SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • W kuchni PLUSZKÓW gry i zabawy c.d. %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    albo cos innego z witamina c, nie wiecie gdzie mozna takie cos kupic?

    Odpowiedzi: 13496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/30/2006 11:02:02 PM Liczba szacunów: 0
  • W kuchni PLUSZKÓW gry i zabawy c.d. %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    elo elo, ma ktos piosenke C-Mos - 2 million Ways ? jak tak to wezcie wyslijcie mailem roni.gaucho@vp.pl

    Odpowiedzi: 13496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/16/2006 8:46:12 AM Liczba szacunów: 0
  • W kuchni PLUSZKÓW gry i zabawy c.d. %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    d&b albo schranz wgniataja ktos chcial c-mos-2 milion ways prosze bardzo: http://www.share.am/dl/498822278/204-c_mos_-_2_million_ways-swe.mp3 house electro... jak ktos lubi zapraszam do sciagania

    Odpowiedzi: 13496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/16/2006 2:34:48 PM Liczba szacunów: 0
  • W kuchni PLUSZKÓW gry i zabawy c.d. %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    napisalem do bulmastifa na priv wiecej tutaj http://www.sfd.pl/Prośba_i_ostrzezenie!-t280381.html a tak na serio to wejdz do odpowiedniego dzialu i sobie poczytaj http://www.sfd.pl/Założenia_i_cele_działu-t247961.html macie cos na dobranoc http://www.smog.pl/wideo/5760/z_życia_andrzeja_leppera/ dobra ja po bialku, biore cynk i witaminke c, lece w kime, trzeba zbudowac troche miesni dobranoc plusze Zmieniony przez - k3ho w dniu 2006-11-24 23:15:17

    Odpowiedzi: 13496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/24/2006 11:14:19 PM Liczba szacunów: 0
  • W kuchni PLUSZKÓW gry i zabawy c.d. %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "Ruchaj małolat. zdr." miętki

    Odpowiedzi: 13496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/25/2006 6:31:29 PM Liczba szacunów: 0
  • W kuchni PLUSZKÓW gry i zabawy c.d. %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    sie3 robi, jak w ameryce stalismy z kolega 1.5h w kolejce zebywwjesc do g2 ale oplacalo sie poniewaz poznalem fajna kolezanke, z moich okolic nawet wiec byc moze cus? ale znajac mnie to nic z tego biore witaminy c ze 3 i w kimske edit: ps, ucze sie bajerowac kelnerki na maslane oczy fajne to.. Zmieniony przez - k3ho w dniu 2006-11-26 02:35:12

    Odpowiedzi: 13496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/26/2006 2:28:55 AM Liczba szacunów: 0
  • W kuchni PLUSZKÓW gry i zabawy c.d. %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    http://www.sfd.pl/Avocado-t291355.html http://www.dobradieta.pl/tabele.php?cmd=show_entry&lp=345 to jakies info "Miąższ awokado stanowi bardzo ceniony produkt odżywczy, gdyż składem różni się znacznie od innych owoców. W jego składzie znajduje się około 30% łatwo przyswajalnego tłuszczu (dlatego swą konsystencją przypomina masło), około 2% białka, karoteny, witaminę C (6mg/100g), witaminy E,K,H,PP, z grupy B, natomiast prawie zupełnie nie ma w nim cukrów (szczególnie cenią go więc diabetycy). Miąższ w dojrzałym owocu ma mazistą konsystencję, a w smaku przypomina orzech włoski. 100 g owocu dostarcza 130 - 240 kalorii/ 550 - 1000 dżuli." zrodło:http://www.biology.pl/owoce_egzotyczne//My%20Webs/awokado1.htm Zmieniony przez - dorcius w dniu 2006-12-12 19:15:57

    Odpowiedzi: 13496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/12/2006 7:10:16 PM Liczba szacunów: 0
  • W kuchni PLUSZKÓW gry i zabawy c.d. %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dookoła są różne restauracje, bary, puby, dyskoteka, małe lodowisko, ściana wspinaczkowa, kino, slepiki mniejsze, kawiarnie, herbaciarnie, pijalnie czekolady, cukiernie..itd itd itd...na srodku wieeeelki plac, tzw. rynek...laweczki i fontanny a dalej jest wieeelkie, oszklone centrum handlowe, tam setki firmowych sklepów, cukierenki i herbaciarnie tez, apteki, melbowy jeden, jeden Geant... i przez tym oszklonym C.H. wielka choinka Zmieniony przez - wylliam w dniu 2006-12-26 01:05:37

