SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Masa

  • Masa mięśniowa - budowanie muskulatury

    Artykuł
    Trening

    Masa mięśniowa jest celem każdego trenującego mężczyzny, jednak niektórzy współcześni panowie podążają raczej za modą na wychudzone nogi oraz słabe ciała. W odpowiedzi na zapotrzebowanie na rynku pojawiły się kroje dżinsów dopasowane tylko do wychudzonych ud, przypominających nogi kobiet (tzw. rurki). Czy tak powinien wyglądać

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 8198 Data: 2018-08-31 12:25:19 Ocena: 4,88
  • Siła, moc i masa mięśni: METODA RAMPY

    Artykuł
    Trening

    Wiele osób zadaje mi pytania, czym kieruję się w doborze ilości serii i powtórzeń w treningu siłowym. Warto przypomnieć kilka modeli, które można wykorzystać przy pracy ukierunkowanej na wzrost masy, siły czy mocy mięśni. W pierwszym artykule z cyklu opiszę podstawowy sposób zwiększania obciążeń w skali makro-cyklu, czyl

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 7821 Data: 2017-06-05 08:56:16 Ocena: 5
  • Masa mięśniowa - odżywki i suplementy na masę mięśniową

    Artykuł
    Suplementy

    Masa mięśniowa jest celem każdego faceta, choć wielu z nich o tym nie wie. Często słyszy się, gdy dany mężczyzna widzi zdjęcia profesjonalnych kulturystów: „ja nie chcę być aż tak wielki”. Problem w tym, iż osoby ze zdjęć poświęciły wiele lat i wcale nie stosują tylko odżywek oraz suplementów, często to ciężka farmakologia

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 8659 Data: 2018-08-19 18:10:54 Ocena: 4,42
  • Siła i masa grzbietu – czyli warto „mieć plecy”. Dlaczego podciąganie szerokim chwytem jest niekorzystne?

    Artykuł
    Trening

    Większość mężczyzn i kobiet po macoszemu traktuje jedną z największych partii mięśniowych w ciele – czyli grzbiet. Dzieje się tak z wielu powodów, główny z nich jest prozaiczny – to po prostu ciężka praca. Szczególnie u młodych ludzi widać tendencję do wkładania tytanicznego wysiłku w trening klatki piersiowej, bice

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 942 Data: 2017-03-28 11:46:48 Ocena: 5
  • Masa mięśniowa - norma. Analiza składu ciała

    Artykuł
    Lifestyle

    5% u kobiety. Beztłuszczowa masa ciała (fat free mass ang. FFM) = kości, spalające kalorie składniki ciała (np. mięśnie), organy wewnętrzne i płyn pozakomórkowy. Masa tłuszczowa FM (ang. fat mass) = tłuszcz wisceralny + podskórny, ~ 10% z tego stanowi woda. Teoretycznie nawodnienie u ludzi jest stałe (wskaźnik 0.73). To znaczy,

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3555 Data: 2018-08-29 09:15:18 Ocena: 4,43
  • Masa bez diety. Czy budowa masy mięśniowej bez diety jest możliwa?

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    ma jakąś dietę, lepszą lub gorszą. Jeśli chcesz budować mięśnie nie stosując konkretnej diety, to owszem, jest to możliwe, ale bywa trudne i wiąże się z wieloma zagrożeniami. Masa z przypadku A co, jeśli będziesz chciał poprawić jakość? Czy zgromadzony tłuszcz szkodzi? Ile powinienem mieć tkanki tłuszczowej? Jaką wybrać dietę na masę? Najlepsze źr&

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 7570 Data: 2018-08-21 15:30:40 Ocena: 5
  • Sezonowy sterydowiec – czyli masa za wszelką cenę!

    Artykuł
    Lifestyle

    zrobi przerwę od damskiego towarzystwa. Dlaczego? "Fajka" będzie mniej sprawna przez kolejne miesiące, trochę wstydu i na dodatek jeszcze zatruta wątroba.... „Masa za wszelką cenę”! Część zadeklarowanych „pakerów starej szkoły” stosuje w życiu inne podejście: „im więcej kilogramów na wadze &ndas

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 12548 Data: 2018-03-20 07:45:48 Ocena: 4,86
  • Masa czy rzeźba, od czego zacząć?

