SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Dość w SPAMIE chudych klusek, każdy chce wyglądać jak BUSEK !!! SPAM POWER!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    elo c***e

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/5/2010 2:03:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Dość w SPAMIE chudych klusek, każdy chce wyglądać jak BUSEK !!! SPAM POWER!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    alko to c***stwo, ziele to jest moc z termo: tight xtreme, stary venom, jet fuel, lipo6

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/9/2010 7:33:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Dość w SPAMIE chudych klusek, każdy chce wyglądać jak BUSEK !!! SPAM POWER!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    baby to kurvy i c***e, taka prawda

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/12/2010 10:03:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Dość w SPAMIE chudych klusek, każdy chce wyglądać jak BUSEK !!! SPAM POWER!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Trzeba w c***u miec caly ten s****ialy syf!

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/2/2010 12:04:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Dość w SPAMIE chudych klusek, każdy chce wyglądać jak BUSEK !!! SPAM POWER!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    fakt, baby to c***e ... ale za to jakie fajne cycki maja

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/5/2010 10:44:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Dość w SPAMIE chudych klusek, każdy chce wyglądać jak BUSEK !!! SPAM POWER!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    http://www.youtube.com/watch?v=BAPTKwucpwk MOGE WSZYZTKO i C***!

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/7/2010 10:17:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Dość w SPAMIE chudych klusek, każdy chce wyglądać jak BUSEK !!! SPAM POWER!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    .

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/14/2010 7:30:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Dość w SPAMIE chudych klusek, każdy chce wyglądać jak BUSEK !!! SPAM POWER!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    szatan moze mi o.j.e.b.a.c druta Jezusinek forever!

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/15/2010 3:40:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Dość w SPAMIE chudych klusek, każdy chce wyglądać jak BUSEK !!! SPAM POWER!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ehh nieuki ****a ja to polibuda i c***, a nie na******lac fizycznie

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/16/2010 5:29:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Dość w SPAMIE chudych klusek, każdy chce wyglądać jak BUSEK !!! SPAM POWER!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    co za c*** zalozyl spam, przed skonczeniem jednego?

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/24/2010 9:40:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy -Wojtekk

    Post
    Trening dla początkujących

    Mocny trening a zasnąć za cholerę nie mogę i do tego w c*** głodny jestem, chyba zarzuce twaróg a już 160kcal wpadnie...

    Odpowiedzi: 291 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/4/2012 1:31:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Mali-Malinka-Dorzuca Mięcha/foty s.25

    Post
    Ladies SFD

    SOBOTA 03.08.2013 DZIEN 12 TYDZIEN 2 DNT Cd rozpakowywania :) pare kilometrow zrobionych chodzac po domu}:-( rowerowa przejazdzka do sklepu - 10min dom-sklep, 20min sklep-dom - nogi prawie odpadly w drodze powrotnej :)) - ciagle pod gorke pod katem prawie 90st 88-O niezly trening dla nog i tylka:-)) MICHA CZYSTA:-) Warzywa: ogórki, pomidory, pomidorki cherry, salata lodowa, szpinak, kielki fasolki, szparagi biale ze sloika, baklazan Napoje: woda, herbata zielona Suple: Wiesiołek Magnez Cynk z wit.C Witamina B TOTAL Tran Chrom hepa plus Vitapil błonnik HUSK mielone siemię lniane /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/cf820a7e76d6446aa3df5389541364e3.jpg

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/4/2013 1:51:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Mali-Malinka-Dorzuca Mięcha/foty s.25

