SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • [BLOG] Stefanski - Szwed próbuje budować estetyczną masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening Klatka + lydki Rozpietki pod skos 12.5x12 12.5x11 12.5x10 10x11 Wyciskanke sztangielek lezac 27.5x10 27.5x10 27.5x10 Wyciskanke sztangi w smithu pod skos 55x10 50x10 45x10 40x11 40x12 Cable Cross 20x12 15x14 10x15 10x15 15x15 Lydki w maszynie 70x14 70x12 60x15 60x15 60x14 60x14 Dieta 35 gram wpc 125 gram chleb 300 gram miesa 70 gram coleslaw 400 gram salatki/warzywa 60 gram makaron (gotowany) 35 gram wpc 40 gram wpc 100 gram zelki 400 gram ryby 750 gram ziemnaki 125 gram owsianki Macro: B 254 T 51 WW 477 Total: 3 200 kcal Suple 3x Ashwagandha Przedtreningowka (Rep power) 5 gram omega 3 7 gram kreatyna monohydrat 6 gram hmb 6 gram beta alinina 7 gram citrulline 1 tab Vitamina C 5000 IU Vitamina D Ogromna pompa dzisaj :D /SFD/2016/10/28/b062c23c9ca7481c99749775a11c96f9.jpg /SFD/2016/10/28/1021f9c0ab7a4b7f9c3e6a0bf82df5c4.jpg

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/28/2016 7:45:57 PM Liczba szacunów: 3
  • MuczakosMłody zdj 34,46,78,90,102,109,116,140,143

    Post
    Galeria Zdjęć

    podczas treningu piję wodę mineralną z 500mg wit C lub jeśli mam to komplex witamin rozpuszczalnych. MOżesz również napój izotoniczny.

    Odpowiedzi: 1876 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/23/2010 11:15:56 AM Liczba szacunów: 0
  • MuczakosMłody zdj 34,46,78,90,102,109,116,140,143

    Post
    Galeria Zdjęć

    a moze byc ta Witamina C w plush?

    Odpowiedzi: 1876 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/23/2010 1:53:43 PM Liczba szacunów: 0
  • MuczakosMłody zdj 34,46,78,90,102,109,116,140,143

    Post
    Galeria Zdjęć

    tzn jak juz przychodze do domu to jem odrazu Piersi ;) wiec moze po drodze wypijac te bialko? droga okolo 20 minut :) To zakupie carbo i bede wsypywal carbo i np 2 plusze witaminy C a po silowni odrazu gainer a po drodze Bialeczko ;) i rozkminiam jeszcze czy 40 min przed snem wypic bialko a tak 10 min przed snem zjesc 200g twarogu? To nie bd zle rozwiazanie.. sorry ze juz tutaj wszedlem w ten temat.. ale Gdy zakladam tematy w dziale odzywianie to Ankieta itd. :) wypisanie diety a czasu nie mam :)

    Odpowiedzi: 1876 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/3/2010 9:27:24 PM Liczba szacunów: 0
  • MuczakosMłody zdj 34,46,78,90,102,109,116,140,143

    Post
    Galeria Zdjęć

    zaraz po treningu wegle ( proste - złozone ) , nastepnie bialko , a do tzw zlotej godziny zjedz posilek bogaty w pelne wartosci składnikow. W trakcie treningu wit C, kawe A jkesli masz jakies aminki to w koncowej fazie treningu lub zaraz po zakonczeniu. Zmieniony przez - MaTFiL w dniu 2010-05-03 21:50:03

    Odpowiedzi: 1876 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/3/2010 9:35:57 PM Liczba szacunów: 0
  • MuczakosMłody zdj 34,46,78,90,102,109,116,140,143

    Post
    Galeria Zdjęć

    zawsze jem 250g piersi i 100g kaszy gryczanej po silowni :) no dobra wuchta odpoczne po tym jedzonku i pozniej sypne bialko w Siebie :) dzieki za rade, zakupilem witamine C i bede popijal na treningu.

