SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Trening wczesnym rankiem - Warszawa

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    Masz odpowiedz w C/S

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 724 Data: 1/2/2009 8:14:14 PM Liczba szacunów: 0
  • co robic?

    Post
    Trening dla początkujących

    deanash "no cięzar dodaje co 3 treningi" DLACZEGO ? przeczytaj co napisalem tutaj: http://www.sfd.pl/progresja-t460928-s2.html i tu: http://www.sfd.pl/Przejście_z_HST_na_FBW%2C_plan_do_oceny%2E-t742241-s3.html technika cwiczen: polecam dwie najlepsze ksiazeczki na ten temat: 1. http://www.amazon.com/Starting-Strength-2nd-Mark-Rippetoe/dp/0976805421/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1311277449&sr=8-1 do tego wyszlo rowniez DVD ....a urywki juz teraz mozesz poogladac tutaj: http://startingstrength.wikia.com/wiki/Video 2. http://www.amazon.com/Insiders-Tell-All-Handbook-Weight-Training-Technique/dp/9963916325/ref=sr_1_4?s=books&ie=UTF8&qid=1311277633&sr=1-4 warto popatrzec takze tutaj:(przynajmniej na ciezkie,zlozone) http://www.nsca-lift.org/videos/displayvideos.asp na youtube'ie wszedzie tam,gdzie technike pokazuje trener(S&C Couch) lub jego podopieczni: http://www.youtube.com/user/joedefranco http://www.youtube.com/user/smittydiesel?blend=7&ob=5 http://www.youtube.com/user/JasonFerruggia?blend=9&ob=5 oczywiscie Thib: http://www.t-nation.com/strength-training-series/exercise-videos UNIKAJ PERSONAL TRAINER'ow oraz KULTURYSTOW. (oczywiscie nie zawsze....ale generalnie-jest kiepsko) Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2011-07-21 22:03:00

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 889 Data: 7/21/2011 9:59:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem z dietą - cena

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    To teraz żebyś obliczył sobie ile tego białka jest i zmniejszył do 1,5g/kg m.c. a resztę dostarczał z roślinnego. Przeciez ciągle o tym piszemy. Skoro nie wyrabiasz się z kasą na odżywianie to zmniejsz ilość białka pochodzenia zwierzęcego w diecie do min zalecanej ilości.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1179 Data: 4/30/2013 2:22:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Co jeść przez całą impreze ?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Hmm no właśnie ja też się musze spytać bo bviore Gripex i jakieś tam syropy? a z suplów jade teraz na BCAA, HMB, Profi, Tauryna, i witaminki carbo, ionto. Czy nie przeszkadza to np. z HMB czy nie maleją efekty. Ja jak jestem chory zawsze biore vit. C i dużo wapnia pije dość szybko mi przechodzi.

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 3663 Data: 2/19/2005 10:59:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Co jeść przez całą impreze ?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    No ja o 17 miałem 40 stopni C;/ Teraz wziołem Polopiryne S i zbiłem do 38,2;/

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 3663 Data: 2/19/2005 6:44:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Co jeść przez całą impreze ?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Z suplów mam Profi Whey Mass, Carbo, Ionto Vitamin Drink, Vit, C, HMB, BCAA, Glucosamine, Tauryna, Zestaw Witamin. no a z apetytem nie ciekawie, nie chce mi sięzazbyt jeść.

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 3663 Data: 2/19/2005 7:57:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Co jeść przez całą impreze ?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Tak myślałem że z apetytem nie zbyt Profi, ionito, HMB, BCAA, Tauryne, witaminy - podwójne dawki jakie używasz na codzień vit C - ok2/3 g dziennie (łącznie ze wszystkich zestawów witamin jakie masz) rano polopiryna - 1 tabl na noc - 1 lub 2 tabl (zależy czy 1 działa na ciebie mocno czy nie) Zmieniony przez - BYK w dniu 2005-02-19 20:03:19

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 3663 Data: 2/19/2005 8:01:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Co jeść przez całą impreze ?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    2g HMB, 2 tabl polopityny, 1g vit C i dobranoc

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 3663 Data: 2/19/2005 8:24:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawne opinie o dresach a współczesność/