    Post
    Ladies SFD

    W związku z moimi wynikami TSH etc poczytałam dzienniki dziewczyn z Hashimoto i chciałam zacząć dietę przeciwzapalną. Moje jedzenie musi się wówczas oprzeć na ograniczonej liczbie produktów a tutaj pojawiają się problemy...: 1. mięso- królik, cielęcina, kaczka, indyk (indyk - dostępny bez problemów; pierś z kaczki dostępna w jednym sklepie) królika i cielęciny - brak; najprędzej dostanę w szwecji 2. tłuste ryby - są :-) :-) 3. Warzywa korzeniowe i soki z nich Marchew - dostępna bez problemów:-) A. burak ćwikłowy - tylko w 2 sklepach w ograniczonej ilości; dziś udało się dostać tylko 0,5kg@@-) - cena jak na Norwegie dosc wysoka w porównaniu do innych warzyw B. pietruszka korzeniowa - bardzo trudno dostać; od przeprowadzki ani razu nie spotkałam w sklepie :-{ C. seler korzeniowy - dostępny - cena: tak jak w przypadku buraków 4. zupy na kościach(wieprzowe, wołowe) - nie widziałam ani razu kości w sklepie:-{...czasami można tylko znaleźć żeberka jagnięce 5. orzechy brazylijskie - kupione i włączone do diety 6. cynamon - mam 7. imbir - mam 8. owoce: jagody, jabłka, i inne z niską ilością cukru 9. codziennie rano zupka po przebudzeniu- jedna marchewka, jedna pietruszka i kawałek selera - problemy z dostępnością do produktów opisane wyżej 10. olej lniany, rzepakowy, kokosowy - mam 11. ziólka - mam:-)) i to chyba wszystko co mogłabym jeść na diecie przeciwzapalnej...ale będę miała problemy z większością produktów (mogę jeszcze pojechć do pobliskiego miasteczka i tam poszukać buraków i pietruszki)...czy mogę coś czymś zastąpić albo włączyć coś jeszcze ... proszę Was Drogie Lejdis o pomoc...co w takiej sytuacji powinnam zrobić?? Wyłączyć gluten i dodawać w możliwie największych ilościach to co znajduje się na liście dla Hashimotek? Zmieniony przez - Mali w dniu 2013-08-10 21:04:01

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/10/2013 9:03:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Mali-Malinka-Dorzuca Mięcha/foty s.25

    Post
    Ladies SFD

    ŚRODA 09.10.2013 DZIEN 1 (79) TYDZIEN 1 (12) DT - spotkanie z trenerką na siłowni... przygotowała trening dla mnie i przeszłyśmy przez ćwiczenia razem - pokazywała mi jak, tłumaczyła i sprawdzała technikę...sporo się nauczyłam (kolejne spotkanie środa 16.10.2013) Mam problemy z kręgosłupem - PLECAMI...dziwnie je wyginam...muszę się pilnować i pracować nad nim... MICHA CZYSTA Warzywa: ogorki, salata mix, szparagi świeże, pomidory, baklazan,cukinia Napoje: woda, herbata zielona, herbata mietowa, melisa Suplementy: fluoxetin, tran /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/426594f6279d4595a3fdae1b3d0c058c.jpg -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- PONIEDZIAŁEK 07.10.2013 - ostatni trening z serii "TRENING NR 3 by Obliques":-) 11 tygodni 32 treningi przy niektórych ćwiczeniach stoję w miejscu z ciężarem i czuję że więcej nie osiągnę...czasem już nie miałam ochoty na trening - czas na nowy trening :) nie jestem zmęczona :-) micha cały czas czysta - żadnych wpadek - dużo warzyw - suplemety/leki: fluoxetin i tran zmiana jest spora od czasu szejkowskiego konkursu...nie mam kości na wierzchu :-) Nie wiem jak długo powinnam kontynuować masę i czy mam coś zmieniać?? pozostaję na chwilę obecną przy rozkładzie: 120B/150WW/100T DNT 120B/200WW/100T DT :-) Trenerka na mojej siłowni zaproponowała, żebym spróbowała Dante Trudel's Doggcrapp Training System dostałam spis ćwiczeń - przeszłyśmy przez wszystkie razem (z wyjątkiem ćwiczeń na brzuch) ;-) nie wiem czy będą one podzielone na 2 grupy czy nie, ale w środę dowiem się więcej...:-)) 1. część : tydzień 1-3 ;-] 4 serie: 1. 6-8 powtórzeń (to failure) 10s przerwy 2. powtórzenia to failure 10s przerwy 3. powtórzenia to failure 10s przerwy 4. jak wyżej ćwiczenia: a.wyciskanie suwnicy b.leg curl c.ściąganie drążka górnego klatki szeroko d.nie znam nazwy tego ćwiczeia: stopy oparte na ziemi, reszta ciała w powietrzu, rękami trzymam się drążka - wiszę tak placami do ziemi i podciągam się e.wyciskanie sztangi stojąc f.dips (na drążku nie daję zbytnio rady - na maszynie zacznę, potem przejdę na drążek) g.wznosy bioder ze sztangą h.roll out i. "jeżyki" na brzuch z linką wyciągu g. ---------------------------------------------------------------------- 2. część tydzień 4-6 4 serie po 10 powtórzeń, lżejszy ciężar niż w 1.części ćwiczenia podam później ---------------------------------------------------------------------- co myślicie o tych ćwiczeniach? może być bardzo ciężko ale chyba spróbuję...nic nie tracę...trenerka pomaga mi przy technice :-) i nie mam pomysłu co dalej więc chyba wezmę ten trening? jak sądzicie Lejdis?:-? Zmieniony przez - Mali w dniu 2013-10-12 20:15:45 Zmieniony przez - Mali w dniu 2013-10-12 20:18:10

