SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • pomoc w dokupieniu.

    Temat
    Odżywki i suplementy

    mam prosbe co polecacie zeby dokupic do munster massa na 1 raz z obliczen diety(braki) wybralem munster masa ze bedzie dobry a co polecacie zebym jeszcze dokupil moze jakies carbo?moze aminokwasy? moze cos innego niemam pojecia co.prosze o pomoc.moj staz 3 mies cel masa

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 650 Data: 6/26/2007 9:02:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w suplementacji

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Więc tak, mam 20 lat, 183cm, 83 kg, staż 3 lata. Chcę zrzucić trochę brzucha i zdobyć jeszcze więcej masy mięśniowej, ogólnie bardziej wysuszyć się z przyrostem, ale nie tracąc przy tym masy mięśniowej,tłuszcz mam tylko na brzuchu, więc myślałem nad BCAA+ Shotgun+cm3. Co wy na to ?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 350 Data: 2/28/2012 10:47:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Bieganie prosze o szybką pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam pod koniec marca musze przebiec wazny test sprawnosciowy czyli 15m biego przez 35s 50m marszu przez 45s 150m biegu przez 35 i 50marszu przez 45 i to razy 10 co proponujecie moz ejakies odzywki ?? jaki trening najlepiej i co przed sammym biegiem wczesniej duzo nie biegalem

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 544 Data: 1/19/2009 4:55:16 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc z planem

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam czy moglby mi ktos zaszkicowac albo poprostu podac jakis plan na mase z uwzglednieniem 1 hantli,1 sztangi oraz 1 drazka do podciagania sie. Dodam ze mam 16 lat,prawie 17 :> 173 cm wzrostu i jestem poczatkujacy,tzn cwiczylem sobie troche ale bez zadnego plany ot tak machalem lapami :D

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 444 Data: 11/14/2009 9:06:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, Potrzebuje porady w ulozeniu odblokowanie dla nizej podanego cyklu. Z gory dziekuje. 1 - 10 tyg deka lub boldenon 400mg (E7D) 1 - 10 tyg testosteron enantat 400mg (E5D) 8 - 13 tyg winstrol 30mg (ED) 11 - 13 tyg testosteron propionicum 100mg (EOD)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 644 Data: 1/7/2014 5:56:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc, domowa mini siłownia

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    Witam;) To mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość. Chciał bym kupić jakiś sprzęt do domu. Nie mam za wielkiego budżetu, a chce poprawić swoją sylwetkę, zwiększyć siłę. Czy to by się nadawało? czy naprawdę nie warto

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 853 Data: 12/13/2010 1:36:55 AM Liczba szacunów: 0
  • silka-pomoc w wyborze sprzetu

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    co sądzicie o takim sprzęcie w takiej cenie? http://www.allegro.pl/show_item.php?item=674411171 jesli możecie podajcie jakies strony producentow w miare tanich jeśli taka samoroba nie jest odpowiednia?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1221 Data: 7/13/2009 9:31:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje pomoc- dobór spalacza

    Temat
    Odżywki i suplementy

    A wiec tak: kończe juz swoja redukcje i potrzebuje spalacza... Jaki polecacie ? Szukałem cos ala Thermal Pro v3 no ale zaś za dużo sie o nim naczytalem negatywów O_o ( Thermal v2 działał bardzo fajnie...) Szukam naprawde mocnego spalacza. :)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 826 Data: 6/9/2012 10:12:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja,wybór treningu,pomoc.

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam. Waże 110kg chciałbym zejść chociaż do 90kg. Proszę o pomoc w dobraniu treningu. Myślę o treningu siłowym, i co do tego ? Cardio to chyba nie jest najlepszy pomysł. Proszę o rady z góry dzięki za pomoc. Zmieniony przez - Adrianzmcc w dniu 2016-05-11 18:41:59

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 351 Data: 5/11/2016 6:40:20 PM Liczba szacunów: 2
  • Witam. Mam 133 tabletki Metanabolu i 39 tabletek Andriolu. Zakupilem do tego 3 kg gainera MASS XXL Treca i 1,25 kg białka PROTEIN 80 Hi-Teca. Jak to najlepiej brać, żeby były najlepsze efekty? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1045 Data: 9/30/2004 6:47:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc , hcg

