SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • w pasie ile? mozesz i tak lecieć w przerwie od clenu e/c/a/ bedzie dobrym rozwiązaniem,metki jako anty katabolika wystarczy 10 mg z rana

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1152 Data: 1/22/2014 7:27:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Występuje u mnie dość duża rozbieżność między tym w co powinienem wierzyć a tym jak postępuję w życiu. Pewnie, MarKosTSD, spotkałeś się z mnóstwem takich przypadków. Większość tylko nie chce się przyznać do tej rozbieżności. - Pewnie, że spotkałem :-) - Tylko dlaczego napisałeś "w co powinienem wierzyć" - dlaczego powinieneś? Ktoś lub coś Cię do tego zmusza? - Wielu ludzi boi się przyznać do tego, że to co wierzy lub kazano mu wierzyć, nie przekonuje go, ale boi się wziąć odpowiedzialność za swoje poglądy. Może i nie jestem poinformowany, ale pokaż mi jakiegoś Islamiste, Buddyste czy Hinduiste, który robił takie cuda jak nasz rodak - Jan Paweł II u m.in. s. Marii Simon-Pierre, Emila Barbara czy Marka Skwarnickiego. To chyba dobitnie potwierdza istnienie naszego Boga? To nie potwierdza istnienia boga. Bo po pierwsze: skąd ci ludzie mieli by "dar" sprawiania cudów? Odpowiedź - od boga? Zatem wnioskowanie jest następujące: dowodzi się istnienia boga na podstawie cudów, które on sam sprawia. To po co mu te zabiegi? Musi ciągle udowadniać, że jest bogiem? Albo inaczej - po co bóg najpierw zsyła na kogoś karę, np. paraliżując go, by później go uzdrowić? Tylko po to by dowieść swojego istnienia? To równie dobrze można powiedzieć o seryjnym mordercy, że jest miłosierny, bo nie zabił pani w kiosku a mógł. Po drugie, nawet sam KK jest dość sceptycznie nastawiony do pewnych "cudów", ja jestem sceptycznie nastawiony do wszystkich cudów. To, że coś jest niewytłumaczalne, nie znaczy, że jest to znak od boga, tylko, że stan obecnej nauki nie pozwala tego wyjaśnić na obecnym etapie jej rozwoju. https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/398280_398023563604527_1402831211_n.jpg "z tą różnicą, że ja na etapie weryfikacji, nie znalazłem dowodów potwierdzających uznanie katolicyzmu lub teizmu jako prawdziwe." Możesz to zdanie rozwinąć ? - Są to te same powody, które nie potwierdzają istnienia krasnoludków, różowych jednorożców, koników zwanych pegazami, Zeusa i Harry Pottera. Nie można czynić dobra bez zła, musi być jakiś punkt odniesienia. Rozwiniesz? Poza tym uczynienie 1 osobie dobrego uczynku, może się odbić "czkawką" 2 osobie. - więc czy to był faktycznie dobry czyn? Zmieniony przez - MarKosTSD w dniu 2012-11-06 17:37:02

    Odpowiedzi: 221 Ilość wyświetleń: 17086 Data: 11/6/2012 5:32:32 PM Liczba szacunów: 0
  • NOWY SPAM KIERWA !!! -) -)

    Post
    Informator PODKARPACKI

    metke chyba z c.y.b.e.r.a wszamie. cykl planuje zaczac 22 sierpnia. Zmieniony przez - Mocny275 w dniu 2011-08-11 22:27:17

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/11/2011 10:26:34 PM Liczba szacunów: 0
  • NOWY SPAM KIERWA !!! -) -)

    Post
    Informator PODKARPACKI

    w c*** już tutaj nie byłem..

