SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Jabłczan

    Post
    Odżywki i suplementy

    yyy... awiec jablczan jest dobry z olimpa i tanio wychodzi. 300 caps po 1,1 g kosztuje kolo 80 zl. dawki: w dni trenigowe: a) 4caps rano na czczo+ 4 po treningu b) 4 caps rano na czczo+ 3przed i 3 po trenigu c) 4caps prze trenigiem, 4 caps po trenigu w dni nietrenigowe 4 caps rano na czczo

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2683 Data: 6/16/2005 1:24:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Zdięcie Clomidu

    Post
    Doping

    W buteleczce to wlasnie Clostilbegyt "BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK" -----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1802 Data: 1/17/2003 1:42:16 PM Liczba szacunów: 0
  • złe igły!

    Post
    Doping

    w to miejsce gdzie jest siniec,troche tłuszczyku może być a jak źle to co soczek poszedł sie je..ć ? Zmieniony przez - tom2008 w dniu 2006-10-20 15:51:26

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1767 Data: 10/20/2006 3:46:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocencie diete prosze

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    co dodac co odjac pomoze ktos ? :C

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 822 Data: 9/28/2014 10:20:21 PM Liczba szacunów: 0
  • to jest nienormalne

    Post
    Iron Horse Series

    Nie ma sprawy. Przypuszczam, że będziesz miał okazję porozmawiać z Markiem C. Więc skorzystasz na prawdę sporo i osobiście powiem,że na pewno w formie pisemnej nikt Ci nie da rady tyle przekazać co Marek przez telefon Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 807 Data: 7/29/2011 8:48:28 AM Liczba szacunów: 0
  • SONDA :)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Popieram, tylko że nie w szklance a w słoiku, bo ze szklanki to szybko nam ucieknie jak sie zacznie szybciej zap*****..ć

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2460 Data: 8/8/2005 10:38:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Problem z ZMA

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja bym Przed Snem dawal 3-4 filomagu b6 a reszte tak jak piszesz i w dzien NT tylko przed snem 3-4 filomagi, 1 zincasa forte i ta twoja vitamine C jak chcesz Zmieniony przez - jabolcokk w dniu 2007-01-16 22:03:17

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1865 Data: 1/16/2007 10:03:03 PM Liczba szacunów: 0
  • hit

    Post
    Trening w domu

    dobrze na pewno bede o tym pamietal no i dziekuje za pomoc mam jeszcze tylko takie pytanie bo czytajac podwieszone artykuly o hicie tam przykladowe plany skladaja sie z wiekszej ilosci cwiczen wiec czy moglbys mi powiedziec czy w moim planie czegos brakuje??? widzialem tam tez dzielony ten trening na a i b czasem o ile dobrze pamietam na a, b i c i cwiczen bylo tam b duzo i wprowadza mnie to w takie troche zaklopotanie poniewaz pisze tam rowniez ze powinien skladac sie z cwiczen wielowarstwowych. i mam tez takie pytanie bo w hicie ilosc powtorzen jest stala (nie tak jak w hst -15, 10, 5) a jest tez konieczna stala progresja wiec co jesli np w przysiadzie bede mial przykladowo np 50kg i wykonam to i to bedzie moj maxymalny ciezar na te 10 powtorzen to co mam zrobic na kolejnym treningu?? dolozyc ciezaru????

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1865 Data: 7/22/2008 5:05:18 PM Liczba szacunów: 0
  • jak zwiększyć?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    za ilosc czerwonych krwinek w najwiekszej czesci jest odpowiedzialne zelazo, najlepiej z produktow zwierzecych, gdyz tylko takie jest dobrze przyswajane (mieso, ryby, drob) Przyswajanie żelaza kilkakrotnie zwieksza witamina c. Aha, no i oczywiscie sam wysilek wytrzymalosciowy zwieksza liczbe erytrocytow Zmieniony przez - Charon w dniu 2005-03-07 23:42:15

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2679 Data: 3/7/2005 11:38:51 PM Liczba szacunów: 1
  • Glukozamina

    Post
    Odżywki i suplementy

    jak juz chcesz sie wspomagac to dorzuc dawki witaminy C i dorzuc omega-3 pzdr.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 909 Data: 2/26/2007 5:36:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Podstawy widzę masz dość spore bo potrafisz już ustać na rękach pól minuty. Generalnie proponuje ustalić sobie jakieś priorytety jakie ćwiczenie chcesz doskonalić. Ewentualnie możesz korzystać też z WOD workout of the day z podanej prze zemnie strony. Myślę że dasz radę. Jeżeli korzystasz z książki C. Sommera to zapewne znasz angielski bo jeśli się dobrze orientuje jest tylko wydanie angielskie. W związku z tym proponuje pisać u niego na forum opublikować plan a na pewno a tam ci doradzą.

