SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Trening Push/Pull 4 zestawowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Okej, przysiady są (pull day pierwszy, ostatnie ćwiczenie) Ale to MC jednak chyba muszę wprowadzić Dobra, skusze się: Trening A „Pull Day” -Wiosłowanie sztangą 3s. -Wiosłowanie z wyciągu dolnego 3s -shrugs ze sztangielkami 3s. -uginanie ramion na modlitewniku 3s. -przysiad ze sztangą 4s. Trening B „Push Day” -wyciskanie sztangielek na skosie (+) 3s. -wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 2s. -wyciskanie na maszynie na barki 3s. -prostowanie przedramion na wyciągu nachwytem 3s. -wspięcia na palce siedząc 3s. Trening C „Pull Day” -Martwy Ciąg 3s. -Uginanie nóg na maszynie leżąc 3s. -shrugs ze sztangą z tyłu 3s. -uginanie ramion ze sztangą 3s. -przysiad wykroczny ze sztangielkami 3s. Trening D „Push Day” - Dipsy 3s - rozpiętki 2s - Wyciskanie żołnierskie 2s - wyciskanie francuskie leżąc do czoła3s. - wpięcia na palce 3s. // Ten trening wykonuje w domu. Brzuch 2x w tygodniu. -Podnoszenie nóg wisząc x15 -Spięcia brzucha na ławce skośnej x15 Lub -Spięcia brzucha x20 -Scyzoryki x20 Zmieniony przez - Skodzio w dniu 2010-12-31 12:15:07

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3162 Data: 12/31/2010 12:05:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Push/Pull 4 zestawowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak to wygląda partiowo: Czyli co zrobić? (bedę mógł wykorzystać Twój nick w nazwie mojego dziennika? ) Trening A „Pull Day” Plecy -Wiosłowanie sztangą 3s. -Wiosłowanie z wyciągu dolnego 3s -shrugs ze sztangielkami 3s. Biceps -uginanie ramion na modlitewniku 3s. Nogi -przysiad ze sztangą 4s. Trening B „Push Day” Klata -wyciskanie sztangielek na skosie (+) 3s. -wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 2s. Barki -wyciskanie na maszynie na barki 3s. Triceps -prostowanie przedramion na wyciągu nachwytem 3s. Łydki -wspięcia na palce siedząc 3s. Trening C „Pull Day” Plecy -Martwy Ciąg 3s. Nogi -Uginanie nóg na maszynie leżąc 3s. Plecy -shrugs ze sztangą z tyłu 3s. Biceps -uginanie ramion ze sztangą 3s. Nogi -przysiad wykroczny ze sztangielkami 3s. Trening D „Push Day” Klata - Dipsy 3s - rozpiętki 2s Barki - Wyciskanie żołnierskie 2s Triceps - wyciskanie francuskie leżąc do czoła3s. Łydki - wpięcia na palce 3s. // Ten trening wykonuje w domu. Brzuch 2x w tygodniu. -Podnoszenie nóg wisząc x15 -Spięcia brzucha na ławce skośnej x15 Lub -Spięcia brzucha x20 -Scyzoryki x20 Zmieniony przez - Skodzio w dniu 2010-12-31 12:21:38 Zmieniony przez - Skodzio w dniu 2010-12-31 12:24:43

