SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Pozbawić Wariata dostępu do forum.

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Wariat, miesiąc temu też mówiłeś że za 3 miesiące. Czas leci a Ty ciągle za 3 miesiące. Proponuję żebyś określił konkretną datę pokazania Twoich rozebranych zdjęć i będziemy odliczać dni SONBATY

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1938 Data: 8/22/2002 10:40:11 AM Liczba szacunów: 0
  • J Am Geriatr Soc. 2004 May;52(5):719-24. Anemia is associated with disability and decreased physical performance and muscle strength in the elderly. Penninx BW1, Pahor M, Cesari M, Corsi AM, Woodman RC, Bandinelli S, Guralnik JM, Ferrucci L. Author information Abstract OBJECTIVES: To examine the association between anemia and disability, physical performance, and muscle strength in older persons. DESIGN: Cross-sectional. SETTING: Community-dwelling older persons in the Chianti area in Italy. PARTICIPANTS: A total of 1,156 persons aged 65 and older participating in the InChianti Study ("Invecchiare in Chianti," i.e., Aging in the Chianti Area). MEASUREMENTS: Anemia was defined according to World Health Organization criteria as a hemoglobin concentration below 12 g/dL in women and below 13 g/dL in men. Disability in six basic and eight instrumental activities of daily living was assessed. Physical performance was assessed using the short physical performance battery (4-m walk, balance, and chair stands), which yields a summary performance score ranging from 0 to 12 (high). Muscle strength was determined using knee extensor and handgrip strength assessments. RESULTS: Overall, 11.1% of the men and 11.5% of the women had anemia. After adjustment for age, sex, body mass index, Mini-Mental State Examination score, creatinine level, and presence of various comorbid conditions, anemic persons had more disabilities (1.71 vs 1.04, P=.002) and poorer performance (8.8 vs 9.6, P=.003) than persons without anemia. Anemic persons also had significantly lower knee extensor strength (14.1 vs 15.2 kg, P=.02) and lower handgrip strength (25.3 vs 27.1 kg, P=.04) than persons without anemia. Further adjustment for inflammatory markers (interleukin-6, C-reactive protein, tumor necrosis factor-alpha) did not change these associations. CONCLUSION: Anemia is associated with disability, poorer physical performance, and lower muscle strength. Further research should explore whether treating anemia has a beneficial effect on the functional status of older persons.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 938 Data: 3/2/2017 3:23:00 PM Liczba szacunów: 0
  • whey c-6 + kreatyna no-xplode

    Post
    Odżywki i suplementy

    witam czy można brać razem whey c-6 + kreatyna no-xplode i w jakich proporcjach je brać ps. jestem tu nowy i nie wiem czy to odpowiedni dział masz kreatyne i no xplode? czy no xplode uwazasz za kreatyne?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 647 Data: 6/1/2013 11:24:32 AM Liczba szacunów: 0
  • No i co przyjdzie z Bana założy sobie koleś nowe konto i c.h.u.j z tego będzie. Ale można by spróbować pomyśleć o jakiś ograniczeniach. Np. Bez Abonamentu do Dopingu nie będzie można wejść. Sensowniejsze by to było.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1050 Data: 2/21/2005 11:53:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Odblokowanie

    Post
    Doping

    Bionabol czy witamina C na jedno wychodzi.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 974 Data: 7/19/2005 11:11:07 AM Liczba szacunów: 0
  • hemoglobina

    Post
    Doping

    Dieta lub żelazo + Vit.C + kwas foliowy...

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1438 Data: 5/14/2007 6:35:56 PM Liczba szacunów: 0
  • hemoglobina

    Post
    Doping

    Żelazo wchlania sie tylko przy witaminie C.Zapomnialam dodac,ale Krzykacz pamietał Broniu masz tez buziolka:*

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1438 Data: 5/15/2007 1:18:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Kurs trenera personalnego

    Post
    Po 35 roku życia

    c ;-D

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1366 Data: 10/17/2016 2:49:39 PM Liczba szacunów: 1
  • czy to sie nadaje?

