SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • nadmiar białka nie pobudza wydzielania hormonów stresu:adrenaliny i noradrenaliny, takie coś może powodować nadmiar kofeiny np., co do kortyzolu to też miałbym inne zdanie ale tu niech lepiej wypowie się Marek C. Zmieniony przez - federer27 w dniu 2008-02-14 20:06:54

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3613 Data: 2/14/2008 8:05:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl CP !!??

    Post
    Odżywki i suplementy

    -Wit.C wrzuc po posilku bialko i wegle do brakow w diecie CP: DT: rano naczczo 1 porcja(~10g) przed treningiem 1 porcja DN: rano naczczo 1 porcja po poludniu 1 porcja Omega i witaminy: 2 capsy omegi i 2 witamin(1+1) po jednym z posilkow ZMA przed snem, po posilku **zmienić coś bo jeszcze nie zamówiłem** Czy gdy zwykłem mono na mnie działało tak średnio to czy po CP mnoge mieć lepsze efekty, albo czy jest możliwe że gorsze?? // mozliwe, ale nie powinno- organizmy sa skrajnie rozne * po trenigu tylko carbo, a bialko 20-30 minut pozniej Trenuje w sumie 6dni w tyg.: pon klatka+triceps wt plecy+biceps śr brzuch czw barki+kapturu+przedramię pt nogi sb brzuch nd wolne / tutaj bym inaczej polecial Za pomoc oczywiście sog'a? / no mysle

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1561 Data: 12/29/2007 7:50:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl CP !!??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wit.C wrzuc po posilku Ale którym po treningu przed?? bialko i wegle do brakow w diecie CP: DT: rano naczczo 1 porcja(~10g) przed treningiem 1 porcja DN: rano naczczo 1 porcja po poludniu 1 porcja Omega i witaminy: 2 capsy omegi i 2 witamin(1+1) po jednym z posilkow Nie lepiej omege rozbić 2x1tab?? ZMA przed snem, po posilku **zmienić coś bo jeszcze nie zamówiłem** Czy gdy zwykłem mono na mnie działało tak średnio to czy po CP mnoge mieć lepsze efekty, albo czy jest możliwe że gorsze?? // mozliwe, ale nie powinno- organizmy sa skrajnie rozne * po trenigu tylko carbo, a bialko 20-30 minut pozniej A nie wszystko razem po treningu Trenuje w sumie 6dni w tyg.: pon klatka+triceps wt plecy+biceps śr brzuch czw barki+kapturu+przedramię pt nogi sb brzuch nd wolne / tutaj bym inaczej polecial JAK/CO?? Za pomoc oczywiście sog'a? / no mysle Będzie Zmieniony przez - soulfreeq w dniu 2007-12-29 20:01:57

