SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Robert Burneika

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Strong, Burneika już mowił.Chce udowodnić ludzią ,że kulturysta to nie jest kupa mięcha która ledwo sie rusza tylko ze też potrafi przyp....ć. Zresztą w MMA idzie mega kasa :-D

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/27/2012 1:29:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Robert Burneika

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Robert mowił ,że miał na celu pokazać ,że kulturysta tez potrafi przyp....ć.No i pokazał :-D Najman - 11lat boksu, ponad 2 MMA vs 124kg mięśni bez doświadczenia w walkach.A kondycje to ma chyba lepszą od Pudziana ;)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/27/2012 11:33:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Robert Burneika

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Dokładnie jak pisałeś na poprzedniej stronie , każdy sam musi wybrać co woli . Większość ludzi słucha koksa bez myślnie i właśnie dzieki temu Robo jak i Michał/Majkel się wzbogacają ,bo mogą sobie manipulować takimi idiotami . Wypuszczą na rynek ,(albo raczej wypusci koksu ) jakiegoś suple twierdząc że jest on jedyny w swoim rodzaju , że nikt nigdy jeszcze nie używał tego typu metody pozyskiwania itd. do tego dorzuci pare swoich tekstów "tu nie ma żadnej lipy " ,''Masa musi być " i powie że sam to stosuje dzięki rosnie jak na drożdzach ,a kretyni będą wydawać kasę. W filmie "więcej , mocniej ,szybciej " gość pokazuje jak można robić w c*uja ludzi i ciągnąć z nich kase .

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/18/2012 7:01:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Robert Burneika

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Dzis hardcorowcy to sie bija w mma a zeby zdobyc MrO trzeba sie troche poopier****ć|-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/17/2012 10:47:51 PM Liczba szacunów: 0
  • dziennik DONTKNOW

    Post
    Ladies SFD

    Wróciłam 8-) Miałam ostatnio trochę mało czasu (wakacje, praca, życie towarzyskie ;-D), ledwo co starczało na treningi. Teraz postaram się codziennie dawać wypiski ;-) Ruszam z nowym planem, na razie klasyczne FBW (dzięki Hubert za pomoc), później pomyślę nad czymś bardziej wymyślnym. Pierwsze dwa tygodnie w domu, później siłka. TRENING A) 1. przysiad ze sztangą na barkach 2. wyciskanie (płasko) 3. wiosłowanie sztangą 4. wyciskanie żołnierskie B) 1. MC 2. pull-up (max) 3. wyciskanie skos 4. wyciskanie jedną ręką (na barki) 3 mikrocykle, każdy będzie trwać 2 tygodnie: I - 15-12 powt., 3 serie II - 10-8 powt., 4 serie III - 6-3 powt., 5 serii Trening siłowy 3x w tygodniu, do tego trening obwodowy na pośladki (w przygotowaniu %-) ) i ewentualnie wytrzymałościówka / bieganie (jeśli będzie jeszcze pogoda @-|) MISKA Z tym może być problem, bo ostatnio stałam się niejadkiem, a jeszcze wcześniej porzuciłam planowanie miski i nie liczyłam nic w ogóle. Kaloryczność między 1800-2000, będę liczyć na koniec dnia dla własnego komfortu psychicznego. Nie wykluczam, że czasami miska może być bardzo uboga, bo na weekendy pracuję i mam utrudniony dostęp do żarcia %-) SUPLEMENTACJA - omega-3 - MultiPack z Trec'a - witamina C po treningu - do picia: mięta, melisa, yerba mate, zielona herbata (+ kawa %-) ) ZDJĘCIA wybaczcie te puzzle, ale naprawdę słabo pozuję @-| poza tym muszę robić zdjęcia samowyzwalaczem i nigdy nie udało mi się jeszcze złapać całej sylwetki /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/80dfd679fb74473a91c5c9ca852373ca.jpg Kogoś uprawnionego poprosiłabym o zmianę tytułu dziennika na : dziennik DONTKNOW Zmieniony przez - dontknow w dniu 2012-09-30 13:58:32

    Odpowiedzi: 1172 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/30/2012 1:55:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Robert Burneika

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Porządny "stejk" to na pewno nie za 27zł: http://befsztyk.pl/mieso-steki-wolowe-c-2_68.html

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/23/2012 8:23:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Robert Burneika

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    No a czego ty się spodziewałeś. Taka jest koncepcja Radio Koksu. Chcesz rzetelnych informacji to włącz sobie Dr. Zielonkę. Tutaj masz problem z przybraniem wagi - to musisz wp*****l.ć stejki. Tutaj Humor jest na pierwszym miejscu.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/17/2013 5:31:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Arphiel 2013/ 1rok str. 54