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3162 Data: 12/31/2010 12:21:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Push/Pull 4 zestawowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Wiem, lae zawsze miałem problem z określeniem QUEBLO Dziękuję :) Ściągania już nie ma, wspięcia są w push. Tylko przysiady... Muszą obowiązkowo być w PUSH? Bo jeśli tak, będę kombinował... Trening A „Pull Day” Plecy -Wiosłowanie sztangą 3s. -Wiosłowanie z wyciągu dolnego 3s -shrugs ze sztangielkami 3s. Biceps -uginanie ramion na modlitewniku 3s. Nogi -przysiad ze sztangą 4s. Trening B „Push Day” Klata -wyciskanie sztangielek na skosie (+) 3s. -wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 2s. Barki -wyciskanie na maszynie na barki 3s. Triceps -prostowanie przedramion na wyciągu nachwytem 3s. Łydki -wspięcia na palce siedząc 3s. Trening C „Pull Day” Plecy -Martwy Ciąg 3s. Nogi -Uginanie nóg na maszynie leżąc 3s. Plecy -shrugs ze sztangą z tyłu 3s. Biceps -uginanie ramion ze sztangą 3s. Nogi -przysiad wykroczny ze sztangielkami 3s. Trening D „Push Day” Klata - Dipsy 3s - rozpiętki 2s Barki - Wyciskanie żołnierskie 2s Triceps - wyciskanie francuskie leżąc do czoła3s. Łydki - wpięcia na palce 3s. // Ten trening wykonuje w domu.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3162 Data: 12/31/2010 12:33:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Push/Pull 4 zestawowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening A „Pull Day” -Wiosłowanie sztangą 3s. -Wiosłowanie z wyciągu dolnego 3s -shrugs ze sztangielkami 3s. -uginanie ramion na modlitewniku 3s. -Martwy Ciąg 2s. Trening B „Push Day” -Przysiady 2s -wyciskanie sztangielek na skosie (+) 3s. -wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 2s. -wyciskanie na maszynie na barki 3s. -prostowanie przedramion na wyciągu nachwytem 3s. -wspięcia na palce siedząc 3s. Trening C „Pull Day” -Podciąganie na drążku 3s. -Uginanie nóg na maszynie leżąc 3s. -shrugs ze sztangą z tyłu 3s. -uginanie ramion ze sztangą 3s. Trening D „Push Day” - Dipsy 3s - rozpiętki 2s - Wyciskanie żołnierskie 2s - wyciskanie francuskie leżąc do czoła 3s. - wpięcia na palce 3s. // Ten trening wykonuje w domu. EDIT: Jeśli tak uważasz, OK. Zmieniony przez - Skodzio w dniu 2010-12-31 12:50:24

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3162 Data: 12/31/2010 12:49:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Push/Pull 4 zestawowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Poprawione: Trening A „Pull Day” -Wiosłowanie sztangą 3s. -Podciąganie na drążku, szerzej niż barki 3s -shrugs ze sztangielkami 3s. -uginanie ramion na modlitewniku 3s. Trening B „Push Day” -Przysiady 3s -wyciskanie sztangielek na skosie (+) 3s. -wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 2s. -arnoldki 3s. -prostowanie przedramion na wyciągu nachwytem 3s. -wspięcia na palce siedząc 3s. Trening C „Pull Day” -Podciąganie na drążku, wąsko. 3s. -Uginanie nóg na maszynie leżąc 3s. -shrugs ze sztangą z tyłu 3s. -uginanie ramion ze sztangą 3s. -Martwy Ciąg 3s. Trening D „Push Day” - Dipsy 3s - rozpiętki 2s - Wyciskanie żołnierskie 2s - wyciskanie francuskie leżąc do czoła 3s. - wpięcia na palce 3s. Mam bardzo ważne pytanie odnośnie progresji, jak ją zaplanować? Będę robił to pierwszy raz. Mierzę maksy 8 poprawnych powtórzeń, biorę z tego 80% i po trochu dokładam z treningu na trening? Chciałbym zastosować spokojną progresję, żebym mógł się dobrze skupić na wykonywaniu ćwiczenia, a nie tak jak dotychczas - walka z ciężarem. Chciałem bardzo spróbować tego wiosłowania na maszynie,drążek już mi towarzyszy od kilku planów, ale zmieniłem jeśli tak będzie lepiej :)

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3162 Data: 1/2/2011 10:49:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Typer Euro - temat do dyskusji

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    czemu ten C**J nie zrobił zmiany ?

