SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • HIT + bjj

    Post
    Trening w domu

    Dziekuje PePoNeNt za pomoc! Zaczalem HITa i zrobilem 3 czy 4 (nie pamietam ) trening. Na razie spokojnie cwiczylem bo chcialem sie zorientowac w ciezarach jakie mam nakladac. Niewiele moge powiedziec o efektach bo na nie za wczesnie ale na "pierwszy rzut oka" podoba mi sie taki typ treningu. Mimo ze nie robie nic [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3063 Data: 4/25/2005 12:56:25 AM Liczba szacunów: 0
  • HIT + bjj

    Post
    Trening w domu

    Czy nikt nie moze mi pomoc?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3063 Data: 4/27/2005 12:43:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Powrót po latach ACT czy FBW a może od razu split?

    Post
    Trening dla początkujących

    piszesz totalne bzdury - i widzę że uważasz że wiesz lepiej wiec w jaki sposób mam ci pomóc . - może wyjaśnię co jest totalną bzdurą . "czym mogę zastąpić martwy ciąg, jest to ćwiczenie którego nie wykonuję." RDL - to nie MC - mógłbyś zastąpić np unoszeniem tułowia z opadu . "Poza tym nie widzę tutaj ramion" Przy takim poziomie małe partie [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2918 Data: 9/10/2012 4:04:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Na mase / po 5 mies. stażu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] pieczywo razowe WYMIENNIE W DNI TRENINGOWE: makrela wędzona lub tuńczyk + 4x pieczywo razowe z margaryną 6) na noc – 22:00 (chodzę spać koło 00:00) serek wiejski lub ryba WYMIENNIE (jak zabraknie ww. ;p) – łyżka miodu lub wafel ryżowy Uch, ale sie napisalem, prosze teraz o pomoc przy ułozeniu planu. Dzieki z góry Michail :)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1190 Data: 6/20/2005 12:04:36 AM Liczba szacunów: 0
  • pierwszy cykl

    Post
    Doping

    A możecie mi tak łopatologicznie objaśnić dlaczego na pierwszy cykl akurat propa proponujecie ? Bo jak sobie czytałem różne posty,szczególnie w tych z przed kilku lat to opinie są różne... A tak wogle to dzieki za pomoc i zainteresowanie tematem

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2507 Data: 3/2/2009 6:06:31 PM Liczba szacunów: 0
  • mniejszy opór wody buhahah :D golisz klate ? serio myślisz że to ci dużo da ? to tak jak ja zaczął bym się masturbować dwiema rękoma żeby nie było dysproporcji w bicepsie lewej i prawej ... ale tak zupełnie serio to nie mam pomysłu jak ci pomóc, spytaj kolegów z sekcji jak to robią.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 9572 Data: 10/7/2011 3:53:36 PM Liczba szacunów: 1
  • Chodzi o to, że lamparty są ciągłe gotowe do biegu. :) My niestety nie, ale chcemy być sprawne jak lamparty i rolowanie ma w tym pomóc :P Taka mniej więcej jest idea :P

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 12347 Data: 3/11/2016 1:46:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziewczyny, widziałam, że chcecie jakieś filmiki czy obrazki/zdjęcia wrzucać - super pomysł. Od siebie dodam jeszcze, że możecie raz na jakiś czas dorzucić jakiś sprzęt, którym można sobie pomóc z krótkim opisem - wtedy temat będzie bardziej wartościowy :-) np. roller, piłka tenisowa, są też inne sposoby lub zamienniki. No i powodzenia, fajna [...]

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 12347 Data: 3/13/2016 1:02:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam.Prosze o sugestie i porady

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nad BCAA juz wczesniej myslalem , ale kasy zabraklo , no ale postaram sie dokupic.Carbo podczas biegania nie bedzie problemem. Troche zmieniles dawkowanie,ale zapewne jest to korzystniejsze , wszak moja wiedza raczej nikla w tym temacie jest. Dzieki za pomoc.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 751 Data: 1/12/2008 7:18:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Staż 10 miesięcy, dobiegł kryzys. Proszę o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    dziękuje za pomoc :))

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 761 Data: 12/4/2011 12:01:37 PM Liczba szacunów: 0
  • 4 DNIOWY TRENING DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    moze ktos mi pomoc?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 990 Data: 10/19/2011 7:47:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening aerobowy - %HRmax

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] to jest to co lubię najbardziej i wtedy czujnik jest super, bo od razu wiesz, kiedy zaczynasz się obijać. Zawsze z nim trenuję(ale nie bieganie tylko rower), to świetna pomoc przy układaniu treningu interwałowego i pomaga oceniać postępy w wydolności. Mi osobiście jazda na rowerze nie przeszkadza w treningu na siłowni, kiedy robię rzeźbę. [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 11924 Data: 2/14/2002 6:04:59 PM Liczba szacunów: 0
  • czy mógłby ktoś coś pomóc ?

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 1528 Data: 7/12/2019 8:21:13 PM Liczba szacunów: 0
  • leć 500+500 i dorzuc na poczatek 25 mg z rana provi powinno znacząco pomóc ,jak było by słabo podbij na 50 mg

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 1528 Data: 7/13/2019 4:56:56 PM Liczba szacunów: 0
  • HST do sprawdzenia

    Post
    Trening w domu

    ok. dzieki za pomoc. maksy mam ogarniete o SD pamietam;)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1022 Data: 6/22/2011 8:36:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Benzacne czy Brevoxyl?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ok, dzięki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/17/2006 8:27:21 PM Liczba szacunów: 0
  • KASTETY

    Post
    Scena MMA i K-1

    Heh, kastet to wygodny i poręczny środek na zadymy na mieście... Możecie sobie pisać co chcecie, że to niehonorowe itp. itd. Ale kastetów używa się do walki tylko na ulicy, a co za tym idzie to często i gęsto może takie cudo pomóc w powrocie do domu. Heh, wariat - noo zależy gdzie takie cudo się trzyma leonjr

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/6/2007 11:16:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Nowe białko SFD - Super cena 29,90 zł !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] nawet na masie? Skoro białko przyswaja się jak inne, ilość nie wałowana itd? Przecież zaoszczędziliby kilkadziesiąt czy kilka set złotych miesięcznie. Nie każdy z nich ma pomoc od jakieś firmy, nie każdy jest francuskim pieskiem że mu smak nie pasuje, a nikt nigdy nie słyszał żeby jakiś zawodnik pił ostrowie w jakimkolwiek okresie. Dlatego [...]

    Odpowiedzi: 118 Ilość wyświetleń: 4765 Data: 12/4/2010 10:53:00 PM Liczba szacunów: 0
  • ok Panowie dzieki za pomoc pozdrawiam

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 8155 Data: 2/11/2015 8:12:28 PM Liczba szacunów: 0
  • dostałem dziś antybiotyk unidox substancja aktywna doxycyclinum i się zastanawiam czy to pomoże zwalczyć te syfy co teraz mam, bo chodzi o to że przeszedłem z enana/cypio (pierwszy kontakt z długim estrem) na propa i od trzech tygodni lece na propie i żaden nowy pryszcz się nie pojawia, nigdy na propie nie miałem nawe pół pryszcza, tylko pare na [...]

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 8155 Data: 3/11/2015 3:48:16 PM Liczba szacunów: 0