SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • [...] nóg i pleców dały się we znaki - jedyny plus, że opaliłem się na rękach Co do samego treningu to był ok. Wszystko na lajcie, bez stresu Co do martwego ciągu - postaram się zrobić tak jak mówisz studensky a co do przysiadów do swiezak masz rację - wywalę jedne wykroczne a serię przysiadów zostawię ;) dzięki piękne za komentarze i pomoc

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 6041 Data: 4/23/2009 8:18:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Zbicie masy

    Post
    Sztuki Walki

    http://www.sfd.pl/%5BART%5D_Zbijanie_wagi_w_SW-t433028.html Mysle, ze ten temat powinien Ci pomóc Dodam jeszcze: trening na siłowni, aeroby itp,dieta itd Na suplementacje spalaczami mysle, ze jest za wczesnie (Twoj wiek) ale najlepiej popros o pomoc w dziale suplementacja i odzywki Zmieniony przez - Marcin_VB w dniu 2008-09-15 22:02:23

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1287 Data: 9/15/2008 9:58:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Cwiczenie do plywania(krotkie dystanse)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Czesc Duzo Ci pomoc raczej nie moge ,ale sam kidys wyczynowo pływałem w klubie i czasem chodziliśmy na siłownie.Tam ,tak jak mówisz, robiliśmy dużo powtórzeń, małym obciążeniem przy szybkim tempie.Myśle,że takie treningi nie powinny przekraczać godziny (tu w końcu nie chodzi o przyrosty) i 2 max 3 razy w tygodniu.Do tego potreningowe aeroby i [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 921 Data: 2/7/2004 11:24:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Arek, Dziennik // sila, masa // metoda SHOTGUN

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] serii z dodatkowym obciazeniem +2.5kg po 6 ruchow. Pamietam ze juz po 5 serii czulem naprawde dobrze spomppowane plecy, zapewne zasluga no-xplode, 8 serie konczylem z lekka pomoca w dwoch ostatnich powtorzeniach. Cel na za tydzien: 5kg obciazenia 2. cwiczenie czyli Wyciskanie zolnierskie: 47.5kg spokojnie wykonane 8 serii po 6 ruchow, znow w [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1343 Data: 3/14/2011 11:00:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Arek, Dziennik // sila, masa // metoda SHOTGUN

    Post
    Trening dla początkujących

    Piszesz, ze lekko, a pozniej ze w ostatnich powtorzeniach miales pomoc. Jak dla mnie to w podciaganiu i zolnierskim za ostro zacząłes jak na 1 tydzien. Plan fajny, cwiczylem nim, ale radze Ci na poczatku troche zluzowac, zebys w ostatnich seriach nie potrzebował pomocy.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1343 Data: 3/15/2011 1:29:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w sprawie OMKI

    Post
    Doping

    wielkie dziki za pomoc... chociaz i tak boje sie robic mu tych zastrzykow jak diabli... Nie wiem co w niego wstapilo by zaczac sie koksowac ale to juz jego sprawa... DzIęki za PoMoc :D

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2822 Data: 10/15/2006 12:44:19 PM Liczba szacunów: 0
  • napisz mi jak ma wygladac na diecie jechał i jedzie juz dlugo! chce sobie pomoc i tak to zrobi wiec chce mu jakos pomoc!

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1108 Data: 2/21/2007 11:06:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam. Również potrzebuje pomocy a nie bardzo wiem jak założyć własny temat ;/ Więc licze na pomoc ;) posiadam 10 omki, 25prolo, 10 propka, npp, 100 metanabolu(10mg) to mój 4 cykl (1cykl 100 metki, 2 cykl 10 omki i10 deki,3 cykl 15omki i 20 deki i słabe efekty przy ostatnim) prosze o pomoc .