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    eeeeeeeeee w C/S już mamy nadmiar takich , niech do o silowni po silowni idzie

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1598 Data: 8/28/2010 9:13:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Znikajaca Therma Prolaba

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie chodzi o to ze ktos zabronił, ale podobno producenci obawiają się że w związku z tym że te środki nie są całkowicie bezpieczne osoby poszkowane (pewnie już takie są) moga występować o wysokie odszkodowania. A wiadomo jak jest w USA, jak w McDonaldsie gość dostał za zimną kanapkę to wywalczył odszkodowanie. Więc co sprytniejsze firmy po prostu z tego rezygnują. A te które mają termogeniki być może będą je wysyłać na inne rynki a moze będą ryzykować. SONBATY http://www.atleta.pl Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2507 Data: 4/15/2003 2:49:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Znikajaca Therma Prolaba

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tych wynalazków jest full i nie ma co się przejmować... Zresztą C. pisał 'u siebie' o produkcji odpowiednika thermy, więc całkiem luz. Pozdrawiam Doradca w dziale suplementacja członek-mafia.suple.hardcor.pl

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2507 Data: 4/15/2003 3:46:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Zapraszam do oceny

    Post
    Galeria Zdjęć

    o lol to az juz po miesiacu cwiczen zamieszczaja fotki, zanidlugo bedzie "po 2 wizytach na silowni" bosze n/c

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4242 Data: 9/6/2005 9:31:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Propionat ip

    Post
    Doping - zdjęcia

    nie trzeba znac szczegolow produkcji, wystarczy byc troche rozgarnietym. np. nie kazdy under moze pozwolic sobie na nadruk napisow na szkle przy takiej ilosci jaka puszcza ip. to skomplikowany proces, ktory nie obejdzie sie bez zaawansowanej linii produkcyjnej z uzyciem farby szklarskiej i wypalaniem w temp ponad 500 °C. wiem, bo mam znajomka ktory takie robi nadruki na kubkach do kawy :) to tylko przyklad, ale i tu widac ogrom kasy jaka zostala wladowana w ten under. stasia z podlasia poprostu nie byloby stac na to.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 4192 Data: 10/16/2008 1:08:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Jaka kasze ??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Skowron zbadaj moją diete. Mam 173cm wzrst i waze 70kg(juz ponad) Posiłek 1: 8:00 Mleko 300ml 1,5% płatki owsiane 100g 2 jajka + 2 kromki pieczywa razowego Tran Posiłek 2: 10:00 Pieczywo razowe 100g Polędwica sopocka 100g Witaminy komplet + witamina C Posiłek 3: 13:00 100g ryżu lub makaronu 100g piersi z kurczaka lub filet z ryby lub cielęcina lub schabowy , mielony surówka + 1 łyżki oliwy z oliwek Posiłek 4 14:30 Gainer 15:30 - 16:00 TRENING 17:00 CARBO lub 2 banany (gdy nie jestem przy kasie) Posiłek 4: 17:20 100g ryżu lub 100g pieczywa razowego 100g pierś z kurczaka lub 3 jaja lub ryba wędzona lub schabowy lub cielęcina lub mielony + 1 łyżka oliwy z oliwek Posiłek 5: 20:00 ryba wędzona lub tuńczyk 100g + kromka pieczywa Posiłek 6 : ok.22:30 100g sera białego + jogurt naturalny dla smaku lub szczypta soli

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 4081 Data: 10/8/2005 11:51:16 AM Liczba szacunów: 0
  • masa, a cardio po treningu silowym