    Odpowiedzi: 1876 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/4/2010 10:45:45 AM Liczba szacunów: 0
  • MuczakosMłody zdj 34,46,78,90,102,109,116,140,143

    Post
    Galeria Zdjęć

    Nie wierzę w tego człowieka:). Idealna sylwetka. Nie ma się do czego przyje**ć!!!

    Odpowiedzi: 1876 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/15/2012 3:45:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Arnold Schwarzenegger WIELKA GALERIA vol. 2

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    c.d /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/984c432acc2448e58defaddfeffd6d4a.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/d44adc4c381345f19e2c37e85f294040.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/0428b6d72bbc427b8006b1820f9611f2.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/9a96c45325fc4fdbaa506a4c470373ca.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/a84da709057c4a16b7d27e600343aa57.jpg

    Odpowiedzi: 876 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/11/2013 10:10:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Arnold Schwarzenegger WIELKA GALERIA vol. 2

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    c.d /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/658324a48aea441ea1765b0a47fc14bd.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b4c2980ba145485892720e647322d759.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/876abb3c901d4e6a800244dc83006fe5.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/11a57a2bde9a462fabac6e33ad569568.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/8169246ccdcd4bacbeb9fc633a8b92d3.jpg

    Odpowiedzi: 876 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/11/2013 10:12:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Arnold Schwarzenegger WIELKA GALERIA vol. 2

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    najswiezsze - z planu zdjeciowego Maggie https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-9/q77/s720x720/10277747_766361220049202_6341679212438120233_n.jpg

    Odpowiedzi: 876 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/5/2014 1:37:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Nieogarne kolejny Dziennik Lafayowca

    Post
    Trening w domu

    16.11.11 założenie 6x9 80/85/90 3x10A B1. 9/9/9/8/7/5 A3. 9/9/9/9/9/9 A2. 9/9/9/9/9/9 C1. 9/9/9/9/7/5 E. 9/9/9/9/9/9 F. 9/9/9/9 G. 14/14/14/14/14/14 H. 4/4/4/4/4/4 K2. 15-90cm, 15-80cm, 15-80cm ślizganie ;/ To w piątek powtarzam B1 6x9 i C1 6x9 prawda? Reszta podbijana? Ponad 2 miechy minęły w tym 1 przerwa dłuższa i widać małe efekty wizualne :) W plecach chyba najbardziej :) Wciąż zastanawiam się bo muszę więcej jeść by to estetyczniej wyglądało prawda? W ten weekend sobie w miarę rozplanuje co jak kiedy jeść i wrzucę do poprawki. Bo jak teraz zacznę masować to do wakacji może będę tak wyglądać : http://www.youtube.com/watch?v=3GXAU-c-WCk&feature=related Zmieniony przez - nieogarne w dniu 2011-11-16 22:07:46

    Odpowiedzi: 417 Ilość wyświetleń: 18853 Data: 11/16/2011 9:22:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Nieogarne kolejny Dziennik Lafayowca

    Post
    Trening w domu

    23.12.11 75/80/85 3x10A B2. 7/7/7/7/6/4 A4. 7 A3.7/7/7/7/7 A2. 7/7/7/7/7/7 C2. 7/7/7/6/5/4 zwykłe przysiady kolano prawe bolało 6x17 F. 7/7/7/7 G. 20/20/20 bez spięć i 20/20/20 ze spięciami H. 9/9/9/9/9/9 K2. 15-90cm/15-80cm/10-krzesło Chyba lekka stagnacja w C. cały przyszły tydzień robię i jak dojdę do 6 po 10 w większości to na IV skaczę :)

    Odpowiedzi: 417 Ilość wyświetleń: 18853 Data: 12/24/2011 11:51:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Nieogarne kolejny Dziennik Lafayowca

    Post
    Trening w domu

    Jak uważasz że C* Ci bicka nie dojeżdżają wystarczająco to rób go z K2, na koniec treningu (Lafay sam podaje ćwiczenie na bicek, tzw "ugięcia Lafaya" (Lafay curl), ale podpowiada by robić je dopiero gdy 6*15 C3 nie robi już na nas wrażenia) ;-) Hm, a rano jajek czy innego białkoobfitego posiłku nie masz ? Jak nie to śmiało. Co do potreningowca - jeśli miałbyś po treningu jeść twaróg to lepiej właśnie wtedy wypij białko (wchłonie się znacznie szybciej), a twarożek daj na wspomnianą kolację :-)) Zmieniony przez - wazzup1988 w dniu 2011-12-26 00:02:07

