SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Pytajnickk, dzięki Ci bardzo za pomoc, Tobie i wszystkim innym, którzy poświęcili czas na czytanie mojego marnego planu :D. I choć to już chyba przesada to zapytam się jeszcze o coś odnośnie ilości powtórzeń w seriach. Czy przy każdym z tych ćwiczeń ilość powtórzeń ma wynosić średnio 5-6, czy może tą liczbę należy zwiększyć a może zmniejszyć. To [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1025 Data: 1/31/2009 12:17:12 PM Liczba szacunów: 0
  • ale ja juz mam nandro i chce to polaczyc z tesciem chce zrobic tylko jeden cykl i tyle dlatego poprosilem was o pomoc jak polaczyc tescia prop razem z nandro

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2214 Data: 12/30/2009 10:58:14 AM Liczba szacunów: 0
  • dokupilem tescia teraz mam w sumie: 10ml/200mg nandro 20ml/100mg tescia propa oba z phoenixa jak teraz to polaczyc prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2214 Data: 1/4/2010 2:16:52 PM Liczba szacunów: 0
  • czesc czy moze mi ktos napisac cykl nandro plus tesc prop 10ml/200mg nandro mam juz 20ml/100mg tesc prop 10x50mg clomid co jescze dokupic i kiedy brac clomid slyszalem jescze o hcg ze potrzebne a wiec ile i kiedy brac? prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2214 Data: 1/4/2010 4:49:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Ilosc powtorzen na DUZE kaptury

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Aha no ok... Dzieki za pomoc poraz kolejny Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 16884 Data: 5/7/2007 1:15:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Ilosc powtorzen na DUZE kaptury

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Hehehe Dzieki za pomoc,macie po sogu Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 16884 Data: 5/8/2007 2:12:34 PM Liczba szacunów: 0
  • trening do poprawy... chyba

    Post
    Trening dla początkujących

    pomoc z naszej strony jest taka: 1.czytasz rożne tematy 2.układasz własny plan 3.my patrzymy oceniamy poprawiamy Tak to wygląda...

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 714 Data: 2/15/2010 11:12:14 PM Liczba szacunów: 0
  • prop+tren+wino+clen

    Post
    Doping

    rozumiem tak zrobie polecene na samym propie i clenie. dziekuje za pomoc, Pozdrawiam Zmieniony przez - michaler2 w dniu 2013-01-03 17:10:30

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2299 Data: 1/3/2013 5:10:03 PM Liczba szacunów: 0
  • To ile w końcu kcal aby schudnąć!?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] ostatni posiłek. Ma sens takie coś? Diete postaram sobie jakoś ułożyć, na necie troszkę tego jest a ja potrzebuje czegoś w miare urozmaiconego oraz żeby to nie kosztowało nie wiadomo ile bo z pieniędzmi też na razię (póki sam na siebie nie zarabiam) multum nie ma. Dziękuje za pomoc i z góry również dziękuje za kolejne porady :) Pozdrawiam :)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 983 Data: 6/4/2015 12:16:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Uzupełnienie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] czy widać tu w tym 5-cio posiłkowym jakies światełko w tunelu czy manipulacja tych składników da się już osiągnąc zamierzony efekt? Do posiłków oprucz drugiego mógłbym coś dodać jeśli byłaby taka potrzeba. Zawsze moge gdzieś jeszcze jakiś jogurcikm dożucić oczywiście ten szkielet diety urozmaice w warzywa. Z góry dzieki za pomoc. Pozdro. Łukasz

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 4892 Data: 8/26/2008 10:32:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Uzupełnienie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No tylko po to zeby węgle podbić ok czyli to plus urozmaicanie i bedzie ok, dzieki za pomoc sam bym nie dał rady

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 4892 Data: 8/27/2008 8:59:48 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW - proszę o pomoc ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    No nie ma dokładnie na odcinek ledzwiowy gdyz kontuzja byla dawno i juz od dawna nie boli..po prostu na wszelki wypadek chce unikac martwego ciagu i przez pierwszy cykl cwiczyc innymi metodami by wzmocnic sobie plecy. Bede wdzeiczny za pomoc w planie. aa i cwicze w domu(sztanga prosta,lamana,hantelki, drazek..no i lawka oczywiscie)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 481 Data: 12/28/2010 2:05:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Szukam pomocy co do FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    a co mamy Ci pomoc bo nie wiem plan ulozyc czy co jak tak to jest wiele tematow w dziale poczytaj uloz pod siebie daj do sprawdzenia sprawdzimy napewno a i dieta musi byc

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 906 Data: 12/30/2008 3:30:41 PM Liczba szacunów: 0
  • chwilowy dzieki za odpowiedz i za pomoc. Co do poreczy to rzeczywiscie cwiczenie daje w d.pe i mozna nazwac go krolewskim:) Wczoraj zrobilem je na maszynie i jest gitis. Mam pytanko do martwego ciagu. Pierwszy raz go cwiczyle z racji tego robie go jako pierwsze cwiczenie. Musze popracowac nad technika i pytanko brzmi, ile na poczatek zrobic [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1535 Data: 2/19/2008 5:13:02 PM Liczba szacunów: 0
  • no dokladnie - nie wystarczy dodac hiit i miec 100% pewnosc ze osiagnie sie to co chce. jednak mysle ze dodanie hiita powinno pomoc.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1535 Data: 2/22/2008 9:11:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Dzieki chlopaki za pomoc. Nagroda sie nalezy :) I jesli tylko wykupie abona to sog poleci.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1535 Data: 2/27/2008 12:15:43 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] dostarczać 3000kcal dziennie i mam przy tym chudnąć. Mi chodzi o szybkie zrzucenie wagi (tłuszczu i jeszcze raz tłuszczu) oczywiście nie za wszelką cenę. Będę wdzięczny za pomoc i na kierunkowanie na dobrą drogę. Dostarczając 3000kcal dziennie czyli tyle ile spalę w czasie ćwiczeń i przez normalne funkcjonowanie nie zmuszę go do palenia [...]

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5640 Data: 6/19/2013 5:59:03 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] też dni gdzie jest i mięso drobiowe i ryby. Pomału wczytuje się w te artykuły i wiem, że już spożywam za mało białka. Wyliczenia zapotrzebowania mojego organizmu mnie przerażają bo wychodzi mi że muszę dziennie spożyć 3000kcal, może ja coś źle liczę albo coś, a może to tak wygląda. Na razie dużo czytania przed mną. Ale naprawdę dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5640 Data: 6/19/2013 8:56:03 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoże ktoś, z oceną czy dobrze wszystko planuje i realizuje, czy wprowadzić jakieś zmiany. Proszę w tym o pomoc i szczere rady, z góry dziękuję

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5640 Data: 10/31/2013 8:49:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak wzmocnić odcinek lędźwiowy?

    Post
    Inne dyscypliny

    Oszczepnik tylko ja mam ledzwie chyba w drugą strone niż ty wygiete wiec jak bym robił w te strone to jeszcze bardziej chyba bym powiekszyl wade %-D, thx Wam za pomoc, musze sie z tym uporac, a mam pytanie do ciebie Oszczepnik, czy teraz jeszcze cię boli odcinek lędźwiowy kręgosłupa? jęśli nie to przeszło samo (wraz ze wzrostem - okresem [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 13764 Data: 1/12/2004 2:37:32 PM Liczba szacunów: 0