SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • fifekx przepraszam, ze chcialem pomoc lepiej niz tego oczekujesz... zdr.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2352 Data: 6/24/2008 1:55:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A no dobra to póki co dzięki za pomoc :D Bardziej chodziło mi czy za dużo tych cukrów nie będzie

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 396 Data: 3/6/2020 10:07:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    O kurcze o tym skyrze z lidla to nie wiedzialem ;D Takze jeszcze raz dziekuje za pomoc w razie czego bede sie pytał Zmieniony przez - Renzo001 w dniu 2020-03-08 13:36:50

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 396 Data: 3/8/2020 1:36:24 PM Liczba szacunów: 0
  • plan na mase do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a klata uda plecy przedramiona barki, szrugsy, lydki biceps triceps ? co z powtorzeniami, cwiczenia ? bardzo dziekuje za pomoc

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 859 Data: 3/24/2007 9:02:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Low carb na masę, da się??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok super. Dzięki wielkie za pomoc, zastosuję się :) pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1049 Data: 2/2/2012 8:55:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Nadmiar skóry okolice bioder,kortyzol??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    W takim razie dziękuje za całą pomoc tutaj,spróbuje wprowadzić zaproponowane zmiany i zobaczymy co z nich wyjdzie. Dzięki wielkie :)

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3984 Data: 7/3/2014 12:53:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Co to może być ?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    usg to jest mocno subiektywne badanie i trzeba mieć duże doświadczenie w tym temacie,żeby umieć poprawnie odczytać wynik,tym bardziej,że stopa i staw skokowy to również trudne do prze.badan.ia na usg okolice.Dlatego w sumie wszystko zależy od tego,kto cię badał,jeśli był to dobry specjalista,to napewno powinieneś go posłuchać i mógłbyś teraz udać [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 578 Data: 2/14/2013 2:22:10 PM Liczba szacunów: 0
  • 2 PODEJŚCIE TYM RAZEM SIĘ UDA VLCD

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    wiem wiem bo walczyłem 6 miechów na redukcji i osiągnołem sporo niestety póżniejsze problemy osobisto zdrowotne zrobiły swoje. chciałbym jedna spróbować vlcd więc prosze o rady i odpowiedż na moje pytania. jesteś jedną z bardziej ogarnietych ludzi na tym forum wiec prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1912 Data: 7/25/2014 3:33:02 PM Liczba szacunów: 0
  • DIETA NA CYKLU DO SPRAWDZENIA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    k wielki dzieki za twoja pomoc !!!!!!!!

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2067 Data: 6/14/2007 1:46:25 PM Liczba szacunów: 0
  • DIETA NA CYKLU DO SPRAWDZENIA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tak zrobie jak muwisz omege 3 i zma polece kupic jutro wielkie dzieki za pomoc i korekte bledow pozdro

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2067 Data: 6/15/2007 10:34:46 AM Liczba szacunów: 0
  • utrzymanie wagi :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] to zabraklo by ci energii. Chyba spalilas nie tylko tluszcz, ale i miesnie, przez co pogorszyl ci sie jescze bardziej bilans energetyczny. Odpowiedz na pytania, przedstaw swoja diete we wlasciwy sposob, zalacz zdjecie a sie zastanowimy jak ci pomoc. Nie chce cie straszyc, ale grozi ci jojo. Zmieniony przez - MaximusRex w dniu 2009-08-12 01:54:29

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1447 Data: 8/12/2009 1:43:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Trzyczęsciowy FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    w jakim sensie pomóc ? mamy cwiczyc z tobą tym planem i wyciskac wspólnie ?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 611 Data: 5/8/2009 2:08:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Wzdety brzuch

    Post
    Odżywki i suplementy

    Myśle ze sek jest w tym ze polykam za duze kawalki i organizm nie wyrabia... A w takim razie co polecałbys na noc? I czy jest potrzeba zebym jednak odstawil kreatyne? Dzieki za pomoc- sog, oczywiscie!

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 7711 Data: 1/14/2011 4:02:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase + problem

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Genialne ! xD Wielkie dzieki za pomoc ;) lap Soga !

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1710 Data: 12/26/2009 2:54:06 PM Liczba szacunów: 0
  • ryz + tunczyk do p. Szukaly

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Nie ładnie tak próbować wybielić siebie oczerniając innych... Danone = rzeczowa pomoc. Doradca w dziale suplementacja

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 6140 Data: 6/18/2003 11:47:16 PM Liczba szacunów: 0
  • ryz + tunczyk do p. Szukaly

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    dopisujesz historyjki...nigdzie sie nie wybielam... Danone vel spamer = rzeczowa pomoc...hrhrhhrhrrhhrhr bez komanetarza... misOO *** Gróbas w Suplementacji *** いたしました

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 6140 Data: 6/18/2003 11:49:09 PM Liczba szacunów: 0
  • ryz + tunczyk do p. Szukaly

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    no no rzetelna pomoc... misOO *** Gróbas w Suplementacji *** いたしました

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 6140 Data: 6/18/2003 11:54:12 PM Liczba szacunów: 0
  • nie chudne...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] i ladnie sie ukladaja dlatego obwody maleja, a przy tym spalasz tluszcz:)miesien waży wiecej niz tłuszcz. po 1,5 miesiaca waga zaczela mi leciec w dol jak szalona lkg w tydzien:) fakt jestem poczatkujacy bo dopiero redukuje sie 2 miesiac ale staram sie ci jakos pomoc, dzieki moim doswiadczeniom. nie lam sie i rob to co robisz, bedzie gites:)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2159 Data: 1/24/2010 5:06:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Daj ankietę, bo nikt nie będzie w stanie Ci pomóc - nie wiemy komu poprawiamy/sugerujemy trening. ;) PS. W ankiecie zamieść ciężary robocze. Zmieniony przez - Priskuu w dniu 2012-11-05 12:32:42

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 504 Data: 11/5/2012 12:31:20 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny, poczatkujacy =)

    Post
    Trening dla początkujących

    ok dzieki za pomoc. gandi87 zastosuje sie do twojego treningu bo faktycznie czesto go tu przedstawiasz i cie wielu popiera postaram sie jakos zrobić aby bylo te 5 powt. Moze masz pod reką link gdzie jest to objasnione dlaczego nalezy tyle powt? Tak z ciekawosci

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 722 Data: 6/23/2009 7:17:49 PM Liczba szacunów: 0