SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • siema panowie, ostatnio sporadycznie bylem bo monitor siadl :/ mam pytanko jak myslicie jest sens dorzucac vit c , zen szenia i cynk+magnez+b6 do mojego cyklu 2xHP + venom ?? i generalnie jak i kiedy przyjmowac najlepiej vit c i zen szenia, bo te cynk magnez i b6 bede walil jako zma na noc raczej i jak sie to bedzie mialo do odzywki bialkowej dlugowchlanialnej?? kurde dylematy jak stara babcia

    Odpowiedzi: 2939 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/4/2008 5:12:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Polecam Witamine C oraz tran. Co do wit. C - to najlepiej zakupic taka gdzie sa male pastylki. Wtedy mozna lykac do kazdego posilku i jest lepsza ochrona. I najlepiej zaopatrzyc sie w te specyfiki profilaktycznie. A nie czekac na chorobsko.

    Odpowiedzi: 157 Ilość wyświetleń: 10491 Data: 10/8/2007 9:40:41 PM Liczba szacunów: 0
  • 500-1000 mg taka ilosc srednia dzienna, wystarczy w zupelnosci. ogolnie witamina c posiada szerek istotnych dzialan w naszym ciele od wsparcia ukladu immunologicznego, poprzez dzialanie antyoksydacyjne, po wspomagajace np. pozbywanie sie martwych komorek z naszego ciala i zastapienie ich nowymi, jednak zwiekszano ilosc witaminy c nie bedzie powodowala, ze tego typu reakcje zachodzic beda sprawniej, czy w nasilonym stopniu. nie ma co przesadzac, moda na duze dawki lewoskretnej witaminy c powoli odeszla do lamusa :)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 379 Data: 5/30/2020 11:25:34 PM Liczba szacunów: 0
  • NASZE PLECY VOL. II

    Post
    Galeria Zdjęć

    C.I.C.H.Y Wolf'owskie kształty!

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/9/2012 6:47:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaką role pełnią witaminy

    Post
    Odżywki i suplementy

    ponoc tez witamina C osłabia odpornosc <- o witaminie C czytałem artykuł w "Młodym Techniku", poprostu ogranizm na starość nie będzie efektywnie korzystał z witaminy C, w wielkim skrócie rozleniwi się.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3463 Data: 8/6/2006 9:47:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy DEBIUTY KULTURYSTYCZNE 2015 z HI TEC

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Dwa dni odpoczynku od siłowni i od razu organizm inaczej zachowuje się na treningu :D Może jeszcze nie jest to czego bym oczekiwał ale jest zdecydowanie lepiej niż tydzień temu :) Wczoraj wieczorem udało mi się wymęczyć klatkę i plecy (w superseriach). Ciężary mniejsze niż zwykle ale z mocnym skupieniem na pracy mięśni, efekt wyszedł całkiem niezły :) Dzisiaj wymęczyłem (dosłownie) nogi, było ciężko ale dałem radę :) Plan treningowy na najbliższe dwa tyg: Dzień I: KLATKA + PLECY Dzień II: NOGI Dzień III: BARKI + BICEPS + TRICEPS WOLNE (BASEN) DZIEŃ V: KLATKA + PLECY DZIEŃ VI: NOGI DZIEŃ VII: BARKI + BICEPS + TRICEPS WOLNE (BASEN) Kolejne dwa tygodnie podobny system, z tym że trening tylko na maszynach :) Oczywiście po każdym treningu siłowym 45min aerobów (60-75% HRmax) Dieta póki co bez zmian: Posiłek I: płatki owsiane 150g, gruszka 200g, Whey C-6 HiTec 40g Posiłek II (potreningowy): ryż basmati 75g, pierś z kurczaka 150g, warzywa Posiłek III: ryż basmati 75g, pierś z kurczaka 150g, warzywa, oliwa z oliwek 30ml Posiłek IV: ryż basmati 75g, pierś z kurczaka 150g, warzywa, oliwa z oliwek 30ml Posiłek V: ryż basmati 75g, pierś z kurczaka 150g, warzywa, oliwa z oliwek 30ml Posiłek VI: 5 całych jaj/ Whey C-6 HiTec + orzechy 50g Dwa ostatnie tygodnie z dnia na dzień stopniowo będę schodził z tłuszczów, węgle zostają normalnie, 3 ostatnie dni przed MP najprawdopodobniej, węgle obcięte o 30-50% (w zależności od sylwetki), tłuszcze w góre, po 20g do posiłku :) [tak miałem podczas pierwszych 3 dni, przy ostatnim tyg przed Debiutami i forma moim zdaniem była najlepsza :) ) /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/b62b999f9a7d46d6920116b589f635ae.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/234430fe9bdb4d04bf1c05d3d6d21731.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/344336e8cbff47aa83ba868142ea5789.jpg