    Post
    Ladies SFD

    Skład Wielkość dziennej porcji: 80g. Skład w porcji 80g. %dz. Izolat białka soi 24g -% Maltodekstryna 23g -% Mleko odłuszczone 13g -% Błonnik 7g -% Koncentrat białek serwatkowych 6g -% Standaryzowany ekstrakt z zielonej herbaty (polifenole, katechiny, EGCG) 200mg -% Wapń 20mg 20% Acetyl L-karnityna HCl 160mg -% Fosfor 125mg 18% Magnez 100mg 27% Witamina C 80mg 100% Niacyna 16mg 100% Witamina E 12mg 100% Kwas pantotenowy 6mg 100% Żelazo 5mg 36% Cynk 5mg 50% Witamina B6 1,4mg 100% Witamina B2 1.4mg 100% B-karoten 1,2mg -% Witamina B1 1.1mg 100% Mangan 1mg 50% Miedź 1mg 100% Witamina A 600µg 75% Kwas foliowy 200µg 100% Jod 100µg 67% Biotyna 50µg 100% Witamina K 30µg 40% Chrom 28µg 70% Molibden 25µg 50% Selen 25µg 45% Witamina D3 5µg 100% Witamina B12 2,5µg Jeśli szukasz klasycznego białka, w celu uzupełnienia diety, to można wybrać lepiej. http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Whey_Protein-opis33284.html?gclid=CMbQ1IDGltACFcXbcgoddy8Iag To co wrzuciłaś to białko sojowe ze śladową ilością wpc, mnóstwo mleka odtłuszczonego i maltodekstryny oraz kilka "odchudzających dodatków" (l-karnityna, chrom i zielona herbata). Wychodzi gainer - tu reklamowany jako fit koktajl. Wszystko zależy od Twojego zapotrzebowania i makro. Jakościowo trochę zeszła era. Zmieniony przez - emenems w dniu 2016-11-07 12:35:06

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 780 Data: 11/7/2016 12:31:10 PM Liczba szacunów: 0
  • spalacze

