SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Interpretacja badań krwi po izoteku, powrót do stanu przed kuracją

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 555

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 18 Wiek 135 dni Na forum 135 dni Przeczytanych tematów 451
Cześć. Mam teraz 19 lat. Moja kuracja izotekiem (której i tak żałuję) trwała od lutego do października w roku 2018 gdzie pierwszy miesiąc dawka 40mg/dzień, reszta po 20mg dzień. Czasami zdażało mi się nie brać 2-3 dni tabletek, z niechęci do tego i z zapomnienia. Kurację zakończyłem SAM, informując lekarza o tym dopiero miesiąc po gdy miałem wizytę, ot lekarz nawet nie zdziwiony, taki to dobry lekarz ;) Ogólnie kuracja, no pomogła w kwestii trądziku choć był nie duży, normalny jak u nastolatka. Po kuracj jest lepiej bo prawie nic nie wyskakuje, ale mam sporo blizn i wrażliwą mega skóre teraz.

Jako że nie chcę o tym szajsie więcej myśleć, po zakończeniu kuracji prosiłem dermatolog o badania na krew. W trakcie kuracji i przed kuracją miałem robione badania łącznie może ze 3 -4 razy. Zawsze było wszystko w normie, a czy przed i w trakcie było dokładnie tak samo, nie wiem. Zaznamczam, że się na tym nie znam i posiłkuje się wiedza z internetu.

Po kuracji, zrobiłem badania na krew dwa razy. Teraz, kilka dni temu i miesiąc po zakończeniu czyli w listopadzie. Badania z listopada z tego co pamiętam dotyczyły tego samego i wyniki ukazywały, że wszystko się ładnie mieści w normie.Drugie badanie, które miałem niedawno również wskazuje na to, że wszystko mieści się w normie. Jednak niepokoi mnie fakt, że jak jest np. skala 0.00-0.20 to mam np. 0.03. Np. w takim BASO. Wyczytałem, że poniżej normy może objawiać się nadczynnośc tarczycy, a jej objawy teoretycznie zgadzają się z tym co sam odczuwam. U mnie BASO nie jest poniżej, ale niewiele brakuje. Czy oznacza to że graniczy z jakimś problemem?

Poniżej wstawiam też fotografię wyników badań. Wszystkie badania (łącznie) było ich z 6 i zawsze wyniki były bardzo zbliżone do siebie, mieszczące się w normach.

A teraz (najważniejsze) skutki uboczne IZO jakie odczuwam to:
-wypadanie włosów
-wrażliwa skóra, na emocje, czaynniki zewnętrzne typu wiatr, gwałtowne zmainy temperatur. na twarzy najbardziej ale w innych miejscach też np jak przycisnę rękę do czegoś na dluższą chwilę to zostaje czerwony ślad, niby normalne ale u mnie jest mocniejszy i dluzej schodzi
a no i do tego uderzenia gorąca, ale już o wiele rzadziej niz wcześniej
-w sumie mam praktycznie cały czas czerwoną twarz, jednego dnia bardziej drugiego mniej
-czasami potrafi mnie złapać jakieś zmęczenie głównie wieczorami (w trakcie brania izo to jeszcze bardziej odczuwałem)
-z libido przed kuracją żadnych problemów, wręcz było mega dobrze, w trakcie kuracji było marne, był moment w środku kuracji gdy nawet nie dałem rady się zmasturbować, nie stawał nawet członek. później przed końcem kuracji troche się poprawiło aż mnie trafił szlagi rzuciłem ten izotek w cholere bo mnie te libido zmartwiło najbardziej(całe szczęście) i od tamtej pory jest już tylko lepiej. Wydaje mi się, że jest dokładnie jak kiedyś. Z czasem się poprawiało. Od jakiegoś czasu członek staje kiedy powinien, z seksem też wszystko w porządku,nie opada w trakcie stosunku czy coś w tym stylu. Czasami mam nawet jakieś mega fazy przy dziewczynie że aż członek troche boli tak sie nabuzuje co mnie (i nie tylko) cieszy.

Ogółem rzeczbiorąc mam wrażenie, no a nawet nie wrażenie bo czuje i widze że wszystko się poprawia i wraca do normy, jednak jak opisałem wyyżej jednak nie do końca. Prowadze teraz myślę, że w miarę zdrowy tryb życia. Czasami ćwiczę (siłownia) ale odrzuca mnie to że przy wysiłku i ogółem zmęczeniu burakiem się staje od razu. Piję weekendami choć nie zawsze bo to jakaś impreza czy coś, palę tylko kiedy piję ale to nie zawsze. Staram się jeść też produkty mało syfiaste. Próbuję się nie męczyć ,nie stresować, nie denerwować i ograniczam to do zera bo przy tym najbardziej odczuwam ciepło na twarzy i buraka.