    Odpowiedzi: 417 Ilość wyświetleń: 18853 Data: 12/26/2011 12:01:31 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] SzaroUek- 2xME, No cardio

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    18.08.2015 Cały dzień zalatany, nie mam siły pisać ;-) Trening: wyciskanie sztangi nad głowę 5x10 42kg wyciskanie hantli leżąc 5x8 22kg wyciskanie hantli leżąc skos góra 2x8 24,5kg podciąganie na drążkunachwyt 5s 5/3/4/4/4 wyciskanie sztangi w wąskim chwycie leżąc 5x8 47kg Suple: zma, wit c- na noc Dieta: Posiłek 1: twaróg chudy 260g płatki jaglane 50g kakao 10g brzoskwinia 180g galaretka 0,5L Posiłek 2 twaróg chudy 260g banan 100g ryż parboiled 100g arbuz 200g Posiłek 3 3x tortilla kurczak pierś 210g warzywa 400g /SFD/Images/2015/8/18/9fb1c63e85e24f38b674d1df5a041afe.jpg Zmieniony przez - SzaroUek w dniu 2015-08-18 21:49:56 Zmieniony przez - SzaroUek w dniu 2015-08-18 21:50:23

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/18/2015 9:49:00 PM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] SzaroUek- 2xME, No cardio

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    20.08.2015 Z treningu na trening co raz więcej siły, Tydzień temu robiłem martwy 112kg 5/3/3/3/3 a dziś zaliczyłem 112kg 5x5 :-)). Sylwetka też zmienia się na plus. W sobotę rano pomiary, więc podzielę się z Wami ile zeszło przez tydzień :-) Od poniedziałku dojdą 2 suple: dt: kreatyna 10g, beta alanina 5g dnt: kreatyna 5g, beta alanina 5g Trening: martwy ciąg 5x5 112kg wiosło hantlem 5x12 19,5kg przysiady 5x12 72kg unoszenie kolan do klatki( wisząc na drążku) 5s Suple: zma, wit c- na noc Dieta: Posiłek 1: twaróg chudy 260g płatki owsiane 50g olej lniany 10g śliwki 200g banany 330g Posiłek 2 jajka 240g kasza jaglana 150g olej lniany 5g cukinia 300g /SFD/Images/2015/8/20/d4920be9c4004b1a8705b05d3798a800.jpg Posiłek 3 wpc 15g twaróg chudy 185g ryż parboiled 175g śmietana 18% 50g śliwki 210g Zmieniony przez - SzaroUek w dniu 2015-08-20 21:15:09

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/20/2015 9:14:37 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] SzaroUek- 2xME, No cardio

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    25.08.2015 Dałem dupy- nie zrobiłem zdjęć żadnego posiłku :-( Wczoraj zapomniałem napisać... Zacząłem suplementację kreatyną i beta alaniną. Trening: wyciskanie sztangi nad głowę 5x10 42kg wyciskanie hantli leżąc 5x8 24,5kg wyciskanie hantli leżąc skos góra 2x8 24,5kg podciąganie na drążkunachwyt 5s 6/6/6/6/5 wyciskanie sztangi w wąskim chwycie leżąc 5x8 47kg Suple: zma, wit c- na noc kreatyna- 10g ( 5g przed treningiem, 5 g po treningu) beta alanina- 5g ( 2g przed treningiem, 3g po treningu) Dieta: Posiłek 1: twaróg chudy 260g płatki jaglane 75g olej lniany 10g brzoskwinie 400g nektarynka 150g Posiłek 2 kurczak pierś 210g tortilla x3 papryka/pomidor/ogórki 300g olej lniany 10g Posiłek 3 twaróg chudy 260g płatki owsiane 145g śmietana 18% 50g banan 100g nektarynka 150g Zmieniony przez - SzaroUek w dniu 2015-08-26 22:09:11

