SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

zaparcia

  • Zaparcia, wzdęcia, gazy

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Cześć wszystkim, niezły problem męczy mnie od jakiegoś tygodnia. Mam ciągłe zaparcia, straszne gazy o niesamowitym fetorze, ciągłe wzdęcia brzucha. Wszystko zaczęło się już dłuższy czas temu, moje gazy zaczęły się robić bardziej śmierdzące i wychodziło ich co raz więcej. Odkąd stosuję dietę na masę (jestem na niej jakiś tydzień) jest jeszcze gorzej

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 14076 Data: 2012-02-11 12:41:29 Liczba szacunów: 5
  • Nadwrażliwość jelita grubego - IBS, zaparcia, jelita, pasożyty

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam wszystkich którzy mają problemy z jelitami. Miałem nadwrażliwość jelita grubego - IBS, zaparcia, problemy z jelitami, pasożyty, grzyby, wirusy, bakterie. Wszystko to było spowodowane bardzo złym jedzeniem (dietą). Czułem się fatalnie. Często bolała mnie głowa. Po prostu sam organizm się zatruwał, ponieważ nie były drożne jelita. Jelita nie p

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 13486 Data: 2009-08-16 17:21:03 Liczba szacunów: 5
  • Domowe sposoby na zaparcia

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    nie przeczyszczające. W podobny sposób wpływa na organizm również woda wymieszana z miodem, napar z mniszka lekarskiego oraz napar ze śliwek. Po posiłku osoby zmagające się z zaparciami mogą napić się zaparzonej mieszanki ziołowej (susz z kory wierzby, melisa, dziurawiec, kłącze rzewienia, kwiat ślazu, korzeń arcydzięgla, korzeń omanu, korzeń kozłk

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 954 Data: 2015-02-13 09:55:20 Liczba szacunów: 0
  • Obstrukcje, zaparcia co jest ?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    jak w tytule - od dłuższego czasu mam problemy z chodzeniem do kibla, walę tzw "kozie bobki" albo takie cienkie twarde kupy (sory za nazwanie rzeczy po imieniu). jem przecież dobrze - tzn brązowy ryż, płatki owsiane, maślankę, jogurty, warzywa owoce, otręby do tego piję ze 3 litry wody dziennie. w czym może być problem ? dodam, że jak dawniej jadłe

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 9500 Data: 2008-03-01 09:02:18 Liczba szacunów: 4
  • guzek/zaparcia/gazy

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    isalem o tym: http://www.sfd.pl/temat172927/ ale od tamtej pory nic nie zmienilo sie na lepiej a jest nawet jeszcze gorzej. Co prawda guzek sie nie powieksza ale mam straszna zaparcia, wczesniej mialem regularne pelne wyproznienia a teraz dopiero jak sie zmusze a i tak sie czuje jak by cos tam jeszcze zostalo a klocki sa takie malutkie jak u jakieg

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3948 Data: 2004-12-22 17:26:52 Liczba szacunów: 2
  • Zaparcia

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam. Otóż mój problem polega na tym, że chodzę do ubikacji się "wypróżnić" średnio raz na tydzień, a trzy dni męczę się nad wydaleniem. Nie wiem dlaczego tak jest, byłam z tym u lekarza to jeden doktor kazał mi pić dużo wody, jeśc warzywa i owoce i tak też robie, pewna doktorka powiedziała że "tak to już jest, ktoś rano wstaje i od razu mu się ch

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3032 Data: 2005-03-10 17:36:42 Liczba szacunów: 0
  • Chyba za duzo schudlem? Zaparcia

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Opisze ( dieta IF) 01/03 - poczatek redukcji 105kg, 104cm pas, 36 ramie, 62 udo 30/04 93kg, 93 pas, 34-5 ramie, 60 udo Zaczalem redukcje na 2500kcal. Wszystko szlo okej. Pozniej 2300kcal, Od 2tygg 2000-2100kcal. Prace mam siedzaca. Nic nie robie. Trening mam push pull + HIIT. Lacznie 3-4tyg na silowni. Jem warzywa, moze nie w jakis ogromnych ilo

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1631 Data: 2015-04-30 09:04:19 Liczba szacunów: 0
  • Branie odżywek, a zaparcia.

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    ieźle, jednak cały czas towarzyszy mi niepełne wypróżnianie, co oznacza, że zaparcie nie ustąpiło. Tyle na wstępie, zwracam się do Was z takim pytankiem: 1. Czy mogę podczas zaparcia brać dietę i spożywać normalnie odżywki do treningu na siłowni ? Chodzi mi o to, czy nie będzie to wyrzucenie pieniędzy w błoto. Wiem, że apetyt jest mniejszy oraz t

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2521 Data: 2009-09-12 13:39:53 Liczba szacunów: 0
  • Zaparcia przy odżywce

    Temat
    Odżywki i suplementy

    losciami naturalnych spalaczy ;).Ale do sedna: Stimerex bardzo szybko zaczal dawac efekty, w polaczeniu z diuretykiem to juz w ogole bajka. Jest jednak jedno ALE a mianowicie zaparcia... I to takie, ze nie dzialaja wteyd nawet enzymy trawienne (biore ze wzgledu na zbyt mala ilsoc kwaus solnego w zoaldku), probiotyki, kiszonki, chilli, imbir i wszy

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 612 Data: 2016-03-06 10:45:54 Liczba szacunów: 0
  • Problem- zaparcia,wzdecia. ZDJECIE DIETY.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Siema, chcialbym troche przybrac na wadze, ulozylem sobie diete(juz byla poprawiana, podobno jest ok). Moj problem polega na tym, ze czasem(conajmniej raz na tydzien), budze sie i nie moge sie wyproznic;/ i brzuch robi sie jak balon, mialem zawsze tak ze zalatwiam swoje potrzeby rano... . Gdy jadlem normalnie nic tak takiego nie mialo miejsca(niez

