SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • nie wiem jak z tym allegro ale w aptece zawsze przepłacamy jak szukasz wit c to kup sobie np http://www.sfd.pl/sklep/Tested_Nutrition_Tested_Vitamin_C-opis26500.html

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3133 Data: 8/4/2012 12:32:55 PM Liczba szacunów: 0
  • To jest sprawdzona i dobra vitamina C. http://www.sfd.pl/sklep/Trec_Strong_C-1000-opis25849.html

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3133 Data: 8/4/2012 12:46:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Po prostu przepłacasz za 20g wit C 13 zł Ja uzywam tych http://www.sfd.pl/sklep/BioTech_USA_Vitamin_C_1000-opis2423.html

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3133 Data: 8/4/2012 2:14:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Chciałbym żeby ktoś ocenił czy moja dieta na redukcję, nad którą się tyle męczyłem, do czegoś się nadaje :D Informacje wstępne Wiek: 18lat Płeć: Mężczyzna Staż: 9 miesięcy Waga: 88kg Wzrost: 185cm Zapotrzebowanie: około 3200kcal Dieta: POSIŁEK 1 4 białka jaj + 1 całe + 50g owsianych + 250ml mleka 50gB / 17gT / 50gW jaja jadaj cale + warzywa POSIŁEK 2 400g serka wiejskiego 40gB / 20gT / 8 gW + warzywa POSIŁEK 3 Tuńczyk 120g + 50g ryżu 29gB / 14gT /38 gW + zrodlo tluszczow i warzywa TRENING POSIŁEK 4 Białko 50g + 300ml mleka 49gB / 5gT / 15gW POSIŁEK 5 50g ryżu + 200g piersi + 5ml oliwy + warzywa 47gB / 5gT / 44gW + warzywa i zrodlo tluszczow POSIŁEK 6 Grejpfrut 2gB / 0gT / 24gW to nie posilek, ale nie jest POSIŁEK 7 150g twarogu chudego 27gB / 0gT / 5 gW 140 Kcal + warzywa i zrodlo tluszczow B = 244g = 1056 Kcal 45,1 % W = 184g = 736 Kcal 31,4 % T = 61g = 549 Kcal 23,5 % RAZEM: 2341 Kcal Zmniejsz bialko do 2,2g/kg m.c. zwiekszajac proporcjonalnie tluszcze do max 100g a jak pozostanie jeszcze troche kcal to weglowodany.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 516 Data: 3/30/2012 4:47:35 PM Liczba szacunów: 0
  • hmm czy redukcyjna to nie wiem po prostu staram się zdrowo odżywiać :) A według Ciebie co bym mógł zmienić , po prostu dodać bardziej kaloryczne potrawy ? Jeśli chodzi o odżywki to sobie postanowiłem z nie będę tego brał jedyne co biorę to witamina C :) Dzięki z odpowiedź kolego :)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1311 Data: 8/19/2012 12:25:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena masówki.

    Post
    Trening dla początkujących

    normalny ten postęp tak mi się wydaję. Z doświadczenia wiem, że od 65 do prawie 80 to moment jest.. (przy wzroscie ponad m180 ) Na pewno byłeś konsekwentny i to zaowocowało. Myśle, że teraz już zaczną się powoli schody.. przynajmniej u mnie tak jest no i tłuszcz zaczyna wk***i*ć :D powodzenia :)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2056 Data: 12/3/2013 10:38:47 PM Liczba szacunów: 0
  • RZEZBA!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ale p.i.e.r.d.o.l.i.c.i.e co niektórzym, genetyka ma znaczenie ale to nie oznacza że Endo nie może mieć ładnej rzeźby bo niby czemu może mieć ? Jeśli ekto moze mieć mase to i endo może mieć rzeźbe jeśli podporządkuje się odpowiednio diecie i treningowi.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 4582 Data: 10/20/2007 3:55:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do oceny i poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wielkie dzięki ;D a jakim miesem szynke zastapi c?

