SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    Panie Tomku o co chodzi w teorii, że jeżeli produkt poddany jest obróbce termicznej czyli gotowanie smażenie pieczenie itd. trzeba odjąć wartość odżywczą która zastała utracona średnio o 20%?? przykładowo wartość odżywcza surowego ryżu białego wynosi 6.7B 76.8W 0.7T 360kcal Gotuje go czyli muszę odjąć 20% straty czyli do diety wliczam 6.7 - 1.34 =5.36B 76.8 - 15.36=61.44W 0.7 - 0.14=0.56T 360 - 72=288kcal Nie stosuje tego a masa idzie ale logika nakazuje to stosować. Mam też pytanie o kontrolowanie ilości spożywanych witamin i mikroelementów(jest w tyn jakiś sens?dużo papierkowej roboty z tym).Zawsze jadłem wszystkie warzywa i owoce ok50g(dbałem o różnorodność) do każdego posiłku +multipack.Ale teraz jak sobie to wszystko podliczyłem to brakuje mi tylko w diecie witaminy E i C i wapnia bez multipacka jak dodam to niepotrzebnie zwiększe ilośc witamin. Trzeba to wszystko tak dokładnie liczyć??

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/19/2009 9:52:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    GULTA, VIT C, i odpuśc sobie z dwa dni treningu-nie nadwyrężaj się.

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/5/2009 6:08:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    1 posiłek: 7.00 Omlet:50 gr.płatków owsianych, 3dużych białek jaj, Po śniadaniu: Witamina C Tran 500mg 2 posiłek:10.30 Szkoła 3 Kanapki chleb razowy szynka ser żółty banana lub Jabłko 3 posiłek: 15.30 100g Ryżu/Makaron/Kasza Gryczana. Kurczak/Kotlety Schabowe/Kotlety Sojowe 100g. Zupa 4 posiłek:17.30 100g Ryżu/Makaron/Kasza Gryczana. Kurczak/Kotlety Schabowe/Kotlety Sojowe .+15ml. Oleju z pestek winogron. 18.00 250 ml Mleka+ kaszka mleczny start. 5posiłek :21.00 50 gr. Ryżu basmati Serek wiejski 250g/Twaróg 200g. 6 posiłek: 23.00 2łyżki masła orzechowego+ 250ml Mleka 1.5% Stosuje Ją już miesiąc waga czasami rośnie i maleje możliwe że dla tego że mam teraz duzo stresu bo matura mnie czeka;)

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/30/2011 4:09:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Rzezba ciała - brak progresu

    Post
    Ladies SFD

    Dieta na pierwszy rzut ka jest ok ale tylko pod warunkiem że nie jesz two cały czas trzymając się tylko tych produktów. Potrzebne jest większe urozmaicenie źródeł i białka i tłuszczu o węglowodanów. No i nie mam pojęcia jakie to makro o kaloryka a przyznam że nie chce mi się tego do kalkulatora wstukiwać. Bo tu mi tylko trochę podejrzanie wygląda mała ilość tłuszczu ale może moje oko źle ocenia. W mojej ocenie twaróg lepiej jeść tłusty albo chociaż pół tłusty a ograniczanie warzyw do konkretnej listy mogłoby mieć sens tylko jeśli masz problemy z jelitami i chciałabyś tutaj coś podziałać. Podawanie konkretnej marki białka to już trochę śmieszne a trochę podejrzane ;p Trening Generalnie nie wygląda źle. Nie mam pojęcia co to za odmiana wiosłowania w tym pierwszym planie. I dla mnie dwa ćwiczenia pod rząd z wiosłowaniem to killer z którego nie wiem czy wyniesiesz korzyści. Generalnie dobrze by było na te plecy dać coś innego niż wiosło też bo każdego dnia jest inny rodzaj wiosłowania a dobrze by było wykorzystać również inny rodzaj ruchu. Każdorazowe cardio również wydaje mi się zbędne i od tego się odchodzi ale to już szczegól. Suplementacja Obecnie odchodzi się od suplementowania K2 w standardzie. Witaminę D zawsze warto brać. Omega 3 również chyba że jesz ryby przynajmniej dwa razy w tygodniu o to raz chuda raz tłusta a do tego inne źródła tłuszczy jak awokado, orzechy i oleje roślinne. Nie wiem co ma na celu suplementacja witaminą C. Tzn nie to żeby była zła ale ciekawa jestem po prostu po co ;p probiotyki są wskazane jeśli masz problemy z jelitami. Jeśli nie to szkoda kasy. Hmm magnez sama biorę przyznam a witaminy B jak się je tyle mięsa co w tej rozpisce to myślę że zbędne.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 685 Data: 1/26/2020 8:31:18 PM Liczba szacunów: 0
  • NABÓR DO TESTU SUPLEMENTOW BURNEIKA SPORTS !!!

