SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prosze o pomoc ws planu treningowego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 508

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 72
Czesc!

Moj wzrost to 175, waga to 100kg. Pare razy podchodzilem do zrzucenia wagi ale zwykle konczylo sie to efektem jojo.
Ostatnio zaczolem od poczatku ale chcialbym to robic ''z glowa'' nie szkodzac sobie zlym treningiem.
Cwicze rano przed sniadaniem 40 min rowerka plus 50 powtorzen na laweczce 3 serie na prostej i 2 na skosnej. Chcialbym robic cos jeszcze popoludniu, i tu kieruje prosbe do was:) czy ktos polecilby mi jakis plan treningowy na 5 dni w tygodniu? Majac na uwadze to co cwicze rano. Oczywiscie do cwiczen jest tez dieta ale to juz nie do tego dzialu.
PS jem tez l-karnityne plus OxyElitePro.

Prosze o pomoc, pozdro!

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 20

Waga: 100

Wzrost: 175

Cel treningowy: 20 kilo w dol

Staż treningowy na słowni: miesiac

Uprawiane inne sporty: aeroby

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): laweczka, hantle, sztanga

Dieta: ok 1500 kcal

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: L-karnityna, Oxyelitepro
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2373 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23960
dieta 1500kcal - czytaj mit 20 http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862

l-karnityna nie pomoże w redukcji

starczą 3 dni treningowe - jest pełno gotowców na forum
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
kuab

trening:

zestaw linkow na dobry poczatek:

http://www.sfd.pl/FBW_do_oceny_:_-t742268.html

plan dla Ciebie jest w linku nr 2 .

dieta:

http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_by_Biniu__oficialny_watek_Q&A__Patrz_str_54_!-t761429.html


przylozysz sie do obu-bedzie bardzo dobrze.


Cel treningowy : 20 kilo w dol

jak wszystko dopniesz na ostatni guzik-40 tygodni.

przygotuj sie na to.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 72
Dzieki lakerr i traktor71, bardzo pomocne linki:)

Laker jesli chodzi o jedzenie moj problem polega na tym ze OxyElite pro bardzo zmniejsza mi laknienie i nawet do tych 1500 kalorii musze czasem sie zmusic, z jednej strony to fajne uczucie bo nie masz glodu ale z drugiej strony z tego co czytam przy takiej diecie kilogramy moga spasc ale bardzo latwo pozniej moga wrocic, klasyczny efekt jojo :(
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kulturystyka Początki

Następny temat

Plan do oceny... Proszę o pomoc:)

Wheya