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/12/2013 7:08:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Mali-Malinka-Dorzuca Mięcha/foty s.25

    Post
    Ladies SFD

    PIĄTEK 11.10.2013 DZIEŃ 3 (81) TYDZIEŃ 1 (12) DT Przeszłam przez wszystkie ćwiczenia które dostałam od trenerki - pracowałam nad techniką, sprawdzałam i próbowałam różne obciążenia ćwiczenia: a. wyciskanie suwnicy - kocham b. leg curl - uwielbiam c. ściąganie drążka górnego klatki szeroko - jestem zadowolona...teraz jestem pewna że technika jest prawidłowa i porządnie czuję plecy d. nie znam nazwy tego ćwiczeia: stopy oparte na ziemi, reszta ciała w powietrzu, rękami trzymam się drążka - wiszę tak placami do ziemi i podciągam się - mało mam siły...namęczyłam się 8-) e. wyciskanie sztangi stojąc - słabiutko f. dips na maszynie - ciągła praca nad techniką w każdej serii g. wznosy bioder ze sztangą - fantastyczne ćwiczenie....już od dawna chciałam je włączyć do treningu\-) h. roll out - nie zrobiłam i. "jeżyki" na brzuch z linką wyciągu g. MICHA CZYSTA:-) Warzywa: papryka czerwona,pomidorki cherry,pomidory, ogórki, mix sałat, szparagi zielone, cukinia, bakłażan napoje: woda, herbata zielona, melisa, herbata miętowa suple/leki:fluoxetin x 3, tran w płynie /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/878b65e3c9b24339b9c0a43c1185529d.jpg Zmieniony przez - Mali w dniu 2013-10-12 23:16:05

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/12/2013 11:14:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Mali-Malinka-Dorzuca Mięcha/foty s.25

    Post
    Ladies SFD

    NIEDZIELA 13.10.2013 DZIEN 5(83) TYDZIEN 1 (12) DNT MICHA CZYSTA Warzywa: pomidorki cherry, ogorki, salata mix, pomidory, baklazan, cukinia Napoje: woda, herbata zielona, herbata mietowa, melisa Suplementy: fluoxetin, tran w płynie /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/a601aa3a9bf64bc3a8b08a7092306c62.jpg PONIEDZIAŁEK 14.10.2013 DZIEN 6(84) TYDZIEN 1 (12) DT przeszłam przez nowy trening - starałam się dobrać odpowiedni ciężar 4 serie bez zmiany ciężaru: 1. 6-8 powtórzeń (to failure) 10s przerwy 2. powtórzenia to failure 10s przerwy 3. powtórzenia to failure 10s przerwy 4. jak wyżej ćwiczenia: a.wyciskanie suwnicy max 105kgx8 b.leg curl 32,5kgx8 c.ściąganie drążka górnego klatki szeroko 30kgx6 d.wiosłowanie leżąc 6powtórzeń e.wyciskanie sztangi stojąc 20kg x 6 f.dips (na drążku nie daję zbytnio rady - na maszynie zacznę, potem przejdę na drążek) 20kgx6 g.wznosy bioder ze sztangą 32,5kgx8 h. "jeżyki" na brzuch z linką wyciągu g. 22,5kgx8 MICHA CZYSTA:-) Warzywa: pomidorki cherry, ogorki, salata mix, pomidory, baklazan, cukinia, szparagi Napoje: woda, herbata zielona, herbata mietowa, melisa Suplementy: fluoxetin, tran w płynie /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/5264cec28bf6489b98a7b2ced28eaa5b.jpg WTOREK 15.10.2013 DZIEN 7(85) TYDZIEN 1 (12) DNT MICHA CZYSTA Warzywa: ogorki, salata mix, pomidory, baklazan, cukinia,szparagi Napoje: woda, herbata zielona, herbata mietowa Suplementy: fluoxetin, tran w płynie *** DRUGI POSIŁEK PODZIELONY NA 3 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/6a4a09bb2d464b358c3ae3f8683930f1.jpg Zmieniony przez - Mali w dniu 2013-10-19 12:24:59 Zmieniony przez - Mali w dniu 2013-10-19 12:32:17 Zmieniony przez - Mali w dniu 2013-10-19 12:33:36

