SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • kontuzja uda

    Post
    Zdrowie i Uroda

    heheh spoko jak to kupie to nawlasna odpowiedzialnosc nie bede mial zadnych pretensji ale dzieki za pomoc jestem bardzo wdzieczny kiedys stosowalem taka masc ktora na opakowaniu miala konia byla bardzo dobra i nie bylo zadnych skutkow ubocznych na skorze tylko sie skaczyla i kupilem ja w niemczech jeszce raz wielkie dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1107 Data: 2/7/2009 11:14:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Co lepsze: TSE czy TFB ??

    Post
    Odżywki i suplementy

    OK dzięki za pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie, czy alkohol będzie się "gryzł" z TSE i tussi?? Wiem, że na cyklach na mase czy siłe alkohol nie jest dobrym dodatkiem ale na cyklu, który ma pomóc w stracie tłuszczy chyba nie zrobi wielu szkód? Chyba, że z alkoholem TSE nie będzie działało, wiecie coś op tym?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2852 Data: 7/15/2007 9:52:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Mutant Mass - na dłuzej

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] gdy naprawde nie mozemy go zjesc no tak tak No własnie mi zależy głownie na masie, a na hajsie tez mi zależy dlatego rozmyślam czy sie opłaca, bo jeżeli miało by mi to pomoc w przy nabraniu masy to mogę wydać te 160-180zł na 6,8kg mutanta jeżeli to będzie tylko takie, że może mi pomóc zastapic posiłek w nagłych wypadkach, a poza tym nic [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1767 Data: 12/30/2008 5:47:03 PM Liczba szacunów: 0
  • POMOCY!!!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    No to dzienks za pomoc:D Ale jeszcze jedno pytanie Jak skończę weidera to jaki trening na bruch robić?? Żeby nie stracić tego co zrobiłem??Proszę o pomoc:)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1835 Data: 8/2/2005 1:41:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    Koluszek, powiem Ci tak szczerze, że trochę dziwne masz poglądy. Bez obrazy! Co ma Ci niby pomóc na przeziębienie jak nie wit. C, czosnek, miodek i cytrynka? Może to ja jakaś niedokształcona w tym temacie jestem, to chętnie dowiem się czegoś nowego. Tak przy okazji :Gratuluję Ci spadku prawie 30 kg! Brakuje mi jednak w Twoim blogu konkretnych [...]

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2008 10:00:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] tylko obawiam sie,ze przytyje od tego.. everr..jesli chodzi o ziolka,to czy masz na mysli zielona herbatke czy inne magiczne specyfiki,typu witaminki?bo i jedno i drugie jest,czasami zamiast zielonej,czerwona herbatka,a codzinnie komplks witamin z magnezem,tran i wyciag ze szkrzypu polnego. dziekuje Wam bardzo za uwage i pomoc! pzdr

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/1/2008 9:50:16 AM Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    Wow! Gratki! Postep swietny, widac jak nic, ze w fitnessie siedzisz Silny prosty brzucha, prawdziwa rzadkosc wsrod wspolczesnych dziewczyn A ja? Jestem wieeeeeelka Ale jeszcze niedlugo i bede (troszke) mniejsza A wtedy... moge liczyc na wsparcie i pomoc w zmniejszaniu sie Zmieniony przez - Martucca w dniu 2008-05-09 09:03:25

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/9/2008 9:02:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Mitotropin + CytoleanV2 ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ma kluczowe znaczenie. O to chodzi. Po tej ankiecie można poznać jakie ktoś ma doświadczenie, podejście itp. I wtedy można najdokładniej doradzić. A ankieta jest w postach podwieszonych. Bez niej nie licz na konkretną pomoc. Jakie podejście proszącego o pomoc, takie podejście doradzających. Proste jak drut.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1525 Data: 10/20/2009 8:01:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Wyczerpujący trening Arnolda Schwarzeneggera

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dobra bym coś napisał ale to nie ten dział a tak poza tym na na przykład frank zane i franco columbu nie mieli predyspozycji do tego sportu a wygrali olympie. Lou ferrigno miał predyspozycje i nie wygrał. yates miał słabą genetykę i wygrał olympie. Genetyka może pomóc lub utrudnić ale nigdy uniemożliwić dojścia do celu. Jeśli ktoś mówi że nie [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/3/2008 3:21:15 PM Liczba szacunów: 0
  • ehh widze ze coraz ciezej o jakas konstruktywna pomoc w dopingu coraz wiecej tutaj dzieci walacych w klawisze i piszacych co popadnie... agrafka12 oswiec mnie po czym stwierdziles ze mam wysokie BF? krzyysiek jak masz tak pomagac to lepiej niepisz nicChcialbys taka pomoc jaka ty tutaj udzieliles? Zmieniony przez - muffa w dniu 2011-04-18 17:49:28

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1569 Data: 4/18/2011 5:48:49 PM Liczba szacunów: 0
  • proste pytanie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] typu ACT bez ćwiczeń typu martwy ciąg. Pamietaj tylko ze bezpieczna utrata wagi to ok 4kg na miesiąc Wszystko powoli ale systematycznie. Jeśli ułozysz sobie trening daj go tutaj ocenimy postaramy sie pomóc . Do takiej dużej utraty wagi przygotuje sie dobrze merytorycznie ,poczytaj popros o pomoc w róznych działach . Pozdrawiam i zycze powodzenia

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 712 Data: 10/22/2007 8:52:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    czy ktos moglby mi pomoc? przyznam soga, prosze o pomoc!