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 862 Data: 11/4/2012 8:11:48 PM Liczba szacunów: 0
  • "to jak mozna kogos wyzywac od dzieci majac 17 lat? Do tego nazywac d****em tylko dlatego, ze ma odmienne zdanie." do endrju, to że ktośma np: 17 lat nie znaczy że gada do rzeczy, mówiąc "ćwicz dzieciaku, ktoś znajomy zaczął jak miał13 lat i żyje" ma niestety poziom wiedzy niski i opiera swoje poglądy tylko na tym wyżej wymienionym przypadku, w dodatku jest niedojrzały, myślisz że jak ma sie 17+ to jest gada rozsądniej niż dziecko? niektórzy byli na tylwe mądrzy że od 16 czy 17 brali z xxx źródła sterydy, mądrość? Na tyle zdążyłem ogarnąć różnwej literatury z tego zakresu że mam oczy otwarte i wiem, że mając 13 lat z roku na rok kości przechodząogromną zmianę, chyb aautor zdaje sobie sprawe z tego, że jescze będzie rósł? i to tak do 21 roku życia bo wtedy ok. następuje skostnienie naszego szkieletu, i wzrost jest jużzakończony, kości grubieją, wydłużają się, w wieku 13 lat jak ktoś wyżej napisał mająsporo chrząstek, które są choć teog może nie widać i nie czuć miękkie, tak, dokładnie! Ktoś kiedyś dawał trening (chyba krzych666) stopniowo i rozsądnie(!) obciążający obręcz barkową ,gdyżpo jego poprawnym wykonywaniu kości w wieku wzrostu (np: 17-18 lat) po długotrwałym działaniu (min. rok) można było zauważyć zmiany-obręćz barkowa powiedzmy narasta, rozwija się, gdyżjest przez dłuższy czas stopniowo obciążana. Teraz wyobraź sobie drogi autorze tego trematu, że ćwiczysz na siłowni przez 3-4 lata do 17 roku życia, oczywiście pamiętając że jesteś w pierwszym największym okresie dorastania, późniejszy jest to indywidualnie dla jednych co kończą po 15 inni mając 17 lat a inni mając 19 (teZ tacy są) i wyskakują choć już zdecydowanie mniej. Mówiłem jaki wpływ może mieć ROZSĄDNE ćwiczenie obręczy barkowej na rozwój kośćca? Teraz pomyśl, przez najbardziej intensywny okres twojego rośnięcia, obciążasz nawet nie koście ale w dużej mierze chrząstki które tworzą zakończenia twoich kości które z kolei są 100% bardziej narażone na zmianę ich kształtu gdyż to chrzęści nie kości. Jeden już tu pisał temat, od 13 zaczął podał fajne zdjęcie pleców w wieku 17 lat poczym przeestrzegał młodszych kolegów takich jak ty czy jak wolisz twóje kolega przed ćwiczeniami w tym wieku, koleś ma już bóle reumatyczne, te chrząstki i częsciowo kości sie chłopu "powyginały" że teraz go wszystk oboli jakby miał 60 lat. Co z tego że endrju ćwiczył mając 13 lat?C oz tego że ktoś bierze koks w wieku 15 lat? Co z tego że nirc miu tereaz nie jest? Za pare lat będzie i chwszystko bolało jak tego wyżej wymienionego forumowicza, albo jak (znałe mtakich) co niektórzy po 20 skończą ćwiczenia bo okaże się że już mają stany zryrodnioniowe alb owątroba nawala. Tobie radze nie myśl nawet o tym, ja ci szczerze radzę, choć na basen przynajmnije raz w tyg. (w czasie szkoły) rób sobie pompki, nie bądź kozak, spróbuj zrobić 50 pompek? Dalej myślisz że masz podstawy iść na siłownię? Biegaj sobie też, chodź wg. mnie zdroswsze jest