SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Ból stawów ; /

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tyle że w suplach na stawy to zazwyczaj jest glukozamina, chondrioityna, kolagen, ekstrakt pokrzywy, witamina C, i jakieś tam minerały. Więc nie widzę problemu w braniu tego w wieku 15 lat czy 50. Jak by moja mama była pielęgniarką, to bym miał prywatną apteke na chacie .

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1500 Data: 9/3/2011 3:44:46 PM Liczba szacunów: 0
  • http://www.decathlon.pl/C-621190-bieganie większość się nadaje wybierz sobie

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1195 Data: 2/6/2013 5:42:12 PM Liczba szacunów: 0
  • ćwiczenie na plecy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    eee... 106 Kg X2 nie mam czym się chwalić ;c

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 635 Data: 11/11/2016 4:12:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl

    Post
    Doping

    zdjecia musza byc trzy: a) z rodzicami b) z dziadkami c) ze starszym rodzenstwem pozwola okreslic predyspozycje genetyczne po przodkach ( masa po babci, lysina po dziadku, opuchlizna po matce,... ) to z kolei jest pomocne dobraniu srodkow i dawek SAA.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1429 Data: 1/20/2005 11:45:44 AM Liczba szacunów: 0
  • przeciazenia

    Post
    Inne dyscypliny

    Sory ze tak podbijam...... ale ostatnio zaczolem sie tym interesowac I ja sie raczej nie zgadzam z tym co pisali inni bo Na wytrzymałossc przeciazeniowa ma wplyw wiele czynnikow a) wzrost ( odleglosc serca od mozgu - im nizszy czlowiek tym lepiej ) b) serce ( wydajnosc serca ) c) miesnie brzucha i nog przy dodatnim przeciazeniu ( jak masz silne miesnie, znaczy twarde miesnie - to niapinajac je nie pozwalasz krwi do nich splywac ) d) odpowiedni oddech ( szybki i gleboki wdech i powolny wydech ) I co najciekawsze KOBIETY wytrzymuja wieksze przeciazenia niz meszczyzni Wiec wytrzymalosc na przecazenia mozna cwiczyc Zmieniony przez - S1wy w dniu 2006-07-27 17:57:32

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2994 Data: 7/27/2006 5:55:49 PM Liczba szacunów: 0
  • o to jest 17 Methyl D Stack EX?

    Post
    Odżywki i suplementy

    jest c.i.p.ko ale nie tak jak meta

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2018 Data: 8/19/2005 6:51:30 PM Liczba szacunów: 0
  • pytanie z innej bajki

    Post
    Odżywki i suplementy

    może być kreatyna szczególnie w początkowej fazie cyklu może osłabiać organizm zadbaj o profilaktykę - wit c + czosnek

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 703 Data: 12/1/2010 1:06:54 PM Liczba szacunów: 0
  • kreatyna jaka kupić

    Post
    Odżywki i suplementy

    z choinki sie urwales? po c*** dekstroza? w wyborze kreatyny kieruj sie cena..;)

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1645 Data: 9/22/2011 10:10:54 PM Liczba szacunów: 0
  • czy to dobry zestaw prosze o pomoc

    Post
    Odżywki i suplementy

    1) obowiązkowa fotografia sylwetki ( przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała 2) wiek 20 3) waga/wzrost 70kg 173cm 4) staż treningowy niech bedzie ze 7m-c bo licze ze od tego roku robie to na powaznie i czwiczył bede cały czas 5) cel cyklu masa 6) stosowane już wcześniej suplementy nie 7) stosowane wcześniej spalacze 8) suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od 9) ilość dni wolnych od kreatyny 10) informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie)nie 11)przewidziane finanse na cykl 500zł 12) uwagi i sugestie ________________________________

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1048 Data: 8/23/2010 6:44:55 PM Liczba szacunów: 0
  • czy to dobry zestaw prosze o pomoc

    Post
    Odżywki i suplementy

    wiec zestaw TREC MASS XXL 4,8kg + TREC CM3 - 360kaps - + OLIMP SYSTEM PROTEIN 80 2200g + TREC AAKG 240kaps na 1 cykl i co po tym 1m-c jak sie skonczy jedzenie w proszku i kreta kreta wiadomo ile trwał cykl

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1048 Data: 8/23/2010 7:00:50 PM Liczba szacunów: 0
  • PANOWIE RATUJCIE HAHA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zalewam mlekiem okolo 95 stopni C i odczekam przynajmniej 20 min, az tak mocno nie pecznieją jak zalane zagotowanym mlekiem a są dobre. Zjem ich maks 80-90g. A jak zalejesz cieplym mlekiem i jesz odrazu to naprawde mieli sie jak żyto:P

