SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • B - 41/27 A2 - 40/27 C - 21/13 E7 - 7/7/7/7/7/7 W - 13/13/13/13 G - 35/35/35/35/35/35 H - 14/14/14/14/14/14 K2 - 19/19/19 Z - 10 powtórzeń + rozciąganie Dzisiaj miałem niezłego kopa, dobre wyniki zwłaszcza w B i A2. W czwartek zaczynam obwód, nieźle się zacznie bo aż od 6x13 w niektórych ćwiczeniach, tylko nie wiem co zrobić w przysiadach- jechać dalej z E7, które zamieniłem z E2 od 8 powt. czy wrócić do E2 ? E7 ciężkie z racji trudności z utrzymaniem równowagi ale 7 powtórzeń już czuję :) . Co do obwodu, na razie zaczynam wg książki i w zależnośći od tego ile masy mi przybędzie zrobię jeden albo dwa obwody, w drugim może dołożę parę kg. Aha, i ważna zmiana choć jeszcze niepewne to jest- zamierzam teraz podciągać się trzymając ręczników, chodzi mi o to żeby przedramiona dostały w kość bo cieniutkie u mnie są. Nie wiem jak to odbije się na liczbie powtórzeń ale spróbuję.

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/26/2015 3:10:48 PM Liczba szacunów: 0
  • 5. POZIOM 23.04.2016 B - 30/22 +5kg A2 - 32/23 +5kg C - 14/11 +5kg E2 - 11/11/11/11/11/11 +5kg W - 9/9/9/9 +5kg G - 26/26/26/26/26/26 H - 12/12/12/12/12/12 Z - 10 powtórzeń + kółko 12/12/12 W miarę dobrze poszło a spodziewałem się, że będzie gorzej przez te dodatkowe 5 kilo. Muszę tylko poprawić się w podciąganiu bo 14 powtórzeń w 1. serii to słaby wynik. Mam zamiar zrobić 6 treningów na tym poziomie, 2 z nich będą bez obciążeń. Zmieniony przez - simon says w dniu 2016-04-24 11:21:10

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/24/2016 11:19:30 AM Liczba szacunów: 0
  • 25.04.2016 B - 34/23 +5kg A2 - 36/22 +5kg C - 15/10 +5kg E2 - 12/12/12/12/12/12 +5kg W - 10/10/10/10 +5kg G - 27/27/27/27/27/27 H - 13/13/13/13/13/13 Z - 10 powtórzeń + kółko 13/13/13 Małe postępy w B i A2. Przysiady (E) już mega ciężko się robiło, ostatnie powtórzenia z minimalnymi pauzami. Chyba będę zmuszony przestać robić ćw. H ze względu na mój dokuczający przyczep mięśniowy bo robiąc już powyżej 10 powtórzeń zaczyna mi dokuczać ale myślę, że 2 pozostałe ćwiczenia na brzuch spokojnie mi stykną, zostawię sobie G i dodatkowe kółko. Niedługo dołożę też K2 na triceps. Zmieniony przez - simon says w dniu 2016-04-25 19:39:19

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/25/2016 7:38:10 PM Liczba szacunów: 0
  • 27.04.2016 B - 35/23 +5kg A2 - 37/23 +5kg C - 16/11 +5kg E2 - 13/13/13/13/13/13 +5kg W - 11/11/11/11 +5kg G - 28/28/28/28/28/28 Z - 10 powtórzeń + kółko 14/14/14 Wykończyło mnie ćw. E2- słaniałem się po nim na nogach, mimo to spróbuję zrobić jeszcze 6 x 14 ale dopiero w poniedziałek bo w piątek robię tren na 70 % i bez obciążeń w pierwszych trzech ćwiczeniach a dodatkowe kg zostawię na E2 i W. Zmieniony przez - simon says w dniu 2016-04-27 15:59:20

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/27/2016 3:58:04 PM Liczba szacunów: 0
  • 29.04.2016 B - 41/28 A2 - 45/30 C - 19/13 E2 - 9/9/9/9/9/9 +5kg W - 8/8/8/8 +5kg G - 29/29/29/29/29/29 Z - 10 powtórzeń + kółko 15/15/15 Trening na 70 % dotyczył właściwie tylko dwóch ćwiczeń- E2 i W. Pierwsze trzy ćwiczenia tym razem bez dodatkowych kg, dla sprawdzenia osiągnięć tylko z ciężarem ciała. Jestem zadowolony, szczególnie z pompek. Jeszcze dwa treningi i 6. poziom. 8-) Zmieniony przez - simon says w dniu 2016-04-29 17:24:11