chodzenie, naprawdę, bieganie szybko męczy, długotrwałe marsze rozwijają i też wzmacniają człowieka, gdy chodziłe mpomagać ojcu w pracy i szliśmy po wiochach i robiliśmy marsze 20-30km, to z dnia na dzień ścięgna się coraz bardziej przyzwyczajały i można było iść jescze dalej, rób przysiady i takie tam, graj w siate, uprawiaj sporty ogólno rozwojowe. Za pare lat dzięki temu prszebijesz swoich kolegów. Ja mając 17,5 roku zamierzam zacząc sobie ćwiczyćw te wakacje, będe ograniczał martwy ciąg i przysiadyz obciążeniem (z wyjątkiem tych bez obciążenia, które zacząlem robić ostatnio kilka serii po 50, wspięcia, pompki) a dlaczego? nie jesteem idiotą, zamiast machać jak przygłup w wieku 14 lat (choć w tedy o tym nie myślałem) wziąłem sięza leturę i wiem co może mi zaszkodzic a co nie, dbam i będe dbał o poprawne nie obciążające barzdo kręgosłupa wykonywanie ćwiczeń a wszystko zaczyna się nie od ćwiczeń a od czytania! Zacchęcam do odwiedzania działow o treningach ale bardziej do działu o sportach ogólnorozwojowych, to może w przyszłości ci się zrwrócić. Pozdrawiam edit: endrju, nie chce cie e w żadem sposób obrazić, ale to że tobie (jescze) nic nie jest nie znaczy że wszyscy 13 latkowie mogą siębrać za siłownie, sam takich znam co mają do dupy teraz zdrowie o takcih co wyrośli na koksów a i jeszcze jedno czy si e myle czy w wyciskaniu leżac w profilu wpisałeś 42,5 wypowiedź michaalecka czy jakoś tak "nawet na profesjonalna siłownie nie wpuszczaja ludzi w tak młodym wieku" to prawda, jak miałem ferie zimowe mając bodajże 14 lat powiedziałem sobie że pókjde pare razy na siłownie, zobaczyć jak tam i jest i w ogóle, facet który ją prowadził wpuszczał mnie (raptem 3 czy 4 razy byłem) internetu brak więc wiedzy też birk wiadomo sfd rządzi pamiętam, jak mi móqił że to jest za wcześnie 14 lat to za mało, że tu przychodzą tacy 17 latkowie, pamiętam że wtedy to był3 czy 4 raz oburzyłem sie w****iłem i wyszedłem po 10 minutach zsiłowni teraz wiem dobrze że dacet miałracje i dlatego wku.r.wiają mnie ludzie co piszą że spokojnie można iść ćwiczyć wwieku 13 lat. prosty przykład z życia, że dzieci mające 13 lat nie przywiązują uwagi do teorii machają byle machać, a też mi wiadomo, że gdy wstrzymujesz powietrze i np: wysickasz rekord nawet jeśli to 20kg to ciśnienie ciwzrosta baaardzo ,a nerwy wzrokowe cierpią na tym strasznie, możesz zniszczyć sobie wzrok, trzeba zawsze opuszczając (mniejszy wysiłek) wdychać powietrze i wyciskając na przykład gdzie się męczymy je wypuszczać, wtedy tego negatynego zjawiska nie ma. Słyuszałe mo takim koleiu w moim mieście co oślepł przez to, w dodatku w wieku 13 lat u niektórych osób gałka oczna nie nadąża rosnąci dostosowywać się do szybkiego jakże rozwoju ogranizmu w tymwieku, dlatego często w tym wieku niektórzy już mają okulary, mójw ojciec tak miał, ja też mam wadę ale mniejsza zdecydowane i nie jest to tak duży problem. No i?! Wiedziałeś może o tyM? pewnie, że ie Pozdrawiam was jescze raz bo cholera sam nie wierzeze tyle już napisałem Zmieniony przez - tommac20 w dniu 2008-05-22 15:09:08

