SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • [...] różnicę. Nie chodzi o to bym na treningu miał więcej siły bo z tym nie ma problemu /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/a66181710395411887043739d3b89b42.jpg niestety jedynym skutecznym sposobem do zwalczenia tluszczu opornego, faudki i boki to przypiecie maxymalnie diety. to co rozpisales jest zbyt ogolne by moglo cos pomoc. suple tutaj nie pomoga niestety

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/9/2013 1:15:48 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] w którymś z tematów chyba ty albo inny moderator że yoszke brać 2h od węgli. Przed treningiem ok bo wrzuce 2h po posiłku ale rano ? Nie wyobrażam sobie śniadania bez węgli własnie. Więc może dorzucić coś lajtowego na rano a vpx przed treningiem ? Albo zaproponowalbyś mi jakieś dawkowanie żeby nic sie nie gryzło. Dzięki za pomoc i SOG leci;-)

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2013 2:42:23 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] reki na allegro, moge zwiekszyc do 300mg na porcje. Wstaje o 7, sniadanie jem o 9.30, wiec to bedzie ok. Z kolei posilek przedtreningowy jem o 13.30, trenuje o 16.00, tez bedzie ok. Yohimbiny mam 450 kaps. po 10 mg, ciezko mi bedzie zwiekszac o 5, moge podnosic o 10 :( Dziekuje Ci za pomoc :) Zmieniony przez - xzaar77 w dniu 2013-04-05 12:15:33

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/5/2013 12:12:09 PM Liczba szacunów: 0
  • 1. WIEK: 17 2. WAGA; WZROST; ew PODSTAWOWE WYMIARY: 180/94 kg 3. CZAS REDUKCJI(do tej pory i planowany termin zakończenia): 2 tyg, do 75 kg 4. SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU(fotka sylwetki): 19% 5. POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: 75 kg~~ 6. ZARYS DIETY I TRENINGU: 3x w tyg silka i 3x w tyg interwały 20 min dieta> wiem co mam jeść, czego nie moge. Nie [...]

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/26/2013 10:19:03 PM Liczba szacunów: 0
  • 1. WIEK: 23 2. WAGA; WZROST; 183cm, 92kg 3. CZAS REDUKCJI poprzedni cykl ok 5 miesięcy- 14 kg w dół. Teraz planuje ok 3 miesięcy 4. SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU- 18% 5. POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: 10% 6. ZARYS DIETY I TRENINGU: trening siłowy 4 razy w tygodniu. trening aerobowy (rower)- 4-5 razy w tygodniu(planowane), dieta - wiem co jem:) 7. [...]

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/23/2014 6:24:28 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] w ogole zeby cokolwiek dzialal nawet przy podwojnej dawce. Na razie powolutku waga mi leci zgodnie z planem, ale za jakies 2-3kg planuje dorzucic cos mocniejszego, zeby troche pomoc organizmowi. Fajnie jakby bylo cos bez geranium. Wywoluje u mnie mocne wahania nastroju, wkurzam sie bez powodu. Zmieniony przez - mumakil w dniu 2014-04-21 11:01:50

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/21/2014 11:00:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Dzieki wszystkim za pomoc. Sogi klikalem, ale nie wiem czy weszly.

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/21/2014 12:01:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Panowie potrzebna pomoc:) 1. WIEK:23 2. WAGA; WZROST; 61kg 169 3. CZAS REDUKCJI: 2 mies czas jaki mam do końca lipca 4. SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU: ok 25% 5. POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY:17% 54 kg 6. ZARYS DIETY I TRENINGU: dieta 1600kcla rotacyjna bwt;130/150/50 120/200/30 aktualnie insanity,plus aeroby 2 razy w tygodniu 7. STAN [...]

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/18/2014 9:20:24 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] dla lepszej motywacji, b-a dla zw. wytrz. Jest to idealny moment na zwiększenie termogenezy, gdyż aktualna objętość i intensywność treningowa dochodzi do założonego maksimum i z czegoś trzeba pobierać kolejne g fatu. Liczę na pomoc, dzięki. Clenburexin od treca czy jest coś mocniejszego? Zmieniony przez - Pros w dniu 2014-05-29 11:24:16

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/29/2014 11:16:43 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] 10. STOSOWANE AKTUALNIE SUPLEMENTY: thermo shape 2.0 ( konczy się za 19 dni ) 11. STAZ TRENINGOWY: rok 12. BUDŻET: 100 - 200 zł 13. TREŚĆ ZAPYTANIA / OPIS PROBLEMU: szukam pomocy w dobraniu spalacza tłuszczu. Nie mam pojęcia czy mogę już zacząć brać coś mocniejszego czy raczej zostawić/ odstawić to po takim czasie branie. Wszelka pomoc mile [...]