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/29/2016 5:23:12 PM Liczba szacunów: 0
  • 2.05.2016 B - 43/27 A2 - 47/32 C - 20/11 E2 - 14/14/14/14/14/12 (prawa noga) +5kg 14/14/14/14/13/12 (lewa noga) +5kg W - 12/12/12/12 +5kg G - 30/30/30/30/30/30 kółko - 16/16/16 Z - 10 powtórzeń Dobre wyniki dzisiaj, pompeczki elegancko, na następnym treningu dam wszędzie +5kg i zobaczymy czy dobiję do 40 powt. E2 mnie dzisiaj zniszczyło kompletnie. Spaw był blisko %-) Zmieniony przez - simon says w dniu 2016-05-02 21:32:12 Zmieniony przez - simon says w dniu 2016-05-02 21:32:49 Zmieniony przez - simon says w dniu 2016-05-02 21:33:54

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2016 9:29:39 PM Liczba szacunów: 0
  • 4.05.2016 B - 37/26 +5kg A2 - 38/27 +5kg C - 15/9 +5kg E2 - 3/3/3/3/3/3 +7,5kg W - 13/13/13/13 +5kg G - 31/31/31/31/31/31 kółko - 17/17/17 Z - 10 powtórzeń Skończyłem 5. poziom i mogę napisać, że jestem zadowolony z wyników oprócz podciągania, dzisiaj poszło najgorzej. Ogólnie już chyba trzeci trening z rzędu źle mi się ćwiczy bo jak zaczynam pierwsze ćwiczenie, tj. pompki, po kilkunastu powtórzeniach zaczyna boleć mnie głowa z przodu z prawej strony, ból zaczyna się już od prawego oka, naprawdę jest nie do zniesienia chociaż kontynuowałem ćwiczenia. Nie wiem o co chodzi, muszę poszukać jakichś informacji co może być przyczyną. Jeśli następnym razem przy rozpoczęciu ćwiczeń znowu zacznie mnie boleć to przerwę trening, zrobię sobie tydzień przerwy i wrócę zaczynając 6. poziom. Zmieniony przez - simon says w dniu 2016-05-04 18:10:27

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/4/2016 6:09:32 PM Liczba szacunów: 0
  • C zawsze jest wyzwaniem. Jak będziesz miał doła że nie idzie w podciąganiu, że progres siada zrób sobie czasami siódmą serię bez obciążenia. Wchodzi tak fajnie jakbyś robił pierwszą serię. Metoda znana i często stosowana do podniesienia morale i zmotywowania do dalszych ciężkich treningów. Jeżeli chodzi o nogi i przede wszystkim o kolana warto będzie się zastanowić nad pistoletami bez podpórki. Ja w chwili obecnej robię taki wariant w E3 i powiem, że jest nawet ciężkawo a to tylko 8 powtórzeń. Ciśnij dalej i życzę progresu. Może kiedyś ustawimy się na jakiś wspólny trening:) Fajne wyniki. Analizowałem Twój progres i powiem, że jest moc! super };-) Zmieniony przez - clown w dniu 2016-05-28 20:51:33

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/28/2016 8:33:38 PM Liczba szacunów: 0
  • 3.12.2016 - SESJA NR 1 B - 15/15/15/15/15/15 J - 5/5/5 A7 - 8/8/8 A1 - 8/8/8 I1 - 8/8/8/8/8/8 C3 - 8/8/8/8/7/6 E - 3/3/3/3 +50kg W - 15/15/15/15 +10kg G - --- H - 1 x min Z - 10 powtórzeń Jestem po przerwie i po zabiegu.. Trening zrobiony na pół gwizdka, trochę pozmieniam nastepnym razem.. będę robił C zamiast C3, czyli pełne podciągnięcia, do przysiadów dodałem 2 kg i zaczynam od 3 powtórzeń i dam je do obu sesji zeby robić je na każdym treningu. Dieta przez ostatnie 2 tygodnie kulała ale od dzisiaj jest juz tak jak być powinno. Zmieniony przez - simon says w dniu 2016-12-03 20:41:15

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/3/2016 8:40:15 PM Liczba szacunów: 1
  • 8.12.2016 - SESJA NR 1 B - 20/20/20/18/15/14 J - 6/6/6 A7 - 9/9/9 A1 - 9/9/9 I1 - 12/12/12/9/8/7 C - 3/3/3/3/3/3 E - 5/5/5/5 +50kg W - 4/4/4/4 +12,5kg G - --- H - 1 x min Z - 10 powtórzeń Zmieniony przez - simon says w dniu 2016-12-08 18:56:31