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    A który to będzie Twój spalacz ? Może inaczej aby się nie rozpisywać.. wklejam teks przygotowany przez Tomasz Mrowiec Spalacze tłuszczu A-Z Ps. sam niedawno o tym pochłaniałem masę informacji i wybrałem jako pierwszy SCORCH, może nie należy on do najbardziej lajtowych ale wiele osób na różnych forach polecało. Od jutra startuję więc za kilka tygodni będę bardziej obeznany ------------------------------------------------------------------- Zaczynając walkę z zbędną tkanką tłuszczową, większość osób robi podstawowy błąd sięgając po kolorowe pigułki bez zagłębienia odpowiedniej wiedzy dotyczącej zdrowej i zbilansowanej diety oraz treningu. Niestety, ale żaden naukowiec nie wymyślił dotychczas złotego środka, dzięki któremu moglibyśmy oglądać TV, obżerać się pizzą i jednocześnie chudnąć. Tak więc, jeśli zaczynamy myśleć o redukcji wagi / rzeźbie sylwetki, nasze przygotowania musimy zacząć wpierw od ułożenia odpowiedniej diety i treningu a dopiero później od wybrania prawidłowego reduktora tłuszczu, który jest dodatkiem do całego planu działania. Po co suplementy na redukcji By nasza redukcja wagi / rzeźba sylwetki miała sens, włożony przez nas wysiłek powinien mieć jasno wyznaczony cel, który powinien być realizowany przy pomocy jakiejś strategii, która musi mieć jeden podstawowy walor – musi być skuteczna. By obrana przez nas strategia była skuteczna (min. brak utraty tkanki mięśniowej, brak efektu jojo) musi uwzględniać 3 podstawowe jej filary: • Odpowiednią dietę • Odpowiedni trening • Odpowiednią suplementację Prawidłowy dobór suplementów podczas redukcji wagi może w naprawdę dużej mierze wspomóc proces redukcji tkanki tłuszczowej oraz może być istotnym czynnikiem chroniącym nasze mięśnie w okresie niedoboru energetycznego. Kiedy stosować spalacze tłuszczu Generalnie wszelkiego rodzaju spalacze tłuszczu na samym początku redukcji są zdecydowanie zbędne. Wiąże się to z faktem, iż w pierwszych etapach walki z niechcianą tkanką tłuszczową, dobrze zbilansowana dieta oraz przede wszystkim trening są dla naszego organizmu wystarczającym bodźcem, dzięki któremu radzi on sobie świetnie bez żadnych dodatków. Oczywiście inaczej sytuacja będzie wyglądać u osób zaawansowanych, które przystępując do rzeźby sylwetki posiadają już w miarę niski poziom tkanki tłuszczowej oraz odpowiednią ilość ciężko wypracowanych mięśni. W takim przypadku suplementacja wskazana jest zaraz od momentu stosowania diety jak i treningu. Reduktor tłuszczu powinniśmy wprowadzić do naszej suplementacji dopiero, gdy: • nasze efekty zaczynają być słabsze • stosujemy dietę i trening minimum 3 tygodnie • lub też, gdy znacząco spada nam mobilizacja Na jakie składniki zwrócić uwagę Kupując reduktor tłuszczu niestety, ale bardzo często sugerujemy się nie składem, lecz nazwą i opakowaniem. Spowodowane jest to przede wszystkim nieznajomością składników oraz ich działaniem. Oczywiście tak jak w przypadku suplementów na wzrost tkanki mięśniowej tak i podczas redukcji wagi obowiązuje nas zasada stażu treningowego oraz wcześniejszej styczności z tego typu składnikami. Wniosek jest następujący: • osoba zaczynająca redukcję lub mająca znikomą styczność z termogenikami wybiera spalacz tłuszczu z składnikami „lżejszymi” (tudzież łagodniejszymi). • osoba zaawansowana, walcząca o niższy poziom tkanki tłuszczowej wybiera spalacz tłuszczu z składnikami mocniejszymi. Lista składników na, które warto zwracać uwagę: • Kofeina • Ekstrakt Zielonej Herbaty • Wyciąg z czarnego pieprzu • Forskolin • L-tyrozyna • Guggulsterony • Hordeina (hordenine) • Ewodiamina (evodiamine) • Synefryna (synephrine) • Teobromina (theobromine) • Johimbina • Geranamina (1,3-Dimethylamylamine) Jak dawkować dany spalacz Jeżeli decydujemy się na spalacz tłuszczu X to najlepsza metoda dawkowania (bez względu na zawarte w nim substancje) to „metoda piramidalna”. Polega ona wpierw na sprawdzeniu tolerancji na dany reduktor tłuszczu, a więc jeśli producent zaleca dawkę 2x1caps, to przez pierwsze 3dni zażywamy tylko 1caps. Następnie jeśli wszystko jest w porządku, dawkujemy wg zaleceń producenta a dopiero przez ostatnie 5dni podwyższamy dawkę o 1caps. Należy również pamiętać o naszym zdrowiu, a więc dawkę spalacza tłuszczu możemy zwiększać tylko i wyłącznie w wypadku braku niekorzystnych zmian w samopoczuciu oraz stanie zdrowia. Nadciśnienie lub tarczyca a spalacze tłuszczu Z racji, iż większość reduktorów zawiera w swoim składzie l-tyrozynę lub inne guggulsteroy, które znacząco wpływają na pracę tarczycy odradza się zażywanie tego typu suplementów w przypadku kłopotów z tarczycą. Jeżeli chodzi o nadciśnienie to tylko w małych dawkach oraz po konsultacji z lekarzem. Najlepszym rozwiązaniem w przypadku powyższych problemów będzie suplementacja prozdrowotna wzbogacona o CLA i/lub zieloną herbatę. Suplementacja prozdrowotna podczas redukcji CLA – posiada właściwości termogeninczne oraz pomaga w utrzymaniu odpowiedniej wagi ciała. Idealny suplement dla osób zaczynających przygodę z suplementacją podczas odchudzania oraz dla osób z problemami zdrowotnymi typu nadciśnienie lub tarczyca. Zielona herbata – wspomaga odchudzanie poprzez ograniczenie wchłaniania tłuszczu. Polecana jest dla osób z nadwagą i otyłością, jako suplement wspomagający odchudzanie. Wapń – jego wysoka zawartość w diecie pomaga w odchudzaniu oraz zapobiega otyłości i rozkładowi trójglicerydów w komórkach tłuszczowych. Dawkowanie: do 2g na dzień, dzielone na 2 porcje (rano i wieczorem) Omega-3 – zwiększają wrażliwość insulinową w naszych mięśniach oraz zmniejszają ją w komórkach mięśniowych, co przekłada się na lepsze zagospodarowanie kalorii. Dodatkowo poprawiają pracę serca i regulują ciśnienie. Dawkowanie: 3g/dziennie do posiłku bogatego w tłuszcz Kompleks witamin – produkt od którego powinno zaczynać się suplementację, w szczególności podczas redukcji, gdyż dieta z ujemnym bilansem kalorycznym automatycznie narażona jest na większe niedobory witamin i minerałów. Suplementacja dodatkowa podczas redukcji Aminokwasy Rozgałęzione BCAA – jako suplement zwiększający regenerację jak najbardziej tak, natomiast jako ochrona przed utratą mięśni u osób o wysokim poziomie tłuszczu nie jest aż tak istotna. Dawkowanie jako suplement regeneracyjny: 1,5g na 10kg wagi około-treningowo Dawkowanie jako suplement antykatabolicznym (u osób poniżej 15%bf): 2-3g na 10kg wagi około-treningowo Odżywka białkowa – jako uzupełnienie białka w diecie oraz po treningu w celach antykatabolicznych. Kreatyna – tylko i wyłącznie u osób zaawansowanych, które wiedzą do czego służy i chcą ją użyć na redukcji do konkretnych celów jak np. utrzymanie parametrów siłowych. Dodatkowo kretyna nawet na redukcji będziw powodować, iż nasze mięśnie będą bardziej pełniejsze. Dawkowanie: 5-10g/dziennie w 1-2 porcjach Wybór spalaczy tłuszczu Dla osób zaczynających przygodę z reduktorami tłuszczu / odchudzaniem: • Thermo Speed Extreme • Thermo Stim • Thermo Fat Burner • Mega Fat Burners • Clenburexin • Meta-Burn EF • Xtreme Thyrobur • Lipoburn Dla osób już doświadczonych: • Heat Accelerated • Ripped Freak • Animal Cuts Dla osób zaawansowanych z niskim poziomem tkanki tłuszczowej: • Arson • Meta-Burn XTP • Meltdown • Redline Hardcore • Redline Black on Blue V.2 Przykładowe zestawy na redukcję: a) Podstawowy: • Reduktor z grupy 1 • Odżywka białkowa • Zestaw witamin • Omega-3 • Zielona herbata b) Zaawansowany: • Reduktor z grupy 2 • Odżywka białkowa • Zestaw witamin • Omega-3 • BCAA (u osób poniżej 15% bf) • ZMA (w wersji plus) • Wapń (w wersji plus) c) Ekspercki: • Reduktor z grupy 3 • Odżywka białkowa • Zestaw witamin • Omega-3 • BCAA • ZMA (w wersji plus) • Wapń (w wersji plus) • Jabłczan kreatyny lub jabłczan cytruliny (w wersji plus) Zmieniony przez - moonio w dniu 2013-04-29 23:30:42