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 728 Data: 5/4/2012 11:21:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Lek na stawy na winie

    Post
    Doping

    glukozamina solo nie działa wg wszystkich nowych badań,jakiś kompleksowy preparat z choindrytyną,msm,wit-c,zdrowe tłuszcze itd całkeim niezły jest animal flex,poza tym teraz kilka firm wypusciło trochę takich różnych stacków na stawy

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1998 Data: 7/3/2013 6:35:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Bcaa z Trecka

    Post
    Trec

    KAROL ja BCAA PAWDER piłem w 300 ml wody i wżucałem dwie tabletki pluszu witaminy C i rozbijałem widelcem w smaku było dobre trraz mam BCAA SYSTEM.Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3198 Data: 11/25/2010 7:20:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Zawartość białka w BCAA

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    BCAA TST/POWDER zawiera 100% BCAA w innych produktach innych firm sa często dodawana tańsze surowce np. Glutamina wtedy można obniżyć koszt produktu/zwiększyć zysk, jedna konsument kupuje nie BCAA ale mieszankę BCAA jest bardzo drogim surowcem, HI TEC/PEAK od dawna wskazuje na bardzo ważne zastosowanie BCAA w sporcie siłowym dlatego nasze produkty opierają się w 100% na BCAA Poczytaj sobie fajny artykuł o BCAA: KRYTYCZNIE O MINIMALNYM ZAPOTRZEBOWANIU NA BIAŁKO Aktualne wytyczne światowych i polskich ekspertów dotyczące dziennego zapotrzebowania na białko dla zdrowego dorosłego człowieka są zadziwiająco niskie - 0,8-1,0 g/kg należnej masy ciała/24h. Wiem, że wartości te mogą wydawać się Wam śmiesznie małe zważywszy na fakt zwiększonego zapotrzebowania na białko u sportowców, a w szczególności u przedstawicieli sportów siłowych i kulturystów. Jednakże takie wartości zostały ustalone na podstawie krótkoterminowych badań, którym celem było oszacowanie minimalnej ilości białka niezbędnej do utrzymania beztłuszczowej masy ciała i zachowania dodatniego bilansu azotowego. W toku ewolucji naszego gatunku natura wyposażyła człowieka w takie mechanizmy regulacyjne aby w trakcie okresu głodu i niedostatku pokarmu był w stanie maksymalnie oszczędzać rezerwy energetyczne i białkowe ustroju. Innymi słowy jeśli zapewnimy naszemu organizmowi odpowiednią ilość kalorii w postaci węglowodanów i tłuszczów to zapotrzebowanie na białko w rzeczywistości będzie niewielkie, szczególnie w sytuacji kiedy to spożyte białko będzie charakteryzowało się wysoką wartością biologiczną (skład aminokwasów egzogennych). Jednakże zastanówmy się czy minimalne zapotrzebowanie jest jednocześnie optymalnym zapotrzebowaniem dla człowieka, które to przyniesie nam maksymalne zdrowie, dobre samopoczucie i idealną sylwetkę oraz sprawność fizyczną? Analogiczny problem został poddany do dyskusji w przypadku takich witamin jak: C, D czy też kwas foliowy dla których dobowe zapotrzebowanie zostało znacznie podwyższone a nowa norma uwzględnia nie tylko jawną awitaminozę np. szkorbut czy krzywicę ale także zapewnienie organizmowi ochronę przed wieloma chorobami degeneracyjnymi. Naukowcy są już niemal pewni, że optymalne zapotrzebowanie na białko i poszczególne aminokwasy jest znacznie wyższe, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę inną niż budowa białek ustrojowych metaboliczną funkcję aminokwasów. Sprawa jeszcze bardziej się komplikuje jeśli analizujemy zapotrzebowanie na białko u osób narażonych na wszelkiego rodzaju stresy takie jak: infekcja, uraz, restrykcja kaloryczna (intensywne odchudzanie się), duży wysiłek fizyczny - szczególnie trening siłowy. W każdym wymienionym przeze mnie przypadku zapotrzebowanie na białko jest znacząco wyższe w porównaniu do zapotrzebowania przeciętnego zjadacza chleba. W obecnym artykule postaram się zwrócić szczególną uwagę na wyjątkowo ważną i unikatową rolę jaką pełnią aminokwasy BCAA, głównie leucyna, w metabolizmie Waszych mięśni. BCAA - KONIEC BYCIA WYŁĄCZNIE CEGŁĄ DO BUDOWY BIAŁEK!!!! Zadziwiający jest fakt, że aż 20% aminokwasów pochodzących z białek pokarmowych, a należą do nich głownie aminokwasy BCAA, nie jest metabolizowanych w wątrobie tylko w mięśniach co może oznaczać, że pełnią one unikatową rolę w zachowaniu sprawności i funkcji naszych mięśni Pokrótce i w najbardziej przystępny sposób omówię teraz rolę BCAA w organizmie. Jednakże już na samym początku muszę zaznaczyć, że organizm ustalił pewną hierarchię funkcji aminokwasów BCAA i uzależnia ją od ich spożytych i wchłoniętych z pokarmu ilości. Obrazowo mówiąc w pierwszej kolejności leucyna, izoleucyna i walina będą zużywane jako materiał do budowy białek a cała reszta, która pozostanie w komórce będzie mogła pełnić swoją dodatkową rolę metaboliczną. Szeroki zakres funkcji