    Post
    Ladies SFD

    Kilka pytań się pojawiło: A. cardio 40min - Mam dodawać 5min po każdym tygodniu czy te 40min jest stałe do końca? B. 1b przyciaganie drazka podchytem do brzucha - Na wyciągu górnym? C. 3b. silowe szrugsy ze sztanga - chodzi o power szrugsy? Jeżeli tak to mam robić z ziemi z ze zwisu bo widziałam 2 wersje D. brzuch - Zestaw typu wznosy kolan, turlanie piłki, brzuszki 3x20 może być? Czy na skos też coś dodać? :-) Zmieniony przez - Arphiel w dniu 2013-02-26 08:28:33

    Odpowiedzi: 567 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/26/2013 7:42:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Arphiel 2013/ 1rok str. 54

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 62 (tydzień 9) 08.03.2013 DT napoje: woda +4l, kawa, dziurawiec+przywrotnik+pokrzywa x2, skrzyp, mięta, z liści malin, z kopru, czerwona, warzywa: kalafior, brokuł, papryka, pomidor, kapucha biała i pekińska, rzodkiewka, szparagowa suple: omega3, ZMA, D3, kolagen, kombucha, wiesiołek, BCAA I – owies, białko jaj, jajo, pietrucha, marchew II i III– indyk, warzywa, o3, kokosowy IV – whey V – ziemniaki, indyk, warzywa, kokosowy VI – mintaj, warzywa, kokosowy VII – kolagen, omega, wiesiołek Trening poranne aero 30min (orbi+skakanka) Dzien5 1a. Rozpietki skos gora 5x 12-15 4kg/ 5kg/ 5kg/ 5kg/ 6kg x14 3kg/ 4kg/ 5kg/ 5kg/ 5kg 1b. wyciskanie skos gora 5x 8-10 17,5kg/ 22,5kg/ 22,5kg/ 25kg/ 25kg 15kg/ 20kg/ 22,5kg/ 22,5kg/ 25kg x8 2a. Wznosy ramion przodem ze sztangielkami 5x 12-15 3kg/ 4kg/ 4kg/ 4kg x14/ 4kg x13 2kg/ 4kg/ 4kg x14/ 4kg x13/ 4kg x12 2b. zolnierski 5x 8-10 17,5kg/ 20kg/ 20kg x9/ 20kg x8/ 20kg x8 17,5kg/ 20kg/ 20kg/ 20kg x9/ 20kg x7 3a. Prostowanie ramion na wyciagu 5x 12-15 10kg/ 10kg/ 10kg x13/ 10kg x13/ 10kg x12 10kg/ 10kg/ 10kg x14/ 10kg x13/ 10kg x12 3b. francuski siedzac zza glowy 5x 8-10 7kg/ 7kg/ 8kg x8/ 8kg x8/ 8kg x6 10kg/ 7kg/ 7kg x8/ 7kg x8/ 7kg x8 aero 40min orbi 1a. Ok 1b. Aż żałuję, że nie dodałam w ostatniej serii ale w 4serii 25kg mało co mnie nie zgniotło przy ostatnim powtórzeniu. 2a. Barki w ogniu ale poszło bez żadnej przerwy. 2b. Ledwo, ledwo po wznosach żołnierski jest nie lada wyzwaniem 3a i 3b. Na raty, pompa i masakra. Francuzem mało co się nie znokautowałam. Wrażenia ogólne: Pierwsza seria łączona jeszcze udała się z progresem i m dalej tym gorzej. Przy tricu całkowity spadek sił, mało co nie zasnęłam w przerwach. Mały progres w niektórych ćwiczeniach ciężarem a w niektórych powtórzeniami. Aero byle tylko zrobić i zupełnie bez sił ale kapało ze mnie. W połowie przypływ energii a na koniec znowu senność i mało co nie spadłam z orbiego. Miała być skakanka ale ledwo co trzymałam ją w rękach a co dopiero mówić o kręceniu nią. Po treningu nie maiłam nawet siły, żeby zjeść obiad. Coś mi stanęło na żołądku bo od rana mdliło mnie i średnio się czułam. A najgorsze w tym wszystkim, ze pomimo mdłości nadal było głodno @-|%-) Eve akurat napisałam p i e t r u c h a więc cenzura konieczna %-) Dont ja możesz to przyjeżdżaj :-)) głodny głodnemu chleb wypomni %-) Wojo o to fajnie by było :-) tym bardziej, że nie tylko ja z Ladies będę startowała ;-)

    Odpowiedzi: 567 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/8/2013 9:08:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Arphiel 2013/ 1rok str. 54