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/19/2013 12:17:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Mali-Malinka-Dorzuca Mięcha/foty s.25

    Post
    Ladies SFD

    Nie było mnie na forum ok. 2 tygodnie...dużo w pracy się dzieje/sporo nadgodzin i duzo zadan...ale ćwiczyłam cały czas i michę trzymałam czystą: trening x3/tydzien + jadłam wg rozkładu 150WW/120B?100T DNT; 200WW/120B/100T DT Żadnych wpadek nie było/ micha cały czas czysta/ tylko wczoraj wpadło ok.125ml prawdziwego francuskiego czerwonego wina :-) Przepyszne :-) Trening, opisywałam wcześniej, ale dla przypomnienia: 4 serie bez zmiany ciężaru: 1. 6-8 powtórzeń (to failure) 10s przerwy 2. powtórzenia to failure 10s przerwy 3. powtórzenia to failure 10s przerwy 4. jak wyżej 3 tygodnie z treningiem: a.wyciskanie suwnicy b.leg curl c.ściąganie drążka górnego klatki szeroko d.wiosłowanie leżąc e.wyciskanie sztangi stojąc f.dips (na drążku nie daję zbytnio rady - na maszynie zacznę, potem przejdę na drążek) g.wznosy bioder ze sztangą h.roll out i. "jeżyki" na brzuch z linką wyciągu DRUGI TYDZIEŃ Z TRENINGIEM: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/a8d44c946ee24268ae61d2bf443f6125.jpg POMIARY Z NIEDZIELI 03.11.2013 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/18de883f546e4898ba5e9c171cfcdfbb.jpg Zmieniony przez - Mali w dniu 2013-11-03 13:44:15

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/3/2013 1:42:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Mali-Malinka-Dorzuca Mięcha/foty s.25

    Post
    Ladies SFD

    POMIARY NIEDZIELNE 10.11.2013 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3eb00b75325b475b868dc32d96b75548.jpg PLAN NA KOLEJNE 3 TYGODNIE -- od jutra ruszam z nowym treningiem - będę go wykonywac 3 razy w tygodniu przez 3 tygodnie :-) -- jutro będę wyszukiwać odpowiedniego ciężaru :-) - ciężary tak dobrane żebym dała radę max 12-15 powtórzeń w pierwszej serii - "to failure" :-) - 4 serie x 10 powtórzeń: a. seria 1. i 2. -- dość lekko będzie szło z 10 powtórzeniami b. seria 3. -- ciężko żeby dać radę zrobić 10 powtórzeń c. seria 4. -- nie dam rady zrobić 10 powtórzeń jeśli dam radę zrobić 10. powtórzeń we wszystkich 4 seriach, to dokładam ciężar następnym razem - przerwy między seriami 30-45 sekund \-) TRENING: 1. PRZYSIAD ZE SZTANGĄ NA BARKACH 2. ROMANIAN DEADLIFT 3. WIOSŁOWANIE SZTANGĄ STOJĄC 4. PULL UPS 5. Dumbbell Pull-Over 6. DIAMENTOWE POMPKI 7. Reverse Lunge + Step Up http://www.youtube.com/watch?v=F72adrSjfiU 8. Dumbbell Lateral Raise 9. Brzuch na ławeczce Zmieniony przez - Mali w dniu 2013-11-10 15:40:38

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/10/2013 2:56:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Mali-Malinka-Dorzuca Mięcha/foty s.25