fizjologicznych jaką pełni leucyna wraz z pozostałymi BCAA w metabolizmie mięśni a także pośrednio i bezpośrednio całego organizmu obejmuje: . fundamentalna rola w budowie białek ustrojowych, szczególnie mięśniowych, . cząsteczka sygnałowa, informująca komórki mięśniowe o rozpoczęciu syntezy nowych białek (mechanizm zależny od insuliny) - niezbędna w szybkiej naprawie mikrourazów włókien mięśniowych po wysiłku fizycznym, . "odbarczenie" zmęczonych i zakwaszonych mięśni poprzez syntezę alaniny z ubocznych produktów spalania glukozy - dalszy rozkład alaniny zachodzi już w wątrobie, która to produkuje z niej glukozę, . efektywne źródło energii dla pracujących mięśni a tym samym oszczędzanie rezerw glikogenu mięśniowego, . zahamowanie rozpadu już istniejących białek - działanie antykataboliczne . regulacja poziomu glukozy we krwi poprzez wpływ na procesy syntezy glukozy przez wątrobę . ograniczenie i opóźnienie pojawienia się subiektywnego uczucia zmęczenia i zniechęcenia długotrwałym wysiłkiem fizycznym poprzez regulacje przenikania tryptofanu do naszego mózgu i syntezy serotoniny . synteza glutaminianu i glutaminy - pośrednio wzmocnienie układu odpornościowego (glutamina) oraz zwiększenie ochrony przed wolnymi rodnikami (glutaminian - glutation) Podsumowując aminokwasy rozgałęzione pozwalają zachować beztłuszczową masę mięśniową podczas odchudzania i jednocześnie przyspieszają ten proces, kontrolują poziom glukozy we krwi, sprawiają, że nasze mięśnie rozwijają się i regenerują znacznie szybciej a także zapobiegają zmęczeniu i spadkowi wydolności psychoruchowej. Jak widać aminokwasy BCAA będą idealnym uzupełnieniem diety w trakcie stosowania restrykcji kalorycznej (w celu zachowania masy mięśniowej), odbywania długotrwałych wysiłków aerobowych oraz zawodów długodystansowych takich jak np.: kolarstwo, triatlon czy biegi przełajowe a także powinny stanowić fundament każdej suplementacji dietetycznej przez przedstawicieli sportów siłowych i kulturystów. ABC dla BCAA czyli JAK SKŁONIĆ MIĘŚNIE DO WZROSTU Mając już tak szeroką wiedzę na temat roli jaką pełnią aminokwasy BCAA w naszym organizmie spróbujmy skomponować suplement, którego skład pokieruje nasz metabolizm w stronę budowy masy i siły mięśniowej. Przepis na taką anaboliczną pigułkę powinien przede wszystkim uwzględniać całkowitą ilość aminokwasów BCAA w jednej porcji produktu, zawartość leucyny oraz optymalne proporcje pomiędzy poszczególnymi aminokwasami. Pamiętajcie, że skuteczność spożytych aminokwasów BCAA zależy głównie od ich odpowiednio dużej ilości - kilka gramów w jednej porcji suplementu z pewnością wystarczy. Oczywiście najlepszy produkt powinien zawierać jak najwięcej leucyny w optymalnej proporcji do pozostałych aminokwasów: izoleucyny i waliny. Ostatnie doniesienia mówią, że optimum to 2:1:1. Dodatek alaniny w sprytny sposób oszuka nasz organizm i spowoduje ograniczenie zużycia aminokwasów BCAA do syntezy alaniny w trakcie metabolizmu glukozy. Efektem tej manipulacji będzie wzrost wewnątrzkomórkowej puli aminokwasów BCAA, które spotęgują anabolizm w komórkach mięśniowych Wspomniałem już, że sygnał rozpoczęcia syntezy nowych białek zależy zarówno od leucyny jak i insuliny. Zatem rozsądne wydaje się być zastosowania substancji, które w organizmie będą naśladować działanie insuliny, przez co mogą "wtłaczać" aminokwasy do komórek mięśniowych i uruchamiać maszynerię syntezy białek. Takim właśnie insulinomimetykiem jest D-Pinitol, który bez potrzeby wchłaniania dodatkowych kalorii z węglowodanów, będzie pobudzał te same tory metaboliczne co insulina. Ktoś może zadać pytanie po co stosować D-Pinitol skoro można łatwo i skutecznie stymulować wydzielanie insuliny za pomocą dekstrozy. Oczywiście jest to jakieś rozwiązanie insulinowego problemu aczkolwiek pamiętajcie, że przy jednoczesnym wysokim stężeniu we krwi insuliny, cukrów i kwasów tłuszczowych nasz organizm w łatwy sposób gromadzi tłuszcz i ma ogromny problem z jego spaleniem w trakcie wysiłku fizycznego. Kropką nad "i" naszego preparatu będzie zastosowanie substancji zwiększających poziom hormonów anabolicznych w organizmie. Saponiny steroidowe Fenugreek, uznane od wielu lat za bardzo skuteczne boostery testosteronu, podnoszą stężenie "wolnego", nie związanego z białkami testosteronu, który jest naturalnym męskim stymulatorem wzrostu masy mięśniowej i jednocześnie reduktorem tkanki tłuszczowej. Z uwagi na fakt zalania naszego rynku ogromem przeróżnych i mało skutecznych suplementów i odżywek uczulam światłego i przezornego czytelnika aby baczniej przyglądał się etykietom i analizował je pod kontem zawartości leucyny, proporcji pomiędzy aminokwasami i zawartości funkcjonalnych dodatków, które zwiększają skuteczność preparatu. ŻYCZĘ SAMYCH TRAFNYCH WYBORÓW