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    weźcie zablokujcie tego mlekołaka w tym dziale chociaż czy ki c**j 8-) Zmieniony przez - warong w dniu 2012-11-12 18:32:24

    Odpowiedzi: 942 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/12/2012 6:31:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Po prędkości na Debiuty

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    uff... w końcu doszłam do siebie. Mogę spokojnie przysiąść i opisać moje odczucia po minionym sezonie startowym. Debiuty, Mistrzostwa Śląska a później Polski to okres urodzaju gdzie na scenie czułam się dobrze i wiedziałam, ze jestem we właściwym miejscu. Rola odwróciła się wyjeżdżając do Europy. Bezczelnością z mojej strony byłoby widzieć siebie w finałowej szóstce dlatego 15 miejsce na 30 kandydatek było dla mnie absolutnie zasłużone. Z czystym sumieniem i bez kozery mówię o tym co od dawna wiadomo- bez sztucznych piersi nie ma co liczyć na finał w europie dlatego to jest mój cel na ten rok. Do grudnia planuję operację. Postanowione. Ponadto nie zamierzam się oszukiwać i zdaję sobie sprawę, ze moją najsłabszą partią jest maleńka orzeszkowa wręcz pupa. Piersi to cel nr.1 w temacie rzeczy których nie mogę wypracować sama jednak pupa i nogi to priorytet treningowy. W przyszłym roku będzie pełniejsza a nogi masywniejsze. Taki mam cel i go zrealizuję. Nie wstydzę się bez ogródek pisać o planowaniu operacji. Zawody to jeden z powodów mojej decyzji, główniejszym natomiast jest fakt, że zanim urodziłam dziecko nosiłam biust wielkości C aktualnie to małe A. Strata bolała ale coś za coś-taki gen. Mam świetną córkę ale piersi już nie. Europa otworzyła mi oczy na wiele kwestii. Ważne jest by dobrze czuć sie we własnej skórze a jeśli poprawie nogi,pupę i piersi to tak właśnie będzie. Grzechem byłoby narzekać na sylwetkę jaką posiadam bo wiem, ze to marzenie niejednej kobiety natomiast ja zawsze sięgam wyżej, mam duże wymagania względem siebie i wiem na co mnie stać. 15 w tym roku była pstryczkiem w nos i motywacją. Moze w przyszłym roku będzie pierwsza dziesiątka :-P wyzwanie rzucone. działam. /SFD/Images/2015/5/24/f545a45c7d71478d983dd5e296e833c7.jpg /SFD/Images/2015/5/24/09ee5bb773d44960ad305175aa1c5c39.jpg Zmieniony przez - MagdaK7 w dniu 2015-05-24 14:44:19

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 15664 Data: 5/24/2015 2:40:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Justyna - NOWE CIAŁO W BUDOWIE

    Post
    Ladies SFD

    kurcz e Justyna, to wstrzeliłam sie dzis z postem na fb, co? mam to samo. zawsze tak mialas, czy osttanio cos sie zmienilo? Właśnie widziałam :D wstawiłam wpis patrzę na fb a tam cały referat właśnie na ten temat. Tak ja zawsze tak miałam . U mnie praktycznie na drugi dzień @ wszytko wraca do normy ale wodę zbieram już tydzień przed , potrafię nawet 2-3 kg jej zebrać {{:-( Cały czas szukam sposobów by się jakoś bronić przed tym ale nadal to zjawisko następuje niestety . Ja piję sok z pokrzywy z wit c lewoskrętną . A wody zawsze piję bardzo dużo .