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 900 Data: 4/29/2013 11:26:45 PM Liczba szacunów: 0
  • crossfit pod MMA

    Post
    Strength & Endurance

    Witam, Od poniedziałku przeszedłem na crossfit/kompleksy sztangowe (nie wiem czy kompleks sztangowy to crossfit czy to osobna sprawa), Więc w poniedziałek zrobiłem: a)martwy ciag na prostych nogach x 6 b)wioslowanie w opadzie x 6 c)zarzut od kolan x 6 d)przysiady sztanga przod(zrobiłem przysiad tył, bo mam wielki problem z robieniem przednich przysiadów) x 6 e)wycisko-podrzut x 6 f)wykroki x 6 Sztanga 30kg 8 obiegów z minutową przerwą miedzy obiegiem, przedramię najbardziej mi wysiadało przy tym kompleksie. we wtorek trening MMA 19-21 środa 30 minut biegania potem MMA 20-21 czwartek basen piątek zrobiłem: 100 podciągnięć 100 pompek 100 przysiadów 100 brzuszków Zajęło mi to 22 minuty, dopiero pierwszy raz robiłem tak że dopóki nie wykonam 100 podciągnięć to nie mogę zrobić żadnej pompki itd... kiedyś to sobie dzieliłem na 10x10 i robiłem to prawie dwa razy szybciej. Sobota MMA 14-17 Niedziela basen Basen to u mnie głównie rekreacja, masaże wodne i sauna Jeszcze ten tydzień będę ćwiczył systemem takim jaki w zeszłym tygodniu, jutro zrobię ten sam kompleks sztangowy, a w piątek zrobię sobie: 5 podciągnięć 10 pompek 15 przysiadów przez 20 minut a od 28 października z racji że mam zajęcia na uczelni w poniedziałki i piątki (ostatni 7 semestr przed inż) to planuję dołożyć jeszcze treningi we wtorek, środę i czwartek z rana, co o tym myślicie? niezmienne zostają treningi MMA czyli; wtorek 19-21 środa 20-21 sobota 14-17 opcjonalnie w czwartek są sparingi od 19 myślę żeby też na nie czasem chodzić.... i do treningów MMA chcę dołożyć crossfit i kompleksy sztangowe, ma to służyć budowaniu kondycji/dynamiki, start w zawodach planuję w styczniu/lutym jak będzie dobrze wszystko szło, a jak nie będę zadowolony ze swojej formy to dopiero ADCC w szczecinie będą moimi pierwszymi zawodami. Moja obecna waga 90kg to efekt robienia siły parę kg wpadło, mięsień zbudowałem, trochę tłuszczu też no i woda, już 5 kg spadło bo niedawno ważyłem 95kg i myślę że za 2-3 tygodnie wrócę do swoich 85kg. czytałem że ciężko pogodzić trening crossfit rano z treningiem MMA wieczorem, więc pozostać przy systemie kompleks sztangowy poniedziałek, piątek crossfit? po jednym jak i drugim treningu robię interwały na wiosłach, poskaczę na skakance, podszkolę się w technice, trochę kopnięć na worek, no i zawsze na koniec 15 minut rozciągania. proszę o radę jak wy byście to widzieli, jak do tego dorzucić treningi we wtorek, środę, czwartek z rana... Zmieniony przez - NIkt666 w dniu 2013-10-20 20:45:38

