SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Studia na wydziale W-F

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2038

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 387
Witam !
Wiem ze na temat kreatyny i hmb powiedziano juz wszystko , ale moje pytanie jest troche inne, otoz, jestem swiezo upieczonym studentem wychowania fizycznego , jak wiadomo nie tylko mi , na 1 roku dostaje sie w miare pozadny wycisk , narazie daje sobie rade , ale problem polega na plywaniu ( blisko 2 godzinne treningi sa ciezkie jak dla mnie) i tu wlasnie chcialbym sie poradzic osob ,ktore sie w tych sprawach lepiej orientuja , czy cwiczac niemal codzienie(odpada tylko niedziela) a treningi przedstawiaja sie nastepujaco (basen 2x w tyg. silownia 2x/tydz lekka atletyka 2x/tydz) moge przeprowadzic jeden lub dwa cykle kreatyny ?, dodam ze wczesniej jej nie stosowalem , ani nie cwiczylem na silowni . Czytalem ze kretyne powinno sie stosowac po co najmniej kilu miesiach cwiczen , jednakze , mi nie chodzi o pompowanie miesni , a jednynie o szybsze ich przystosowanie do ciezkich treningow. Jezeli nie kreatyna to co ? i czy moze lepiej stosowac kreatyne wraz z hmb ? Chce siegnac po kreatyne poniewaz , nie mam czasu cwiczyc jednej dyscypliny wiecej niz 2x/tydz, a dochadza do tego wszystkiego jeszcze treningi gimastyki i kosza . Z gory dziekuje za pomoc Marek

Jeżeli wstając rano nie czujesz bólu ,znaczy to że nie żyjesz

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 9390 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 49424
a jakie miasto bo ja tez na awf na 1 roku