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 6981 Data: 5/22/2008 2:50:26 PM Liczba szacunów: 0
  • ramiona - pytanie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Don Garcia dlaczego Ci sie nie podoba ? Za duzo powtorzen ? Czy wogole odradzasz lapy dwa razy w tygodniu ? Kafarzyje nogi robie w niedziele, widdocznie zapomnialem oo nich napisac wiec sie tak nie rzucaj, po drugie nie mowie ze oczekuje nadzwyczajnych przyrostow, tylko poprostu lapy jako glowna czesc mojego treningu na najblizszy cykle treningowy. Domyslam sie ze piszac ironia miales na mysli to ze trening za ciezki jak na powtorzenie go dwa razy na tydzien. Jesli chciales mi w jakis sposob dopiec to wez idz w c h o o j. Prosze o rade a nie o pieprzenie glupot.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1085 Data: 4/27/2006 8:54:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Hst do poprawy

    Post
    Trening w domu

    b)Nogi Prostowanie nóg w siadzie 2s nogi rob pierwsze, i rob przysiady gdzie lydki?? :> rob wspiecia stojac zacznij od 10 i zwiekszaj obciazenie az dojdziesz do 3-5 powtorzen i na takim zostan a)Klata Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 2s OK c)Plecy Podciąganie sztangi w opadzie (wiosłowanie) 2s zaczalbym od podciagania a potem wioslowanie gdzie masz MC?? rob na przemian z przysiadami d)Barki Wyciskanie sztangi sprzed głowy 2s OK e)Triceps Wyciskanie "francuskie" sztangi w leżeniu 1s f)Biceps Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem 1s Rób od polowy mikro 10 g)Przedramie Uginanie ramion ze sztangą stojąc nadchwytem 1s nie rob przedramion Moge robic A6W jako ćwiczenia na brzuch ?? rob z obciazeniem, zacznij od 10, A6W sobie odpuść

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3268 Data: 1/16/2006 6:51:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Hst do poprawy

    Post
    Trening w domu

    Nie robie mc i przysiadów z uwagi na moj kregoslop.Klata przed nogami jako priorytet. a)Klata Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 2s b)Nogi Prostowanie nóg w siadzie 2s Wspięcia na palce w staniu 1s c)Plecy Podciąganie na drążku szerokim uchwytem (nachwyt) 1s Podciąganie sztangi w opadzie (wiosłowanie) 2s d)Barki Wyciskanie sztangi sprzed głowy 2s e)Triceps Wyciskanie "francuskie" sztangi w leżeniu 1s f)Biceps Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem 1s Wobec moich wyjasnien ta wersja moze zostac ?

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3268 Data: 1/17/2006 9:05:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Hst do poprawy

    Post
    Trening w domu

    a)Klata Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 2s b)Nogi Przysiady ze sztangą na barkach 2s Wspięcia na palce w staniu 1s c)Plecy Podciąganie na drążku szerokim uchwytem (nachwyt) 1s Podciąganie sztangi w opadzie (wiosłowanie) 2s d)Barki Wyciskanie sztangi sprzed głowy 2s e)Triceps Wyciskanie "francuskie" sztangi w leżeniu 1s f)Biceps Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem 1s g)Brzuch Skłony w leżeniu płasko 2s Oto finalna rozpiska.Dzięki za rady trzy kawki

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3268 Data: 1/17/2006 6:44:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl - sprawdzcie :-)

    Post
    Odżywki i suplementy

    na jakim efekcie ci zalezy co do ZMA? co do glukozaminy - wychodzi na to ze masz jakies problemy (czy to stawy, sciegna itd) - zadbaj o dobra diete i nawodnienie tkanek a takze odpowiednia podac witamin i mineralow dawkowanie dziennie - w granicach 1500mg aha bo zapomnialem - podziel to na 2 dawki jezeli dasz rade, bierzesz po posilkach np. rano i kolacjii... jesli mozesz to dorzuc jeszcze vit. C do tego Zmieniony przez - Seewy w dniu 2005-01-03 17:20:04

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3872 Data: 1/3/2005 5:18:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Pobicie

    Post
    Sztuki Walki

    obdukcja to badanie lekarskie stwierdzające jakie obrażenia odniosł ktoś(np w wyniku pobicia. Jako że masz 16 lat, to sprawą powinien się zająć sąd rodzinny i nieletnich. Co Ci grozi? a)upomnienie b)odszkodowanie za wyrządzone szkody ofierze c)kurator d)zakład poprawczy podpunktów "a"i "d" raczej bym się nie spodziewał. Zebyś do zakładu poprawczego miał iśc to musiała by być o Tobie fatalna opinia(że jesteś agresywny,demoralizujesz okolice itp,itd) Kuratora się spodziewaj,zapewne dozór dostaniesz No i odszkodowanie dla ofiary,z tym że jesteś nieletni wiec obowiazek wypłaty owego odszkodowania spadnie na Twoich rodziców(opiekunów prawnych) Zmieniony przez - QUEBLO w dniu 2011-06-27 09:48:54

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2866 Data: 6/27/2011 9:33:25 AM Liczba szacunów: 0
  • jedzenie na odpornośc organizmu

    Post
    Trening w domu

    rzeczywiscie - w wielu przypadkach odpornosc wzrasta niesamowicie - po przejsciu na diety lowcarb W tej chilwi - polecam jak przedmowcy - obowiazkowo multiwitamina Co do innych antyoksydantow to rzeczywiscie roznego rodzaju wit. C,E, karotenoidy rowniez moga pomoc - choc lepiej bedzie jak przyjzysz sie dokladniej diecie - oraz ilosci ruchu Duzy procent ludzi ze slaba odpornoscia ma po prostu zle zbilansowana diete Przyjzyj sie wiec jej dokladniej pozdrawiam Wiedza to podstawa "Madry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby". HIPOKRATES Doradca w dziale Alternatywna Droga.