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/1/2011 10:14:02 PM Liczba szacunów: 0
  • NOWY SPAM KIERWA !!! -) -)

    Post
    Informator PODKARPACKI

    oglądaliście losowanie jak nie to Grupa A (Warszawa/Wrocław): Polska, Grecja, Rosja, Czechy. Grupa B (Charków/Lwów): Holandia, Dania, Niemcy, Portugalia. Grupa C (Gdańsk/Poznań): Hiszpania, Włochy, Irlandia, Chorwacja. Grupa D (Kijów/Donieck): Ukraina, Szwecja, Francja, Anglia. Zmieniony przez - nowy_K_D w dniu 2011-12-02 19:07:50

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/2/2011 7:02:19 PM Liczba szacunów: 0
  • NOWY SPAM KIERWA !!! -) -)

    Post
    Informator PODKARPACKI

    c

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2012 11:59:33 PM Liczba szacunów: 0
  • laurynka/dziennik - Redukcja - motywacja+zdrowe nawyki

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak nas uczyli na żywieniu człowieka, że 2 w tyg. :P ale uczyli nas też, że białka 1g/kg m.c. więc chyba nie ma im co wierzyć :D Ja lubię te moje owsiankowe omlety i będę jadła Fala a myślisz, że ja mam blisko? :P 2010r. jest nasz :D Ekhm no i wesele w 2011r.

    Odpowiedzi: 571 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/20/2009 12:31:44 PM Liczba szacunów: 0
  • laurynka/dziennik - Redukcja - motywacja+zdrowe nawyki

    Post
    Trening dla początkujących

    Fala uuuu no to nieciekawie a co specjaliści z forum na to? To normalne? żebyś tylko jakiejś kontuzji większej się nie nabawiła. U mnie aeroby w porządku, kiedyś dużo ćwiczyłam... dawno to było, ale jakaś kontycja się chyba utrzymała w miarę. Chociaż i tak na orbitreku to nie to samo co na bieżni czy w terenie... tu część pracy robi maszyna, więc jest mi lżej. Jak kiedyś korzystałam z bieżni, to też tylko maszerowałam i nawet trener tak mi kazał bo tętno było jak trzeba. :* Morales no właśnie WHO... eh a jak na studiach powiedziałam, że jem 2g/kg m.c. to dietetyczki wielkie oczy zrobiły i że tak nie wolno. Ale ja ufam waszej wiedzy, a nie dietetyczce które je cukier w kostkach ;/

    Odpowiedzi: 571 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/20/2009 2:06:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzień treningowy, dziś klatka+tricepsy+30min aero. Miska u mnie raczej bez szału, ale ja jałowo %-) Śniadanie 5 jajek gotowanych + warzywa, w ciągu dnia 4x 125g ryżu + 175g piersi + warzywa Kreatyna mono rano i po treningu Glutamina rano i po treningu Bcaa po treningu Magnez, potas, ashwagandha, wit C. /SFD/2017/10/12/fa595d8248db429d9ccffe3808a8df17.jpg /SFD/2017/10/12/9516af6c8cba465b95029dcdf6831003.jpg /SFD/2017/10/12/6a278389f94849f48f28d1ace8a0cd3d.jpg Zmieniony przez - big ron w dniu 2017-10-12 15:12:00 Zmieniony przez - big ron w dniu 2017-10-12 15:13:57 Zmieniony przez - big ron w dniu 2017-10-12 15:14:30 Nie wiem co z tymi zdjęciami. Na telefonie pionowo, jeszcze specjalnie obracam i zapisuję pionowo a dodaje w poziomie :-/ Zmieniony przez - big ron w dniu 2017-10-12 15:15:54

