigdzie nie ma informacji o kosztach i czasie jaki trzeba poświęcić na ułożenie diety, straciłem całe 2 dni na czytaniu informacji na ten temat i próbie dostosowania swojej diety bez efektów) Dzięki za pomoc i życzę dobrych przyrostów... Narazie ( może później jeszcze raz spróbuję coś ułożyć "może")

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 579 Data: 2/14/2013 6:25:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Kickboxing vs Karate --- co lepsze?

    Post
    Scena MMA i K-1

    Ogólna opinia mówi, że kick jest skutecznijszy min. że w sparingach występują ciosy na twarz rękami, ale skolei wielbiciele karate na to mówią, że nasze sparingi są twartsze, oraz niby skuteczniejsze bo sosujemy w walce low kicki,sam trenuje KK, ale decyje pozostawiam tobie, najlepiej przejdz się na terening i zobaczy co ci się spodoba, bo to [...]

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 17723 Data: 10/9/2003 4:49:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Kickboxing vs Karate --- co lepsze?

    Post
    Scena MMA i K-1

    Aha, no sory, mówiłem dokładniej o KK A co do tego zdjęcia to masz rację Kulturystyka to niekącząca walka z sobą, ale nagroda jest wielka Chcesz mi pomóc Kliknij: http://sisco.pl/cgi-bin/ref/ref.pl?ID=482639 SFD FIGHT CLUB Profesional Sport Club

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 17723 Data: 10/9/2003 6:32:39 PM Liczba szacunów: 0
  • gainer vs kasza gryczana

    Post
    Trening w domu

    [...] bialkeczko z puszki mleko do zamrazarki na 10-15 min i jest pychota po treningu swietne Your body does not like your idea being lean and big-unfortunately Alternatywna Droga-2003 konsultant-mafii.suple.hardcor.pl ************************************************************ mniej bledow, koniec z marnowaniem $-prywatna pomoc-prosze o maila

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 6128 Data: 12/9/2003 1:11:50 PM Liczba szacunów: 0
  • gainer vs kasza gryczana

    Post
    Trening w domu

    [...] duzo do stawow, ale to wyklad na dluzszy, inny watek powiem tyle choroby autoimmunologiczne Your body does not like your idea being lean and big-unfortunately Alternatywna Droga-2003 konsultant-mafii.suple.hardcor.pl ************************************************************ mniej bledow, koniec z marnowaniem $-prywatna pomoc-prosze o maila

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 6128 Data: 12/9/2003 1:53:40 PM Liczba szacunów: 0