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Okres nadwyżki kalorycznej w połączeniu z ciężkimi treningami zwykło nazywać się potocznie masą. Większość osób zgłaszających się do trenera, czy dietetyka boi się przytyć, a jako cel obiera sobie redukcję, określając ją, jako: docinka, wysmuklenie, zgubienie tłuszczyku, schudnięcie lub zrzucenie X kilogramów. Zaledwie mały odse

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 5628 Data: 2018-06-05 13:26:47 Ocena: 5
  • Redukcja czy masa - co wybrać na początek?

    Artykuł
    Lifestyle

    Wiele osób zaczynając swoją przygodę z dietą i treningami staje przed ważnym problemem - jaki cel obrać w kształtowaniu sylwetki? Odpowiednie dobranie celu jest konieczne do uzyskania jak najlepszych efektów w jak najkrótszym czasie. Źle dobrana dieta czy bezsensowne machanie hantlami nie tylko nie dadzą nam upragnionych efekt&

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 4208 Data: 2017-08-15 10:19:11 Ocena: 5
  • Błędy początkującego: wieczna masa

    Artykuł
    Lifestyle

    Początki z treningami siłowymi i wyobrażenia o naszej sylwetce bywają różne. Zazwyczaj adepci patrzą na sylwetki mistrzów i marzą o tym, aby ich mięśnie również były szybko ogromne, a sylwetki godne pochwały. Jednak nie wszystko jest takie proste i jednoznaczne jakby się wydawało. Nie wystarczy złapać tylko za sztangę, jeść i o

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3085 Data: 2017-08-21 09:37:37 Ocena: 4,2
  • Sucha masa mięśniowa - 7 wskazówek jak budować masę mięśniową

    Artykuł
    Trening

    Budowa masy mięśniowej, która jest pozbawiona większych przyrostów tkanki tłuszczowej wymaga nie lada wyczynu. Każdy z nas może przytyć i to dość szybko. Wystarczy sporo kalorii, a masa ciała sukcesywnie będzie wzrastać. Jednak gdy zależy nam na masie mięśniowej, jak i ograniczaniu efektu “podlania”, warto kierować się pon

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 13766 Data: 2018-01-21 10:56:08 Ocena: 5
  • Cheat tarta na owsianym spodzie z masą mascarpone

    Artykuł
    Fitkuchnia

    Czego potrzebujemy: Spód: 200 g mąki owsianej 25 g kakao 30 g ksylitolu szczypta soli 90 g oleju kokosowego rafinowanego 1 jajko Masa: 250 ml śmietanki 30% 250 g mascarpone 40 g pudru z ksylitolu Jak wykonać: Składniki na ciasto zagniatamy, owijamy w folię i wkładamy na około 15 minut do lodówki. Po tym czasie ciastem wyklejamy formę

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 654 Data: 2018-07-24 17:21:53 Ocena: 5
  • SUPER MASA I SUPER SIŁA wg Arnolda Schwarzeneggera

    Temat
    Z archiwum kulturystyki
    PRO

    wi więcej kalorii aniżeli spalasz. Należy przekroczyć normalne wymagania kaloryczne od 30 do 100% Oto ogólna wskazówka, co do ilości kalorii wymaganych przez przeciętną osobę Masa wymagane kalorie,(kcal) 57 3000 68 3400 77 3800 86 4300 95 4800 101 5300 Są to ogólne liczby, które powinny odpowiadać przeciętnemu kul

    Odpowiedzi: 360 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-01-20 20:50:43 Liczba szacunów: 15
  • BIEGANIE A MASA MIĘŚNIOWA

    Temat
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Kulturyści biegaja po to ,żeby zredukować tkankę tłuszczową i prezentować szczuplejszą,twardszą sylwetkę.Skupienie się na kulturystycznym celu jest istotne. Jeżeli z natury lubisz bardzo współzawodniczyć, może będziesz musiał się ograniczać: chociaż poprawa sprawności i zdrowia jest zwiazana ze zwiekszeniem treningu,nie chcesz chyba dojść do punktu