    Odpowiedzi: 777 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/12/2017 3:10:29 PM Liczba szacunów: 1
  • Sobota! Co tygodniowy cheat Day zgrany z dniem nóg :-) Nogi dziś z akcentem na dwójki: 1. Mcnpn x5 2. Żurawie x4 3. Zginanie na maszynie obunoz x4 4. Zginanie na maszynie jednonoz x3 5. Prostowanie na maszynie x5 6. Suwnica wyciskanie stopy wąsko x3 7. Przysiady stopy szeroko x4 8. Prostowania jednonoz x3 Cheat jak to u mnie, plyne cały dzień, głównie słodycze :-) Ale myślę że jeszcze forma na tyle pozwala ;-) I dziś coś dla zdrowia, wlewik z Wit C i magneziku. Z dodawaniem zdjęć to ręce opadają. Loteria. Nie ma opcji żebym dodał prosto. Zapisane pionowo obraca, specjalnie obrocone i dodane zostają bokiem. Także przepraszam i najwyżej nie będę już zdjęć dodawal. /SFD/2017/10/14/2043c65d2ce2494badaee522ab09f113.jpg /SFD/2017/10/14/6f6910bef9c04dfeaabc08cea83cafc8.jpg

    Odpowiedzi: 777 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/13/2017 6:00:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Niedziela, OFF. Za to w pracy 12h. Wczoraj miska jak i dziś planowo, czysto. Wczoraj nawet kontrolnie 100g ryżu przyciete. Rano jajka, w ciągu dnia 3x 125g ryżu + 200g piersi przyprawionych wędzoną papryką. Ostatni będzie na słodko wafle ryżowe z twarogiem z wpc, do tego galaretka zero sfd. Glutamina, bcaa, kreatyna mono - rano Wit C, magnez z potasem, ashwa - na noc /SFD/2017/10/15/97a60bf15ff348ad93d5a7c54d22b749.jpg

    Odpowiedzi: 777 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/15/2017 6:36:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Wtorek, drugi dzień treningowy. Klatka+tricepsy, pod wieczór wejdzie 30min aerobow. Dziś mimo 2h snu po nocce trening przyzwoity. Ale nie ma czasu na sen bo jeszcze dodatkowo dyżur na siłowni 8h. Miska tradycyjnie 5 jajek + 500g ryżu + 750g poersi. Jeszcze wpadnie jakiś owoc, porcja wpc bo coś wysusza chyba %-) Glutamina, kreatyna - rano Glutamina, bcaa, kreatyna - po treningu Glutamina, ashwa, wit C, magnez z potasem na noc. I wreszcie coś w pozach. 91,5kg na wadze. W piątek trening, oględziny i dalsze wytyczne, wizyta u trenera:-) Już coraz więcej ogarniam Banan %-) /SFD/2017/10/17/784a36635bf44c32982ffb74f26def04.jpg /SFD/2017/10/17/f6c6a9bb07fe48a6ae12ebb803fe4fc1.jpg /SFD/2017/10/17/97790ead571147e2a4ff27e90d016870.jpg Zmieniony przez - big ron w dniu 2017-10-17 15:29:39

    Odpowiedzi: 777 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2017 3:25:37 PM Liczba szacunów: 1
  • Piątek! Dziś zrobione same aeroby bo wczoraj zamiast offu wjechał trening po 12h pracy na trolowni w moich klimatach i nie mogłem się powstrzymać żeby zrobic barki z bicepsami mimo późnej pory :-). Dziś pobudka o 5tej, 8h dyzuru na siłowni i nocka w swojej że tak powiem głównej chlebo dajni, także ciezki dzień ale nie ma co narzekać bo inni mają gorzej :-) Konsultacja z trenerem i kcal w górę. Śniadanie bez zmian B+T, w ciagu dnia 600g ryzu ( czyli +100g ) i w trzech posiłkach dochodzi 5g fatu ( czyli do 20g lnianego/z ostropestu do posilku) a ostatni posiłek same wegle z białkiem. Do tego 1 - 2 porcje izolatu dziennie, jakiś owoc i robi się ok 4000 kcal. Więc czas na solidniejsze rosniecie ;-) Bcaa rano i po treningu. Magnez, potas, wit C Ashwagandha na wieczor. I piękny widok oldschoolu z wczoraj. SZULTKA, sprzęt nie do zdarcia ;-) /SFD/2017/11/17/7673abc6b06a49978a2094ff6e7822a1.jpg Zmieniony przez - big ron w dniu 2017-11-17 21:41:49

