SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • JEST KTOS W STANIE MI POMOC ?

    Odpowiedzi: 149 Ilość wyświetleń: 19496 Data: 4/30/2015 2:01:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Można jakoś pomoc organizmowi w odblokowaniu tych receptorów czy raczej dać działać czasowi?

    Odpowiedzi: 149 Ilość wyświetleń: 19496 Data: 6/12/2015 11:20:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam chłopaki nie chce zakładać nowego zaduzo tego juz jest znajomy podesłał mi zdjęcie swoich badań moze ktos jest w stanie pomoc ? Slabe libido i zle samopoczucie boryka juz sie z tym problemem o roku ? /SFD/Images/2015/8/18/861511da9ae94d129916f5ef2928f446.jpg

    Odpowiedzi: 149 Ilość wyświetleń: 19496 Data: 8/18/2015 4:25:42 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] na maksa spadło mi libido. Jestem już ok 1,5 miesiąca po ostatnim strzale, nie zrobiłem należytego odbloku i są efekty zdaje sie... Czy HCG mi pomoże ? jak to ugryźć, z góry dzięki za pomoc, choć zakładam że bez badań się nie obejdzie (i tu pytanie jakie konkretnie badania mam zrobić) Zmieniony przez - Rejwinho w dniu 2016-08-13 02:33:59

    Odpowiedzi: 149 Ilość wyświetleń: 19496 Data: 8/13/2016 2:26:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Jeśli jesteś tutaj aby denerwować innych to moderator powinien cię w delikatny sposób usunąć z tego oto forum. Wg. mnie celem tego forum jest aby pomóc,doradzić innym i NORMALNIE pogadać a nie przygryzać,pa Tachon. <ignor>

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/2/2009 10:59:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do korekty

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie no, nie zaproponowałeś nienormalnego hehee, tylko wolę coś tego typu własnie. Jeżeli serio nie dam rady z takim połączeniem, to napiszę to tutaj, przeproszę Cię i zwróce honor, poprosze o inny split. Mam nadzieje, ze tak nie bedzie, no ale pozyjemy zobaczymy. I oczywiscie dziekuje za pomoc, pozdrawiam :)))

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1650 Data: 8/20/2014 10:20:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na przyrost masy mięśniowej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    roszę o pomoc w określeniu czy dieta jest ułożona prawidłowo

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1529 Data: 11/25/2015 7:09:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziękuje za szybka odpowiedź :) Jak ułoże rozpiske to się odezwe :) SOg za pomoc :)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 18398 Data: 3/11/2005 1:31:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Trening w domu

    :) sądzę że jak na 1 złożony przez moją skromną osobę :P da rade i da jakieś efekty :) pożyjemy zobaczymy za 2 tyg :) dzienx za pomoc :) soqa łap

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 818 Data: 2/28/2011 7:00:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Masa

    Post
    Trening dla początkujących

    sdl to po co się wypowiadasz jak nie umiesz pomóc koledze? Alucard666 ile ćwiczysz nieprzerwanie do tej pory? od jakich ciężarów zaczynałeś i jakiej wagi?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 891 Data: 10/8/2012 1:54:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Bóle w łokciu! Pomocy!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Opaska to dobre rozwiązanie. Na pewno złagodzi ból i zmniejszy ryzyko urazów mechanicznych. A co do glukozaminy, to mógłbyś ją też wypróbować. Na pewno nie zaszkodzi, a może pomóc. Pozdro ;)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/14/2005 8:25:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Bóle w łokciu! Pomocy!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Tzn te rozmiary dotyczą opaski treningowej rozumiem, jutro wyjezdzam do większego miasta wiec bede miał okazję kupic taką opaskę...dzięki za pomoc i oczywiscie...... Sog for you Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/15/2005 11:33:22 PM Liczba szacunów: 0
  • HYGETROPIN-GH REAL &FAKE

    Post
    Doping - zdjęcia

    [...] odpowiednio jeść węglowodany itd. Z tego co wiem T3 nie powinno się brać od razu a zacząc dopiero od 6-8 tygodnia i też brać tylko kilka tygodni. Ogólnie rzecz biorąc 25mg (pół tabletki) rano na czczo. Tyle wiem ja ale na forum jest wiele osób które wiedzą bardzo duzo i najlepiej albo poszukać w odpowiednich tematach albo poprosic kogos o pomoc.

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/28/2010 11:09:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu, cel: zmniejszenie obwodu brzucha :)

    Post
    Trening dla początkujących

    posluchaj wszedzie sa zasady na ulicy w pracy na treningu, i na forum tez ANKIETA, tak trudno ci wypelnic żeby ludzie mogli ci pomoc , skoro chcesz pomocy to pomoż i ty sobie!!! a na poczatek: plan sie nie nadaje, na redukcje to jest dieta, na brzuch cwiczenia podstawowe i ewentulanie jedno dwa specjalistyczne, a6w sobie odpusc

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1879 Data: 6/4/2011 6:34:42 PM Liczba szacunów: 0
  • HIT do oceny. Inny niż wszystkie

    Post
    Trening w domu

    W diecie niczego nie brakuje Co do progresji to z treningu na trening bede sie starał robić skoki o 2kg Oczywiście zapomniałem dodać że na priortytety czyli barki i plecy w pon. i środe idą 2 serie w każdym ćwiczeniu , środa bez zmian jeśli chodzi o priorytety. Jeszcze jakieś uwagi i sugestie ?? Dziekuję za pomoc. Sog leci

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1042 Data: 2/4/2007 2:54:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening + Dieta na masę (po redukcji)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Z rozłożeniem treningów nie widzę przeszkód. Dzięki za pomoc i korektę odnośnie ułożenia samego planu jak i ćwiczeń :) Co do jedzenia, to ok, rozumiem. Jeśli chodzi o mleko to i tak jest rozcieńczane wodą do samego gotowania (około 1:2) więc w misce, w której jem (400ml) czystego mleka jest ~ 250ml czy rozcieńczyć mocniej (1:1)? Z miodem też nie [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1782 Data: 11/10/2014 10:06:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening + Dieta na masę (po redukcji)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ok, ok dzięki wielkie za odpowiedzi i wszelką pomoc. Startuję z tym treningiem od czwartku już w takim razie i obym przeżył czwartkowe nogi :) EOT. w temacie chyba praktycznie.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1782 Data: 11/10/2014 5:38:17 PM Liczba szacunów: 0
  • problem chudzielca z dietą

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzięki za pomoc, niestety ze względu na mamę nie mogę wprowadzić kompletnej i dobrej diety bo się denerwuję, że nie jem tego co mi zrobi :D mógłbym prosić jeszcze o przykład dania po treningu (konkretnego) i czy może być to samo co przed nim?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1081 Data: 12/16/2007 9:09:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do sezonu 2016 - luki77

    Post
    Dzienniki Treningowe

    opuszczam tak samo jak przy wyciskaniu na klatkę czyli do samego dołu praktycznie poniżej linii sutków,filmy bym mógł nagrywać i z całego treningu nie ma problemu z tym,że rzadko kiedy jest ktoś kto mógł by mi w tym pomóc i w tym jest problem niestety...

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 14965 Data: 8/28/2015 2:32:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Co dalej?

    Post
    Trening dla początkujących

    Czy ktoś mógłby mi pomóc?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 628 Data: 10/18/2009 9:55:14 AM Liczba szacunów: 0