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1639 Data: 10/22/2009 10:09:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jak chcesz jeszcze przedtreningówkę to jakieś tańsze białko, z takich które sam brałem: trec whey 100 hi tec whey c-6 scitec 100% whey isolate Wszystkie za około 150zł za okapowanie 2000g+

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 524 Data: 6/28/2013 12:32:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Co na stawy??

    Post
    Odżywki i suplementy

    W naszej ofercie znajdziesz dwa produkty, które mogą Ci pomóc Arthreo-Free za 60 kapsułek cena sugerowana to 26,90zł 4 składniki wspomagające prawidłowe funkcjonowanie stawów: Glukozamina, Chondroityna, MSM i Witamina C lub Joint Caps - 60 kapsułek w cenie sugerowanej 65zł Tutaj nieco inny skład: kwas hialuronowy, chondroityna, ekstrakt z kory wierzby białej Zdrowia!!! Edit: oczywiście zapraszamy do odwiedzenia naszego działu Zmieniony przez - ActivLab w dniu 2009-06-29 09:11:46

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1717 Data: 6/29/2009 9:11:29 AM Liczba szacunów: 0
  • horoba

    Post
    Trening dla początkujących

    a nie lepiej jakies koksy przy....ć . bo akurat mam deke tanio zalatwic od kumpla z okolic

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 891 Data: 4/19/2009 4:08:20 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl na mase

    Post
    Odżywki i suplementy

    podłączam się do tematu. mam zamiar zrobić sobie cykl masowy. posiadane suple: BCAA(scivation xtend 1130g) + OPCJA:TAURYNA(olmip mega caps) ZMA(olmip) + OPCJA:TRIBULUS(activlab tribu stallion) BOOSTER PRZEDTRENING.(aps mesomorph) STACK KREAT.(thermolife c-bol) BIAŁKO(optimuj 100% why gold standard) + CARBO(olimp carbo nox) WIT.(olimp vita-min multiple sport) + KWASY TŁUSZCZ.(olmip gold omega 3) mam pytanko .. jak byście to połączyli i rozplanowali w DT i DNT. głównie chodzi o BCAA - o jakich porach je zarzucić i czy jest sens dokupywać tribulusa i taurynę. jeśli tak to również jaka będzie najlepsza pora do ich spożycia.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1251 Data: 3/28/2011 10:29:02 PM Liczba szacunów: 0
  • KLATKA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ale jesli jest takie same jak u popradnich 2 osob to na co pisac? zeby nabija c soebie liczbe wyslanych artów chyba

