SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Pomoc w zdobyciu masy i ew. siły

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, wiem ze ktos napisze mi ze bylo już sporo takich tematów, lecz czytając niektore z nich nie pasowały do moich potrzeb. Chciałbym abyscie doradzili mi jakies suple na mase(dodam ze jestem po takich cyklach jak: Storm+Shock, no i monohydrat, nie licząc boosterów przed trenningowych)Dlatego jestem ciekaw co moge teraz zakupic, aby pomóc moim [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 763 Data: 2/28/2010 9:08:56 PM Liczba szacunów: 0
  • novedex XT proszę o pomoc,

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Hej Jem już novadexa XT z Gaspari nutrition juz półtora tygodnia, i ostatnio czuję , że mam problemy ze spuszczeniem z bicza, czytałem że to różnie działa na każdego. Sam nie wiem co robić czy przerwać kuracje. Dodam że kupiłem 2 opakowania jak zaleca producent. Proszę o jakieś porady pzdr

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1792 Data: 8/5/2010 1:43:56 PM Liczba szacunów: 0
  • 1 cykl pomoc

    Temat
    Doping

    Witam forumowiczow kumpel kupil metkr melay tiger 10 mg co sadzicie o tym staffie?. Tez zastanawiam sie czy nie kupic aby podbic lekko ta mase i jakie dawkowanie, odblok i oslonki wiek:19 Waga:76~77 staŻ: 2 lata na powaznie ponad rok wzrost: 185 Dieta 2g bialka 4g wegle kg ciala Wyniki: klata 105 mc 130 przysiad 105 Zmieniony przez - Ksiazek w [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 883 Data: 4/6/2013 12:18:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc z wyliczeniem kalorii

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Mam prośbę, aczkolwiek chodzi tu o wyliczenie zapotrzebowania kalorycznego. Sprawdzałem dużo stron, które to oferują i dosłownie na każdej wychodzą inne wyniki, przez to zrobił mi się mętlik w głowie. Proszę o pomoc w wyliczeniu/ lub podaniu właściwej strony. Waga 58kg Wzrost 175cm 15lat 3x w tyg siłownia

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1577 Data: 8/22/2015 10:00:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy to jest gino ? Proszę o pomoc.

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam Mam 15 lat i od 5 miesięcy ćwiczę na siłowni , nie trzymam żadnej diety. Mam problem z klatką piersiową ponieważ jeden sutek jest trochę wyżej od drugiego i poza tym w okolicach sutków mam tłuszcz. Czy to jest ginekomastia ? I jak spalić ten tłuszcz w okolicach sutków i je wyrównać ? Z góry dzięki za odpowiedzi [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 707 Data: 3/8/2017 2:57:33 PM Liczba szacunów: 1
  • Dita -> potrzebna pomoc :)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam :) tak jak w temacie. Potrzebna dieta dla mojego kolegi: "Chciałby m spalic tkanke tłuszczowa, treningi mam 3 razy w tygodniu (po 1.5 godziny) prowadze raczej aktywny tryb zyciam waze 86 kg i mój wzrost wynosi 182 cm. Mój staż treningowy wynosi 1 miesiac :) " Cel: Chciałbym spalić tkankę i nabrać troche masy Z GÓRY WIELKIE DZIĘKI !!

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 941 Data: 1/25/2006 10:46:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening pleców - pomoc.

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam. Zakładam ten temat by się dowiedzieć jakie ćwiczenia wykonywać na plecy mając full osprzęt na siłowni , a dokładniej gryfy , hantle , wyciąg , drążek. Jeśli chodzi o podciąganie na drążku, to ile robić serii i ile powtórzeń , jeżeli najwięcej razy ile się podniosę uchwytem szerokim to 5-6??

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1611 Data: 6/23/2011 10:59:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc sogi

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cwicze juz od okolo roku probowalem juz ulozyc sobie diete itp. ale niestety z miernym skutkiem i z powodu bledow zywieniowych troszke sie zalalem teraz chce cos z tym zrobic. Dodatkowym minusem jest to ze jestem endo jaka dieta bedzie najlepsza dla mnie? Myslalem o ckd ale z tego co czytalem potrzebna jest raczej duza wiedza na temat odzywiania [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1025 Data: 12/26/2006 7:01:40 PM Liczba szacunów: 0
  • ból kręgosłupa. prosze o pomoc

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    yo. Gdy zaczynałem robić nogi tuż po rozgrzewce przy obciążeniu 40kg na przysiadach ze sztanga na barkach coś mi strzeliło(pękło) w kręgosłupie. Tępy ból nie mogę za bardzo sie wyprostować a jak to robię przytyka mnie. Wisiałem trochę na drążku żby go odciążyć jest troche lepiej mogę zastosować maści typu chłodzaca/rozgrzewajaca? co robić aby [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 570 Data: 3/15/2013 8:20:22 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w doborze diety :(

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    siemka.Chciałbym znaleźć jakąś diete redukcyjną ale nie umiem jej sam ułożyć waże około 100 kilo. cel to zgubienie 10 kilogramów do końca roku więc musze sie starać , jak możecie wpiscie jakieś wskazówki i prosiłbym o linki do diet osób podobnych do mnie wymiarami wzrost 188