Także na co liczę... w sumie nie wiem.
Bardzo bym prosił kogoś o interpretację moich wyników. Chcę wiedziec czy jest ok. Co miesiąc chcę robić badania.
Czy te problemy da się jakoś no nie wiem, pozbyć ich?
Wiem, że są lekarze ale nie mam czasu, pieniędzy i prawde mówiąc też zaufania.
Bardzo proszę o pomoc. Zależy mi na moim zdrowiu. Jestem ogółem bardzo szczęśliwym człowiekiem i do pełni szczęscia brakuje mi jedynie pozbycia się problemów podanych wyżej/
Dziękuje.





Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1925 Napisanych postów 48635 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 487504
ilerazy49

Wiem, że są lekarze ale nie mam czasu, pieniędzy i prawde mówiąc też zaufania.



internet nie jest do diagnostyki czy leczenia, masz więcej zaufania do anonimowych osób które w dodatku nie posiadają do tego kwalifikacji ?

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 18 Wiek 135 dni Na forum 135 dni Przeczytanych tematów 451
Do anonimowych osób z internetu a i owszem zaufania też do końca ne mam ale zawsze to sobie sam sprawdze i przeanalizuje żeby mieć pewność. A lekarz? No mój np spojrzy na wyniki i powie „o, dobrze” i tyle tego, o jakichkolwiek rozmowach czy PYTAŃ zd steony lekarza mogę zapomnieć.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8806 Napisanych postów 8230 Wiek 27 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 303265
to może warto udać się do inneog bardziej kompetentnego lekarza, jak Ci smak soku nie odpowiada to go zmieniasz, więc to samo z lekarzem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 458 Napisanych postów 2519 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 266115
wrzucone wyniki jak najbardziej OK.
po izoteku przede wszystkim czas, postarać się ładnie ogarnąć dietę - dobrej jakości roślinne tłuszcze, nisko przetworzona, zwrócić uwagę na ewentualne niedobory, dać jakieś dodatkowe wsparcie dla jelit i wątroby i czekać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 18 Wiek 135 dni Na forum 135 dni Przeczytanych tematów 451
Minęło w sumie 5 miesięcy. Czy może się jeszcze poprawić? I przez jak długi okres czasu może się robić "lepiej"?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1925 Napisanych postów 48635 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 487504
ilerazy49
Minęło w sumie 5 miesięcy. Czy może się jeszcze poprawić? I przez jak długi okres czasu może się robić "lepiej"?


jak dotychczas postępowałeś w kwestiach wymienionych wyżej przez kolegę ?

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 18 Wiek 135 dni Na forum 135 dni Przeczytanych tematów 451
Nie wiem czego mogę mieć niedobory więc narazie nic nie stosuje. W trakcie kuracji przyjmowałem jakiś suplement na wątrobe i miesiąc po skończeniu izoteku też. Dietę staram się w miarę ogarniętą mieć. Więc nie wiem, dermatolog mi nic absolutnie żadnych wskaskówek na jakikolwiek temat nie daje, nawet jak pytam..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 18 Wiek 135 dni Na forum 135 dni Przeczytanych tematów 451
Ale prawde mówiąc, co wywołuje, że przez izotek skóra staje się wrażliwsza, czerwona szczególnie na twarzy? Osłabienie naczyń krwionośnych? Musi być jakiś konkretny powód któremu powinno móc się zaradzić. Myślałem nad szukaniem porządnego suplementu który wzmocni naczynka. Tylko co kupić i czy to ma sens?..

Gdzie nie czytam to wszystko wskazuje na to, że nagłe czerwienienie się (lub i praktycznie stale czerwona skóra), uderzenia gorąca czy dyskomfort skóry twarzy to to przyczyna słabych naczynek i dokładnie mam tak samo. Więc co zrobić proszę powiedzcie, by te naczynka wzmocnić, usprawnić ich pracę no nie wiem. Suplementy mają sens w dużej ilości nie wiem np rutinoscorbin?

I taki przykład: trzymam ręce w górze, lub na wysokości klatki piersiowej - są idealnie białe i jasne. dłonie w dół i momentalnie zaczynają robić się czeeerwone. I to jest niby normalne, zawsze tak miałem i każdy tak ma, ale nie tak jak u mnie. Zbiera się krew i to jest aż tak widoczne? Przez naczynka? Dobrze myślę?


Zmieniony przez - ilerazy49 w dniu 2019-03-02 13:12:58

Zmieniony przez - ilerazy49 w dniu 2019-03-02 13:17:35
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zespół Guillian Barre