SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta i trening

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 530

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 586
Witam. Przeczytałem sporo tematów na tym forum i nie tylko, ponieważ nie chciałem zakładać nowego tematu. Jednak nic konkretnego dla siebie nie znalazłem, dlatego piszę.
Wiek: 19 lat
Waga: 93 kg
Wzrost: 176 cm

Dwa lata temu robiłem przez kilka miesięcy trening masowy. Efekty były. Teraz chcę wrócić ponownie na siłownię, ale nie wiem jaki trening i dietę dla siebie dobrać, ponieważ tkankę tłuszczową na brzuchu mam nawet dużą. Nie chciałbym robić treningu na rzeźbę, ponieważ nie chciałbym spalić górnych partii ciała. Prosto mówiąc: klata, plecy, mięśnie rąk - duże, natomiast brzuch - "mały" (wiem, że wiele osób tak chce Uda także chciałbym trochę spalić.

Jeśli ktokolwiek zdecyduje się na pomoc to będę wdzięczny.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 130 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1991
Mam podobne wymiary jak ty ino wage o 13 kg mniejsza i uwazam ze jestem cho**rnie zalany :) moja rada? Zacznij od treningu ACT lap link
http://www.sfd.pl/[art]_ACT,_czyli_trening_dla_początkujących_by_georgu!-t350762.html
i zacznij aeroby robic. Szukaj inf w linkach podwieszonych. Nie licz na budowanie gory a spalanie brzucha- gdyby to bylo take proste to chyba nikt nie byl by zalany :)
Zacznij od zrzucenia wagi przynajmniej do 80. Wtedy rozpisz np plan FBW i diete z lekka nadwyzka kcl izacznij budowac mase miesniowa. Moglbys i teraz to zaczac robic z tym ze pozniej mialbys ogromna ilosc fatu do spalenia co czesto wiaze sie ze spadkami miesa- a im mniej fatu do zrzucenia tym mniej miesa ubedzie na redukcji

.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 586
Dzięki za odpowiedź. Ma ktoś może inne rady? Nie wiem dlaczego, ale jakoś nie podoba mi się zbytnio ten typ treningu. Może lepiej, abym normalnie robił wybrane partie mięśniowe w wybrane dni, tylko że większą ilością powtórzeń w seriach?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

nietypowy "Jasio", a więc co po wypadku?

Następny temat

jakie ćwiczenie na motyle

Whey vit