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1793 Data: 1/11/2011 12:58:53 PM Liczba szacunów: 0
  • hmb a zrzucanie wagi

    Post
    Odżywki i suplementy

    Bez wątpienia therma pro jest najlepsza, ja też jej używam, ale zanim zdecydujesz się ją wziąć poczytaj dużo na ten temat, gdyż nie jest to zabawka. Na temat termogeników było tutaj mnóstwo postów i na pewno wyrobisz sobie pogląd. SONBATY

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1806 Data: 5/10/2002 7:53:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak lepiej aeroby robić.

    Post
    Trening dla początkujących

    ? z tego wynika, że interwały są lepsze ale przecież wiem to so ftw. nie o to pytam chyba ? n/c

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 681 Data: 4/27/2009 5:00:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Co wiecej tyle tylko ze zmula nawet cwiczyc sie niechce ..mam jakies tsm momenty ze czuje sie ok ale zadko towar mam alpha pharma ...vit są cynk vit e ...vit .b complex vit c ...biore seroxat ...niewiem ale to nie powinno miec chyba znaczenia ..no chyba ze sie myle

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 718 Data: 4/23/2014 9:18:33 PM Liczba szacunów: 0
  • kaszlenie po bialku

    Post
    Odżywki i suplementy

    w odporności ? stosujesz jakieś produkty witaminowe, probiotyki? w diecie dostarczasz odpowiednia ilość choćby witaminy C ? ja mam często tak że kreatyna osłabia u mnie odporność i z tego co wiem dużo ludzi też tak ma. może jest to odpowiedź uczuleniowa organizmu na któryś ze składników tego białka. spróbuj inne i wtedy zobaczysz.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1152 Data: 2/11/2011 4:21:19 PM Liczba szacunów: 0
  • kaszlenie po bialku

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja właśnie jestem na cyklu kreatynowym ale wcześniej jej nie brałem i tez kaszlalem co do git c to nie wiem kupię vitaminmaxa i zobacze

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1152 Data: 2/11/2011 4:43:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy to dobry pomysl?

    Post
    Doping

    Juz wiem clomid to cytrynian klomifenu i sa 3 nazwy handlowe a)Clostilbegyt b)Serophene i c)Clomid co o tym sadzicie? Trening czyni mistrza

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 992 Data: 6/25/2003 5:55:00 PM Liczba szacunów: 0