    Odpowiedzi: 777 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2017 9:40:10 PM Liczba szacunów: 1
  • Sobota: NOGI, tym razem z akcentem na czwórki. 1. Przysiady x6 2. Przysiady na shmicie stopy wąsko i wysunięte do przodu x4 3. Wykroki x4 4. Prostowania x5 5. Dwójki na maszynie jednonoz x5 Rozpiska niewinna ale wszystko praktycznie w ostatnich dwóch seriach do załamania i 1 powt więcej do odciecia %-) Miska standard, wpadlo kilka kulek jaglanych w gratisie %-) I w ramach regeneracji i profilaktycznie wpadł wlewik z Baxtera z wit C i magnezu. Mam też solco, ale to czeka na cięższe czasy. Kolega z naszego prywatnego synergy clinic hehe to trojboista z teamu od Barbellsow i za 2tyg startuje w MŚ WPA w kat do 100kg gdzie będzie miał debiut. NIEDZIELA: OFF i chyba jakiś cheat wpadnie bo dawno nie było. I najgorsze to że czas do wiosny ucieka, kalorie już na 4tys a w sobotę rano pokazało 91,7kg czyli prawie -2kg. Mam bardzo duzo pracy, ciężkie treningi, więc ten cheat wręcz nawet chyba wskazany. /SFD/2017/11/19/b2e2d4ca8b5f43a2b4fd246421157947.jpg Zmieniony przez - big ron w dniu 2017-11-19 08:20:01

    Odpowiedzi: 777 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/19/2017 8:15:28 AM Liczba szacunów: 1
  • No twarz momentami rzeczywiście robi się koscista hehe Gugcio. U mnie cały czas wegle wysoko, tłuszcz nisko a teraz jeszcze niżej %-) Śniadanie: B40 T25-30 W ciągu dnia 600 - 650g produktu weglowodaniwego i 800 - 900g piersi. Dzielę to zazwyczaj na 5 posiłków gdzie staram sie dac najwieksza pule wegli po treningu :-) Do tego dochodzi 20 - 30g bcaa na treningach, porcja izolatu w ciagu dnia. Na noc w ostatnim posiłku staram się dawać trochę mniej białka a głównie wegle ;-) Na noc idzie jeszcze magnez z potasen, ashwaghanda, wit C.

    Odpowiedzi: 777 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/14/2018 8:32:50 AM Liczba szacunów: 0
  • U mnie marsze i bieganie. Bieżnia albo teren :-) Piątek! Na treningu wjechały nogi (akcent na 4ki) a rano 50min aerobow. 1. Przysiady x6 2. Wyciskanie na suwnicy x5 3. Prostowania na maszynie x4 +drop 4. Wykroki w miejscu x4 5. MCNPN x4 6. Żurawie x4 7. Allahy x5 Narada z trenerem i padło hasło CHEAT. Prawdopodobnie ostatni %-) Także poleciała tradycyjnie pizza introche słodyczy i to wszystko. Sobota! Po wczorajszym cheacie z diety tradycyjnie przyciete 2 woreczki ryżu . Na treningu wjechały plecy i tył barków. 1. Ściąganie szeroko do klatki x4 +drop 2. Wioslowanie polsztanga jednoracz x4 3. Ściąganie szeroko do karku + rozciąganie przy wyciągu 4 x 12+12 4. Ściąganie podchwytem do klatki x4 5. Wioslowanie na maszynie a'la hammer x4 6. Odwrotny buterfly x4 7. Face PULL x3 Wieczorem 50min marszobiegu w terenie i walka z przeziębieniem . Ale faszeruje się wit C i theraflu bez cukru i mam nadzieję że nie rozlozy .

