SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ogólna sprawność fizyczna

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4741

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 46
Witam,

Ćwiczę już jakiś czas na siłowni i teraz tak naprawdę odkryłem swój cel, ale szczerze mówiąc nie wiem jak go zrealizować. Chcę być ogólnie sprawny fizycznie, ale w takim sensie żeby móc podciągnąć się 25 razy, zrobić 100 w jednej serii, zrobić 15 pompek w staniu na rękach, oraz 30 przysiadów na jednej nodze. Być po prostu silnym. W tym momencie proszę o Waszą pomoc. Wiadome, jest że przez robienie pompek i podciągania się jest, się w tym lepszy ale szukam urozmaiceń typu pompki chińskie, te akurat znam ale może są ćwiczenia wzmacniające organizm, których nie znam, a byłby przydatne w osiągnięciu mojego celu. Liczę na Waszą pomoc. Jeśli można to też przykładowe plany treningu.

"Chcesz zmienić świat? Zacznij od samego siebie." - Janusz Korczak

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 315 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9837
takie treningi to indywidualna spawa zalerzy co juz potrafisz... nikt ci tego nie ułoze wogle teraz czytam twoj profil i lepiej zajmij sie zwykła siłownia i schudnij jak chcesz byc sprawniejszy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 9831 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34282
Cwiczenia plyometryczne + wytrzymalosciowe. Dzial domatora + zapoznaj sie z trescia strony http://exrx.net/Lists/PowerExercises.html

To czego potrzebujesz, nie jest "sila" w sensie kulturystycznym.
25 podciagniec, jak bedziesz dobrym treningiem je katowal, osiagniesz dosc szybko jesli nie podbijasz wagi do gory. Max pol roku, a moze i miesiac, nie wiem ile robisz. Z pomkami to w 40 dni sobie poradzisz. Przysiady na jednej nodze, jak zrobisz jeden to pozniej pojdzie z gorki. Pompki w staniu na rekach to tak naprawde tylko problem rownoagi i cisnienia - twoj organizm moze tego nie tolerowac. Tak czy siak, w wariancie optymistym osiagniesz to w pol roku - co dalej ? Odpowiedz sobie na to pytanie sam. Nie bedzie dzieki temu dzwigal wiecej, to napewno. Chcesz miec "moc" nie tylko "sile" to katuj to co dalem ci w linku. niewiele osob ci tutaj pomoze, nie ta branza :)

Zmieniony przez - puma666 w dniu 2008-07-29 13:41:27

WIEDZMA JEST MOJA %)
Znizka 30% na sprzet Kelton:
http://www.sfd.pl/Pozegnalna_Znizka_30%_na_sprzet_Kelton_od_Pumy.-t624346.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 46
przecież każdy trening jest sprawą indywidualną, a co do mojej wagi skończyłem niedawno trening na masę i przy moim wzroście to chyba i tak jest dobrze, nie rozwiązałeś mojego problemu na siłowni już ćwiczę 3 lata z lekkimi przerwami, teraz jak napisałem wiem co konkretnie chce osiągnąć, ale nie wiem dokładnie jak żeby sobie krzywdy nie zrobić

"Chcesz zmienić świat? Zacznij od samego siebie." - Janusz Korczak

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 46
puma dzięki, że wskazałeś mi jakiś punkt zaczepienia, poczekam jednak, bo może ktoś ma doświadczenie, w końcu różni ludzie na forum

Zmieniony przez - utajony w dniu 2008-07-29 13:56:00

"Chcesz zmienić świat? Zacznij od samego siebie." - Janusz Korczak

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 5486 Wiek 39 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 48079
ogólą sprawność rozumiem przez równowagę pomiędzy :
SIŁĄ-WYTRZYMAŁOŚCIĄ-SZYBKOŚCIĄ

bo są to podstawowe cechy motoryczne:
z Twoich potrzeb wynika że potrzebujesz wytrzymałości siłowej

do takiego celu można zastosować nawet tak prosty plan jakim jest ACT...
trening obwodowy z wyeliminowaniem przerw wypoczynkowych pomiędzy ćwiczeniami
zakres powt. w poszczególnych ćwiczeniach teoretycznie powinien być duży... myslę że zastosować tu mozna szeroki zakres od 20-50 powt.
ćwiczenia jak w każdym popularnym ACT..
W mikrocylklu tygodniowym zrobił bym tak
1. ACT
2. trening zdolności które chcesz osiągnąć/tj. max. ilosci powt. które jesteś w stanie wykonac w kilku seriach/
3. wol.
4. ACT
5. jak w pkt 2 tyle że o nizszej intensywności
6. trening pylometryczny /aby nabrać dynamiki/
7. wolne
6.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan - jak uważacie

Następny temat

spilt do poprawy ;)

Wheya