    Post
    Ladies SFD

    Emocje opadły wiec mogę na spokojnie podsumować osiągnięcia i porażki Arphiel w ciągu tego roku. Arphiel na forum przyszła jako szczupła dziewczyna, z przeciętnym problemem – „Jestem szczupła, ale mam brzuszek i chcę się go pozbyć” Zawsze do znudzenia powtarzamy, że nie ma miejscowej redukcji, ze nie da sie schudnąć na zawołanie, że takie manewry wymagają więcej pracy niż się komukolwiek zdaje, a pod tym niechcianym tłuszczem niekoniecznie ukrywa się nasz ideał urody. Przypominam , ze jedyna suplementacja jaką Arphiel używała w czasie treningów siłowych było Białko, Kreatyna i pobudzacze z Argininą więc każda przeciętna dziewczyna ćwicząca na siłowni moze zobaczyć ile mięśni średnio zbuduje ćwicząc bardzo ciężko 5x w tygodniu. Oczywiście cześć dziewczyn nawet tego nie zbuduje, a cześć zbuduje może kilo więcej. Dzięki pomiarom i fotografiom poszczególnych etapów mamy wspaniały materiał porównawczy. Dlaczego Arphiel nie będzie Jennifer Nicole Lee, ale będzie pięknie wyglądającą Anną F. pod tym niechcianym tłuszczem niekoniecznie ukrywa się nasz ideał urody. Niestety taka jest prawda, ze każda z nas dorosłych na starcie, ma trwała budowę kośćca, budowę mięśni i proporcje sylwetki. Oczywiście chirurgia plastyczna przychodzi nam z „pomocą” ale będąc na forum sportowym i będąc nastawione na zdrowie ingerencje w nasz organizm niosące ze sobą ryzyko utraty zdrowia zostawiamy zawodowcom No więc mamy określona szerokość obręczy barkowej, , szerokość klatki piersiowej, szerokość bioder, mamy stała długość nóg rąk i ich proporcje względem długości tułowia. Przyczepy naszych mięśni mogą być tak ustawione ze ten sam mięsień u jednych będzie się wybrzuszał a u innych układał łagodnie. Charakterystycznym jest np. miejsce nad kolanem i mięsień obszerny przyśrodkowy, bardzo wpływający na optykę nogi. chyba kiedyś z Loferne debatowałyśmy nad jej noga ;-) Ale powróćmy do Arphiel Zalety sylwetki: - dobre proporcje ręce/nogi/tułów - długie nogi - „długie” kształtne mięśnie - szeroka obręczy barkowa (to może być również wadą, ale o tym niżej) - wysoko uniesione pełne pośladki Wady sylwetki - wystające zebra, szczególnie 7 i 8 - brak talii, co jest wynikiem powyższego Wobec powyższego celem treningów siłowych u Arphiel jest poprawienie optyki, skoro żeber nie wytniemy ;-) pozostaje je ukryć. - trzeba pracować nad mięśniami pośladkowymi by poszerzyć pupę - trzeba pracować nad gęstością umięśnienia i szerokością pleców - „zaokrąglić” naramienne - trzeba pozbyć się tłuszczu z okolic talii (z punktu budowania sylwetki to jest na końcu, właśnie ze wzgledu na optykę i możliwości miejscowego spalania tłuszczu) Arphiel, przeciw sobie, ale za to z edukacyjna korzyścią dla nas wszystkich rozpoczęła od końca czyli od tego ostatniego punku. Jaki efekt: BF ok 14-16% Otrzymałyśmy zasuszona sylwetkę, z wystającymi stawami łokciowymi i kolanowymi, nagle szeroka obręcz barkowa stała się wadą i zaczęła „ciążyć” przenosząc optyczny punk ciężkości na szeroka górę, wystające żebra stały się bardziej wystające. Oczywiście udało się pozbyć tłuszczu z brzucha i zmniejszyć obwód talii. Ale efekt był raczej smutny i nie wniósł nic w poprawę sylwetki, a nawet odwrotnie, obwód talii zmalał ale wrażenie ogólne pozostało te samo pogłębione negatywnie ogólnym zasuszeniem. Ostateczna sylwetka jaka osiągnęła Arhiel jest już efektem ukierunkowanej, właściwej pracy. Zakończonej oczywiście redukcja, wspomaganą dla ochrony mięśni ćwiczeniami siłowymi. Jaki efekt : BF ok 14-16% Otrzymaliśmy jędrną mięsista sylwetkę. Większość, widocznych wcześniej kości i stawów, została pokryta mięśniami, kanciastość złagodzona zaokrągleniami. Plecy zyskały szerokości, biodra również i nagle pojawiła się talia dużo bardziej widoczna mimo, ze wymiarowo nie dobiegała od pierwszej redukcji. Do tego mięśnie nadały nogom kształtu i smukłości. Oczywiście ograniczenia w budowie żeber nie pozwolą Aprhiel uzyskać 60cm w talii, ale te parę punktów nad którymi dało się popracować dzięki ćwiczeniom i odpowiedniej diecie poprawiły ogólne wrażenie sylwetki.Warto czasami mieć te 3cm w biodrach i obwodzie klatki więcej ;-) W Sierpniu mogłyśmy oglądać Arphiel postępującą zgodnie z powszechnie stosowanymi metodami: ćwiczę by schudnąć i dietuje by schudnąć . W Marcu mogłyśmy zobaczyć Arphiel postępująca zgodnie z zasadami które ciągle usiłujemy przekazać na tym forum, ćwiczę by zbudować mięśnie i dietuje by wspomagać aktualne cele. To może być koniec, ale znając Anię jeszcze nie skończyła więc c.d.n. Zmieniony przez - obliques w dniu 2013-03-28 10:23:10