    Odpowiedzi: 777 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/18/2018 8:39:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Sobota! Wlecialy same aeroby 1h i pozowanie. Miska standart. Byłem też na wlewiku z solco i wit C żeby podladowac trochę baterie :-) Niedziela! Rano o 5tej przed pracą 50min aerobow w terenie. Wieczorem wjechał jeszcze siłowy. Plecy solo. 1. Ściąganie trójkąta do klatki przy wyciągu górnym x4 +regres 2. Wioslowanie w opadzie x4 +regres 3. Ściąganie szeroko do klatki x4 4. Wioslowanie sztanga podchwytem x4 5. Wioslowanie sztangielka w opadzie x4 6. Ściąganie podchwytem + lawka rzymska 4x12+12 Nie było mocy. Ale trening przyzwoity, poszedłem w objętość, tempo i czucie . W misce wegle obciete o woreczek ryżu Tak jak wcześniej już wspominalem. Tłuszcz tylko rano . Zaczyna doskwierac glódek %-) Jutro ważenie, ciekawy jestem czy coś schodzi. /SFD/2018/3/4/f9ef6f2afb4a4d43b31051988eae1924.jpg Zmieniony przez - big ron w dniu 2018-03-04 23:12:53

    Odpowiedzi: 777 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/4/2018 11:11:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Marian, rozkład makro bez zmian ciągle. Rano B+T ( 20g lnianego + 200g piersi lub białka jaj ) W ciągu dnia W + B ( 100g ryżu + 175g piersi) i takie 4 posilki. Czasem jak trafia się noc w pracy i dłużej na nogach to dorzucam 50g ryżu. Kaloryczne jak wrzucam wszystko w kalkulator to jakieś 2500kcal wychodzi że wszystkiego :-) Do tego w ciągu dnia z supli izolat, bcaa, ashwa, magnez, wit C, chrom z piperina. Zmieniony przez - big ron w dniu 2018-03-15 05:04:00

    Odpowiedzi: 777 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/15/2018 4:53:39 AM Liczba szacunów: 1
  • Jeszcze podam może co suplemetuje aktualnie: Chrom z piperina SFD przed śniadaniem. Multiwitaminy AN i wit C do sniadania. Glutamina AN rano na czczo, intra workout i przed ostatnim posiłkiem. Bcaa amino complex SFD intra workout i po aerobach. Izolat AN po treningu i czasem jako zamiennik mięsa, dodatek do omletow czy galaretki zero z wafelkiem ryżowym wg braków w diecie %-) ZMA SFD i ashwaghanda przed snem. I moje smaki nr1 sosikow do omletow, deserow itp ;-) /SFD/2019/1/19/1d11a35874814bedab30d876b8e2d20e.jpg

    Odpowiedzi: 777 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/19/2019 9:49:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Sobota! Wreszcie dzień wolny. W miarę odespany chociaż już z automatu się budzę między 5 - 6 rano ;-) Oczywiście 45min Aero na dzień dobry Później trochę pozowania w domu. I po posiłku z ww trening PLECY. Gościnnie poszedłem na inną siłownię i lipa. Zero sprzętu więc zrobione same podstawy. 1. Ściąganie szeroko do klatki x4 2. Wioslowanie sztanga w opadzie x4 + drop 3. Wioslowanie hantlami w opadzie na ławce skosnej x4 4. Rozciąganie przy wyciągu x4 5. Przyciąganie wyciągu poziomego do brzucha x4 6. Szrugsy z hantlami x4 7. Odwodzenie na bramie na tył barków x3 8. Unoszenie ramion w opadzie x3 9. Spiecia na brzuch maszyna x4 Praktycznie reszta dnia to relaks. Nie będę robił z siebie robokopa i czuje już po sobie zmęczenie. Czas pomyśleć nad wlewikiem. Leży odłożone solco, magnez i Wit C na właśnie cięższe czasy ;-) Zaciskamy poslady i dalej do przodu! 6tyg do pierwszego startu :-)

    Odpowiedzi: 777 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2019 8:11:44 AM Liczba szacunów: 1