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Bez herezji? Jest kilka badań mogących potwierdzić, że kardio może powodować spadek testosteronu. Kilka z nich: Tyndall GL, Kobe RW, Houmard JA. Cortisol, testosterone, and insulin action during intense swimming training in humans. Eur J Appl Physiol Occup Physiol. 1996;73(1-2):61-5. Vasankari TJ, Kujala UM, Heinonen OJ, Huhtaniemi IT. Effects of endurance training on hormonal responses to prolonged physical exercise in males. Acta Endocrinol (Copenh). 1993 Aug;129(2):109-13. Hoogeveen AR, Zonderland ML. Relationships between testosterone, cortisol and performance in professional cyclists. Int J Sports Med. 1996 Aug;17(6):423-8. Kuoppasalmi K, Naveri H, Harkonen M, Adlercreutz H. Plasma cortisol, androstenedione, testosterone and luteinizing hormone in running exercise of different intensities. Scand J Clin Lab Invest. 1980 Sep;40(5):403-9. Guglielmini C, Paolini AR, Conconi F. Variations of serum testosterone concentrations after physical exercises of different duration. Int J Sports Med. 1984 Oct;5(5):246-9. Schmid P, Pusch HH, Wolf W, Pilger E, Pessenhofer H, Schwaberger G, Pristautz H, Purstner P. Serum FSH, LH, and testosterone in humans after physical exercise. Int J Sports Med. 1982 May;3(2):84-9. Kern W, Perras B, Wodick R, Fehm HL, Born J. Hormonal secretion during nighttime sleep indicating stress of daytime exercise. J Appl Physiol. 1995 Nov;79(5):1461-8. Ronsen O, Haug E, Pedersen BK, Bahr R. Increased neuroendocrine response to a repeated bout of endurance exercise. Med Sci Sports Exerc. 2001 Apr;33(4):568-75. Hoffman JR, Falk B, Radom-Isaac S, Weinstein Y, Magazanik A, Wang Y, Yarom Y. The effect of environmental temperature on testosterone and cortisol responses to high intensity, intermittent exercise in humans. Eur J Appl Physiol Occup Physiol. 1997;75(1):83-7.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1646 Data: 9/22/2014 10:05:58 PM Liczba szacunów: 0
  • MAM PIOSENKE BOBA SAPPA!!!!! :-D

    Post
    Scena MMA i K-1

    Kain , rzucam sogasappa ale nie wiem czy zaliczy. Buehehehe... Wygląda jak Don Johnson. "It's Friday night, I'm gonna f.u.c.k or fight, that's right!"

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2665 Data: 2/28/2003 9:42:11 AM Liczba szacunów: 0
  • MAM PIOSENKE BOBA SAPPA!!!!! :-D

    Post
    Scena MMA i K-1

    Albo Barry White "It's Friday night, I'm gonna f.u.c.k or fight, that's right!"

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2665 Data: 2/28/2003 9:43:07 AM Liczba szacunów: 0
  • problem z kreatyną

    Post
    Odżywki i suplementy

    ć. przynajmniej tak chcę zrobic zeby wyszedł mi cykl 6 tygodniowy. bierz normalnie a nie aby wystarczyło

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1400 Data: 4/18/2008 10:01:35 PM Liczba szacunów: 0
  • cm3

    Post
    Trec

    Jabolcokk, dzięki za odpowiedź. 1) Jakiś czas brałem białko HiTec Whey C-6, ale ostatnio gorzej z funduszami, więc zakupiłem tańsze. A co jest nie tak z tym białkiem łowickim? 3) Nie wiem, czy zostałem dobrze zrozumiany. "Chcąc zrealizować powyższe cele, jaki muszę mieć bilans kaloryczny +/- i ile tak mniej więcej % na +/- od zerowego zapotrzebowania?" Nie proszę, abyście podali mi dokładnie ile kcal mam spożywać. Zrozumiałe, że w zależności od aktywności fizycznej, metabolizmu itd., będziemy mieć różny wydatek energetyczny i związane z tym indywidualne zapotrzebowanie kaloryczne. Prosiłem jedynie o odpowiedź - czy zakładając powyższe cele i fakt bycia endomorfikiem, mam mieć bilans zerowy, dodatni czy minusowy? A jak dodatni bądź minusowy, to ile tak mniej więcej procent mojego zerowego zapotrzebowania kalorycznego mam być na plus bądź minus, aby osiągnąć wskazane cele? 4) Najlepiej jaki czas po weselu rozpocząć cykl? 5) Wiadomo - dieta, trening, suple, odpoczynek itd. muszą być ułożone - czyli standard ;), ale czy coś ponadto trzeba robić przy cyklu z CM3? Zmieniony przez - Hydraulik_84 w dniu 2012-10-18 22:58:08

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 3940 Data: 10/18/2012 10:03:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Mocne stawy...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witamina C

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 4039 Data: 3/31/2005 7:36:39 PM Liczba szacunów: 0