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/8/2016 6:55:30 PM Liczba szacunów: 0
  • 22.12.2016 - SESJA NR 2 Q - 23/25/19/19 (L,P,L,P) J1 - 23/18 K - 14/11 A12 - 23/17 I4 - 18/11 I5 - 11/10 I6 - 16/12 G - --- E - 9/9/9/9 +50kg W - 9/9/9/9 +12,5kg K2 - 15/15/15 24.12.2016 - SESJA NR 1 B - 20/20/20/20/20/16 J - 9/9/9 A7 - 12/12/12 A1 - 12/12/12 I1 - 12/12/12/12/12/8 C - 6/6/6/6/6/6 E - 10/9/10/9 +50kg W - 10/10/10/10 +12,5kg G - --- H - 1 x min Z - 10 powtórzeń Dwa ostatnie treningi przed świętami zrobiłem na 200 % możliwości i było zdecydowanie lepiej, za to teraz czuję większość mięśni. Było blisko w B oraz I1 żebym mógł przeskoczyć na wyższy poziom ale muszę zaczekać. Tak od siebie dodałem bułgarski przysiad bo nie mam możliwości zrobić "żurawia". Na razie zacząłem bez obciążenia od 4 x 4. Po świętach jadę dalej. Zmieniony przez - simon says w dniu 2016-12-24 15:33:08

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/24/2016 3:31:26 PM Liczba szacunów: 0
  • 30.12.2016 - SESJA NR 2 Q - 27/24/22/19 (P,L,P,L) J1 - 26/18 K - 14/11 A12 - 22/18 I4 - 16/12 I5 - 11/9 I6 - 16/13 G - --- E - 10/10/10/10 +50kg W - 11/11/11/11 +12,5kg K2 - 5/5/5 (oparcie na wys. 110 cm) 3.01.2017 - SESJA NR 1 B (dipsy) - 20/20/20/20/20/20 J (pompki z nogami na 100cm i głową w dół) - 10/10/10 A7 (pompki szerokie) - 13/13/13 A1 (pompki wąskie) - 13/13/13 I1 (podciąganie nachwytem do karku 1/2 zakresu) - 12/12/12/12/12/10 C (podciąganie podchwytem) - 7/7/7/7/7/7 E (przysiady ze sztangą) - 11/10/11/10 +50kg W (wspięcia na palcach) - 12/12/12/12 +12,5kg G (brzuszki zwykłe) - --- H (plank) - 2 x min Z (mostek) - 10 powtórzeń Zmieniony przez - simon says w dniu 2017-01-05 23:49:02

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/5/2017 11:46:02 PM Liczba szacunów: 0
  • 25.01.2017 B1 - 75 B - 18 I1 - 8/8/35 J - 62 G - 135 +2,5kg K - 36 C - 27 A6 - 37 H - 2 x minuta E - 12/12/12/12 +50kg A7 - 39 Q - 8/8/31/28 (P,L) K2 - 12/12/12 W - 13/13/13/13 +12,5kg Z - 10 powtórzeń Trening o 21.30, mimo to dobrze się czułem i wyniki nie najgorsze. Dodałem 2,5 kg do brzuszków bo nie chcę się bujać przez 5 minut żeby zrobić ich 250. Myślę, że jeszcze max 2 treningi na tym poziomie i przechodzę na kolejny. Zmieniony przez - simon says w dniu 2017-01-27 00:00:42

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/26/2017 11:59:22 PM Liczba szacunów: 0
  • 2.02.2017 B1 - 70 B - 24 I1 - 8/8/35 J - 63 G - 150 +2,5kg K - 32 C - 25 A6 - 37 H - 2 x minuta E - 14/14/14/14 +50kg A7 - 40 Q - 8/8/26/28 (P,L) W - --- K2 - 14/14/14 Z - 10 powtórzeń Koniec już tego poziomu, nie zrobiłem tylko ćw. W bo mnie złapały skurcze w łydkę 8-O Za chwilę idę zacząć poziom dziesiąty. clown fotki wrzucę ale za parę dni ;-) Zmieniony przez - simon says w dniu 2017-02-05 17:09:56

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2017 5:07:57 PM Liczba szacunów: 0
  • 7.02.2017 - SESJA NR 2 I7 - 15/10/5 C - 11/7 I5 - 7/6 H - 2 x minuta I6 - 19/13/11 I4 - 11/9/8 I5 - 10/8/8 E - 6/6/6/6 +53kg W - 5/5/5/5 +15kg O - 30/15 Ciężko w ch.. wyniki jednocyfrowe przez te krótkie przerwy, z czasem pójdzie lepiej. Jedno ćwiczenie nawet dwa razy trzeba robić 8-O paru ćwiczeń nie ma bo nie ma odpowiednich warunków do wykonania. Ciąglę z tym kombinuję, np. wznosy grzbietu - nie mam o co nóg zaczepić, tak samo boczne skłony leżąc z nogami zaczepionymi... o coś.. ale o co zaczepić to nie wiem. Jutro postaram się dodać parę zdjęć. Zmieniony przez - simon says w dniu 2017-02-09 20:45:44 Zmieniony przez - simon says w dniu 2017-02-09 20:47:15

