SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na zasadzie Push Pull z wymianą paru ćwiczeń

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 338

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Wiek 33 dni Na forum 133 dni Przeczytanych tematów 229
Hej chciałbym wykonywać ten trening w domu, tylko niektóre ćwiczenia wymagają sprzętu z siłowni mógłby mi ktoś pomóc w zamianie ćwiczeń?
https://www.sfd.pl/Push_Pull-t1135960.html
W domu posiadam: ławeczkę z modlitewnikiem, gryf łamany, ciężarki oraz drążek. Zastanawiałem się nad kupnem gryfu prostego, bo jak próbowałem wykonywać niektóre ćwiczenia to z tym było trochę niewygodnie. Bardzo proszę o pomoc, jestem początkującym.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 4723 Napisanych postów 43291 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 346584
Które koniecznie ćwiczenia potrzebujesz wymienić?

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 10265 Napisanych postów 117027 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381468
Wklej plan i na czerwono zaznacz co byś chciał wymienić.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4003 Napisanych postów 54732 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 704264
Jak jesteś zupełnie początkujący to nie jest Ci potrzebny taki plan treningowy. Najlepiej wziąć jakieś podstawowe fbw na 3 dni treningowe w tygodniu. Bez problemu taki plan treningowy ogarniesz z podstawowym sprzętem jaki masz do dyspozycji.
Tak czy inaczej możesz się zaopatrzyć w gryf prosty bo on zawsze się przyda bo można go zakwalifikować jako podstawowy sprzęt więc warto go mieć.
A jak nie potrafisz sam ułożyć planu treningowe to możesz sobie wziąć jakiś gotowy zestaw z tematu "Pierwszy rok treningów"

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Wiek 33 dni Na forum 133 dni Przeczytanych tematów 229
Chciałbym wymienić Allaszki oraz Wyprosty na wyciągu górnym, poza tym wiem że to są podstawowe rzeczy, ale zawsze warto jakbym wiedział. Po pierwsze jak ma wyglądać rozgrzewka? Po drugie czytałem kiedyś że oddychanie odgrywa bardzo ważną rolę i trzeba wiedzieć kiedy zrobić wdech a kiedy wydech czy to prawda i jak to wygląda? Po trzecie ile robić sobie przerwy bo dotychczas była to minuta, co do przerwy to co mam robić podczas takiej, bo chyba nie siedzieć i czekać? Po zakończonym treningu jakie ćwiczenia na rozciąganie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Wiek 33 dni Na forum 133 dni Przeczytanych tematów 229
rion10 fbw już kiedyś robiłem może nie jestem jakiś mega początkującym, ale powiedziałem tak dlatego, że mam praktycznie tylko minimalną wiedzę. Fbw robiłem jakiś rok temu przez pół roku, ale miałem przerwę pół roku i dopiero teraz chciałbym wrócić. Poza tym jak robiłem martwy ciąg to wydawało mi się, że coś źle robię zawsze, chociaż oglądałem na youtube jak to inni robią, może to jest kwestia rozciągnięcia nie wiem, bo też mam problem żeby dotknąć dłońmi podłogi na wyprostowanych nogach, może ty wiesz od czego to jest zależne? A jak wydawało mi się że coś co robiłem źle wyszło dobrze to czułem garba trochę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7573 Napisanych postów 148006 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1177637
InnocentPL
Chciałbym wymienić Allaszki oraz Wyprosty na wyciągu górnym, poza tym wiem że to są podstawowe rzeczy, ale zawsze warto jakbym wiedział. Po pierwsze jak ma wyglądać rozgrzewka? Po drugie czytałem kiedyś że oddychanie odgrywa bardzo ważną rolę i trzeba wiedzieć kiedy zrobić wdech a kiedy wydech czy to prawda i jak to wygląda? Po trzecie ile robić sobie przerwy bo dotychczas była to minuta, co do przerwy to co mam robić podczas takiej, bo chyba nie siedzieć i czekać? Po zakończonym treningu jakie ćwiczenia na rozciąganie?


co do rozgrzewki zerknij
https://www.sfd.pl/art/Trening/Szybka_i_efektywna_rozgrzewka_przed_treningiem_siłowym_bez_cardio-a3796.html
ostatnio podjalem wlasnie jej temat

co do oddychania
przypuszczaniu sztangi robisz wdech, a wyciskasz z wydechem, generujesz wtedy sile z przepomy
jak siadasz ze sztanga robisz wdech, jak wstajesz wydech
jak w martwycm podnosisz ciezar robisz wdech, jak opuszczasz wydech

co wiecej oddech bedzie rowniez wazny z punktu widzenia stabilizacji
codo przerwy rob tyle by kolejna serie wykonac bez problemu, jak czujesz ze to minuta to ok

tutaj poczytasz o rozciaganiu
https://www.sfd.pl/art/Zdrowie/Poizometryczna_relaksacja_mięśni,_sposób_na_szybkie_rozciąganie-a1037.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Wiek 33 dni Na forum 133 dni Przeczytanych tematów 229
A co do przerwy to co mam podczas takiej robić? Nadal bym prosił o wymianę tych dwóch ćwiczeń.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Wiek 33 dni Na forum 133 dni Przeczytanych tematów 229
Z oddychaniem to jest jakaś zasada czy jest to zależne od ćwiczenia?


Zmieniony przez - InnocentPL w dniu 2019-08-14 13:19:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7573 Napisanych postów 148006 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1177637
ale jakiej przerwy bo nie rozumiem? masz na mysli przerwe miedzy seriami? co masz robic w trakcie takiej przerwy?
co do oddychania to jest to po prostu ludzki odruch fizjologiczny:) jak chcesz dzwignosc cos ciezkiego to z automatu nabierasz powietrza i wstrzymujesz je na chwile by wygenerowac wieksza sile i zabezpiczyc tym samym kregoslup. co do samego oddychania wazne jest rowniez to bys wciagal powietrze nosem, a wypiszczal ustami,
co do cwiczen allaszki zamien na


a wyprosty na

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Wiek 33 dni Na forum 133 dni Przeczytanych tematów 229
Tak mówię o przerwach między seriami, bo też słyszałem że to nie ma wyglądać tak że sobie leżę i odpoczywam tylko mam robić jakieś wymachy itd. żeby cały czas mięśnie pracowały. Co do oddychania to wygląda to tak, że jak przypomnę sobie, że trzeba oddychać (cały czas o tym mi się przypomina jak ćwiczę) i wtedy ta czynność automatyczna przestawia się ma manualną, bo mózgowi przypomina się, że trzeba oddychać. Dzięki za te ćwiczenia, czy angażują one te same mięśnie co te przed zamianą?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena zestawu do treningu.

Zestaw 1