    Odpowiedzi: 13496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/26/2006 1:05:27 AM Liczba szacunów: 0
  • W kuchni PLUSZKÓW gry i zabawy c.d. %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    To posiedze z wami jak chcecie Oglądał ktoś taki serial w TV The O.C.?? Za***isty jest Zmieniony przez - Gym_Maniac w dniu 2007-01-31 01:32:23

    Odpowiedzi: 13496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/31/2007 1:31:24 AM Liczba szacunów: 0
  • W kuchni PLUSZKÓW gry i zabawy c.d. %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    O.C. to mi sie kojarzy z obrobka ciepla (z pracy mojej) heh, pogadac... zebys wiedzial, ile razy ale najlepiej powiedziec przepraszam i myslec ze po sprawie:/ (w jego przypadku)

    Odpowiedzi: 13496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/31/2007 2:00:43 AM Liczba szacunów: 0
  • W kuchni PLUSZKÓW gry i zabawy c.d. %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    qrna, zaraz naprawde ban polecie zeby jeszcze sam tworzyl, a tu jakies ctrl c ctrl v maniac, mam nadzieje, ze jak zobaczyles moja fote, to nie przestraszyles sie hehehhehe

    Odpowiedzi: 13496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/10/2007 1:22:11 AM Liczba szacunów: 0
  • W kuchni PLUSZKÓW gry i zabawy c.d. %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ej!! wyprszam sobie !! bo sie pogniewamy nie ctrl-c, ctrl-v tylko winamp folder "głupoty" dalej "polskie" i ze słuchu!! a nie, kopiowanie

    Odpowiedzi: 13496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/10/2007 1:25:58 AM Liczba szacunów: 0
  • W pogoni za masą.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 1 Klatka+Biceps Wyciskanie hantli skos dodatni 12pow.-12kg/10pow.-17kg/8pow.-22kg/6pow.-27kg (Waga jednego hantla) Wyciskanie sztangi płasko 12pow.-40kg/8pow.-70kg/6pow.-75kg/4pow.-80kg Rozpiętki płasko 12pow.-7kg/8pow.-12kg/8pow.-12kg/8pow.-12kg (Waga jednego hantla) Biceps Uginanie ramion z hantlami (Waga jednego hantla) 8pow.-12kg/8pow.-12kg/8pow.-12kg Uginanie ramion ze sztanga prostą stojąc 10pow.-25kg/6pow.-30kg/6pow.-30kg Uginanie ramion na modlitewniku ze sztangą łamaną 10pow.-21kg/7pow.-26kg Trening na (+) bardzo dobrze czułem klatke i bicepsy Suplementacja w ciągu dnia Po przebudzeniu -4kaps Cm3 - 30g. Whey C-6 Po śniadaniu -3kaps. FA AM Przed treningiem -10g. BCAA SFD PLUS Po treningu -4kaps Cm3 -10g. BCAA SFD PLUS -30g. Whey C-6 Przed snem -3kaps. FA PM Szama z dziś: Nie wliczałem białka z odżywki białkowej +50g /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/5320797eb24d48dfa3c7822a5f79f946.png Szamka po siłowni /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/7fad500e13b74ea896a8e81c9968d221.jpg Zmieniony przez - kaktus96 w dniu 2013-01-07 20:59:16

    Odpowiedzi: 382 Ilość wyświetleń: 19696 Data: 1/7/2013 8:54:54 PM Liczba szacunów: 0
  • W pogoni za masą.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 2 Plecy Podciąganie na drążku szeroko 5pow./5pow./5pow.+2,5kg/3pow.+5kg Wiosłowanie sztanga w opadzie podchwytem 10pow.-35kg/8pow.-50kg/6pow.-60kg/6pow.-65kg Martwy ciąg 8pow.-70kg/6pow.-80kg/4pow.-90kg/4pow.-90kg Podciąganie końca sztangi w opadzie nachwytem 10pow.-50kg/8pow.-60kg/8pow.-60kg/6pow.-65kg Szrugsy z hantlami stojąc (Waga jednego hantla) 12pow.-12kg/12pow.-17kg/12pow.-22kg Kvrwa chciałem nagrać filmiki, ale mam zeybany telefon i się zacina w trakcie filmu.}:-(( Suplementacja w ciągu dnia Po przebudzeniu -4kaps Cm3 - 30g. Whey C-6 Po śniadaniu -3kaps. FA AM Przed treningiem -10g. BCAA SFD PLUS Po treningu -4kaps Cm3 -10g. BCAA SFD PLUS -30g. Whey C-6 -100g. ryżu Przed snem -3kaps. FA PM Micha +50g z odżywki białkowej /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/4b1844b1ea164685b1552e808ff00dfc.png Szama przed trenigowa /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/e63847a27ad048e8b9559b42a2b6c54f.jpg Szama potreningowa /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/dd1e0e33bf984604b31a26e74bad2881.jpg Zmieniony przez - kaktus96 w dniu 2013-01-08 20:23:18