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 567 Data: 3/20/2012 5:26:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Poszerzenie plecow

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzieki wam za pomoc, sogi za pomoc polecialy osoba ktore zasluzyly ... Tygrys, Fiacik mam nadzieje ze weszly

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 4306 Data: 5/14/2005 10:55:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Wskazówki, jak wyciskać!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] Ważne dla wygody trzymania jest aby dwie lub jedna dolna była dłuższa od pozostałych. Technika jak przy dociskaniu: przyjmujemy pozycję startową do wyciskania, jeden pomocnik trzyma deskę na klatce piersiowiej drugi asekuruje z tyłu, sztangę opuszczamy do deski zatrzymujemy na chwile i wyciskamy, staraj się unikać odbijania sztangi od [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 16685 Data: 2/1/2007 1:01:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy!!! Nogi

    Post
    Plany treningowe

    Trenuejsz coś, wypełnił byś ankietę działu. O jaką pomoc Ci chodzi, porpawa planu treningowego, pomoc przy odżywianiu ?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1701 Data: 4/18/2019 11:04:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Co jest?;/ Problem z przybieraniem

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Owszem przeczytalem podwieszone, tyle ze skad ja mam wiedziec, ktora nazwa odpowiada cwiczeniu, ktore wykonuje ?0_o Widze, ze jestes jednym z ludzi "Pan A: Moglbys mi pomoc? Pan B: www.google.pl" Nie chcesz mi pomoc to nie wypowiadaj sie w tym temacie...

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1885 Data: 12/22/2006 9:47:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Co jest?;/ Problem z przybieraniem

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Widze, ze jestes jednym z ludzi "Pan A: Moglbys mi pomoc? Pan B: ; Nie chcesz mi pomoc to nie wypowiadaj sie w tym temacie... To wejdz do dzialu odzywianie na sfd.pl znacznie lepsze zrodlo wiedzy

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1885 Data: 12/22/2006 10:01:36 PM Liczba szacunów: 0
  • *** Arnold Classic 2011 ***

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    zna ktos wykonawce utworu roley winklera chodzi o poczatek sog za pomoc

    Odpowiedzi: 464 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/7/2011 11:38:52 PM Liczba szacunów: 0
  • ma 29lat koksuje sie od kilku lat dlatego bardzo prosze o pomoc!!! to niesa w zadnym wypadku zarty!!!! prosze o fachowa pomoc!!! Zmieniony przez - rejch w dniu 2003-08-24 20:50:16

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3162 Data: 8/24/2003 8:39:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening+Dieta pomoc

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] na stymulanty: brak Możliwosci finansowe: 500zł/mc Cel/opis: cel to sylwetka jak u gościa z filmu, który zamieściłem w preferowanej formie aktywności Proszę was o pomoc gdyż za tydzień wyjeżdżam i nie wiem czy będę miał dostęp do internetu. Chodzi mi jak już wcześniej pisałem o pomoc w konstrukcji diety dla wymaganego efektu, [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1182 Data: 7/20/2013 3:44:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dobraniu suplementów

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] od godziny 4 rano do ok 18/19 więc nie mam warunków żeby utrzymać tak dokładną dietę. Dużo osób robi masę bez trzymania diet dlatego też napisałem na tym forum żeby uzyskać pomoc ponieważ na pewno jest jakiś suplement/steryd który będzie w stanie mi pomoc. Mam możliwość brania również Też testosteronum prolongatum ale to w dawkach jakie zaleca [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1235 Data: 6/22/2017 9:06:21 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] ułożyć trening pod kontem siłki i efrkyów na niej z uwzglednirniem dodatku jakim jest taekwondo .nie chciał bym popełnić jakiegoś błedu który wpłynie na efekty.wieć prosze o pomoc kogoś takiego jak ty o pomoc przy tym problemie .sam wiesz żę jest to cykl na spalanie tłuszczu wiec śle ze taekwondo tu aż tak nie bedzie przeszkadzać a naet pomoże ze [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2697 Data: 5/3/2004 8:47:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Sztuka walki a silka

    Post
    Sztuki Walki

    [...] rozni sie wbrew nazwom bardzo znacznie od tej znanej z amatorskiej silowni.Polecam zaznajomic sie z treningami zawodnikow NHB, dostepne zazwyczaj na ich stronach lub stronach ich fanow, ew popros o pomoc swojego trenera lub popros go o kontakt z kims posiadajacym taka wiedze. Niestety, nie pisze juz dla sztuk walk w sfd wiec pomoc ci nie moge.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1431 Data: 10/2/2004 5:03:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Pompowanie klatki - pomocy!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzieki za pomoc!!!!czy jak bede miał jeszcze jakies problemy to moge liczyc na twoją pomoc????

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 6470 Data: 7/30/2002 8:07:36 PM Liczba szacunów: 0