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1561 Data: 12/29/2007 8:00:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Weider Joe - Super siła i masa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedzialek: wyciskanie sztangi w mostku, wznosy pzedramion, wyprosty i uginanie przedramion, wznosy przedramion(łokiec wsparty nakolanie) wyprosty i uginanie przedramiona, wyciskanie sztangi w szerokim uchwycie, wznosy przedramion w bok, po czym przeniesienie ich w przud i opuszczenie w dul, odchylanie w bok ramoin ugietych w lokciach, podciaganie sztangi wzdluz tulowia(waski uchwyt), w opadzie podciaganie sztangi do brzucha, wyprosty tlowia(ramiona bierne, pracuja miesnie grzbietu) Wtorek sklony w bok na strone obciazona, z lezenia tylem przejsc do siadu na laweczce skosnej, sklony tulowia w lewo i prawo, wznosy nog z obciazeniem na laweczce skosnej, z lezenia tylem przejsc do siadu na laweczce skosnej(inny uklad nog i odciskanie sklonu rekami), przysiady za sztanga na barkach, wspiecia na palcach ze sztanga na barkach, wyprosty i zginanie podudzia(stopa obciazona), zginanie i wyprosty nog w kolanach w lezeniu na laweczce skosnej(stopy obciazone), przysiady okroczne, marsz w wysokim wspieciu na palcach Czwartek uginanie i wyprosty glowy z obciazeniem, wznosy przedramion, odchylanie ramion do tylu, wznosy przedramion(prawa dlon wznosic do lewego barku i odwrotnie), wyprosty i uginanie przedramion, wyciskanie sztangi w szerokim uchwycie, przenoszenie sztangi ponad glowe do tylu, przenoszenie ramion ugietych w lokciach w przud i w tyl, unoszenie barkow, w opadzie podciaganie sztangi do brzucha, opady i wyprosty tlowia ze sztanga ulozona na barkach, zarzucanie sztangi na piers Piatek sklony boczne tlowia, przejscie do siadu ze skretem tlowia, sklony boczne tlowia w ulozeniu bokiem, wznosy nog w gore, w polpadzie skrety tulowia w lewo i prawo, polprzysiady ze sztanga na barkach, w malym wypadzie wspiecie na palce, glebokie przysiady ze sztanga zarzucona na piers, wspiecia na palce w ruznym ustawieniu stup-rownolegle, w wykroku, na zewnatrz, do srodka, wznosy nogi bokiem w gure(stopa obciazona), uginanie dloni w stawie nadgarstkowym (podchwyt), uginanie dloni w stawie nadgarstkowym(nachwyt). podany cykl treningowy powtaza sie w ciagu calych dwuch miesiecy. Nalezy dazyc do stopniowego zwiekszania obciazenia, musi ono jednak zawsze pozwalac na powturzenie ruchu 6-8 razy. Jezeli cwiczacemu nieodpowiadaja podane dni cwiczen, mozna je zmienic, z tym jednak ze po dwoch dniach treningu musi nastapic jeden dzien przerwy lub dwa dni przerwy. Trening jest bardzo wyczerpujacy, trzeba wiec sobie zapewnic odpowiedni wypoczynek. sypiac nalezy conajmniej 9h na dobe. Po dwuch miesiacach nastepuje tydzien calkowitego wypoczynku. dalszy trening moze pojsc w trzech kierunkach: a) zwiekszenia masy miesniowej i zyskania jeszcze wiekszej sily(przyrost miesni i sila ida w parze) b) podtrzymania dotychczasowego rozwoju(wystarczy wtedy cwiczyc raz lub dwa razy tygodniowo ze srednim obciazeniem) c) rozwiniecia zaniedbanych lub wolniej rozwijajacych sie grup miesniowych wzglednie przystosowania miesni do specjalizacji sportowych. Korzystaj z życia i tak nie wyjdziesz z niego żywy...