    Post
    Ladies SFD

    Troszkę czasu minęło od ostatniej wypiski - mało czasu, duzo pracy, sporo się działo w domu...niestety z powodów osobistych wyjazd na Teneryfę odwołany został...a teraz jestem w Polsce :-) treningi były - jeden tylko wypadł.Miska czysta. Trening część 2. zakończony PONIEDZIAŁEK 16.12.2013 zrobiłam trening część 1. - nie było super siły...regres co do tego co było ponad 4 tygodnie temu na fioletowe - nowe cieżary na czarno - cieżary z 08.11.2013 a.wyciskanie suwnicy 117kg x8/6/5/4 120kg x6/x5/x3/x2 b.leg curl 30kg x6/5/3/2 32,5kg x8/x5/x4/x2 c.ściąganie drążka górnego klatki szeroko 37,5kg x7/x5/x4/x3 37,5kg x8/x6/x4/x3 d.wiosłowanie leżąc 6 powtórzeń/4/3/3 8 powtórzeń/5/4/3 e.wyciskanie sztangi stojąc 22,5kg x 6/x2/x3/x2 22,5kg x 6/x3/x2/x1 f.dips (na drążku nie daję zbytnio rady - na maszynie zacznę, potem przejdę na drążek) 12,5 - 15kg - słabo, nie spisałam ilości powtórzeń, ale szału nie było 12,5kg x7/4/3/3 g.wznosy bioder ze sztangą 55kg x7/5/3/2 60kg x7/x5/x5/x4 bardzo ciężko, ból, brak sił h.roll out x7/5/4/4 x8/7/5/5 i. "jeżyki" na brzuch z linką wyciągu g. 20,5kg x8/x7/x5/x4 24,7kg x8/5/4/3 Od wtorku 17.12 nie było żadnego treningu, michy nie liczę - jem czysto i staram się nie przekraczać mojego codziennego rozkładu ok. 150ww/120b/100t :-?mam nadzieję, że taka dłuższa przerwa mi nie zaszkodzi???:-?:-? w domu podciągam się na drążku... :-) kilka razy dziennie :-) kolejny trening moze uda się zrobić po świętach a jak nie to dopiero 06.01.2013. ale mam nadzieje, że bedzie to jednak zaraz po świętach - nie wiem jak zareaguję na prawie 3 tygodniową przerwę...aż się boję myśleć@-| WESOŁYCH ŚWIĄT WSZYSTKIM LEJDIS ŻYCZĘ!!8-)8-)

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/23/2013 9:42:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Mali-Malinka-Dorzuca Mięcha/foty s.25

    Post
    Ladies SFD

    WTOREK 28.01.2014 DT PORANNY TRENING GODZ. 7.15 :-) rowerem przez zaspy na siłownię :-) malutko ludzi było na siłowni...spokój i cisza :-) i na 9.00 do pracy :-) Ogólnie trening szedł dość dobrze...masakra przy push press - kompletny brak sił!!!@@-) @-| TRENING a.wyciskanie suwnicy 123kg x6/4/4/4 123kg x6/4/3/3 Tragicznie ciężko...w pierwszej serii musiałam sobie raz pomóc... b.leg curl 33,5kg x8/5/4/3 32,5kg x8/8/6/5 c.ściąganie drążka górnego klatki szeroko 43,5kg x7/5/4/2 42,5kg x8/6/4/4 progresik8-) silna się zrobiłam :-) d.wiosłowanie leżąc 8 powtórzeń/6/5/5 8 powtórzeń/7/6/6 regres... e.wyciskanie sztangi stojąc 22,5kg X6/3/2/0 22,5kg x6/2/2/2 TRAGEDIAAAAAAA@-| zeroooooo siły.... f.dips (na maszynie) 12,5kgx 8/7/5/3 12,5kgx 8/5/4/4 g.wznosy bioder ze sztangą 60kg x8/7/6/6 60kg x8/6/5/5 h.roll out x8/8/6/4 x8/8/7/5 i. "jeżyki" na brzuch z linką wyciągu g. 26kg x8/6/5/4 20,5kg x8/x5/x4/x3 Micha czysta :-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/e29bf108bedd4dc59d6bc9fb1664f4f9.jpg

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/28/2014 9:17:35 PM Liczba szacunów: 0