SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Podciąganie z obciążeniem

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 15631

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 434 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5615
Siema
1.Czy lepiej jest podciągać się z obciążeniem czy bez?(chodzi mi o nabranie masy )
2.To jak już będę podciągał się z obciążeniem, to lepiej jest włożyć "talerze" do plecaka?-plecak wytrzyma zapewne niewiele:/ Czy może korzystniejszym rozwiązaniem będzie uwieszenie "krążków" na sznurze (na brzuchu, na biodrach)>???? A jaką długość powinien mieć sznur?
3.I jeszcze jedno: czy podciągając się z obciążeniem nie krzywdzę kręgosłupa ?
Dodam, że mam 16 lat 176cm wzrostu i 60 kg tylko ....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 121 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 78
Podciąganie na drążku jest to bardzo popularne, świetne ćwiczenie ogólnorozwojowe. Uwzględniając je w swoim planie nie tylko zwiększymy siłę mięśni pleców, ale również rąk, klatki piersiowej i brzucha, poprawimy ogólny wygląd naszej sylwetki oraz naszą sprawność.

Progres w podciąganiu na drążku

Wiele osób trenujących, czy to na siłowni czy Street Workout, w pewnym momencie może napotkać stagnację jeśli chodzi o rozwój mięśni – to że będziemy podciągać się 30, 40 czy 50 razy nie pomoże nam w zbudowaniu większej masy mięśniowej, a wyłącznie większej wytrzymałości. Do rozwoju masy mięśniowej i progresji siły potrzebna jest progresja obciążenia. Z tego właśnie powodu warto wprowadzić cykle: masowy i redukcyjny – zwiększając naszą masę ciała przyczyniamy się do progresji ciężaru i rozwoju mięśni. Jak również spróbować treningu z obciążeniem, warto zainwestować w kamizelkę z obciążeniem, obciążniki lub wybrać inny rodzaj dociążenia własnego ciała. Stosując taki zabieg już przy pierwszym treningu odczujemy. że jest on trudniejszy, bardziej intensywny, a mięśnie dostają odpowiedni bodziec do rozrostu.

Jeżeli chodzi o wpływ podciągania na kręgosłup o ile zastosoujemy obciążenie w odpowiednim miejscu czyli np przywiązując go do pasa, stosując kamizelkę z obciążeniem czy też trzymając ciężar między nogami oraz co bardzo ważne STOSUJĄC ODPOWIEDNIĄ TECHNIKĘ - nic nie powinno nam się stać.
Małe obciążenie w plecaku również nam nei zaszkodzi o ile zachowamy dobrą pozycję, należy jednak uważać aby nie przesadzić.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 537 Napisanych postów 21399 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 141204
Jeśli dajesz rade wykonać założoną liczbę powtórzeń to podwieś obciążenie do pasa najlepiej i podciągaj się z nim, bardzo dobre ćwiczenie
Nie krzywdzisz kręgosłupa jesli technika jest ok.

Pzdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 434 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5615
tylko chodzi o to, że pasa nie mam.... sznur to tak, ale jaka długość ...chyba tak na oko .... a wykonuję założoną liczbę powtórzeń :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 434 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5615
odświeżam :%
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 434 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5615
pomoże ktoś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 434 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5615
???????????
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 5005 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 19714
Ja to trzymam w stopach sztangielkę i jest git


pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Szacuny 2068 Napisanych postów 29741 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 264714
lepiej podciągać się z obciążeniem jeśli lecisz na siłe/mase(przy założeniu ze podciągasz się z masa własną na tyle dużo że nie ma sensu już)

plecak za wiele nie wytrzyma,poza tym,jest mniej wygodny przty coraz większych cieżarach

długośc sznura na oko,z tym że mi osobiście łatwiej podciąga się jeśli sznur jest krótszy,czyli jesli ciężar nie dynda mi gdzieś przy podłodze...

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 133 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8447
Również polecam Ci podciąganie z obciążeniem. Przy małych cięzarach możesz założyć na talię pasek od spodni i do niego przyczepić sznur z obciążeniem. Wygodne do czasu, potem nie obejdzie się bez pasa kulturystycznego, co nastąpi szybciej niż myślisz, bo siła w tym idzie bardzo szybko:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 434 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5615
dzięki sog Queblo- dla Zoomera i hadesZioma2 nie weszły;/ już zaczynam trening :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 133 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8447
Ile razy się podciągniesz bez obciążenia? I jakie ciężary dowieszasz?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc w cwiczeniach

Następny temat

Proszę o pomoc- nogi

sosy