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2016 9:12:17 PM Liczba szacunów: 1
  • Everybody kombinerki, Activ leci z nami w bierki ,My sie mu nie damy plakatyWyrywamy

    Post
    ActivLab

    http://www.youtube.com/watch?v=cfuR-Io-s-c&feature=channel_page mój ulubiony odcinek

    Odpowiedzi: 3051 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/26/2009 8:53:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Everybody kombinerki, Activ leci z nami w bierki ,My sie mu nie damy plakatyWyrywamy

    Post
    ActivLab

    n/c a i hej luki co ćwiczy nuki Zmieniony przez - elaine w dniu 2009-07-28 19:26:06

    Odpowiedzi: 3051 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/28/2009 7:25:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Everybody kombinerki, Activ leci z nami w bierki ,My sie mu nie damy plakatyWyrywamy

    Post
    ActivLab

    A jak się przy tym fajnie jedzie!! Ta płytka gości w moim CD bardzo często Wczoraj leciała fajna komedia na C+ Polecam - dobry humor i nabijanie się z amerykańskich stereotypów! Zmieniony przez - ActivLab w dniu 2009-07-30 10:19:41

    Odpowiedzi: 3051 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/30/2009 10:14:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Everybody kombinerki, Activ leci z nami w bierki ,My sie mu nie damy plakatyWyrywamy

    Post
    ActivLab

    to NAPAD!!!! wyskakiwać z SOGÓW!!

    Odpowiedzi: 3051 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/31/2009 12:04:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Everybody kombinerki, Activ leci z nami w bierki ,My sie mu nie damy plakatyWyrywamy

    Post
    ActivLab

    n/c.

    Odpowiedzi: 3051 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/1/2009 3:12:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Everybody kombinerki, Activ leci z nami w bierki ,My sie mu nie damy plakatyWyrywamy

    Post
    ActivLab

    iizziik hahaha n/c

    Odpowiedzi: 3051 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/1/2009 5:24:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Czarna DT

    Post
    Ladies SFD

    Dzięki za radę, już od jutra się będę stosować :) TRENING nr 4 by Obliques (dla Zyrafki do wykonywania w domu): DZIEŃ 1 1. przysiad klasyczny (3 x 10, 90 sek. przerwy) 2. MC Romanian (3 x 10, 90 sek.) 3. wspięcia ze sztangą na barkach (3 x 10, 60 sek. stopy na krążkach), 4. wyciskanie żołnierskie (3 x 10, 60 sek.) 5. wyciskanie leżąc (3 x 10, 60 sek.) 6a. podciąganie hantli wzdłuż tułowia (3 x 10, 2 hantli jednocześnie, do szyi, zatrzymanie w górze na 2 s 6b. uginanie ramion ze skrętem (3 x 10, stojąc) (60 sek przerwy między obwodami) DZIEŃ 2 1. thrusters (3x10 , 60 sek przerwy) 2. wypady dalekie (3x10/ na nogę , 60sek) 3. wiosłowanie hantelką w opadzie tułowia (3 x 10/ na rękę, 60sek) 4a. wznosy bokiem (3x10 , 60sek przerwy między odwodami, /ręce minimalnie ugięte w łokciach) 4b. wznosy bokiem w opadzie tułowia (3x10, /ręce ugięte w łokciach) 5. plank (1 x max) 6. wznosy bioder (3 x 10, z obciążeniem, 30 sek.) + superseria wytrzymałościowa (5 obwodów, przerwa max 60 sekund między obwodami), a. pompki przy ścianie/ damskie/ męskie x 5 b. brzuszki -nogi na krześle, kąt prosty x 20 c. przysiady bez obciążenia 30 sekund (tempo bardzo szybkie). DZIEŃ 3 1. snatch jedną ręką 3 x 10 na każdą rękę (90sek) 2a. martwy na prostych nogach ze sztangielkami (3 x 10, 90 sek) 2b. przysiad plie (3 x 10, szeroki ze sztangielką) 3a. wiosłowanie sztangą w opadzie (3 x 10, 60 sek. ) 3b. wyciskanie sztangielek na skośnej w górę (3 x 10); 4a.wznosy kolan w zwisie 3 x 10 4b.woodchopper 3 x 10 (na każdą stronę) 4c.jeżyki 3 x 10. (60sek przerwy między obwodami). + obwodówka wytrzymałościowa (docelowo 5 obwodów, 1 min przerwy miedzy obwodami) 7 przysiadów, 7 wypadów (na nogę), 7 przysiadów z wyskokiem, 7 wypadów (na nogę). Mam progresować obciążenie, czy jechać tym samym? :) Czasami mam... Zdjęcia robiłam dzisiaj, wczoraj zdjadłam niezdrową rzecz na mieście, zauważyłam że po takim odstępswie przez dzień, dwa mam wzdęcia :/ Chyba, że to jest spowodowane czymś innym, ale nie mam pojęcia. Zmieniony przez - C_z_a_r_n_a w dniu 2013-05-01 23:17:06