    Odpowiedzi: 168 Ilość wyświetleń: 16626 Data: 3/23/2015 3:43:23 PM Liczba szacunów: 0
  • MolderDist & Rybas - Debiuty 2011 str. 192

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    o Arnoldzie! Chcesz mnie zamęczyć Dzisiaj - DT Na czczo: 3 tab Mitotropin 2 tab Hmb Activlaba 1. 170 g kurczaka 50 g kaszy 10 oliwy 150 g brokułów 150 g szpinaku 2 kaps omega-3 1 tab Daily Vits 2. 5 białek jaj 2 całe jaja 2 łyżeczki kako 1 łyżeczka cynamonu pare truskawek 600 CaCO3 i ileś tam kwercetyny 3. 180 g wołowiny 50 g kaszy 250 g surówki 1 tab C-1000 Przed treningiem: 5 kaps Carnityne^3 3 tab Mitotropin 25 g Bcaa Xtra 3 tab HMB Activlaba 4-5 kaps Arginine^3 TRENING Po treningu: 25 g Bcaa Xtra 12-15 kaps AminoEgzo 3 tab Hmb Activlaba Areoby 45 g WPC 4. 170 g kurczaka 25 g kaszy sałatka z warzyw troche kefiru 1 tab C-1000 1 kaps chela-mag 5. 160 g kurczaka 10 oliwy 150 g brokułów 150 g szpinaku 2 kaps omega-3 1 kaps vita-min 1 kaps chela-mag 600 mg CaCO3 i ileś tam kwercetyny 2 tab HMB Activlabu + czasem 5 mg melatoniny Zmieniony przez - MolderDist w dniu 2010-07-02 17:34:33

    Odpowiedzi: 2276 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/2/2010 5:33:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki Panowie za rady. Rozumiem że w przypadku wit C jej forma nie jest ważna tylko to co piszecie. Wiem że np. olimp robi formę pure-C. Albo jakieś chelaty itd. W przypadku wit C rozumiem że forma nie jest ważna.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1068 Data: 10/27/2015 4:59:24 PM Liczba szacunów: 0
  • moja dieta

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    oblicz swoje zapotrebowanie bialko 2,2-2,4g/kg m.c ww 5g/kg m.c. tluszcze 1,1-1,3g/kg m.c. wrzuc na potreningu.pl ale widac, ze masz mierne pojęcie, poczytaj: http://www.sfd.pl/%23%23%23%23%23%23_Najwa%C5%BCniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_%23%23%23%23%23%23-t834427.html

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 944 Data: 1/6/2014 5:29:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening-Wyniki-Efekty

    Post
    Inne dyscypliny

    Mam Tutaj Trening Kolegi o nicku "Davidinho" Czas Przed: 60m-9.9 sec 100m-15.7 sec Czas po: 60m-8.6 sec 100m-14.5 sec Czas Treningu: 2 m-sce Trening Na Siłe Biegową Oto Trening: Tydzień 1 1. rozgrzewka (1000m-trucht + rozciąganie) 2. 5x skip A,B,C na dystansie 20m (5x każdy skip) 3.10x sprint po 5m ( 5x pod górke i 5x z górki) 4. 6x sprint po 10 m ( 3x pod górke i 3x z górki) 5. 5x sprint po 30m (ja biegam z go z lekkiego wzniesienia) 6. Trucht Tydzień 2 1. rozgrzewka (1000m-trucht + rozciąganie) 2. 7x skip A,B,C na dystansie 20m (7x każdy skip) 3.10x sprint po 5m ( 5x pod górke i 5x z górki) 4. 6x sprint po 20 m ( 3x pod górke i 3x z górki) 5. 5x sprint po 40m (ja biegam z go z lekkiego wzniesienia) 6. Trucht Tydzień 3 1. rozgrzewka (1000m-trucht + rozciąganie) 2. 10x skip A,B,C na dystansie 20m (10x każdy skip) 3.16x sprint po 5m ( 8x pod górke i 8x z górki) 4. 6x sprint po 30 m ( 3x pod górke i 3x z górki) 5. 5x sprint po 60m (ja biegam z go z lekkiego wzniesienia) 6. trucht Starajcie się biegać 4 - 5 razy w tygodniu, Zmieniony przez - senio5 w dniu 2011-07-01 11:45:14