    Odpowiedzi: 435 Ilość wyświetleń: 18801 Data: 6/8/2012 8:01:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Typer Euro - temat do dyskusji

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    czemu ten C**J nie zrobił zmiany ? :)):)) K***A !!!!!!!!!!!!!!!!!! %-)%-)

    Odpowiedzi: 435 Ilość wyświetleń: 18801 Data: 6/8/2012 8:04:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Typer Euro - temat do dyskusji

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    czemu ten C**J nie zrobił zmiany ? :)):)) K***A !!!!!!!!!!!!!!!!!! %-)%-)

    Odpowiedzi: 435 Ilość wyświetleń: 18801 Data: 6/8/2012 8:06:04 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Widze że troche z tym planem przesadziłem także wstawiam nieco inny , serie ułoże póxniej , najpierw chce znać wasze zdanie czy ten trening może być Zestaw A Nogi : - Przysiad ze sztangą na barkach Plecy : - Wiosłowanie sztangą Klatka : - Wyciskanie sztangi na ławce poziomej leżąc Barki : - Wyciskanie żołnierskie Triceps : - Pompki w podporze tyłem Biceps : - Uginanie przedramienia ze sztangielką w oparciu o kolano Zestaw B Nogi: - Wykroki ze sztangą Plecy: - Przenoszenie sztangi za głowe Klatka : - Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej Barki: - Wyciskanie sztangi sprzed głowy Triceps : - Prostowanie przedramienia ze sztangielką w oparciu o ławke Biceps : - Uginanie przedramion ze sztangą z podchwytem na modlitewniku Zestaw C : Nogi: - Wspięcia na palce siedząc na maszynie Plecy: - Szrugsy Klatka: - Butterfly Barki : - Podciąganie sztangi do głowy Triceps : - Wyciskanie francuskie sztangi leżąc Biceps : - Uginanie przedramion ze sztangą z nachwytem na modlitewniku

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1254 Data: 12/5/2009 4:29:41 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    nie zrozumiales do konca co napsialem w nogach A i B dodaj uginanie lóg w lezeniu, do plecow dodaj unoszenie tułowia z opadu a do B marty ciag, te cwiczenia na biceps sa złe bo izolowane! zamien jedno na uginanie przedramion ze sztanga podchwytem a w B uginanie przedramion ze sztangielkami chwytem mlotkowym a zestaw C w ogole wywal.. w 3 razy w tygodniu bez sensu! na koncu mozesz łydki dodać wspiecia

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1254 Data: 12/5/2009 10:49:22 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    A Nogi:Przysiady z sztangą na barkach 3s Plecy: Szrugsy 3s Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka poziom 3s Barki:Wyciskanie sztangi z klatki 3s Triceps:Pompki odwrotne 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s B Nogi:Wykroki ze sztangą 3s Plecy:Wiosłowanie Sztangą w opadzie tułowia 3s Klatka:Wyciskanie sztangielek ławka skos górny3s Barki: Podciąganie sztangi do brody 3s Triceps:Francuskie wyciskanie za głowy leżąc 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" 2s C Nogi:Uginanie nóg leżąc na brzuchu 3s Plecy:Martwy Ciąg 3s Klatka:Rozpiętki na ławce poziomej 3s Barki:Wyciskanie sztangi zza karku 3s Triceps:Prostowanie ramion na wyciągu 2s Biceps:Uginanie ramion na przemian chwyt "młotkowy" 2s Może być ?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1254 Data: 12/6/2009 2:07:22 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    ty umiesz czytac ze zrozumieniem? sorry ale nie poprawie bledow bo ten pierwszy plan juz był lepszy od tego.. a tyle ci napisalem.. mowilem zebys wywali C a jest, mowilem ze nogi i plecy to dwa cwiczenia i tez nie ma.. załamałes mnie stary. i jeszcze rozpietki dodales ktore miales wywalic..

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1254 Data: 12/6/2009 2:34:41 PM Liczba szacunów: 0
  • węzły chłonne

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Posłuchajcie....mniej wiecej 2 lata temu mialam strasznie powiekszony wezel chlonny na szyji,bylam u lekarza zrobilam badania,mialam za duzo bialka c-reaktywnego.Bardzo sie wystraszylam,bo szyja byla okropnie opuchnieta,az bolala. Podobno bylo to od przeziebienia. Zauwazylam,ze gdy tylko odrobine zmarzne od razu mam powiekszone wezly np pod pachami. A teraz jakos od tygodnia mam bardzo powiekszony wezel w pachwinie,ktory boli, a nie przypominam sobie bym bardzo zmarzla czy cos podobnego.Kataru ani kaszlu tez nie mam. Czy to moze byc cos powaznego?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/16/2008 4:48:20 PM Liczba szacunów: 0
  • LASKI DO OCENY %-)