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1944 Data: 11/24/2005 4:43:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w planie i diece

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] ,moze pomogl by mi ktos w ulozeniu diety i planu treningowego (ostatnio kupilem mass xll 4,8 kg) do dyspozycji mam tylko laweczke ,ale planuje zapisac sie na silownie ,lecz najpierw chcialem zaczac w domowym zaciszu ...szczegolnie zalezy mi na uzyskaniu wiekszej masy i na rozwiniecu miesci klatki,ramion i brzucha ...Z gory dziekuje za pomoc

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 744 Data: 1/16/2008 12:41:44 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w doborze supli

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] z powodu braku czasu. MAm 183 cm, waze 78 kg, chcę przytyc spokojnie 5-8kg, zeby podbic wegli kupilem gain bolica 6000 i białko ultimate whey mass protein smak wanilia, niestety wg mnie nie nadawalo sie do spozycia ze wzgledu na smak. Jakie białko polecacie? Cena nie gra roli liczy sie jakosc:) moze polecicie cos innego? Z góry dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 432 Data: 6/3/2010 6:47:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Mam 19 lat,waze 87kg,cwicze 2,5 roku.Kupilem dzis w sklepie z odrzywkami prohormon firmy kaizen jest to cyclo-nordiol 19-nor-4-androstene-3,17diol mam tego jedno opakowanie(60tab).Jak mam to brac? Czy moze dokupic jeszcze jedno opakowanie? I wogole czy beda po tym jakies efekty. Za odpowiedzi daje sogi!!!

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1796 Data: 9/2/2004 4:04:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc i rady!!!

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] Mam 16 lat, 169 cm wzrostu, waga 61kg. Od wrzesnia do stycznia zrzucilem 25 kg (w tym przypuszczam sporo miesni). Za cwiczenia zabralem sie 2 miesiace temu. Prosilbym was o pomoc co mam zrobic zeby uwidocznic miesnie ktore mam ( cwicze duzo i jem zdrowo), kiedy oplaca mi sie kupowac suply i jakie ( w miare tanie). Czy z tego co mam uda sie [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 456 Data: 4/3/2014 3:25:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Wyniki Prosze o pomoc

    Temat
    Doping

    Witam Ponad 2 miesiące temu 1x1000mg nebido (zrobione z undestoru) od tamtej pory nic Były plany na cykl i na planach się skończyło Jak widać wyniki lipa, przysadka zablokowana itp. Co polecacie na naprawę Za tydzień czeka mnie TK głowy (przysadka) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b58e53bf3ea04a3f8a29184eb48961f6.jpg

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1481 Data: 5/20/2014 8:26:40 PM Liczba szacunów: 18
  • przedramie (chyba) prosze o pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    chodzi mi o czesc chyba przedramienia w ktorej nosimy zegarek mianowicie jestem cienkiej budowy i chcialem zwiekszyc troche obwod tej czesci reki bo wyglada to smiesznie skoro obwod wynosi 16.5 cm czy da rade to jakimis cwiczeniami skorgowac?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1579 Data: 5/21/2006 8:13:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czy można w taki sposób mieszać odżywki 15:30 Przed Treningiem: 50 g Mass XLL + 10 g Nitrobolom II 16.00 - 17.00 >>>>> 17:00 Bezpośrednio po treningu : 4 caps Olimp Mega Caps 17:30 Po treningu : 50 g Mass XLL + 10 g Nitrobolom II Czy to jest dobre rozwiąznie jesli nie napiszcie co mam zrobic z tymi 3 odzywkami bo mam Nitrobolon II 350g [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 765 Data: 3/22/2007 3:29:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc : )

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Jestem świeżym użytkownikiem na tym forum. Czytałem regulamin i proszę mi nie mówić że taki temat już istnieje bo nie mogłem go znaleść a więc Biorę od jakiegoś czasu TCM mega caps olimpa 12g dziennie i chciałbym to połączyć z jakimś białkiem serwatki tylko nie wiem z jakim najlepiej i w jakich proporcjach. moja waga 80kg proszę o [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 830 Data: 8/26/2007 3:27:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w cyklu

    Temat
    Doping

    Witam. nie bede rozpisywal sie od nowa http://www.sfd.pl/Androlab__-t959739.html ktos mi moze pomoc - ile mam brac i co ile jakiego specyfiku NANDROLONE DECANOATE - strzały STANOZOLOL - tabletki tak jak na zdjeciach widac ( patrz link.) nigdy wczesniej nie mialem do czynienia z zadnym specyfikiem oprocz tego co mozna kupic w sklepie.

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1350 Data: 7/23/2013 9:22:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc w sprawie odżywek!!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam! Niedawno kupiłem odżywki lecz chciałbym sie dowiedziec co o nich sadzicie czy sa skuteczne i czy choc troche poprawia moje wyniki i wymiary:) Pierwszy raz kupowałem odżywki i niewiem jeszcze co jest dobre a co mniej:/ Kupiłem: Olimp Monohydrant Kreatyny Mega Caps 300kaps. , Olimp HMB Mega Caps 150kaps. i jeszcze Dextroza Vitalmax 1230g ??? [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 904 Data: 7/3/2006 2:18:06 PM Liczba szacunów: 0