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 4286 Data: 1/11/2003 9:59:52 AM Liczba szacunów: 0
  • 5 październik 2015 SFD/Images/2015/7/22/e36a54d7306c4273a17e4864798b2334.jpg post 12 godzin okno zywieniowe 6 godzin 1. 200g pieczywa, 250g twarogu półtłustego 2. 100g kaszy, 150g piersi z kurczaka, sos pieczarkowy + 100g placka noni SFD/Images/2015/7/22/ffdc7ce5d7a34423a0ab07e74912f2bd.jpg LEGS DAY Uginanie podudzi 20x, 20x, 20x Wypychanie nogi w tył 20x,20x,20x Suwnica skośna 20x, 20x, 20x Dzien dobry 20x, 20x Prostowanie podudzi 20x, 20x + brzuch 3s - 20x SFD/Images/2015/7/22/a95d56e7480c4e76994c143bb7403b3f.jpg wit c, mg, K, ca, bcaa, wpc SFD/Images/2015/7/22/bc16500e4cb24333b7241f61a57b6e52.jpg Zdrowie już lepsze, nareszcie czuję, ze pierwszy raz od 2,5 lat coś się poprawia. 5.10 urodzinki, więc trening zrobilam z moją przyjaciołką. Zmieniłam siłownię i jestem mega pozytywnie zaskoczona. Bardzo swojski klimat, prawie jak na prywatnej silowni :) dzis ide robic plecorki więc poklikam pare fotek. No i przyszło bcaa i wpc od IHS więc dzisiaj trening sponsorowany przez IHS.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1030 Data: 10/6/2015 9:58:13 AM Liczba szacunów: 0
  • 06 październik 2015 SFD/Images/2015/7/22/e36a54d7306c4273a17e4864798b2334.jpg post: 19,5 godz okno zywieniowe: 4,5 godzin 1. 120g chlebka noni, 200g piersi kuraka z pieczarkami, 55g grossini + 50g dzemu Fenix na słodziku 2. 130g mąki kukurydzianej, 100g banana, 15g wpc, 3 białka jaj, 70g dzemu truskawkowego domowego SFD/Images/2015/7/22/ffdc7ce5d7a34423a0ab07e74912f2bd.jpg PLECY, TRIC Podciąganie na maszynie 8x59kg, 10x 66kg, 10x72kg Wiosłowanie sztangielką 10x10kg, 10x 10kg, 10x 10kg Wioślarz wyc górny 15x 18kg, 15x18kg, 15x 18kg Maszyna na najszersze pleców 10x49kg, 10x 49kg, 10x 49kg Odwrotny butterfly ( zeby barkami tył dobic plecory jeszcze) 10x10kg, 10x 10kg, 10x 10kg Rozrywanie sznura 20x 18kg, 15x 18kg, 15x 18kg SFD/Images/2015/7/22/a95d56e7480c4e76994c143bb7403b3f.jpg wapno,magnez, potas,wit C, sód,wit a-z bcaa od IHS , wpc SFD/Images/2015/7/22/bc16500e4cb24333b7241f61a57b6e52.jpg No to plecorki dowalone, nogi czuje, plecy czuje - ciekawe jak na nocce bede sie sprawowac :) W zalaczeniu foto mojej JUZ ulubionej maszyny na 4ki z nowej silki. Jestem zafascynowana smakiem BCAA od IHS. PYCHA. Stanowczo najlepsze jakie miałam. /SFD/Images/2015/10/6/b09d3b531ef44418a73786be19709695.jpg /SFD/Images/2015/10/6/2e6ea8e42089426b99382337ef0cf487.jpg /SFD/Images/2015/10/6/985fb29744e54100a9343f2996509512.jpg /SFD/Images/2015/10/6/1f5c6655c79d42b891bd129e9ed5afb2.jpg Zmieniony przez - Chavala w dniu 2015-10-06 17:57:33

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1030 Data: 10/6/2015 5:56:11 PM Liczba szacunów: 0
  • infekcja skorna???

    Post
    Zdrowie i Uroda

    CO do dermatologa to racja, jeszcze nie ma powodów na panike u lekarza. Po drugie pytanie do autora tematu: Czy od czasu tych wyprysków zauważyłeś ze pocisz sie mocniej nawet wówczas kiedy nie cwiczysz?? Witamina odpowiedzialna za stan skóry topołączenie A i E, witamina C nie odgrywa tu ważniejszej roli, ale prawdąjest przedawkowanie i pozniejsza wysypka po niej. Dobrze że zarzywasz drożdze dodaj do nich jeszcze najlepiej witaminy A i E , a jesli to nie pomoże trzeba szukać rozwiązania w czyms innym. pozdro

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1507 Data: 5/23/2005 3:25:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening FWB, początek porzuconej przygody - do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Co to ten anioł jest. ten c trening to trochę przeładowany, Jak wracasz daj po ćwiczeniu na każda partie

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 267 Data: 4/14/2019 2:04:52 PM Liczba szacunów: 0
  • "EXTRA LARGE" - numer 1

    Post
    Przegląd prasy branżowej

    Nie no, ja nie poddaję w wątpliwość treści niczyich artykułów. Tylko moja wrodzona ostrożność podpowiada mi zawsze, że to co się pięknie świeci, jest kolorowe i ładnie opakowane (tu w tym pisemku) często mija się z prawdą. No cóż, ja jestem tylko ostrożny Kiedyś wierzyłem we wszystko i wszystkim. Teraz już bardzo mocno filtruję wszelkie wiadomości. A artykuły w takim ładnym piśmie są dla mnie niestety obarczone sporą, nazwijmy to, powierzchownością i nie kompletnością. Oczywiście nie mogę generalizować, bo czy to Twoje, czy p.Marka C. artykuły, są z pewnością poparte wiedzą i nie macie złych zamiarów. Aleee..... moje credo życiowe:"ufaj lecz kontroluj" no offence