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/15/2014 4:12:19 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] jazdę, więc czas na siłownię mam tylko z rana ( start około 6.30). Czy jest sens z moim nadciśnieniem czymś się wspomagać? Jeśli tak to proszę o podanie jak najlepszych preparatów. Dodatkowo jeśli zacznę ćwiczyć to czy powinienem przed siłownią jeść jakieś śniadanie, ewentualnie zmienić plan diety? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Damian

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/25/2014 9:48:20 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] 10. STOSOWANE AKTUALNIE SUPLEMENTY: Kreatyna Vitalmax Mono 11. STAZ TRENINGOWY: 2 miesiące 12. BUDŻET: 50zł/mies 13. TREŚĆ ZAPYTANIA / OPIS PROBLEMU: Chciałbym o pomoc w doborze spalacza tłuszczu. Zostały mi 2 miesiące redukcji i chcę spalić resztę fatu, który został. /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/f5009efc2fca4abf856a75cd08685a04.jpg [...]

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/27/2014 11:15:09 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] do 150 zł 13. TREŚĆ ZAPYTANIA / OPIS PROBLEMU: Poszło już łącznie 13 kg, z czego 3 na spalaczu, teraz walczę z zastojem. Przyjmuję ok 1800 kcal dziennie w 5 posiłkach, do niedawna waga leciała ok 1-1,5 kg tygodniowo, od miesiąca jest stop. Ani cm ani kg. Proszę o pomoc w dobraniu spalacza :) Zmieniony przez - Nope. w dniu 2015-05-12 14:38:02

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/12/2015 2:36:12 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] kofeina mnie bardziej zamulała niż pobudzała 9. STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY: 10. STOSOWANE AKTUALNIE SUPLEMENTY: lipoburn fa 11. STAZ TRENINGOWY:2 lata Siema prosiłbym o pomoc w sumie chciałem wrzucić na koniec redukcji yohambinke hcl 2,5 mg bo mam akurat cała puche tylko pytanie czy coś do tego? i ew. jak to stosować bo podobno węgle [...]

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/30/2015 8:25:33 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] przyspieszyc zrzucenie reszty tluszczu z brzuszka.. Mam do spalenia z 5 kg i w sumie wszystko stoi juz w miejscu. Takze poszukuje drugiego z rzedu spalacza. Dzieki za pomoc. Dodam ze chcialem kupic ACTIVLAB MACHINE MAN BURNER 120kaps, ale nie wiem czy nie bedzie on za slaby, poniewaz jakis rok temu uzywalem wlasnie activlb thermo shape [...]

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/25/2015 11:29:45 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] przyspieszyc zrzucenie reszty tluszczu z brzuszka.. Mam do spalenia z 5 kg i w sumie wszystko stoi juz w miejscu. Takze poszukuje drugiego z rzedu spalacza. Dzieki za pomoc. Dodam ze chcialem kupic ACTIVLAB MACHINE MAN BURNER 120kaps, ale nie wiem czy nie bedzie on za slaby, poniewaz jakis rok temu uzywalem wlasnie activlb thermo shape [...]

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/25/2015 3:17:11 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] przyspieszyc zrzucenie reszty tluszczu z brzuszka.. Mam do spalenia z 5 kg i w sumie wszystko stoi juz w miejscu. Takze poszukuje drugiego z rzedu spalacza. Dzieki za pomoc. Dodam ze chcialem kupic ACTIVLAB MACHINE MAN BURNER 120kaps, ale nie wiem czy nie bedzie on za slaby, poniewaz jakis rok temu uzywalem wlasnie activlb thermo shape [...]

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/25/2015 4:07:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Hej, chcialbym prosic o pomoc. 1. WIEK: 30 2. WAGA; WZROST; ew PODSTAWOWE WYMIARY: Waga - 95 Wzrost - 185 Biceps - 40,5 Pas - 92 mierzone pod pepkiem Udo - 64 mierzone ok 10cm pod kroczem Klatka - 107 mierzona na wydechu 3. CZAS REDUKCJI(do tej pory i planowany termin zakończenia): 5 tygodni 4. SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU(fotka sylwetki): Nie mam [...]

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/31/2018 8:04:14 PM Liczba szacunów: 3
  • Mozna wiedziec dlaczego rano nie stosowac? Tluszcz jakos leci, przez listopad, grudzien i styczen probowalem robic redukcje, ale wychodzily mi wyjazdy, wiec to bylo dosc przerywane. W kazdym razie, kilka miesiecy temu wazylem 104kg. Mozna wiedziec co to joszka? ; P Dzieki za pomoc ; ) Zmieniony przez - splaszu w dniu 2018-03-31 22:07:09

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/31/2018 10:05:32 PM Liczba szacunów: 3
  • Ciekawe zycie Typera w UK :-)

    Post
    Sztuki Walki

    [...] z kilkoma osobami i wydaje mi sie,ze jadnak nie jestem na takiej straconej pozycji.Widze,ze rodowici Anglicy tez maja dosc tych s****ysynow i zaoferowali mi swoja pomoc.Naprawde bylem tym pozytywnie zaskoczony. Dokaldnie tak jak piszecie - trzeba gnojow zalatwic poprzez wspolprace z Policja.W tym przypadku nie ma innego wyjscia,a [...]

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 8451 Data: 3/15/2007 10:39:24 PM Liczba szacunów: 0