SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Jak przybrać na wadze?

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 56142

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 49 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 913
Witam. Mam 177cm wzrostu, 65kg wagi, 23lata i spory problem, w żden sposób nie mogę przybrać na wadzę od kilku lat. Zrobiłem w domu niedawno sobię skromniutką siłownię, ćwiczę od kilku miesięcy, pływam ok.1 godz.co najmniej raz w tygodniu od kilku lat ale efektów żadnych! Chciałby zacząć brać jakieś odżywki ale nie brałem jeszcze żadnych i nie wiem co będzie dla mnie dobre. Szczerze mówiąc jem bardzo mało ale apetytu też nie mam(prowadzę dość stresujący tryb życia). Będę niezmiernie!!! wdzięczny za pomoc.(ew. jakiś plan treningowy- "siłownia"narazie skromniutka: sztanga 10kg, obciążenie w sumie ok.50kg i 10kg hantla ). Z góry bardzo dziękuję.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10682 Napisanych postów 45040 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Jezeli chcesz utyc, musisz duzo jesc. Ponizej zamieszczam moja propozycje diety. Potraktuj to jako plan minimum:

sniadanie: 100-150g platkow owsianych + 0,5l mleka, 2-6 bialek, 1 banan

II sniadanie: 200g pieczywa (najlepiej ciemnego), 100g szynki np. z indyka + salata,pomidor,ogorek etc.
jablko

obiad: 100-150g ryzu lub makaronu, 200g piersi z kurczaka, warzywa

podwieczorek: jogurt 500ml, 2 banany

kolacja: 100-150g ryzu lub makaronu, 200g ryby lub czerwonego miesa, sos


codziennie wypijaj co najmniej 3 litry wody. napoje gazowane zamien na soki.




trening:

*kazda partie trenuj raz w tygodniu
*2-3 cwiczenia na duze partie, 1-2 na mniejsze
*obciazenie rzedu 60-85% (6-12 powtorzen w serii)









suplementy: kreatyna+hmb+glutamina - naprawde niezly stack
aminokwasy,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10682 Napisanych postów 45040 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Jak chcesz mieć apetyt, zrezygnuj z cukrów prostych, nie słodź herbatki, pij tylko wodę(nie soki czy słodzone napoje),ogranicz słodycze (ciastka, czekolada itp.), po za tym nie staraj się spożywać posiłków w dużych porcjach. Musisz jeść takie ilości, żebyś za chwilę znowu był głodny i jadł 5-7 posiłków dziennie. Z wodą nie musisz przesadzać pij ok. 2 litrów (jak będziesz dalej spragniony, możesz więcej).Plany znajdziesz w archiwum...i na stronie głównej był kiedyś dobry artykuł o domowej siłowni.

among the blind a one-eyed man is king
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 262 dni Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126098
Jak pisali przedmowcy kluczem do zyskania wagi jest zjadanie wiecej kalorii niz spalanie w ciagu dnia.
Nalezy pomyslec o dodoaniu jedzenia do dziennego menu.
I jest tutaj obojetne (zalezy od twoich preferencji) czy beda to wieksze posilki, czy w mniejszych odstepach czasowych.
Sprobuj dodac dziennie jedzenia 'za' 500 kcal i obserwuj prze tydzien co sie stanie, jesli nic w nastepnym tygodniu dodaj kolejne 500, i tak d skutku poki nie zobaczysz jak reaguje twoj organizm.
Poczytaj prosze w tym dziale o podobnych problemach, juz ten watek byl parokrotnie poruszany, jesli bediesz mial dalsze pytania sprobuje pomoc

Fakty, nie mity

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 49 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 913
Dzięki wielkie za pomoc. Będę starał się stosować do zaleceń w sprawie odżywiania może wreszcie uda się dodać parę kilo do obecnej wagi...
Mam jeszcze jedną prośbę, przydałby mi się jakiś konkretny plan treningu.("siłownia" narazie skromniutka w domu: 1 sztanga, 4 kpl. fajerek w sumie ok.50kg, 1 hantla 10kg i niedługo chcę kupić sztangę krótką łamaną). Trenin mógłby być 5-dniowy i 2 dni przerwy. Zaczęłem tak:
pon: plecy,przedramiona
wt: barki
śr: klatka
czw: triceps,nogi
pt: biceps
Z góry dzięki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 262 dni Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126098
'Mam jeszcze jedną prośbę, przydałby mi się jakiś konkretny plan treningu.("siłownia" narazie skromniutka w domu: 1 sztanga, 4 kpl. fajerek w sumie ok.50kg, 1 hantla 10kg i niedługo chcę kupić sztangę krótką łamaną). Trenin mógłby być 5-dniowy i 2 dni przerwy. Zaczęłem tak:
pon: plecy,przedramiona
wt: barki
śr: klatka
czw: triceps,nogi
pt: biceps '