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1175 Data: 7/1/2011 11:44:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening-Wyniki-Efekty

    Post
    Inne dyscypliny

    Trening "PAVLOJ" Trening na 60m ,100m Poniedziałek: -Skip A 4x40m -Skip C 4x40m -800m luźnym krokiem -ćwierćskok 2x10 -wieloskok 3x15 odbić -1200m truchtu -60m sprint na 70% Wtorek: Siła (ze sztangą) -przysiady 4x10 (11kg) -przeskoki 3x10 (11kg) -wykroki 2x6 (11kg) -"pajacyki" 2x10 (11kg) -rwanie z wykrokiem 10x (11kg) Sroda: -Wyskoki (7) z wysokim unoszeniem kolan z przejściem w przebieżkę - 4 razy -Podskoki (7) z kopnięciem o pośladki z przejściem w przebieżkę - 4 razy -Wypady na jedną nogę 2x10 -Ćwierćprzysiady 30x -Skip A 1x40m -Skip B 1x40m -Skip C 1x40m -Ćwierćskok 10x -Interwał 300m i 200m -600m truchtu Czwartek: Siła (ze sztangą) -przeskoki 2x10 (11kg) -"pajacyki" 2x10 (11kg) 2x10 (12kg) -wykroki 2x10 (11kg) -rwanie z wykrokiem 6x (11kg) 4x (12kg) -przysiady 2x10 (11kg) 2x10 (12kg) Piatek: -Wstępowanie 4x10 -Ćwierćprzysiady na jednej nodze 4x10 -8x150m luźnym krokiem -przysiady ze sztangą 3x10 (12kg) -"pajacyki" ze sztangą 2x10 (12kg) Sobota: -Rozbieganie Niedziela: -Skip A 2x40m -Skip B 2x40m -Skip C 2x40m -Wybieganie 1200m -Wieloskok 4x10 odbić -200m na 70% UWAGI: Pavloj Z tygodnia na tydzien Dodawał Obciazenia i powtórzenia a nawet Długosci Skipów czy Sprintów ! Powodzenia

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1175 Data: 7/4/2011 9:52:00 AM Liczba szacunów: 0
  • n.c. kabi

    Odpowiedzi: 138 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/11/2007 3:42:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzień 32(08.02) Miska. Warzywa: pomidory, marchewka, kalafior, sałata roszponka Suplementy: omega 3,magnez. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/64b0c969753049a1bc231b02a8885452.jpg Trening. 45 minut na bieżni. Marsz pod górkę, przeplatany z biegiem. Było gorąco! Jak wracałam do domu to myślałam ze wyhaftuję... Dzień 33 (09.02)-DNT Miska. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/d1fc2f03dc8d45b29b1d7f13ed2cb904.jpg Suplementy: omega 3,magnez, witamina C, rutinoscorbin Warzywa: pomidory, cebula, czosnek, cebula, czosnek, cebula, czosnek... Mój chłop rozchorował się ostro po tygodniu bycia zdrowym...A ja z całych sił próbuję się nie rozchorować, stąd cebulowo-czosnkowy dzień;-) Wieczorem była gimnastyka w domu (jak co dzień). Dzień 34 (10.02)-DT Miska. Suplementy: omega 3,magnez, witamina C, rutinoscorbin Warzywa: pomidory, cebula, czosnek, sałata roszponka. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/409ec1fb86764ae0b3dab6c43a5444f8.jpg Trening. Dziś taki dziwny trening. Silny dół,bardzo marna góra. Udało mi się dołożyć na nogi, ale wszystkie ćwiczenia na górę bardzo źle szły. Totalny brak sił. Mam nadzieję, że to nie choroba mnie dopada... Bo i @ i choroba w jednym czasie = łóżko. Po siłowych 25 minut marszu na bieżni i rozciąganie. Nadal robię 3 seriex15 powtórzeń... I jeszcze odnośnie maszyn. U mnie na siłowni są 3 wyciągi. Na każdym jestem w stanie zrobić biceps i triceps z innym ciężarem...Czy one nie powinny być jakoś wytarowane/skalibrowane. Wkurzyłam się na to dziś, bo próbowałam dziś na innym ("mój" był zajęty) i wyszło, że nie dam rady 15kg, a ostatnio dałam bez problemu.. {{:-( Teraz wiem , że aby wyniki były miarodajne muszę czatować na swój wyciąg. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c3daa7afda0d4cf687258b389cd9d8ff.jpg Zmieniony przez - ferra00 w dniu 2013-02-10 22:56:26