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2008 Data: 10/20/2013 8:45:25 PM Liczba szacunów: 0
  • crossfit pod MMA

    Post
    Strength & Endurance

    Możesz popracować nad mocą/eksplozywnością i następnie przejść na jakiś C-F lub kompleks sztangowy w mikro cyklach i zobaczyć jaka reakcja będzie organizmu . pozdrawiam .

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2008 Data: 10/24/2013 1:43:25 PM Liczba szacunów: 0
  • crossfit pod MMA

    Post
    Strength & Endurance

    Nie do koca rozumiem jak pracować na mocą/eksplozywnością Obecnie trenuję: poniedziałek - kompleks sztangowy, interwały na wiosłach, skakanka wtorek- MMA środa- MMA czwartek- basen piątek- C-F sobota- MMA niedziela- basen a od 4 listopada planuję jeszcze z rana wtorek środa czwartek robić 60 minut aerobów z rana Co o takim planie sądzisz? Zmieniony przez - NIkt666 w dniu 2013-10-24 17:09:36

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2008 Data: 10/24/2013 5:08:31 PM Liczba szacunów: 0
  • dawkowanie

    Post
    Doping

    Ile razy to już było, co rączki w szpitalu? Dobra napiszę raz jeszcze. Dawkowanie: Indywidualnie, zależnie od stanu chorego. Dorośli - doustnie początkowo 2,5-5mg dziennie, w ciężkich przypadkach do 10mg dziennie w 2 dawkach; dawka podtrzymująca 1-2,5mg dziennie. Dzieci - doustnie: do 2 r.ż. 0,05mg/kg m.c. dziennie; 3-6 r.ż. 0,5-1mg dziennie, od 7 r.ż. 1-2mg dziennie w dawkach podzielonych. Nie stosować dłużej niż 3-4 mies. Po miesięcznej przerwie można powtórzyć leczenie. Podczas długotrwałego leczenia należy okresowo kontrolować czynność wątroby.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1597 Data: 6/2/2005 5:19:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Kark

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Witam mam problem z karkiem.Po ćwiczeniach prawie zawsze odczuwam ból w tyle głowy jak by w tym dołku pod potylicą. Miał ktoś z tym problem?? napięte mięśnie mogą uciskać na nerwy podpotyliczne które wychodzą z tego regionu i unerwiają obszar który właśnie opisałeś (uważaj przy robieniu przeprostu w odc. C przy robieniu ćwiczeń), jak również prawidłowy balans mięśniowy, oczywiście to tylko jedna z możliwości dolegliwości które opisałeś.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 632 Data: 5/21/2018 11:47:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o odblok

    Post
    Doping

    21 dni po ostatniej iniekcji clomid 1dzień 4tab, 10dni 2tab, 10dni 1tab.. zarzuć do tego clenbuterol + 3g wit C bo sie zdziwisz ile z ciebie zejdzie.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 982 Data: 7/15/2004 2:59:42 PM Liczba szacunów: 0
  • UNDESTOR

    Post
    Doping

    90 dni po wyjęciu z temp. 2-8% C.. jak trzymasz w lodówie to może i 2 lata stać

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1494 Data: 10/28/2004 3:24:08 PM Liczba szacunów: 0
  • [K] Jabłczan,gainera

    Post
    Targowisko

    v-maxx szkoda ze tak drogo chcesz za tego gainera bo z checia bym kupil od c iebie go ,pomysl cos taniej i moze sie dogadamy

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1318 Data: 1/2/2013 1:56:41 PM Liczba szacunów: 0
  • ładny wygląd

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    zaklada temat proszac o ulozenie za niego wszystkiego co mozliwe,nie wypelniajac nawet ankiety ;c

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 667 Data: 8/13/2012 8:35:41 AM Liczba szacunów: 0
  • ładny wygląd

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ten post do usuniecia,sory ;c

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 667 Data: 8/13/2012 8:37:02 AM Liczba szacunów: 0