Zaczynasz cwiczyc, i przy podanym treningu sadz, iz dosc szybko sie wypalisz. 5 dni w tygodniu jest iloscia byt duza (chyba, ze cwiczysz np. po jednym cwiczeniu na dana grupe miesniowa i to przy niskiej intensywnosci).
Przyklad:
Zacznij raczej od 3 dni w tygodniu (maks) po 2 cwiczenia na kazda grupe miesniowa po 2 serie.
Uklad
1. plecy, bicepsy, przedramiona
2. klatka, barki, triceps
3. nogi
z przerwa min 1 dzien pomiedzy

Co do sztangi lamanej na razie daj sobie spokoj z tym.
To dopiero za jakis czas moze byc ci potrzebne,
raczej kup zestaw sztangielek (para rozkladanych)

Kluczowe elementy kulturystyki (pomijam genetyke-na to nie masz wplywu) to poza wszelkiego rodzaju niedozwolonym wspomaganiem chemicznym:
odzywianie
odpoczynek
trening
w mniej wiecej rownej kolejnosci . wez to pod uwage przy ukladaniu programu treningowego.
Poczytaj rowniezs inne tematy w tym dziale, moze one pomoga w rozbudowie wiedzy
Jesli bedziesz mial dalsze pytania nie wahaj sie zadac ich tutaj

Fakty, nie mity

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 49 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 913
Wielkie dzięki BINIU za pomoc, myślę że to na razie wystarczy, chociaż chciałbym kupić sobie jakieś odżywki(może jakiegoś gainera albo kreatynę?).
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 262 dni Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126098
Jesli masz problemy z jedzeniem (nie mozesz w siebie wiecej wepchnac) to gainer moze pomoc, natomiast nie widze zastosowania kreatyny dla poczatkujacego (poza pustym portfelem). Oszczedz pieniadze na pozniej, albo cos milego

Fakty, nie mity

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 49 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 913
Ale jaki konkretnie gainer dla mnie będzie najlepszy i jak go najlepiej brać. Jeszcze jedno: zaproponowałeś mi BINIU ćwiczenia 3 razy w tygodniu, ale szczerze mówiąc jakoś lepiej mi "podchodzi" ćwiczenie tylko jednej partii mięśnie dziennie, czy jednak lepiej będzie ćwiczyć rzadziej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 262 dni Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126098
'Ale jaki konkretnie gainer dla mnie będzie najlepszy i jak go najlepiej brać. '

O TYM ZDECYDUJE PEWNIE TWOJ ORGANIZM, GAINER TO GLOWNIE MIESZANKA WEGLOWODANOW (W PRZEWADZE) ORAZ BIALEK
POSZUKAJ TAKIEGO, KTORY BEDZIE DOBRZE TOLEROWANY PRZEZ CIEBIE. MARKA MA TUTAJ MNIEJSZE ZNACZENIE

'Jeszcze jedno: zaproponowałeś mi BINIU ćwiczenia 3 razy w tygodniu, ale szczerze mówiąc jakoś lepiej mi "podchodzi" ćwiczenie tylko jednej partii mięśnie dziennie, czy jednak lepiej będzie ćwiczyć rzadziej.'

MOZESZ CWICZYC KAZDA PARTIE OSOBNO, ALE DOBRZE JEST WSTAWIAC PRZYNAJMNIEJ 1 DZIEN PRZERWY POMIEDZY TRENINGAMI.
PO CO CWICZYC KAZDA PARTIE OSOBNO, CZY CHCESZ WYKONYWAC PO NP. 15 SERII NA KAZDA Z NICH???

Fakty, nie mity
1

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10682 Napisanych postów 45040 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
piepsz te diety i inne cuda po prostu jedz to co jadłeś normalnie tyle ze 2 lub 3 razy wiecej. Na początku może będzie to trudne ale potem tak se rozepchasz bebech ze bedziesz mógł wszystko jeśc i duze ilosci. Gwarantuje ci to :)

Joł men mader faker... :)
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

DIETA

Następny temat

Domowe ZMA