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 11467 Data: 2/9/2007 12:18:46 PM Liczba szacunów: 0
  • kolagen podjadaj i będzie dobrze przy dece i teściu no i oczywiście standardowy gram wit c Zmieniony przez - Pikaczumba w dniu 2011-06-07 20:47:43

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 10251 Data: 6/7/2011 8:46:57 PM Liczba szacunów: 0
  • gram witaminy C w jakim celu?

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 10251 Data: 6/7/2011 9:10:18 PM Liczba szacunów: 0
  • pro zdrowotnym pierwsze lepsze znalezione w necie "Tak więc okazało się, że witamina C ma ogromne znaczenie dla organizmu. Przede wszystkim wpływa na wytwarzanie i zachowywanie kolagenu, z którego jest produkowana tkanka łączna." google nie boli

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 10251 Data: 6/7/2011 9:14:38 PM Liczba szacunów: 0
  • też sie nad tym zastanawiam bo mi sie coś postało.kolanka bolą.jest rozstęp jest postęp.ale ja tak nie chce jestem na off i czekam na jakieś badania od solarosa bo jointmenty kolageny wit c hooya mi pomagają a szkoda mi wątroby na na wujka mietka Zmieniony przez - Pikaczumba w dniu 2011-06-07 22:06:49

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 10251 Data: 6/7/2011 10:05:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Problemy z forum pod Operą

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Heh troche sie pośpieszyłem z tym topikiem, ale w sumie nie pierwszy raz się mi tak zdarzyło. Rada dla tych co bedą mieli podobny problem: Należy skasować cache z obrazkami Opery, oczywiście przy wyłączonej Operze. C: / Documents and Settings / Administrator / Dane aplikacji / Opera Opera / profile / Cache4 Działa juz! Zmieniony przez - e0r w dniu 2007-02-28 15:06:24

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 4240 Data: 2/28/2007 3:04:18 PM Liczba szacunów: 0
  • CALIFORNIA FITNESS WHEY AMINO

    Post
    Odżywki i suplementy

    P_S ...n/c... nie ma to jak dawka smiechu przez uzytkownika forum Zmieniony przez - Samirek w dniu 2010-08-28 20:00:53

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1399 Data: 8/28/2010 7:59:36 PM Liczba szacunów: 0
  • thermal pro podrobka?

    Post
    Odżywki i suplementy

    a jak wygladaja kap?? powinny je.b.a.c ziolami byc szare a jak sie dobrze wpatrzysz to powinienes widziec male biale kropeczki a najlepiej zrob tak jak powoiedziel axel Zmieniony przez - adrian134 w dniu 2005-02-06 11:00:50

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 6132 Data: 2/6/2005 10:59:06 AM Liczba szacunów: 0
  • HST do oceny + pytania

    Post
    Trening w domu

    cos mi sie wydaje, ze w obu planach bylo wioslowanie (martwego tez nie masz). ewentualnie jesli mialbys stosowac najpierw jeden, a potem drugi, to w jednym z nich musi byc cos na grubosc plecow. dla mnie trening bez jakiegos cwiczenia na grubosc - czy bedzie to wioslo, czy wyciag poziomy, czy T-bar, czy polsztanga - to nieporozumienie. sylwetka po odpowiednio dlugim czasie zaczyna wygladac jak u plywakow - taki latawiec - mi sie to nie podoba. poza tym gdybym chcial tak wygladac, zaczalbym trenowac plywanie, heh. no i dodatkowo, poniewaz wywaliles wioslo, masz stosunkowo malo serii na szerszy w porownaniu np. z klatka, zwlaszcza w pierwszym planie. poza tym sciaganie drazka z gory SZEROKIM PODCHWYTEM?? dziwnie by sie to robilo - zreszta sproboj. poza tym mija sie to z celem - takie kombinowanie. uchwyt o naturalnej, wygodniej dla nadgarstkow szerokosci. a priorytetemi sobie na razie nie zaprzetaj glowy. w jedym planie dalem waski na triceps/klatke, bo: a/ jako podstawowe cwiczenie na klate robisz skos, wiec nie bedzie dublowania b/ zaczynasz, potrzebujesz masy, wiec dobieram w miare mozliwosci zlozone cwiczenia, zamiast np. prostowania w opadzie - jeszcze lepsze niz waski bylyby porecze, ale pamietam ze byl jakis problem, c/ nie masz tam wyciskania na barki, wiec mozna bez obaw dac cos co dodatkowo angzuje troche przod barkow na koniec - plany ktore podalem, MI sie podobaly, wiec logiczne, ze prawie kazda zmiana spowoduje, ze beda MI sie podobaly mniej.