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/9/2017 8:44:26 PM Liczba szacunów: 0
  • 14.02.2017 - SESJA NR 2 I7 - 16/11/7 C - 12/8 I5 - 10/6 H - 2 x minuta I6 - 15/8/8 I4 - 15/11/9 I5 - 10/8/8 E - 8/8/8/8 +53kg W - 7/7/7/7 +15kg Ćwiczyłem rano ale poszedłem spać o 5 także tylko 4 godziny spałem i to się odbiło na wynikach. Szogun524 dzięki za dobre słowo ;-) Co do samej sylwetki to jest ok poza ramionami, zawsze to była moja słabsza strona. Od dwóch miesięcy katuje też dodatkowo przedramiona- nachwyt i podchwyt. clown brzuch dla mnie bardzo ważny dlatego dość dobrze wygląda %-) mimo to przestaję już robić brzuszki w jakiejkolwiek formie bo to nie daje mi nic, zamiast tego planki i może jeszcze dodam "pompki" spidermana. Zmieniony przez - simon says w dniu 2017-02-15 13:41:01

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/15/2017 1:39:35 PM Liczba szacunów: 0
  • 23.02.2017 - SESJA NR 2 I7 - 16/10/7 C - 13/8 I5 - 8/7 H - 2 x minuta I6 - 17/11/8 I4 - 11/8/7 I5 - 9/6/7 E - 10/9/10/9 +53kg W - 9/9/9/9 +15kg 27.02.2017 - SESJA NR 1 B1 - 61 B - 25/13/10/-/- J1 - 24/16/11/-/-/- A6 - 18/13/11/-/-/- A7 - 15/11/- Q1 - 9/8 (P,L) K2 - 30/- E - 10/10/10/10 +53kg W - 10/10/10/10 +15kg Choroba ciągle trzyma choć już trochę lżej. Tak czy siak wyniki słabe bo nie było sił na więcej. Dzisiaj poskracałem serie bo nie zrobiłbym wszystkiego, w czwartek już powinno być ok ze zdrowiem bo na ten dzień planuję znów ćwiczyć. Zmieniony przez - simon says w dniu 2017-02-27 22:24:13

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/27/2017 10:22:49 PM Liczba szacunów: 0
  • 4.03.2017 - SESJA NR 2 I7 - 17/9/7 C - 13/9 I5 - 10/7 H - 2 x minuta I6 - 17/11/9 I4 - 11/8/7 E - 11/10/11/10 +53kg W - 11/11/11/11 +15kg Nie robię już drugi raz ćwiczenia I5 bo to chyba była pomyłka w książce,tzn. w przekładzie na polski. Już jest zdrowy w 100 % więc trochę lepiej poszło choć szału nie ma. Zmieniony przez - simon says w dniu 2017-03-06 22:50:15

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/6/2017 10:49:26 PM Liczba szacunów: 0
  • 9.03.2017 - SESJA NR 2 I7 - 18/11/9 C - 14/9 I5 - 9/7 H - 2 x minuta I6 - 18/11/8 I4 - 12/9/7 E - 12/11/12/11 +53kg W - 13/13/13/13 +15kg Koniec już tego poziomu, dałem z siebie 150 % ale i tak nie było dobrze. Podciągnięcia na razie nie są moją mocną stroną. Zmieniony przez - simon says w dniu 2017-03-15 08:38:52

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/15/2017 8:38:10 AM Liczba szacunów: 0
  • 17.03.2017 - SESJA NR 2 I8 - 20/16/14/12 C - 15/10/7/6/5/5 I1 - 10/6/7 I4 - 11/8 I5 - 10/9 I6 - 15/11/8 E (przysiady ze sztangą) - 10/10/10/10 +53kg W - 15/15/15/15 +15kg Z - 10 powtórzeń Dużo podciągania w tej sesji ale dla mnie to dobrze, może wreszcie ruszę do przodu. W przysiadach (E) mały obwód, spróbuję dobić do 13. powtórzeń. Przeniosę jedno ćwiczenie z 1. sesji do 2. bo w tej z pompkami jest o kilka więcej. /SFD/2017/3/20/1ac07d5f7082484e85f1cfe1ce4fb206.jpg Zmieniony przez - simon says w dniu 2017-03-20 23:11:27 Zmieniony przez - simon says w dniu 2017-03-20 23:12:22

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2017 11:10:05 PM Liczba szacunów: 0