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 5984 Data: 5/1/2013 11:14:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Test - ACTIVLAB revan2005 redukcja "Twardy jak bruk?" PODSUMOWANIE str. 35

    Post
    ActivLab

    Pierwsza wypiska :): TRENING: 1. Wyciskanie lezac 40-100kg (co seria +10kg) x6powt. -szmata. 2. Izolowanie podciąganie na drążku szeroko nachwytem 8,6,6,6 -dosc ciezko z racji mocnej izolacji. 3. Przysiady/polprzysiady (glebokosci brakowalo kilku cm do zaliczenia w trojboju) 40-80kg (co seria +10kg) x20powt. -w ostatniej serii ciezko kondycyjnie (UWAGA: przysiady robie rehabilitacyjnie stad glebokosc, zakres powtorzen i smieszny ciezar). 4. Wioslowanie oburacz 40kg x20 50kg x20 60kg x20 60kg x20 (analogicznie do siadow ostroznie z dolnym grzbietem). 5.Izolowane uginanie ramion ze sztanga stojac 30kg x8 40kg x6 40kg x6 -dosc ciezko, mocna izolacja. 6. Mlotki ze sztangielkami siedzac izolowane 15kg na reke x6powt. x2serie. 7. Unoszenie nog 3x12powt. 8. Rolowanie karku i mostki zapasnicze 3serie x10-20powt na strone. 9. Wspiecia na palce siedzac na maszynie 20kg x40powt. x3serie. DIETA: 1.30g bialka, 70g musli, 5jaj 2.166g piersi, 150g warzyw, 30g oliwy 3.166g piersi, 150g warzyw, 30g oliwy 4.przed i po treningu po 30g bialka 5.w tej chwili 90g musli, a nastepnie: 6.166g piersi, 150g warzyw, 30g oliwy 7.5 jaj. Razem ok. 3200kcal i 3g b/kg m.c.

    Odpowiedzi: 359 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/15/2010 6:19:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Test - ACTIVLAB revan2005 redukcja "Twardy jak bruk?" PODSUMOWANIE str. 35

    Post
    ActivLab

    te blyskawiczne sa przetworzone , c***nia , kupuj gorskie

    Odpowiedzi: 359 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/9/2010 9:09:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Mania redukcji dotknęła i mnie :)

    Post
    Po 35 roku życia

    Wode pijesz z dwoch powodow - by ugasic pragnienie, i by uzupelniac ubytki elektrolitow. Pierwsze od biedy zalatwisz woda, gazowana lub nie - z drugim slabiej. Dobrze jest ja odrobine "zanieczyscic" by stala sie lepszym elektrolitem. Woda czysta gazowana lub nie - w stosunku do wody z dodatkiem to jak woda destylowana do zwyklej. Jesli nie musisz uwazac na pare gram wegli - dodaj lyzke miodu i sok z cytryny. Jesli wegle to dla Ciebie zlo - sam sok z cytryny czy limonki zalatwi sprawe :) oglądałem niegdyś program, w którym Wojciech C. ten co chodzi boso :) mówił właśnie o tym jak wielkim błędem jest picie czystej wody w upały ponieważ ona tylko przez nas "przelatuje" nie wnosząc nic dobrego... i wspominał wtedy właśnie o tym, że wystarczy do niej nawet wrzucić choćby landrynka :) a jej rola dla organizmu zmieni się diametralnie :) czyli co? woda+miód+cytryna czy cola zero na trening ? ale to 150 ml to jutro z plecami sprawdzę...trzeba będzie wytrzymać :)

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 8920 Data: 1/5/2014 8:48:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Mania redukcji dotknęła i mnie :)