    Odpowiedzi: 382 Ilość wyświetleń: 19696 Data: 1/8/2013 8:16:33 PM Liczba szacunów: 0
  • W pogoni za masą.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 4 Nogi Przysiady ze sztanga na barkach 10pow.-40kg/8pow.-70kg/8pow.-90kg/5pow.-105kg Prostowanie nóg na maszynie siedząc 10pow.-50kg/8pow.-90kg/8pow.-90kg/8pow.-90kg Wykroki z hantlami 8pow.-17kg/8pow.-17kg/6pow.-27kg/6pow.-27kg (Waga jednego hantla) Żuraw 10pow./10pow./10pow./10pow. Łydki 20pow.-22kg/20pow.-22kg/20pow.-22kg/20pow.-22kg (Waga jednego hantla) Suplementacja w ciągu dnia Po przebudzeniu -4kaps Cm3 - 30g. Whey C-6 Po śniadaniu -3kaps. FA AM Przed treningiem -10g. BCAA SFD PLUS Po treningu -4kaps Cm3 -10g. BCAA SFD PLUS -30g. Whey C-6 -100g. ryżu Przed snem -3kaps. FA PM Micha +50g z odżywki białkowej /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/5f90a252d8194596a3d498d1b852acd1.png I jakieś fotki szamy /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/e61608a8097b42b68d257dedc8bf9adc.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/05e92d4b439c42228c9e6fff2a9200ff.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/5206cfdabf3048a9b9574b67939e5364.jpg Zmieniony przez - kaktus96 w dniu 2013-01-13 10:42:48

    Odpowiedzi: 382 Ilość wyświetleń: 19696 Data: 1/13/2013 10:41:31 AM Liczba szacunów: 0
  • W pogoni za masą.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 5 Barki+Triceps Unoszenie hantli na boki stojąc (Waga jednego hantla) 12pow.-7kg/10pow.-9,5kg/6pow.-12kg/6pow.-12kg Wyciskanie hantli siedząc (Waga jednego hantla) 12pow.-12kg/10pow.-17kg/8pow.-19,5kg/6pow.-24,5kg Unoszenie hantli w przód (Waga jednego hantla) 8pow.-12kg/6pow.-14,5kg/6pow.-14,5kg/6pow.-14,5kg Unoszenie hantli na boki w opadzie / tył barków (Waga jednego hantla) 10pow.-7kg/8pow.-8,5kg/8pow.-9,5kg/8pow.-9,5kg Triceps Pompki na poręczach 12pow./8pow.+5kg/6pow.+15kg Pompki w podporze tyłem 12pow.+15kg/10pow.+20kg/8pow.+25kg Prostowanie ramion na wyciągu stojąc 12pow.-30kg/10pow.-40kg/10pow.-40kg Suplementacja w ciągu dnia Po przebudzeniu -4kaps Cm3 - 30g. Whey C-6 Po śniadaniu -3kaps. FA AM Przed treningiem -10g. BCAA SFD PLUS Po treningu -4kaps Cm3 -10g. BCAA SFD PLUS -30g. Whey C-6 -100g. ryżu Przed snem -3kaps. FA PM Micha +50g z odżywki białkowej Kvrwa muszę kupić jakąś oliwe bo jest w hooj słabo jeśli chodzi o tłuszcze. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/65f4506154ef455e926ba39433627b77.png

    Odpowiedzi: 382 Ilość wyświetleń: 19696 Data: 1/13/2013 11:00:21 AM Liczba szacunów: 0
  • W pogoni za masą.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 11 Nogi Przysiady ze sztangą na barkach 10pow.-40kg/8pow.-70kg/8pow.-95kg/5pow.-105kg Wyprosty w siadzie na maszynie 10pow.-50kg/8pow.-90kg/8pow.-90kg/8pow.-90kg Wykroki z hantlami (Waga jednego hantla) 8pow.-17kg/8pow.-17kg/6pow.-27kg/6pow.-27kg Żuraw 10pow./10pow./8pow./8pow Łydki Wspięcia na palcach z hantlami 20pow./22kg/20pow.-22kg/20pow.-22kg/20pow.-22kg (Waga jednego hantla) Suplementacja w ciągu dnia Po przebudzeniu -4kaps Cm3 - 30g. Whey C-6 Po śniadaniu -3kaps. FA AM Przed treningiem -10g. BCAA SFD PLUS Po treningu -4kaps Cm3 -10g. BCAA SFD PLUS -30g. Whey C-6 Przed snem -3kaps FA PM I filmiki z treningu nóg:-) Przysiady 105kg https://www.youtube.com/watch?v=syjpQelBZFU Prostowanie na maszynie 50kg https://www.youtube.com/watch?v=s8C1E29kMBs Wykroki z hantlami 17kg (waga 1 hantla) https://www.youtube.com/watch?v=6A_fFJN-zVo Żuraw 10pow. https://www.youtube.com/watch?v=Qb3MEkeuV2E

