SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Musze - po prostu musze schudnac

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1155

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4
Witam.
Chcialbym sie zwrocic do Was o pomoc bo naprawde nie jestem zadowolony z tego co sie dzieje z moja waga itd.

Ale do rzeczy.

Mam 25 lat, 190 wzrostu i 100 kg wagi. Moze nie jest to jakies zatrwazajace ale gorszy jest fakt ze jakies 3-4 lata temu wazylem w okolicach 80-85 kg (i taka wage chcialbym z powrotem odzyskac).

Mysle ze glowny problem w moim wypadku polega na odzywianiu i braku ruchu. Spedzam duzo czasu przy komputerze (praca) przez co moja aktywnosc jest jakos tam ograniczona.
Do tego wszystkiego dochodza jeszcze godziny posilkow (brak sniadania, obiad zjadany na miescie z braku czasu i jakas lekka kolacja). Poza tym glownie napoje gazowane lub herbata z lyzeczka cukru.
Chcialbym w mozliwie jak najszybszy sposob odzyskac swoja dawna wage - czyli 80-85 kg. Wiem na pewno ze:
- gazowane - stop
- cukier do herbaty - stop
- godziny posilkow - pewnie tez do modyfikacji
- wiecej aktywnosci fizycznej

Co jeszcze? Co jesc zeby to osiagnac? Co polecacie?

Bede wdzieczny za pomoc.

Pozdrawiam

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 25

Waga: 100

Wzrost: 190

Obwód klatki: 103

Obwód ramienia: 36

Obwód talii: 101

Obwód uda: 56

Obwód łydki: 43

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 0

Aktywność w ciągu dnia: praca - glownie przed komputerem

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: koszykowka (okazjonalnie), rower (weekendy)

Odżywianie: nieregularne posilki, jedzenie na miescie, napoje gazowane, brak sniadania

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: dobry stan zdrowia

Preferowane formy aktywności fizycznej: rower, cwiczenia

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak

Stosowane wcześniej diety: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1139 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8503
Mysle ze glowny problem w moim wypadku polega na odzywianiu i braku ruchu.

Heh, to można o prawie wszystkich powiedzieć spośród tych co szukają tu pomocy :]
Poczytaj posty podwieszone, w szczególności na poczatek 10 wskazówek żywieniowych
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 5537 Wiek 50 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 47895
No, kochany, akurat masz juz te 25 lat i nie oszukujmy sie bardzo spowolniony metabolizm. Niestety, ale to klucz do dalszego przebierania na wadze
Zwiekszaj ilosc posilkow nawet do 5-6 miejszych porcji dzeinnnie. To samo z aktywnoscia, a szczegolnie przy tego typu pracy (siedzenie przed komputerem,) powinienes ja zwiekszc. Na poczatek proponuje silownie 3 razy w tygodniu(do godzinki z cwiczeniami ogolnorozwojowymi), a w 3 inne dni tygodnia jakas inna aktywnosc ruchowa(rowerek, marsz, itd ok 40-60 min). Mozesz, tez sam zaopatrzyc sie w laweczke, sztange i hantle, bo na poczatek to zupelnie wystarczy.
Zestaw linkow, ktory pomoze Ci zdobyc odpowiednia wiedze:http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odchudzanie-t418943.html
powodzenia,

Zmieniony przez - bolek1970 w dniu 2008-08-13 08:44:40
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do sprawdzenia!;-)

Następny temat

Dieta Low Carb

injelly