    Post
    Galeria Zdjęć

    c****** e m

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 19994 Data: 9/17/2005 11:50:51 AM Liczba szacunów: 0
  • HST

    Post
    Trening w domu

    a) Nogi * ok b) Klatka * ok c) Plecy - Martwy ciąg * nie musisz robić jeszcze raz MC w wersji klasycznej radze wykreslic cwiczenie d) Barki e) Biceps f) Triceps g) Brzuch * ok przeplatanie może pozostac choc nie wykorzystales tego do calej listy cwiczen mozesz przejsc do nastepnego etapu i ustalać "maksy" oraz progresje - później 12dni SD i do roboty Zmieniony przez - PePoNeNt w dniu 2004-09-26 14:58:09

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1234 Data: 9/26/2004 2:52:45 PM Liczba szacunów: 0
  • MR. EUROPE PRO 2013

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/190556_477013775701401_1098310634_n.jpg

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 16164 Data: 5/4/2013 10:30:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Artykuł

    Post
    Doping

    witaminą C

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1476 Data: 4/13/2004 12:05:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Mein Cyle

    Post
    Doping

    miczelx "ja bym nic nie zmienial" ale czego bys nie zmienial bo juz sie pogubilem... a) przez te 5dni dalej 20mg ed b) przez te 5dni 5mg ed c) przez te 5dni 0 mety...

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 10796 Data: 11/5/2005 11:32:47 PM Liczba szacunów: 0
  • split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    A. nogi: Przysiady z obciążeniem 3s plecy: ściąganie drążka wyciąg górny do klatki 3s klatka: wyciskanie sztangi skos górny 3s barki: arnoldki 3s triceps: wyciskanie sztangi na ławce w uchwycie wąskim 2s biceps: uginanie przedramion ze sztangielkami z suplimacją 2s B. nogi: wykroki ze sztangielkami 3s plecy: wiosłowanie sztangielką 3s klatka: wyciskanie sztangi skos dolny 3s barki: wznosy ramion bokiem 3s triceps: wyciskanie francuskie sztangi siedząc 2s biceps: uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc - uchwyt młotkowy 2s C. nogi: MC na prostych nogach 3s plecy: Wznosy nóg i barków w leżeniu na brzuchu (pływanie na sucho) 3s klatka: wyciskanie sztangielek skos górny 3s barki: wznosy ramion w opadzie tułowia bądź z klatą na kolanach 3s triceps: prostowanie przedramion ze sztangielkami 2s biceps: uginanie przedramion ze sztangą pdchwytem 2s Mój plan został on rozłożony na 6 tygodni. Planuję zmienić plan, gdyż tak robiły osoby w moim otoczeniu i bez dodatkowej suplementacji osiągnęły zadowalający efekt.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 975 Data: 9/25/2011 3:53:53 PM Liczba szacunów: 0
  • profesor cyber radzi..buehehe

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Poza tym trochę dziwne są tu pretensje do Biggera za to że pokazał nieścisłości w wypowiedziach Cybera. Wychodzi na to że lepiej by było gdyby dalej czytelnicy byli nieświadomi co kupują, mieli błędne info o tym białku i myśleli że to hydrolizat białka sojowo-serwatkowego. Przecież to bez sensu, jeśli ja podam nieprawdziwą wiadomość a Cyber by ją naprostował to do kogo powinniscie mieć pretensje? Oczywiście że do tego co kantuje. Takie są właśnie wady każdego forum gdzie "rządzi" jedna opcja (nieważne jaka, gdyby rządził Olimp mogłoby być tak samo). W momencie gdy jest wielu przedstawicieli firm jest znacznie większa szansa że kazda machlojka lub zafałszowanie zostanie zdemaskowane przez konkurencję. Tak jak w zyciu, jak 1 partia ma monopol na wiedzę to może mówić co się jej podoba. Dlatego, moim zdaniem, szkoda że Cyber odszedł z sfd, bo jednak zawsze tych dyskusji było sporo, pomijajac oczywiście te z personalnymi wycieczkami.. SONBATY http://www.atleta.pl Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3809 Data: 4/15/2003 11:22:01 AM Liczba szacunów: 0