    Odpowiedzi: 382 Ilość wyświetleń: 19696 Data: 1/17/2013 9:43:21 PM Liczba szacunów: 0
  • W pogoni za masą.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 12 Barki+Triceps Unoszenie hantli na boki stojąc (Waga jednego hantla) 10pow.-9,5kg/10pow.-9,5kg/6pow.-12kg/6pow.-12kg Wyciskanie hantli siedząc (Waga jednego hantla) 12pow.-14,5kg/8pow.-19,5kg/6pow.-24,5kg/4pow.-27kg Unoszenie hantli w przód stojąc (Waga jednego hantla) 8pow.-12kg/6pow.-14,5kg/6pow.-14,5kg/6pow.-14,5kg Unoszenie hantli na boki w opadzie (tył barków) (Waga 1 hantla) 10pow.-8,5kg/8pow.-9,5kg/8pow.-9,5kg/8pow.-9,5kg Triceps Pompki na poręczach 12pow./8pow.+10kg/5pow.+20kg Pompki w podporze tyłem 12pow.+15kg/7pow.+25kg/7pow.+25kg Prostowanie ramion na wyciągu stojąc 10pow.-30kg/10pow.-40kg/10pow.-40kg Suplementacja w ciągu dnia Po przebudzeniu -4kaps Cm3 - 30g. Whey C-6 Po śniadaniu -3kaps. FA AM Przed treningiem -10g. BCAA SFD PLUS Po treningu -4kaps Cm3 -10g. BCAA SFD PLUS -30g. Whey C-6 -100g. ryżu Przed snem -3kaps. FA PM Filmiki:-) Wyciskanie hantli (24,5kg) Waga jednego hantla https://www.youtube.com/watch?v=v22YHXrljBM Unoszenie hantli w przód (12kg) Waga jednego hantla https://www.youtube.com/watch?v=dwEXrzQC1EY Pompki na poręczach (+15kg) https://www.youtube.com/watch?v=T2M29uugDlc

    Odpowiedzi: 382 Ilość wyświetleń: 19696 Data: 1/18/2013 9:32:00 PM Liczba szacunów: 0
  • W pogoni za masą.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 22 Plecy Podciąganie na drążku nachwytem 5pow./5pow./5pow.+2,5kg/5pow.+5kg Wiosłowanie sztangą podchwytem 8pow.-45kg/8pow.-55kg/8pow.-62,5kg/6pow.-65kg Martwy ciąg 8pow.-75kg/6pow.-85kg.4pow.-92,5kg/3pow.-95kg Podciąganie końca sztangi w opadzie nachwytem 8pow.-55kg/8pow.-65kg/6pow.-66,5kg/6pow.-66,5kg Szrugsy z hantlami 12pow.-22kg/10pow.-27kg/10pow.-27kg Suplementacja w ciągu dnia Po przebudzeniu -4kaps Cm3 - 30g. Whey C-6 Po śniadaniu -3kaps. FA AM Przed treningiem -10g. BCAA SFD PLUS Po treningu -4kaps Cm3 -10g. BCAA SFD PLUS -30g. Whey C-6 Przed snem -3kaps. FA PM Filmiki z treningu:-) Drążek https://www.youtube.com/watch?v=xld5ILS-VnU Wiosło (55kg) https://www.youtube.com/watch?v=9rzxxKECVhU MC (92,5kg) https://www.youtube.com/watch?v=ulWTq8Zuokc Wiosło końcem sztangi (55kg) https://www.youtube.com/watch?v=lfJjSLDmdSk Szrugsy (22kg) https://www.youtube.com/watch?v=Zr1RZWEMO_I Micha +50g białka z odżywki /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/8ab601ca27bb4ea7a95be193f616f64d.png

    Odpowiedzi: 382 Ilość wyświetleń: 19696 Data: 1/22/2013 9:05:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzień dobrych wiadomości c.d. U mojej siostry zdiagnozowano insulinoopornosc... Teraz mnie męczy żebym i ja się przebadala. Z kortyzolem trafiła obie mamy podwyższony... Znając ja nie zejdzie ze mnie dopóki nie zobaczyć moich wyników....

    Odpowiedzi: 1455 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/10/2012 5:30:27 PM Liczba szacunów: 0