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/25/2015 9:32:28 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] SzaroUek- 2xME, No cardio

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    31.08.2015 Suple: zma, wit c- na noc omega 3- 1 kaps do 2 posiłku kreatyna- 5g na 30min przed 1szym posiłkiem beta alanina- 5g na 30min przed 1szym posiłkiem Dieta: Posiłek 1: twaróg chudy 260g płatki jaglane 50g olej lniany 10g gruszki 160g Posiłek 2 jajko 50g twaróg chudy 200g płatki jaglane 25g mąka żytnia 25g mak 20g pomidory 200g /SFD/Images/2015/8/31/4380fa29aaff4dcd9f5cac367bfa9974.jpg Posiłek 3 kurczak pierś 210g kasza jaglana 50g olej lniany 10g ogórki 250g Zmieniony przez - SzaroUek w dniu 2015-08-31 20:39:33

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/31/2015 8:39:09 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] SzaroUek- 2xME, No cardio

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    2.09.2015 Dziś posiłki na szybko. Jakby ktoś nie wiedział- od jutra promocja w netto na filet piersi kurczaka. Suple: zma, wit c- na noc omega 3- 1 kaps do 1 posiłku kreatyna- 5g na 30min przed 1szym posiłkiem beta alanina- 5g na 30min przed 1szym posiłkiem Dieta: Posiłek 1: jajka 50g twaróg chudy 200g kasza jaglana 30g mąka żytnia 20g mak 20g brzoskwinia 150g Posiłek 2 twaróg chudy 260g płatki jaglane 50g olej lniany 10g brzoskwinia 150g Posiłek 3 kurczak pierś 210g kasza gryczana 50g olej lniany 10g nektarynka 150g ( zjadłem zanim zrobiłem zdjęcie %-) ) /SFD/Images/2015/9/2/ea11a4a835d3449482c5a324bf407b5a.png

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/2/2015 8:00:38 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] SzaroUek- 2xME, No cardio

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    3.09.2015 I już jutro pierwszy tydzień szkoły za mną %-) W sobotę i niedzielę wykonam jeszcze normalne treningi. Później następny tydzień lekki deload i nowy plan treningowy. Trening: martwy ciąg 5x5 114,5kg wiosło hantlem 5x12 24,5kg przysiady 5x12 74,5kg unoszenie kolan do klatki( wisząc na drążku) 5s Suple: zma, wit c- na noc omega 3- 1 kaps do 1 posiłku kreatyna- 10g ( 5g przed treningiem, 5 g po treningu) beta alanina- 5g ( 2g przed treningiem, 3g po treningu) Dieta: Posiłek 1: twaróg chudy 200g jajko 50g płatki owsiane 30g mąka żytnia 20g wiórki kokosowe 15g sunbites 60g brzoskwinie 300g Posiłek 2 twaróg chudy 260g płatki jaglane 50g olej lniany 10g brzoskwinia 150g banan 100g czekolada gorzka 17g jogurt z jabłkiem 150g Posiłek 3 kurczak pierś 210g ryż parboiled 100g kasza gryczana 75g olej lniany 10g ogórki 200g /SFD/Images/2015/9/3/d775c105e3e44a97b3b365751059e6a2.jpg Zmieniony przez - SzaroUek w dniu 2015-09-03 21:04:58

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/3/2015 9:01:17 PM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] SzaroUek- 2xME, No cardio

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    4.09.2015 Suple: zma, wit c- na noc omega 3- 1 kaps do 1 posiłku kreatyna- 5g na 30min przed 1szym posiłkiem beta alanina- 5g na 30min przed 1szym posiłkiem Dieta: Posiłek 1: jajka 50g twaróg chudy 200g kasza jaglana 30g mąka żytnia 20g mak 20g brzoskwinia 150g Posiłek 2 twaróg chudy 260g płatki jaglane 50g olej lniany 10g borówki 200g Posiłek 3 jajka 210g kasza jaglana 50g olej lniany 10g ogórki/pomidór 300g 1 łyżeczka przecieru pomidorowego

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/4/2015 8:53:58 PM Liczba szacunów: 0