    Post
    Po 35 roku życia

    Szybko odpowiem i też w punktach, bo zaczynam z czasem nie ogarniać (muszę skończyć jedną robotę na jutro) 1. Zapaśnicy, o których pisałem, zbijali w ten sposób wagę w latach 90-tych. Mieli po prostu mniej ważyć ale bez utraty siły. 2. Całkowita eliminacja węglowodanów z diety jest niemożliwa. Niestety. Można, ale skończy się pewnie źle (ja "poległem" przy <30 g/dobę) 3. Za tycie odpowiada tylko i wyłącznie insulina. Nie ma innych mechanizmów gromadzenia tkanki tłuszczowej. Wydziela się po każdym posiłku, ale spożycie węglowodanów prostych porównać zamienia trzustkę w fontanny tryskającą tym hormonem. Im częściej taka fontanna tryska, tym większe spustoszenie odbywa się w naszym organizmie. 4. Zaczynałem redukcję od 11-to dniowego okresu tłuszczówki. Na cztery posiłki jadłem tylko karkówkę smażoną w głębokim smalcu, razem z tym smalcem. Do tego jadłem 3 pomidory, na trzy posiłki i wypijałem 4-5 litrów wody (+ błonnik i dwa razy dziennie bomba witamin) Podaż kaloryczna takiego menu to około 7000 kcal. Chudłem w oczach, i nie był to tylko ubytek wody, ale tkanki tłuszczowej. 5. Nauczenie organizmu czerpania energii z kwasów tłuszczowych, jest najbardziej naturalnym sposobem odżywiania. Do tego zostaliśmy przygotowani w drodze ewolucji. Organizm "przestawiony" na spalanie tłuszczu chętniej sięgnie po to wspaniałe paliwo niż po mięśnie. Liczenie kalorii nie ma sensu, bo za tycie odpowiada insulina, której wydzielanie ograniczamy bardzo mocno tłuszczem. 6. Odchudzanie u Gacy składało się z etapów: - wstępny - obkurczenie żołądka, zabicie smaku, regulacja stosunków wodnych - w zależności od utraty wagi, cykl: redukcja - stabilizacja - redukcja - podkręcanie metabolizmu itd. - cała kuracja kończyła się etapem "wyprowadzania", czyli powrotem do normalnego jedzenia: stopniowe wprowadzanie produktów zawierających sól i cukier (a jakże) Efektem finałowym miał być stan, w którym jesz i funkcjonujesz normalnie, ale jesteś lżejszy o ileś tam kilogramów, bogatszy o wiedzę i zaprogramowany jako fanatyczny tropiciel złych nawyków :-) Przez 13 miesięcy byłem pod opieką psychologów - co 14 dni spotkanie w cztery oczy - a na każdym treningu był obecny tzw. motywator, z którym można było pogadać, popytać, wymienić się doświadczeniami, wyjaśnić coś. Byli to ludzie dysponujący sporą wiedzą o odżywianiu, chudnięciu, fizjologii itp. Do tego trenerzy na siłowni w większości byli mocno zaangażowani i potrafili przypilnować solidnego treningu, dopóki sam do tego nie dorosłem. Stąd mój Talib :-) 7. Witaminy - pierwszy gatunek - znajdują się mięsie i jajkach. Witaminy C, przy nieobecności cukrów, niemal nie potrzebujemy :-) Zmieniony przez - MaGor w dniu 2014-01-06 13:35:19

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 8920 Data: 1/6/2014 1:34:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Mania redukcji dotknęła i mnie :)

    Post
    Po 35 roku życia

    A jak chcesz to pomyśl o suplementacji błonnikiem. Kilka różnych produktów można dostać. Ja używam Colonu-C Man (droższa opcja), albo Jelitonu (tańszy, a skład i działanie bardzo dobre). Można również kupić błonnik "instant". Raz dostałem próbkę Xenny chyba. Na kolana nie rzuciła, a już tym bardziej na kibelku nie posadziła. W przypadku wyjątkowo uporczywych zaparć kupowałem bezcukrowe cukierki miętowe/owocowe Orbita z adnotacją, iż brak umiaru może się skończyć efektem przeczyszczającym. No to był brak umiaru. "I o to chodzi, i o to chodzi" :-)

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 8920 Data: 1/6/2014 4:34:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Mania redukcji dotknęła i mnie :)

    Post
    Po 35 roku życia

    end of a the day... suple: BCAA - 20g, kreatyna - 5g, vigor x2, omega 3 x2 z racji przeziębienia: vit. C x5, rutinoscorbin x5 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/65e075c215cf4854ac85234d8494b470.jpg dziś do bilansu doliczyłem wszystkie warzywa Zmieniony przez - barti7k w dniu 2014-01-08 22:32:59

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 8920 Data: 1/8/2014 10:32:22 PM Liczba szacunów: 0