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 942 Data: 10/8/2006 2:14:37 PM Liczba szacunów: 0
  • 9 kwiecień - sobota Dzisiaj prawie cały dzień z Zosia bez żona, bo ma parę spotkań. Na dziś planowane miałem 2 treningi - siłownia i bieganie. O 8 musiałem być z powrotem do domu, bo idziemy z Zosią na basen, więc pobudka o 4.30 i o 5.30 byłem już na siłce 24h. Najpierw trening siłowy. Cała siłownia pusta, więc skorzystałem z okazji i zrobiłem [...]

    Odpowiedzi: 716 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/9/2016 1:14:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki! Przygotowuje sobie kartkę z międzyczasami, którą owinę chyba wokół nadgarstka. Telefon (endomodno) chowam do nerki i będę posługiwał się tylko oznaczeniami km na trasie i czasie ze stopera na ręku, więc takie międzyczasy powinny mi pomóc jak w późniejszych kilometrach nie będę w stanie sobie tego w głowie przeliczyć (choć z matmy jestem [...]

    Odpowiedzi: 716 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/22/2016 1:43:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Henio tylko 2:10? Z tego co pamietam życiówke ma o jakieś 3 minuty szybszą. Kurcze straszycie z tym negative splitem, Ronin tez juz pisał. Po udanym półmaratonie przekonuje mnie ta metoda. Na treningach rownież się sprawdzała. Portal bieganie.pl robił w którymś tam maratonie badanie na uczestnikach i też się sprawdziło. Miedzyczasy są płaskie [...]

    Odpowiedzi: 716 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/22/2016 8:03:06 PM Liczba szacunów: 0
  • W tym mogą pomóc ciężkie (75%+) fronty z 3-5s pauzą na dole, bo jak puścisz napięcie to Cię zegnie i sztanga ucieknie (jak jest problem z uciekaniem sztangi w przód). Przy dobrej technice jeżeli nie wstaniesz to ściągnie Cię w dół do siadu a zrzucisz sobie sam. Na dole często się "osiada" tracąc napięcie w brzuchu i plecach, jak wrzucasz po łuku [...]

    Odpowiedzi: 716 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2016 3:55:21 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Treningów nie miałem lekkich. Do tego większość weekendów zapierdzielam na strychu i szykuje sobie większe mieszkanie. Wszystko robię sam, bo po co czasem o kogoś poprosić o pomoc jak lepiej samemu i potem się chwalić, że wszystko samemu. No tak już mam. Wprowadzam zmiany w treningu, aby ulepszyć regeneracje. Z 5 (czasem bywało 6,7) treningów [...]

    Odpowiedzi: 716 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/26/2017 12:00:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Odzywki na regenreacje przy SW

    Post
    Odżywki i suplementy

    TomQ-MAG wielkie dzieki za pomoc ale mam kilka pytan 1. Kreatyna to wiadomo zwykle mono ale jaki jest cel stosowania gdy mam tylko SW bez silowni? 2. BCAA ta od SFD bo wychodzi najkorzystniej ale skad taka ilosc czytalem ze powinno sie liczyc 1 g czystych aminokwasow na 10 kg masy wiec 8 gram od SFD nie wystarczy przed treningiem? 3. Porcja [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 878 Data: 2/22/2012 12:44:11 PM Liczba szacunów: 0
  • pat34 / Dziennik cz2 - masa

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] też mógł zacząć cykl na cm3 + saw. Zastanawiam się też nad małymi zmianami w treningu klatki gdyż przez ten 2 miesięczny cykl jest ona lekkim priorytetem. Chce zwiększyć jej siłe i mase. Co polecacie ? Wprowadzić jakieś konkretne drop sets ? super sets ? Zostać przy tym co jest ? zmienić jakieś ćwiczenia ? ilość powtórzeń? Prosze o pomoc :)

    Odpowiedzi: 340 Ilość wyświetleń: 18598 Data: 10/1/2012 10:43:22 AM Liczba szacunów: 0
  • pat34 / Dziennik cz2 - masa

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] się na każdej ich części oddzielnie. Co o tym myślicie ? Nie jest to jakaś wielka zmiana, ale nie wiem czy pomoże czy raczej przeszkodzi mi w budowaniu barków. Jeśli to zły pomysł to mi to wybijcie z głowy :P A jeśli dobry to prosze od razu o jakąś pomoc w dobraniu cwiczeń na te 3 dni żeby wszystko ze sobą współgrało :) PEACE CZEKAM NA ODP!

    Odpowiedzi: 340 Ilość wyświetleń: 18598 Data: 11/18/2012 11:10:14 AM Liczba szacunów: 0