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2605 Data: 10/24/2004 6:24:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Było już mase takich pytań, wystarczy wpisac w wyszukiwarke. Ale zapodam ci troche tekstu i se poczytaj.Pozdro Co to jest kreatyna Kreatyna to jeden z najczęściej używanych suplementów stosowanych w kulturystyce. Jest substancją podobną do białek, zbudowaną z trzech aminokwasów: metioniny, argininy oraz glicyny. @Niewielkie ilości kreatyny przechowywane są w komórkach mięśniowych, a jej rola sprowadza się do wytwarzania i przenoszenia adenozynotrójfosforanu (ATP) tzw. głównej cząsteczki odpowiedzialnej za produkcję energii. Jak działa i co można osiągnąć stosując kreatynę ? Już po kilku dniach stosowania kreatyny, mięśnie stają się większe i bardziej "napompowane" - jest to efekt zwiększenia ilości kreatyny w mięśniu o około 50%. Dochodzi wtedy do szeregu reakcji, które powodują, iż komórki mięśniowe wchłaniają więcej wody. Zwiększona objętość komórki wywołuje napięcie wewnątrzkomórkowe, a organizm odbiera to jako sygnał anaboliczny - tym samym pobudza mięśnie do przyrostu masy oraz siły. Efekt stosowania kreatyny to natychmiastowa poprawa wydolności organizmu, dzięki której dłuższe, intensywniejsze treningi przyśpieszają budowanie mięśni oraz przyczynią się do zmniejszenia ilości tkanki tłuszczowej. Przy pierwszym cyklu kreatynowym możesz uzyskać od 4 do 6 kg beztłuszczowej masy mięśniowej. Można to osiągnąć tylko poprzez prawidłową suplementację kreatyny. W jaki sposób zwiększyć skuteczność działania kreatyny? Można to osiągnąć przez: -stosowanie kreatyny razem z cukrem dekstrozą, aby zwiększyć wydzielanie insuliny, która "wtłacza" kreatynę do komórek mięśniowych -picie dużych ilości wody -zmniejszenie spożycia tłuszczy, gdyż tłuszcz w pożywieniu utrudnia wchłanianie kreatyny -przyjmowanie odpowiedniej dawki magnezu i lecytyny, które są podstawowym źródłem organicznego fosforu -spożywanie kreatyny na "pusty" żołądek; -dostarczenie do organizmu takich pierwiastków jak: chrom, cynk , wanad ponieważ ich niedobór wpływa niekorzystnie na magazynowanie kreatyny przez komórki mięśniowe; -prawidłowe dostarczanie antyoksydantów oraz kompleksu witamin z grupy B. Zapotrzebowanie i pochodzenie kreatyny Przeciętne zapotrzebowanie na kreatynę wynosi około 2 gramy dziennie. Połowę z tego organizm może zsyntezować samodzielnie, reszta musi zostać doprowadzona wraz z pożywieniem. Kreatyna (z greckiego krea = mięso) występuje niemal wyłącznie w artykułach spożywczych pochodzenia zwierzęcego, głównie w mięsie. W roślinach natomiast występuje tylko w ilościach śladowych. Zróżnicowana dieta dostarcza zazwyczaj około 1 grama kreatyny dziennie. Wegetarianie mają zwykle ograniczone zapasy kreatyny, co stawia ich w trudnej sytuacji szczególnie w sportach szybkościowo-siłowych. Kreatyna poprawia zapotrzebowanie w energię podczas wysiłku Ludzki organizm rozporządza dwoma "magazynami" natychmiast dostępnej energii: adezynotrójfosforan (ATP) i fofokreatyna (CP). Kreatyna występuje w mięśnaiach w większej części w postaci fosfokreatyny. Do skurczu mięśni, a więc właściwej pracy mięśni, organizm może wykorzystywać jedynie ATP. ATP jest przy tym rozkładany do ADP (adezynodwufosforan) i fosforanu (P): ATP -> ADP + P +energia. Zapasy ATP są jednak bardzo małe i wyczerpują się już po około 1-2 sekundach. Zapasy fosfokreatyny są mniej więcej 5 razy większe. Są wykorzystywane do ponownego uzyskiwania ATP, potrzebnego mięśniom. Fosfokreatyna przekazuje przy tym swoją grupę fosforową ADP tworząc ATP w reakcji: ADP + CP -> ATP + C. ATP i fosfokreatyna wystarczają razem na około 5-10 sekund intensywnej pracy mięśni. Póżniej mięsień skazany jest na inne źródła energii, np. węglowodany i tłuszcze. Regeneracja ATP, uzyskiwana dzięki fosfokreatynie, przynosi dalszą korzyść w postaci rozkładu kwasów, które powstają w wyniku intensywnej pracy mięśni. Duże zasoby fosfokreatyny przeciwdziałają przedwczesnemu zmęczeniu, zwłaszcza przy dużych obciążeniach. Kreatyna zwiększa siłę i przyspiesza przyrost masy mięśni Bezpośrednio uzależnione od zaopatrzenia w kreatynę są w szczególności wysiłki szybkościowo-siłowe, związane ze skurczami komórek mięśniowych maksymalnie krótkiego czasu. Wiele testów potwierdza, że suplementacja kreatyny przynosi największe korzyści sportowcom, uprawiającym dyscypliny siłowe i szybkościowo-siłowe (sprinterom, miotaczom sztangistom, kulturystom itd.). Przyrosty siły osiągane dzięki przyjmowaniu kreatyny wynoszą przeciętnie około 10%. Doniesienia sportowców o 20-30 procentowej poprawie wyników również nie należą do rzadkości. W kulturystyce ceni się kreatynę ze względu na jej działanie zwiększające masę mięśni. Ponieważ kreatyna wiąże się z wodą, komórki mięśniowe "powiększają siłę". Muskulatura robi wrażenie "pełniejszej", ale nie gładszej, ponieważ woda gromadzi się w istocie w komórkach mięśniowych a nie pod skórą. Zwiększone napięcie wewnątrz komórkowe stanowi sygnał anaboliczny dla komórki mięśniowej, co bezpośrednio pobudza przyrost masy mięśni, do którego przyczyniają się również większa siła i zwiększona intensywność treningu.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3885 Data: 7/30/2005 2:13:19 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl:)

    Post
    Doping

    zalezy mi na przybraniu 10 kg masy!szukałemw wyszukiwarce ale nic konkretnego nie znalazłem. haha trzebaby zrobić podwieszone posty :jak przybrać: a)5 kg masy b)10 kg masy c)5 kg mięśnia itp

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1105 Data: 7/10/2006 1:21:55 PM Liczba szacunów: 0
  • FORTIS Test propionate 100 nowosc

    Post
    Doping - zdjęcia

    Czyli jedyny problem z tym UG to to że prop boli a działa jak powinien? Jak tak to c*** z bólem działać ma

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3290 Data: 12/5/2010 4:04:50 PM Liczba szacunów: 0
  • KREATYNA

    Post
    Odżywki i suplementy

    acha no spoko. a mam kreatyne rozpusic w tej wodzie ? czy pooprostu je***ć proszek do buzi i odrazu popić ;p ?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 565 Data: 11/25/2010 11:11:29 PM Liczba szacunów: 0