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 4896 Data: 9/16/2003 11:46:50 PM Liczba szacunów: 0
  • jedzenie na odpornośc organizmu

    Post
    Trening w domu

    Nie wiem czy w ogóle jest sens brać witaminki w tabletkach, bo z kilka razy słyszałem (czytałem), że w takiej formie organizm ich zupełnie nie przyswaja, lub przyswaja bardzo słabo;) To dlatego, że w naturze nie występuje przykładowo sam kwas askorbinowy, tylko coś, co kiedyś ktoś nazwał "kompleksem witaminy C", gdzie kwas askorbinowy występuje w "towarzystwie" całej masy innych substancji i dopiero w takiej formie organizm je przyswaja. To ponoć dotyczy wszystkich witamin. Dlatego być może spożywanie ich razem z warzywami pomoże przyswoić je przez organizm. O błonniku słyszałem, ale nie wiem jakich substancji to dotyczy. Poza tym ... wszystko w nadmiarze szkodzi. He, poza tym jak mamy witaminy rozpuszczalne w tłuszczach, to bez tłuszczu się nie obędzie ... to na pewno;) Zmieniony przez - szyna w dniu 2003-10-04 22:39:55

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 4896 Data: 10/4/2003 9:56:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Skos w ławce

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ehhh i przez twój nic nie wnoszący post nie mogę poprawić błędu :] Żeby go obliczyć musisz zmierzyć sobie długość odcinka B i C, a następnie ułożyć odpowiednią funkcję trygonometryczną

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 5461 Data: 2/25/2006 11:15:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Ochraniacz na zęby

    Post
    Sztuki Walki

    tzreba iśc do lekarza ... spieprsysz a) aparat b) wargi c) swoje zęby

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 7239 Data: 4/19/2006 9:59:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase ocencie

    Post
    Trening dla początkujących

    Sporo rzeczy trzeba tutaj zmienić . a Na klatkę zmieniłbym pare rzeczy . Zamiast sztangi na skosie dałbym hantle , a jako trzecie ćwiczenie dałbym rozpiętki . Zamiast francuskiego wyciskania hantli dałbym prostowanie na wyciągu . b Podciąganie sztangę do klatki w opadzie , zapewne chodzi ci o odmianę wiosłowania , dlatego ja bym zamienił to na podciąganie na drążku szeroko lub sciągania drążka wyciągu . Wiosłowanie sztangą i wiosłowanie hantlą jest bardzo podobnym ćwiczeniem ,dlatego ja bym się przychylał do zamiany hantli na podciąganie końca sztangi lub sciąganie linki wyciągu dolnego w wąskim chwycie . Do pleców dodaj jeszcze Martwy ciąg 4s. Uginanie hantla bokiem zapewne chodzi o młotki , jeśli tak to jest ok . c Wyciskanie hantli i sztangi sprzed głowy angażuje praktycznie te same mieśnie także bez sensu jest robić to na jednym treningu . Zostaw jedno z tych ćwiczeń np wyciskanie sztangi , do tego dorzuć jeszcze unoszenie ramion bokiem i unoszenie ramion w opadzie ,odwrotne rozpiętki . Na nogi za mało ćwiczeń!! Nogi są dużo większą partią mięśniowa niż barki ,bicepsz czy też klatka , dlatego powinno się wykonywać na nie więcej ćwiczeń i więcej serii niż na np klatkę . Dodatkowo nogi dzielą się jeszcze na dwu głowe i czworogłowe ,dlatego trzeba im poświęcić więcej uwagi Na czworogłowe daj 4 ćwiczenia po 4 serie ,a na dwugłowe 2-3 ćwiczenia po 3-4 serie .

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 974 Data: 6/25/2012 11:23:36 PM Liczba szacunów: 0