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-04-30 12:33:12 Liczba szacunów: 4
  • Dieta 3200kcal masa (schemat posilkow)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Witam chce zaczac diete 3200 kcal Wiek : 26 Waga : 75 Wzrost : 185 Cel Diety : masa uwagi i sugestie : Ektomorfik Staż treningowy : 2.5 roku z przerwami B=2g/kg =600 kcal T=1g/kg =675 kcal W=481g (reszta) = 1925 kcal staram sie unikac gotowania i smarzenia raczejprzyzadzam na parze ewentualnie odgrzewam w mikrofali w pracy. mam

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 14283 Data: 2011-04-19 17:54:24 Liczba szacunów: 0
  • Masa rosnie, brzuch tez...

    Temat
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Witam. Waze 80kg przy 178cm, chcialbym dojsc do 90 w dopiero wtedy popracowac nad rzezba. Ale mam pewien problem, nabieram masy srednio 2kg/mies ale oprocz miesni, rosnie mi w szybkim tepie brzuch. Teraz mam juz ok 97 cm w pasie a jeszcze 3 miesiace bylo 90. Jako suplementow uzywam kreatyny hi teca, oraz l-glutaminy treca. Moje pytanie brzmi: czy o

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 19155 Data: 2003-07-04 18:23:46 Liczba szacunów: 5
  • Dzienne zapotrzebowanie kaloryczne - obalamy wzór:masa ciała*24*wsp.aktywności(1-1,5)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Do wszystkich osób, chcących mieć wpływ na swoją sylwetkę !!! Przestańcie korzystać ze wzoru: masa ciała x 24 x wsp. aktywności (1-1,5). Zapotrzebowanie kaloryczne zależy od większej liczby czynników, aniżeli masa ciała i aktywność fizyczna. Ważne są jeszcze: - wzrost - wiek - przemiana materii - nawet taki czynnik, czy przebywamy w chłodnych pomi

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-01-25 21:32:16 Liczba szacunów: 5
  • FBW a masa? Który plan najlepszy?

    Temat
    Trening dla początkujących
    PRO

    Chciałbym prosić was o pomoc w wyborze planu, sprawdzeniu i ocenie. Zaznaczę że mam za sobą ogólnorozwojówkę FBW a teraz chciałbym zacząć trening na masę. To będzie moja pierwsza masówka. Cel: - zdobyć czystą masę mięśniową (priorytety: klata, łapy, barki, plecy) - zbudować solidną sylwetkę, nabrać kształtów i mięśnia a o to plany, ułożyłem sobie

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 7877 Data: 2011-06-06 09:57:24 Liczba szacunów: 2
  • Masa, biceps i triceps - jak to ruszyć ?

    Temat
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Ćwiczę już około 18 miesięcy z 3 miesięczną przerwą w środku. Wiek 31 lat, wzrost 182 cm, początkowa waga 85kg teraz około 88 kg, w miarę regularne 4 posiłki wspomagane odzywką 70% węglowodany na 30% białka. Wzrost siły o około 35%, zdecydowanie polepszenie formy i ogólna redukcja tkanki tłuszczowej (no może za wyjątkiem brzucha). Ogólnie z przyr

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-10-15 17:35:47 Liczba szacunów: 1
  • Trening całego ciała - masa.

    Temat
    Trening dla początkujących
    PRO

    Witam Najpierw powiem parę słów o mnie. W lipcu skończę 15 lat, na chwilę obecną ważę 65kg i mierzę około 180cm. Kiedyś ćwiczyłem z masą ciała ale nie przykładałem się do tego. Moim głównym celem jest zbudowanie masy mięśniowej. Nie jestem specjalnie chudy, nie mam dużo tłuszczu, mam (lekko) zbudowane mięśnie ale to dla mnie zdecydowanie za mało. M

    Odpowiedzi: 759 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-14 19:39:20 Liczba szacunów: 85