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 4170 Data: 8/3/2006 9:49:14 AM Liczba szacunów: 0
  • biore następujące antybiotyki : -curacne 20mg ( bardzo mocne nawet zawroty głowy wystepują ) - Dalacin C - i osłonki Nestatyne , sylimarol , i cos tam jeszcze nie bede wspominał juz o masciach w ciągu tych 3 miechów wiecej wydałem na leki , mascie niz na te koksy ! a i jeszcze kazda wizyta u lekarza to 100pln a bywał co tydzien .. - a co do omki to uwazam ze shit skoro ja mam ją za 7zł za 10 ampułek to chyab dobra nie jest ! - a jak mysliscie odzywki nic nie namieszją ?? ogolnie działam publicznie wiec musze jakos wyglądac a od pewnego czasu sie kitram jak trędowaty !!

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1744 Data: 2/14/2008 3:46:36 PM Liczba szacunów: 0
  • fajny konkurs :-)) przed chwilą o malutki kroczek od zwycięstwa : C

    Odpowiedzi: 102 Ilość wyświetleń: 8166 Data: 12/6/2011 6:05:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening przedWeselny)

    Post
    Trening dla początkujących

    Jesli mniej wiecej znasz technike cwiczen, to skup sie na cwiczeniach wielostawowych i wykonuj je przed!!! aerobami bo wtedy spalisz dzieki nim najwiecej energii. Aeroby po nich albo w dzien bez treningu najlepiej. Najlepiej trenuj 3 razy w tyg silowo + 2-3 aerobowo. Duzo osob zaczyna bardzo intensywnie, ale sa minusy takie ze organizm szybciej przyzyczaja sie do wysilku i mniej efektywnie spala, poza tym bardzo duzo osob ktore zaczynaja treningi z wysokiego C niestety szybko je konczy ze zniecheceniem. Ogolnie 3 dni cwiczen glownie wielostawowych + 2-3 dni aerobow to raczej max na poczatek, ale bardzo ladnie dziala. Na czas odchudzania olej przedramie, bic, tric pracuja przy innych cwiczeniach. Moja propozycja treningu: 1.Przysiad ze sztanga 2.Wyciskanie na klatke 4.Jak masz porecze to DIPS/hantle sztanga na skosie 5.Podciaganie na drazku nachwyt/ wioslowanie sztanga w opadzie 6. Martwy ciag na prostych nogach 7.Wyciskanie na barki push and press/ wyciskanie na barki sprzed glowy Mozesz po jednym cwiczeniu na bica i trica dodac na koncu jesli bardzo chcesz, ale jesli bedziesz mial mniej kalorii niz potrzebujesz to nie ma sensu duzego tego robic a wyzej wymienione cwiczenia pochlaniaja wiele wiecej energii a przy tym pracuje tez bic, tric, przedramie, brzuch. Trening sprawdzony na mnie bo po poltora roku w anglii i tamtejszym jedzeniu musialem szybko pozbyc sie 20kg fatu, u Ciebie raczej jest to mniej wiec dobij do takiej ilosci jaka Cie interesuje i zmien sobie trening i kalorycznosc zeby jeszcze miesnie podrasowac przed weselem. pozdro 4 Zmieniony przez - Ard83 w dniu 2009-04-06 12:38:24

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2550 Data: 4/6/2009 12:35:44 PM Liczba szacunów: 0