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 9015 Data: 2/10/2013 10:49:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzień 35 (11.02)-DNT Suplementy: omega 3,magnez, witamina C, rutinoscorbin, pokrzywa. Warzywa: cebula, sałata roszponka, sałata lodowa, papryka. Miska. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3c709587cefc4deb9a6f7f72adda8b39.jpg Dzień 36 (12.02)-DNT Suplementy: omega 3,magnez, witamina C, rutinoscorbin, pokrzywa. Warzywa: pomidory, cebula, sałata roszponka, sałata lodowa, papryka, kapusta kiszona Miska. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/0b9ae40384ae4ee5ba463e2e77276e66.jpg Zmieniony przez - ferra00 w dniu 2013-02-13 19:53:02

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 9015 Data: 2/13/2013 7:52:38 PM Liczba szacunów: 0
  • nowoscie suplementowe na rynku

    Post
    Odżywki i suplementy

    Pisze z pamięci. Ponad 20% niezadeklarowanej kazeiny. Oczywiście musiało się to odbyć kosztem którejś(wszystkich?)deklarowanych WPC/WPI/WPH. 2% dosypki kreatyny - tez niezadeklarowanej, wiec powodzenia z offem kreatynowym. No i ogólnie zaniżona ilość białka. Na forum KOL wyszło że C-6 miało chyba ledwo powyżej ~70%(czy jakoś tak)białka zamiast 86% jest jest na etykiecie. A pracownicy Hiteca zabłyśli na forach z pokrętnymi tłumaczeniami że wszystko jest ok i że to dla naszego dobra a "eksperci" w "niezależnych" (ale powiązanych w Hiteciem) gazetach rozpisywali się jakie to cudowne że Hitec wałuje skład i że tak ma być i że źle trzymamy* Teraz C-6 niby wypuścił "odświeżoną" wersje C-6, wiec nie wiadomo jak ta nowa wersja się sprawuje. Ale pytanie ile tym razem jest kazeiny kończy się banem w ich dziale. W dziale Olimpa jest stosowny wątek, tam jest wiecej szczegółów. *kto pamięta Jobsa i zrypaną antene w IP4?; )

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1250 Data: 10/12/2014 5:58:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Pekajace naczynka

    Post
    Doping

    Dzięki poczytam vit C to ogólnie ciekawa sprawa. Ale co do "lewoskrętności ",to mnie trochę zaskoczyłeś. Nie żartowałeś ? Dobra to ja też mam lekturkę :-) : Pogromcy Reklam Farmaceutycznych - Witamina C lewoskrętna- prawda czy mit?

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1559 Data: 12/8/2015 3:45:13 PM Liczba szacunów: 0
  • No,tak to jest jak się czyta ze zrozumieniem 1g/10kg m.c. hrhrhr - czyli 100mg/kg m.c. i się wszystko zgadza,szefuńciu

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/12/2011 3:22:51 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.5

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ogorki w polaczeniu z pomidorami "zabijaja" witaminy w tych drugich, m.in. spore ilosci wit. C. odkad sie o tym dowiedzialem jem ww. warzywa oddzielnie. nie chce lykac tabletek w dostarczac komplet mineralow i witamin z pozywienia. jezeli macie nadmiar naturalnej C to laczenie nie powinno niesc ze soba jakichs straszliwych skutkow.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/31/2010 10:58:01 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.5

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    na diecie c-c musze wszamac po treningu w dniu umiarkowanym 120gww i w poislku ostatnim (B+W) 60gww.Dlatego jakos kombinuje jak te wegle rozlozyc.Mysle ze taki mix po treningu zrobie: 2 Banany 200g 100g Ryzu bialego WPC 35 gbialka Zmieniony przez - PanOs w dniu 2010-05-19 14:25:46

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/19/2010 1:59:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Ostatnio rzuciło mi się w oczy że co nie którzy suplementują spore dawki witaminy C. Rzędu 1g nawet dwa razy dziennie. Ostatnio nawet ktoś powiedział że na "na masie to obowiązkowy suplement". Zastanawiam się co to ma na celu? Jak wiadomo witamina C wspomaga odpornośc i działa antyoksydacyjnie. Jest jeszcze coś o czym nie wiem? Czy jest sens suplementować większą dawką niż tą którą mam w kompleksie witamin? 60 mg. Zmieniony przez - ryba266 w dniu 2015-09-08 20:59:41

    Odpowiedzi: 1323 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/8/2015 5:59:46 PM Liczba szacunów: 0