    Temat
    Doping

    bylem na cyklu TREN 1-10 100mg e2d +enan 1-10 100mg e2d i teraz na 6 tyg przechodze na propa, czy myslicie ze zeby zminimalizowac spadki po cyklu moge przez okres tych 6 tyg stosowac hcg 500 jednostek e2d-e3d i potem clomid ? czy lepiej tylko pod koniec propa i potem clomid?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 604 Data: 12/2/2009 10:25:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Rower stacjonarny - pomoc w wyborze

    Temat
    Inne dyscypliny

    Witam, czy może ktoś polecić jakiś rower stacjonarny z solidnym obciążeniem, aby była możliwość zmęczenia się podczas ćwiczeń. Mam na ten cel około 800 zł. Czy w takiej cenie kupi się coś sensownego ? Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1049 Data: 11/8/2014 12:25:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam wszystkich na forum. Chcialbym zaczac kulturystyke ale mam problem z waga. Waze 60kg :/ co zrobic zeby w szybkim czasie przytyc co trzeba jesc jaka diete zastosowac i ile trzeba cwiczyc na samym poczatku. Z gory bardzo dziekuje za pomoc i sensowne odpowiedzi.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 633 Data: 6/24/2003 11:40:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam mam mozliwosc kupna Metki z Axio 1tabl/10mg i Anavar z EAP 1 tabl/5mg. Czy ktos bral te srodki? Jak dzialaja? Szczegolnie interesuje mnie Anavar bo mam zamiar w listopadzie wrzucic go do cyklu.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1328 Data: 8/26/2008 10:54:28 AM Liczba szacunów: 0
  • pomoc przy cyklu

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam cwicze od 6 miesiecy i chcialbym prosic o pomoc w doborze i rozpisaniu cyklu wiek 23 wzrost 180cm waga 80 kg cel masa sila dieta jest dobra myslame nad nitroIII + jablczan +aakg jakies amino do tego czy waszym zdaniem jest dobry co proponujecie ?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 689 Data: 3/7/2009 10:10:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w cwiczeniach !!

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam Mam szpotawosc kolan i cwiczenia ktore mam wykonywac lecz nie wiem w jaki sposob je robic. Chodzi mi o wytlumaczenie jak wygladaja te pozycje np. siad ugięty podparty. Osoba ktora jako pierwsza sie do mnie zglosi darmowe doladowanie 5zl :) Pomozcie. gadu gadu : 35090144

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 538 Data: 6/4/2011 12:06:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta - pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam prosiłbym o pomoc w ułożeniu diety. Ważę obecnie jakieś 62kg przy 177cm wzrostu, mam 15 lat. Trenuję boks 4-6 razy w tygodniu + siłowy. Nie chciałbym za bardzo przytyć, cel to ograniczenie tłustych posiłków i dobrej kondycji. Liczę na pomoc.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 622 Data: 1/2/2013 3:53:45 PM Liczba szacunów: 0
  • WITAM.JESTEM PO 7 SZCZALACH OMY I PO 5 WINA.OME BRALEM DAWNO TEMU(NIEPAMIETAM NAWET KIEDY) A WINKO BRALEM NA POCZATKU TEGO ROKU.CHCIALBYM ZEBY MI KTOS POWIEDZIAL(OCZYWISCIE KTOS KTO SIE NA TYM ZNA!!) PO JAKIM CZACIE MOJ ORGANIZM OCZYSCI SIE OD TYCH STERYDOW? Z GORY DZIEKUJE!

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 605 Data: 3/21/2004 9:17:50 PM Liczba szacunów: 0
  • czy mozna to mieszac prosze o pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    SiemkA Chcialbym sie dowiedziec czy mozna mieszac ZMA z Witaminami i minerałami ?? to po pierwsze a po drógie czy lepsze jest ZMA apteczne czy takie "typowe suple"(wiecie o co mi chodzi):) z góry THX za odp :d

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1164 Data: 7/31/2007 4:53:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc z doborem treningu...

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, jestem nowy na forum :) Chciałbym się poradzic jaki trening wybrać. Mój problem polega na tym że jestem po redukcji 40 kg :). Robiłem trening który sam ułożyłem.Jestem ciągle na diecie, wiec plan masowy odpada :). A więc prosze o pomoc w dobraniu treningu.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 575 Data: 7/30/2009 10:03:39 AM Liczba szacunów: 0