SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na siłę

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 663

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 192 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2210
Witam . Chciałbym zacząć trenować ,moim celem jest siła ogólna ,ale bez sprzętu . Tzn mam tylko drążek , dwa hantle nie wiem po ile kg , ale po 4 lub 6 spokojnie.
O sobie : 177 wzrostu
Waga 65 kg
Cel siła(bo masa mi nie potrzebna.)
Wymyśliłem sobie taki trening

Codziennie( prócz niedziela i środa )
Poniższe pompki na trzech bloczkach (wysokość około 30-40cm )+obciążenie na plecach w plecaku w każdym
Pompki zwykłe 2x do zmęczenia
Pompki '' serduszka '' 2x do zm.
Pompki szerokie 2x do zm.
Pompki na palcach 2x do zm.
Podciąganie na drążku(z obciążeniem w plecaku) 2x do zm
Przysiady(z. obciążeniem) 2x do zm
Unoszenie zgiętych nóg na drążku 3x do zm.
Wspięcia na palce (z obciążeniem) 2x do zmęczenia

Jako obciążenie będę używał plecak + w nim coś .
Do tego dojdzie codziennie bieganie na wyrobienie kondycji .

Proszę o pomoc .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1320 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9758
Siłę zdobywa się na zakresie powtórzeń 3-5 i nie można trenować dzień po dniu tych samych partii. Więcej nie znaczy lepiej. Do zdobywania siły potrzebna jest regeneracja, nie można zdobyć siły maksymalnej jeśli nie trenuje się na wypoczętych mięśniach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 192 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2210
To jak proponowałbyś zmodyfikować ten trening ,który ułożyłem na całe cialo ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1320 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9758
Jeśli zależy Ci na sile to może poczytaj o treningu gimnastycznym. Przeglądnij dzienniki gimnastyków, poszukaj tematów. Z tego co kojarzę to wygląda tak:
2 ćwiczenia statyczne
Pull
Push
Core
Leg
Ale mogę się mylić, poczekaj aż się gimnastycy wypowiedzą. Ćwiczenia statyczne dają masę siły. Jeśli nie to to chyba ciężary Ci zostały i praca na małych ilościach pow przy dużych ciężarach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 192 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2210
A siła własnego ciała , + obciążenie na sobie nic nie da ? + dotego drążek ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1320 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9758
Jeśli praca na 3-5 pow będzie dla Ciebie ciężki to wystarczy. Ale to raczej ciężko będzie. Pompki na jednej ręce + podciąganie z obciążeniem i pistolet, żuraw na długo nie wystarczą.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2068 Napisanych postów 29741 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 264714
rozumiesz co znaczy zwrot "nie dubluj tematów"?

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 192 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2210
Trudno nie zrozumieć, ale nikt nie odpowiada .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening do sprawdzenia

Następny temat

Brzuch

sosy