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1176 Data: 2012-11-12 16:00:16 Liczba szacunów: 0
  • Zaparcia , gazy

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nikt mi nie odpowiedział w pojedyńczych pytaniach... Jakieś skuteczne sposoby na zaparcia??.Pasowało by mi wypróżniać się codziennie rano , niestety nie zawsze mi się ta "sztuka" udaje i po 10 min walce w kiblu poddaje się.Potem wzdęcia przez pół dnia i "czasem" udaje mi się wypróżnić (często nie do końca).Generalnie trochę pomaga mi zielona herba

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 5372 Data: 2007-10-04 20:45:33 Liczba szacunów: 0
  • Bóle brzucha , zaparcia , gazy , dziwne stolce.

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam! Temat nie dotyczy mnie , ale mojego Ojca. Otóż od jakiegoś czasu ma on bóle brzucha (różnego stopnia nasilenia , ale nie jakieś mega silne), ma również zaparcia , a stolce to zazwyczaj twarde kulki. Często też występują gazy. Ojciec ma 38 lat , raczej nie ma żadnych diet , je wszystko (i to co zdrowe i mniej) , nie pali papierosów. Co może

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 4980 Data: 2009-12-03 19:43:53 Liczba szacunów: 0
  • Coś silnego na ZAPARCIA !

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam. Potrzebuje cos silnego na zaparcia ;]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 9343 Data: 2007-08-18 19:04:14 Liczba szacunów: 1
  • Zaparcia

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Męczę sie z z przewleklymi zaparciami jakies pol roku. Odkad weszlam na mase, zaczelam jesc duzo mniej warzyw. 'Badam'samodzielnie cały czas swoj organizm i zauwazylam, ze po zredukowaniu do minimum produktow kwasotworczych w zdrowej wersji bo tylko takie jem(np. Platki owsiane, chleb zytni zamieniłam na kasze jaglana gryczana) czuje sie o wiele wi

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 736 Data: 2016-07-06 07:19:47 Liczba szacunów: 0
  • Zaparcia a właściwie jedno wielkie %-)

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Tak... używałem wyszukiwarki ale nic nie znalazłem. Mam dietę na masę, jem dużo warzyw bogatch w błonnik, pełnoziarniste produkty, piję siemie lniane i oliwe z oliwek i dalej nie moge się kurva wypróżnić do końca... Stolec wielkości średniego markera raz na dwa dni, przy diecie 2700 kcal... Wcześniej było okej, teraz coś mnie zakorkowało... Znacie

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 909 Data: 2010-07-30 08:49:16 Liczba szacunów: 0
  • Zaparcia / niedroznosc jelit ? pomocy

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    witam Od malego mialem problemy z ''wyproznianiem'' sie, mialem dosc czesto zatwardzenia lecz nie pamietam zbyt wiele tego gdyz w mlodym wieku zaczalem palic (ok 12 lat) teraz wybila mi prawie 18 stka nie pale od ponad 2 tygodni, bardzo sporadycznie czasem do piwka, moj problem jest nastepujacy, jeszcze jak palilem normalnie chodzilem do klopa i t

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 973 Data: 2013-03-14 21:34:42 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 74 kg - modyfikacja-zaparcia

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, wrzucam nową dietę do oceny. Dietę musiałem zmodyfikować ze względu na problem, który się pojawił - zaparcia... Obniżyłem ilość białka, ale starałem się zachować kaloryczność. Do tego będę jadł więcej warzyw i pił więcej wody. Proszę o ocenę. I od razu wrzucę moją starą dietę. Podejrzewam, że powodem zaparć była mała ilość warzyw, za dużo b

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1070 Data: 2017-08-28 12:05:12 Liczba szacunów: 0
  • BCAA ZAPARCIA

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam wszystkich serdecznie! Przyjmuje BCAA (w rozsądnych dawkach) i mój problem to zaparcia. Zdaje sobie sprawę, ze białko ma takie tendencje..ale robi sie to nie do zniesienia. Moze BCAA zastapić HMB? A może GLUTAMINĄ? A może jakiś inny środek ANTYKATABOLICZNY? Prosze poradzcie mi. Zmieniony przez - dies2 w dniu 2008-04-03 09:49:52

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3691 Data: 2008-04-03 09:46:41 Liczba szacunów: 0
  • zaparcia/wzdęcia - dieta

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Co jeść, a czego unikać przy zaparciach/wzdęciach? Może jakaś głodówka? Od wczoraj zalewam wieczorem 10 śliwek gorącą woda i rano wypijam oraz zjadam te śliwki. Kiedyś juz pomogło. Co jeszcze radzicie?

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 5061 Data: 2010-05-05 17:47:29 Liczba szacunów: 0
  • ZAPARCIA - dieta do poprawki?

    Temat
    Ladies SFD

    Prosze o ocenę diety redukcyjnej, która wydaje mi się, że jest ok, zawiera "dużo" błonnika a mimo to często występują zaparcia :( Kcal ok. 1550 Posiłek nr 1: Omlet z owocami i masłem orzechowym (2jajka, mąka owsiana/gryczana, białko,cynamon,kakao) plus dip 0kcal. Posiłek nr 2: Serek wiejski+warzywa(pomidor,ogórek kiszony)+wafle ryżowe+orzechy Posił

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 682 Data: 2016-07-05 21:38:26 Liczba szacunów: 0