    Odpowiedzi: 567 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/28/2013 10:18:47 AM Liczba szacunów: 0
  • to jest tan nowa serwatka?? Je m'appelles Luc. J'habite a Grodków. Je suis polonais. Je parle francais. C'est tout. Dobry jestem!!!

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 14220 Data: 4/19/2003 10:51:20 AM Liczba szacunów: 0
  • to jest to co misie i trygryski lubią najbradziej!!! :) Je m'appelles Luc. J'habite a Grodków. Je suis polonais. Je parle francais. C'est tout. Dobry jestem!!!

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 14220 Data: 4/23/2003 3:08:08 PM Liczba szacunów: 0
  • nie mowie, żeby miec idealna sylwetke, chce się tylko pod prostować, żeby nie bylo jeszcze gorzej i mógłbym normalnie ćwiczyć na siłowni. Mam bole plecow jeśli je obciążam i brzydko to wyglądfa, kręgosłup w kształce litery S, wypięte pośladki i brzuch.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 7798 Data: 2/24/2013 6:42:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer nowy %-) v2

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ja mam fajny w pracy 250 BAR lakier sam schodzi jak dam na 150*c

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/10/2008 8:37:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Gainer nowy %-) v2

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    a ja robi prawko C+E

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/28/2008 8:59:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer nowy %-) v2

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ja i tak wole suchy chleb . ja i tag wolę sóhy hleb ja i tak wolic suchy chleb . ja wolic c siłownia ona daje mi to co piłka zabiera = massa

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/8/2008 9:45:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer nowy %-) v2

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Jak tam panowie zdrowie itp trenujecie ? ja dzisiaj jazde mam Na C

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/25/2008 11:09:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Gainer nowy %-) v2

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    c o zrobić

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/30/2008 4:00:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan silowy do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    To jest moj 2 tydzien tam wkradla mi sie pomylka a edytowac nie moglem . II TYDZIEN PONIEDZIALEK *KLATKA - wyciskanie płasko 82% 10X3 - wyciskanie wąsko płasko 8,6,6,4 WTOREK Plecy+bice -podciąganie końca sztangi w opadzie 4x12,8,8,8 -drązek-max x4serie -podciąganie sztangi w opadzie nachwytem średnim 4x 6,6,6,4 -M.C-12X30%, 8x60%, 6x80%, 4x85%, 2-3x85-90% -szrugsy-sztanga lub gielki 4x 15,12,8,8 -sztanga w staniu-uginanie-4x 12,8,8,8 -młotki w staniu-4x 6,6,6,4 CZWARTEK BARKI+NOGI -unoszenie bokiem-4x12,8,6,6 -wyciskanie-12x30%, 10x60%, 5-6x 80%, 3x85%, 3-2x 90%x2 -unoszenie w opadzie 3x8,6,6 najlepiej jednorącz -przysiady-przysiady-12x30%, 10x60%, 5-6x 80%, 3x85%, 3-2x 90%x2 -prostowania-4X8,8,6,6 -uginania 4X8,8,6,6 PIATEK KLATKA+TRICEPS -wyciskanie płasko 78% 10X5 -tricepsy-francuskie 8,6,6,6 -francuskie od czoła 8,6,6,6 Cel sila Wiek 18 lat waga 85kg wzrost 175cm bak przeciwskazan zdrowotnych staz 24 mce ponad ostani trening silowy skonczylem w lutym gdzie stosowalem cp+ka z dieta obecnie rzezbie sie Zmieniony przez - Zwykly88 w dniu 2007-04-18 10:39:27

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 910 Data: 4/17/2007 11:32:13 PM Liczba szacunów: 0
  • jak nie cwiczysz to odstaw, mozesz kupic male opakowanie kreatyny monohydratu lub jablczanu na podtrzymanie nasycenia miesni kreatyna, bo szkoda brac stack kreatynowy jak nie cwiczysz i koniecznie zakupi witamine c i czosnek dla przyspieszenia rekonwalescencji.

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2009 6:50:22 PM Liczba szacunów: 0